Hoofdcategorieën
Topicacties

How to Become a DJ... Deel XIV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
quote:
Neman schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 01:57:
[...]

Ik neem aan dat een identiek verhaal opgaat voor muziek op vinyl? Dat zou dus betekenen dat een DJ voor elke plaat ook nog eens een en ander moet voldoen aan de Buma/Stemra, of is het (zoals jadjong ongeveer zegt) zo dat de eigenaar van een locatie hier automatisch volledig verantwoordelijk voor is, ook als dat niet expliciet in een contract staat?

Volgens mij houden bar weinig DJ's zich aan de Buma/Stemra-regel, de algemene gedachte is dat het legaal aanschaffen van de CD's/platen voldoende is :z. Heeft het dan uberhaupt nog wel zin om legaal muziek aan te schaffen? Mocht er controle zijn en het niet goed zitten met die extra vergoedingen, dan maakt het wellicht ook weinig meer uit of de CD's legaal zijn verkregen of niet. Behoorlijk frustrerend allemaal...

Staat netjes op de site van Buma/Stemra.
Voor de DJ's onder ons:
quote:
Ben je DJ en treed je op tijdens een Dance-Event ? Dan is het volgende van belang om te weten !

De organisator heeft met Buma een overeenkomst gesloten waarmee hij tegen betaling het recht heeft gekregen muziek openbaar te maken.
Het geïncasseerde geld wil Buma graag verdelen over de auteurs/componisten van de op het evenement gebruikte muziek.
Hiervoor heeft Buma opgaven nodig van de gebruikte muziek.
Als DJ speel je een belangrijke rol in het verzamelen van deze informatie!
Want, jij weet als geen ander welke muziek tijdens het optreden is gebruikt.
Zeker wanneer je zelf muziek schrijft en draait, loont het de moeite Buma te voorzien van een opgave van het gebruikte repertoire.
Aan de hand van de opgaven kan Buma de gelden uitkeren aan de auteurs/componisten van het gebruikte repertoire, waaronder wellicht jezelf.

Op de repertoire-opgave, die je hieronder kunt downloaden, moet altijd het volgende worden vermeld:

-Vermeld duidelijk op welk evenement de opgave betrekking heeft.
-Vermeld je artiestennaam én je eigen naam, en bij voorkeur je Buma/Stemranummer.
-Alle ten gehore gebrachte muziekwerken moeten vermeld zijn (dus niet alleen de titels waarvan je zelf de auteur bent).
-Bij elke titel moet minimaal één van de rechthebbenden vermeld zijn. Dat wil zeggen: één van de componisten of tekstdichters. De vermelding van de uitvoerend artiest van het muziekwerk is prettig als extra informatie, maar niet voldoende.

Opgaven van Events uit 2004 moeten vòòr 1 juli 2006 bij Buma binnen zijn om te kunnen worden verwerkt voor de afrekening Buma Algemene Rechten over 2005, die in oktober 2006 wordt verstuurd. Dus: vul het repertoire-opgave formulier zo snel mogelijk in (als je het direct doet, dan heb je alle gegevens nog paraat !) en stuur het naar Buma/Stemra.

Dus aan het einde een tracklist overhandigen aan de organisator is de bedoeling. In de praktijk gebeurt dit 99 van de 100 keer niet en betaald de organisator een fixed-fee aan de hand van de zaalgrootte en de gedraaide muziekstijl.

Voor de organisatoren onder ons:
quote:

Als organisator van Dance-Events heeft u met Buma een licentie geregeld, waarbij u een bedrag heeft moeten betalen voor de openbaarmaking van muziek. Dat geld wil Buma graag verdelen over de auteurs van de op het evenement gebruikte muziek. Het volgende is daarbij van belang :

-Buma heeft opgaven (-formulieren) nodig van de gebruikte muziek.
-U speelt als organisator een belangrijke rol in het verzamelen van deze informatie!
-Immers: u hebt een directe relatie met de DJ's die u voor het evenement inhuurt.
-Bovendien bent u volgens de licentievoorwaarden met Buma verplicht ons over het gebruikte repertoire te informeren.

