Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 februari 2005

quote:
shrenghang schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:44:
[...]

op de plek waar eerst een groene zat O-)
Hij bedoelt waarschijnlijk, waar je je cardreader in hebt gebouwd ;)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

das de cardreader zijn gewone behuizing hij heeft het enkel gespoten imho
Nog steeds gek op anime.

Klopt. De cardreader heeft oorspronkelijk groene indicatie led, meestal om aan te duiden dat er stroom op zit. Net als powerled van je monitor. Die heeft hij eruit gesoldeerd en witte versie daarvoor in de plaats gezet. Je kan ook denken aan led vervangen in je optische muis. Van rode led naar blauwe led, bijvoorbeeld. Dit is dus gedaan met cardreader :)
De behuizing is waarschijnlijk zwart of grijs, en heeft hij dus in zandkleur gespoten.

Het is leuk bedacht, maar zelf zal ik niet doen omdat het vrij makkelijk in je ogen kan schijnen als je geheugenkaart in wilt doen :)

Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

ijskoud
Reg. datum: 07 april 2004

ik heb er niet zo'n last van, ding staat achter mijn tobo en ik kan er makkelijk bij. hij was nog dramatischer, hij was klinisch wit :'( dus daar wilde ik al heel gauw van af, en sja, met toch een beetje een tweaker gevoel ga je dan aan de slag :+
ik zal jullie een foto van mijn bureau onthouden, aangezien de slag bij waterloo er niks bij is :P

empy wijzigde dit bericht 03-03-2006 20:35 (4%)
Reden: typo

Reg. datum: 07 juni 2005

is dat trouwens een moeilijke klus, je optische muis van een andere led voorzien? (moet dat nauwkeurig of moet er alleen licht op de sensor schijnen?)

Resistance will be futile...
Reg. datum: 09 februari 2005

Ik heb een chieftec DA-01WD. zonder window.. nou zat ik te kijken bij freezinghardware.. maar welk window past nou op mijn case? mijn case is 67cm hoog..

http://shop.freezinghardw...Pagina=00002&SubID=67

Of is er maybe een andere shop die wel een window voor mijn case heeft? Heb niet zo'n zin om te gaan zagen....

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

quote:
ragingbull schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:38:
Ik heb een chieftec DA-01WD. zonder window.. nou zat ik te kijken bij freezinghardware.. maar welk window past nou op mijn case? mijn case is 67cm hoog..

http://shop.freezinghardw...Pagina=00002&SubID=67

Of is er maybe een andere shop die wel een window voor mijn case heeft? Heb niet zo'n zin om te gaan zagen....

Weet niet echt of witte side panels met window wel bestaan.
Allesinds past deze erop, maar dat gaat niet mooi staan.

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Resistance will be futile...
Reg. datum: 09 februari 2005

quote:
BlueForce schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 03:07:
[...]

Weet niet echt of witte side panels met window wel bestaan.
Allesinds past deze erop, maar dat gaat niet mooi staan.
Ik heb geen witte kast... Ik heb een Zwarte. Antresiet ofzo.

ragingbull wijzigde dit bericht 04-03-2006 10:24 (10%)

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

quote:
ragingbull schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:23:
[...]

Ik heb geen witte kast... Ik heb een Zwarte. Antresiet ofzo.
Dan is het een Chieftec DA-01B-D die je hebt en dan past het window dat ik toonde dus.

BlueForce wijzigde dit bericht 04-03-2006 14:19 (9%)

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Ofwa?
Reg. datum: 01 februari 2005

Vandaag een nieuwe fan op mijn fanblok gemod(Athlon1,4Ghz thunderbird). De originele fan is al een jaar ofwat dood, er kwam een 80mm op. Die vond ik niet leuk meer( :9 ) en ik haalde een 120mm fan, blueled van coolermaster. Die erop gezet zonder het koelblok te verwijderen. Opzich dus een hele handige oplossing. Hier de pics(Post uit ander topic, hier vroeg men om een voorbeeld :> )
quote:

Hier de Pics, zoals je (lastig) kan zien valt de fan over de geheugenbanken heen, hij zit met een schroef vast, vastgezet zonder het koelblok(of de fangrill) te vervangen. Sorry voor die "paal" elke keer, maar dit zit in de kast en die zit vastgelast. Erg vervelend.

Plaatje op imageshack (popups!)
Totaal shot, links een 80mm fan en in het midden de 120mm.

Een totaal beeld als de pc uitstaat, hier zie je goed het originele koelblok, en hoe huge de nieuwe fan daar overheen valt. De originele fan was nog iets kleiner dan het blok zelf.

En de laatste, beetje onscherp maar dat kwam door de lage sluitertijd( met flits ging t nog erger). Niet echt zin(ben nogal ziekjes...) om te gaan pielen met de instellingen, excuses.

O, en let niet te veel op de kabelzooi want die moet ik nog wegwerken, van 't weekend een keer als ik weer beetje beter ben en tijd heb.

Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

Hmm hmm hmm hmm chocoladevla
Reg. datum: 17 april 2005

quote:
link_mario schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:20:
Vandaag een nieuwe fan op mijn fanblok gemod(Athlon1,4Ghz thunderbird). De originele fan is al een jaar ofwat dood, er kwam een 80mm op. Die vond ik niet leuk meer( :9 ) en ik haalde een 120mm fan, blueled van coolermaster. Die erop gezet zonder het koelblok te verwijderen. Opzich dus een hele handige oplossing. Hier de pics(Post uit ander topic, hier vroeg men om een voorbeeld :