De repertoire-opgave met informatiebijlage die door de artiesten/DJ's ingevuld moeten worden kunt u hieronder downloaden. Wij verzoeken u alle optredende artiesten/DJ's te voorzien van een repertoire-opgave met informatiebijlage en erop toe te zien dat deze wordt ingevuld. U kunt de ingevulde opgaven verzamelen en sturen naar: Buma/Stemra, afdeling Garing, t.a.v Jessica Göbel. De opgaven moeten vòòr 1 juli 2006 bij Buma binnen zijn om te kunnen worden verwerkt voor de afrekening Buma Algemene Rechten over 2005, die in oktober 2006 wordt verstuurd.

Dus aan het einde krijg je van elke dj een tracklist. In de praktijk gebeurt dit 99 van de 100 keer niet en betaald de organisator een fixed-fee aan de hand van de zaalgrootte en de gedraaide muziekstijl. Vaak zit dit al inbegrepen bij de zaalhuur als het een lokatie betreft waar meerdere keren per week muziek ten gehore wordt gebracht en is bovenstaande contract alleen nodig als je besluit de Amsterdam ArenA te boeken voor je maandelijkse jeugdsoos.

Nu maar hopen dat de stichting thuiskopie niet langskomt vanwege de gequote teksten hierboven.

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

offtopic:
tvp

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

hier ook een pingetje om het draadje weer bij te houden.
LPG ftw
Reg. datum: 30 november 2001

iemand ervaring/input over de JB-Systems high Q 20D Direct Drive en Gemini PS - 626i ?

Koffie?
Ja, Lekker

AboutDJ

quote:
Catch22 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:46:
iemand ervaring/input over de JB-Systems high Q 20D Direct Drive en Gemini PS - 626i ?

Speciaal voor jou ;)

http://www.aboutdj.nl/content/view/7/7/ en http://www.new-line.nl/webshop/list.asp?c=29 het stukje boven aan de 2é link goed door lezen.

RP2000 is gelijk aan de HQ20 die jij noemde op het logo na ;)

Overigens ben ik bezig met een rewrite van de tekst in link 1, echter kan het met die stapel reviews die nog uitgetikt moeten worden wel even duren voor die af is :p

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

LPG ftw

quote:
Reind schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 04:23:
[...]

Speciaal voor jou ;)

http://www.aboutdj.nl/content/view/7/7/ en http://www.new-line.nl/webshop/list.asp?c=29 het stukje boven aan de 2é link goed door lezen.

RP2000 is gelijk aan de HQ20 die jij noemde op het logo na ;)

Overigens ben ik bezig met een rewrite van de tekst in link 1, echter kan het met die stapel reviews die nog uitgetikt moeten worden wel even duren voor die af is :p

Tis inmiddels niet meer nodig. Als het goed is heb ik volgende week hier 2 sl1200's staan met flightcase.. Beter dus :)

Maar begin nu weer te twijfelen. Voor niet veel meer heb ik gewone nieuwe superoem's ..

Catch22 wijzigde dit bericht 21-03-2006 23:15 (8%)

Koffie?
Ja, Lekker

Hello DJ's Nieuwe DJ in wording meldt zich :)

Ik en een paar vrienden zijn van plan om feesten te gaan organiseren. redelijk wat ervaring uit het verleden en veel muziekkennis en een behoorlijke platencollectie.

Stijl was vroeger meer Acid, Techno daarna heb ik m'n Trance, Hardtrance, Goa-Psy periode zo'n beetje gehad, om meer in de disco, club, grooves, soul, progressive te eindigen.
Devies is strak platen kunnen mixen en je muziekale verhaal vertellen. Compilaties maken en ook eigen producties doen.

Only one problem, geld !. We hebben "maar" 2500 euro te besteden met z'n drieen en daar wilden we 2 turntables, 2 cd-spelers en een mixer voor hebben van een kwaliteit die je ook regelmatig op grotere feesten kan inzetten.

We hebben na lang overleg, lezen en uitproberen de volgende setup bedacht :

Draaitafels:

2 x Akiyama DJ-4000 Acura

Zeer goede reviews over deze Super OEM en ze zijn veel goedkoper dan de Technics sl's . Hebben een zeer sterke aandrijving en schieten niet weg zoals bij de Tehnics soms het geval is ivm nulpunt. Dezelfde tafel is van 6 andere fabrikanten te verkrijgen waarvan de synq verreweg de meestverkochte is (vanwege uiterlijk en een doorlusmogelijkheid). Wij vonden de Akiyama iets mooier.

http://www.djdj.nl/webshop/cat/dj4000.jpg

CD-Spelers

2 x Pioneer CDJ-800 MKII

1000's vielen buiten het budget en de 800's bieden alle functionaliteit die we nodig hebben. Ik heb de duurdere Denon, Technics en Stanton cd-spelers uitgeprobeerd en alleen de Denon kon enigzins in de buurt komen van de gewone CDJ-800, De verbeteringen in de MKII maken de keus alleen makkelijker (enig minpunt is de prijs natuurlijk).

http://www.s2store.be/upload/img1174.gif

Mixer:

1 x Akiyama MCX

Door het besluit om voor duurdere cd-spelers te kiezen werd het budget voor de mixer een stuk kleiner (we hadden een Denon DNX1500 op het oog). Dateq en Pioneer vielen af vanwege de prijs. Eigenlijk viel ons oog al gelijk op de Vestax PCV 275, een 3 kanaals mixer met een goede reputatie. Ook was de prijs te overzien (319 euro), totdat we op de site van Akiyama onder het bekijken van de Acura draaitafels de Akiyama MCX vonden, een Pioneer DJM-600 look-a-like die pas op de markt is voor een zeer aantrekkelijke prijs.

Een robuust uitziend 4-kanaals mixertje met eenvoudig uitneembare faders en vu meters per kanaal. Ik durf de gok wel te wagen denk ik. De paar reviews die ik heb kunnen vinden waren redelijk positief.

http://www.discoparadijs.nl/shop/b_2483.jpg

Alles bij elkaar kom ik net onder de 2500 euro uit. De koptelefoon heb ik gelukkig al :)

een goede keus binnen ons budget ?

KaMiKaZe wijzigde dit bericht 22-03-2006 00:53 (10%)

"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why its called the present"

boeiend...
Reg. datum: 26 februari 2001

laat me eens weten dan als je ook problemen hebt met wegvallen van geluid, storingen, ruis e.d. met de Akiyama MCX als de master & monitor beiden bijna volledig openstaan, koptelefoon bijna op max en je 2 inputs tegen de 0dB gelijktijdig krijgt (gelijklopende beats dus)

Hier heb ik dus van in het begin last van met mijn Akiyama MCX en ik vraag me af of het een algemeen probleem is of een gevalletje garantie. De mijne komt ook relatief warm na een tijdje mee draaien (met alles zowat open)

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
KaMiKaZe schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:48:

Alles bij elkaar kom ik net onder de 2500 euro uit. De koptelefoon heb ik gelukkig al :)

een goede keus binnen ons budget ?
Op welk termijn wil je dit spul gaan kopen eigenlijk? Er komen nieuwe Pioneer CDJ-1000's en 800's aan, dus ik zou even wachten... Het gaat zeer waarschijnlijk de prijs naar beneden drukken van de huidige modellen (denk ik :))

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

quote:
BtM909 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 01:57:
[...]

Op welk termijn wil je dit spul gaan kopen eigenlijk? Er komen nieuwe Pioneer CDJ-1000's en 800's aan, dus ik zou even wachten... Het gaat zeer waarschijnlijk de prijs naar beneden drukken van de huidige modellen (denk ik :))

euhm ik heb het net besteld :P voor een hele goede prijs. De CDJ-800 MKII's zijn al van het nieuwe type, net een paar maandjes uit. Ik hoop alles volgende week binnen te hebben, maar wat langer wachten is niet erg. Ik moet zowiezo nog een stek verzinnen waar ik het spul ga neerzetten.

Nog even de verschillen tussen de oude CDJ800 en de nieuwe MKII

MP3 Support
Digital in/out
MP3 track data displayed
Refined JOG feeling adjust (in line with the CDJ-1000MK2)
Non-slip metallic finish on the JOG wheel
Brighter multicolour fluorescent display and improved WAVE and track data
Brighter and raised On JOG display with more information
New AUTO BEAT LOOP capability
Resume play
Backlit re-loop button
Backlit HOT CUE, hot loop and re-loop button

Over de Akiyama MCX mixer. Ik vind het niet gek dat spullen kapot gaan als je continue in het rood gaat. Ik zal zelf nooit alles maximaal openzetten. Ik snap ook niet waarom je alles vol open wil zetten, geluid klinkt gewoon minder uit welke installatie dan ook als je hem vol open zet. Iemand die ik ken verhuurd/verkoopt ze sinds kort en heeft er nog geen klachten over de Akiyama gehoord. Hij heeft hem zelf uit elkaar gehaald en vond hem kwalitatief hoogwaardiger dan de Pioneer DJM-600. Ik heb er het volste vertrouwen in.

Ook vertelde hij me dat de Akiyama Acura's 1 nadeel hadden en dat was dat er wat speling op de arm zat en dat dat nadelig was met scratchen (niet dat ik dat veel doe :P), maar het simpelweg aandraaien van wat boutjes zou het probleem eenvoudig verhelpen.

"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why its called the present"

boeiend...
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
KaMiKaZe schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:31:
[...]
Over de Akiyama MCX mixer. Ik vind het niet gek dat spullen kapot gaan als je continue in het rood gaat. Ik zal zelf nooit alles maximaal openzetten. Ik snap ook niet waarom je alles vol open wil zetten, geluid klinkt gewoon minder uit welke installatie dan ook als je hem vol open zet. Iemand die ik ken verhuurd/verkoopt ze sinds kort en heeft er nog geen klachten over de Akiyama gehoord. Hij heeft hem zelf uit elkaar gehaald en vond hem kwalitatief hoogwaardiger dan de Pioneer DJM-600. Ik heb er het volste vertrouwen in.

ff verduidelijken: er gaat nix in het rood... dat is het hem net. ik ga net tegen 0dB (zoals volgens mij toch echt wel de bedoeling is) de master staat bijna volledig open (dus master zit nog iets meer onder 0dB dan de kanaalfaders...) idem voor het boothvolume en PFL volume. Dan nog begint de mixer dikwijls te kraken en valt het geluid weg na langere tijd spelen (+1u). Verschrikkelijk irritant naar mijn mening.
Vraag me dan ook af of het een algemeen probleem is of een productiefout in mijn mixer
AboutDJ

quote:
KaMiKaZe schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:31:
[...]

Zeer goede reviews over deze Super OEM en ze zijn veel goedkoper dan de Technics sl's . Hebben een zeer sterke aandrijving en schieten niet weg zoals bij de Tehnics soms het geval is ivm nulpunt. Dezelfde tafel is van 6 andere fabrikanten te verkrijgen waarvan de synq verreweg de meestverkochte is (vanwege uiterlijk en een doorlusmogelijkheid). Wij vonden de Akiyama iets mooier.

Je snapt schijnbaar toch de materie niet helemaal want met doorschieten ivm het nul punt is bullocks..... dat heeft namelijk geen ruk met het 0 punt te maken maar met het motor gedrag van een SL1200.

quote:
euhm ik heb het net besteld :P voor een hele goede prijs. De CDJ-800 MKII's zijn al van het nieuwe type, net een paar maandjes uit. Ik hoop alles volgende week binnen te hebben, maar wat langer wachten is niet erg. Ik moet zowiezo nog een stek verzinnen waar ik het spul ga neerzetten.

Ze zijn pas net verscheept.... als je mazzel hebt kun je nog een week of wat wachten voor alle shops hem volledig op voorraad hebben.

quote:
Nog even de verschillen tussen de oude CDJ800 en de nieuwe MKII

MP3 Support
Digital in/out
MP3 track data displayed
Refined JOG feeling adjust (in line with the CDJ-1000MK2)
Non-slip metallic finish on the JOG wheel
Brighter multicolour fluorescent display and improved WAVE and track data
Brighter and raised On JOG display with more information
New AUTO BEAT LOOP capability
Resume play
Backlit re-loop button
Backlit HOT CUE, hot loop and re-loop button

Guttegut wat een verbeteringen..... ik noem dit geen verbeteringen maar een poging om de achterstand die men inmiddels heeft ten opzichte van Denon en Numark niet te groot te laten worden. De CDJ van dit moment vind ik eigenlijk wel de DN-S3500..... veel leuker apparaat als de CDJ800 en in dezelfde prijsklasse.

quote:
Over de Akiyama MCX mixer. Ik vind het niet gek dat spullen kapot gaan als je continue in het rood gaat. Ik zal zelf nooit alles maximaal openzetten.

Van alles open zetten hoort een mixer niet dood te gaan en daar zal ie ook niet dood aan gaan.

quote:
Hij heeft hem zelf uit elkaar gehaald en vond hem kwalitatief hoogwaardiger dan de Pioneer DJM-600. Ik heb er het volste vertrouwen in.

Laat jezelf nou niets wijs maken door de eerste de beste persoon die weet hoe die een schroevendraaier moet vast houden.... de MCX is niet beter als een DJM600 want het apparaat heeft faders die behoorlijk gammel aanvoelen in mijn ogen en scoort beduidend minder dan de Reloop RMX40-DSP. En die is intern nog niet beter als een DJM.... ga je echter prijs prestatie vergelijken tussen DJM en RMX dan wint de RMX het weer.

quote:
Ook vertelde hij me dat de Akiyama Acura's 1 nadeel hadden en dat was dat er wat speling op de arm zat en dat dat nadelig was met scratchen (niet dat ik dat veel doe :P), maar het simpelweg aandraaien van wat boutjes zou het probleem eenvoudig verhelpen.

Oh ja armpje afstellen is zo makkelijk.....NOT dus. Ik hoop voor je dat die persoon weet wat ie doet, grote kans dat als je met een prutser te maken hebt hij de lagers te strak aan gaat draaien en dat daardoor je lagers aan stront gedraaid worden.... nog nadeliger is dat je je vinyl er een factor 10 minimaal sneller mee aan stront helpt. Je kunt beter een arm met speling hebben dan een arm die te strak is afgesteld want in het laatste geval ben je in het bezit van een stel vinyl vreters.

Ik hoop dus maar voor je dat je bij een goede shop hebt gekocht en niet voor een duppie op de eerste rang wil zitten... shops waarbij je dat wel zit weten vaak erg weinig van hoe het zaakje nou werkelijk in elkaar zit en als ik jouw tekst zo lees dan ben ik bang dat....

Mocht je wel bij een goede shop gekocht hebben dan raadt ik je aan in het vervolg beter te luisteren.... er staat namelijk nogal wat onzin in je teksten en ik kan me niet voorstellen dat een goede shop zulke praat verkoopt.

Reind wijzigde dit bericht 23-03-2006 03:37 (13%)

AboutDJ

quote:
DSK schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:26:
[...]

ff verduidelijken: er gaat nix in het rood... dat is het hem net. ik ga net tegen 0dB (zoals volgens mij toch echt wel de bedoeling is) de master staat bijna volledig open (dus master zit nog iets meer onder 0dB dan de kanaalfaders...) idem voor het boothvolume en PFL volume. Dan nog begint de mixer dikwijls te kraken en valt het geluid weg na langere tijd spelen (+1u). Verschrikkelijk irritant naar mijn mening.
Vraag me dan ook af of het een algemeen probleem is of een productiefout in mijn mixer
Terug sturen dat ding voor garantie want dat hoort niet. Waarschijnlijk intern iets wat niet helemaal lekker zit en begint te etteren wanneer de mixer op bedrijfs temparatuur komt.

weak input?

Zit je op mIRC en MSN een beetje die Catch22 van info te voorzien... ;)
Maargoed. Is alleen maar verstandig natuurlijk, meer bronnen.
Heb gelukkig al wel wat "ongelukjes" kunnen voorkomen.
Toch word het nu wel een leuk setje.
Alleen de mixer is niet helemaal top, maar wel "multifunctioneel".

Nou ik hier toch rondslenter:
Heeft er iemand ervaring met een lekkende crossfader op een Vestax pcv-275?
Had ie al "out of the box", maar aangezien hij van een school is waar ik les geef
(jawel, DJ les! :P ) kan ik hem dus niet modden/fader eruit slopen...
Gevalletje RMA?

offtopic:
Reind, voeg me ff toe in MSN... moet even wat bespreken.

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

LPG ftw

Nou ik heb mijn besluit genomen, eindelijk

morgenavond worden 2 Sl1200's MK2 gebracht en als het goed is heb ik maandag of dinsdag een Numark DM950. Kan ik daar even mee klooien tot ik geld heb voor een beter mengpaneel

Koffie?
Ja, Lekker

Reg. datum: 10 januari 2005

Op het moment draai ik met als speakers een vrij bagger oud Sony minisetje. Ik wil nu nieuwe monitor speakers hebben, alleen ben ik een vrij arme student.
Ik weet dat een echte monitor set natuurlijk het beste is, maar ik kan nu voor ongeveer 100euro een Logitech z-2300 speaker set krijgen. Deze heeft een sub van 120 en twee speakers van elk 40 Watt.

Kan ik hier goed op mixen, of is deze aankoop zonde? Graag jullie advies!

Ps: ik draai met twee Reloop 4000's, Gemini UMX-SE, een Maya44, pre-amps, FS platen en djDecks.

LPG ftw

ligt er aan. Ik heb hier ook een pc-setje staan. Het geluid is dik in orde, maar het gaat niet echt heel hard..

Koffie?
Ja, Lekker

LPG ftw

Woei :)

De tafels staan er. Die man kwam ze brengen. Ze zien er nog perfect uit. Geen krassen en onzin, alles voelt stevig aan (wat stevig moet zijn). Had zelfs de orginele doos er bij (Let op: ze zijn 8 jaar oud mk2's). Hij had het in 1 grote flightcase gebouwd. Mixxer kan er zo tussen, alle kabels zijn mooi gelegd, echt heerlijk

pics

http://img386.imageshack.us/img386/8611/dsc003691ng.jpg
Plaatje op imageshack (popups!)

Koffie?
Ja, Lekker

Ik durf wel eens te draaien onder de naam Maxphyton. Voornamelijk Trance en Dance.

Heeft er trouwens ook iemand een hoop titels ofzo wat je kunt draaien om echte ambiance te krijgen (b.v. een carnavalsbal ;))

Ik heb trouwens pas een leuke JBSystems MX09 op de kop kunnen tikken :)

weak input?

Nice Catch22!
Ziet er goed uit. :Y)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

LPG ftw

Heb mijn mengpaneeltje binnen.. Komen de komende dagen nog een paar vette platen binnen

Plaatje op imageshack (popups!)

Die DM950 is prima trouwens. Heel simpel, niet te veel knopjes. Geluid klinkt hier wel goed, zal in een grote zaal wel minder zijn. Hij doet gewoon wat hij moet doen, prima dus.

Catch22 wijzigde dit bericht 28-03-2006 21:31 (29%)

Koffie?
Ja, Lekker

woei. vanaaf voor het eerst voor publiek draaien (b2s rookie nights). Heb er zin in.

Nog mensen met last minute tips? :+

XBL: PhydomiR | PSN: Tasjesdief | WoW: Tasjesdief (71) (Spinebreaker EU)

.nl

quote:
Phydomir schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:54:
woei. vanaaf voor het eerst voor publiek draaien (b2s rookie nights). Heb er zin in.

Nog mensen met last minute tips? :+
Ja have fun :)

....
Nu ff niet mama ik sta net de cake af te gieten
http://www.Quinie.nl

Zow. eerste ervaring zit er op. niet gewonnen maar heb wel een aardig setje gedraaid vind ik.

Maar wat een verschil met thuis. Vooral het geluid moest ik erg aan wennen. Echt anders. En daarbij Technics in plaats van mij super OEM bakken ( O+ ). Doe mij de OEM's maar, die Technics kreeg ik zelfs met m'n pink nog helemaal stil :S

XBL: PhydomiR | PSN: Tasjesdief | WoW: Tasjesdief (71) (Spinebreaker EU)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: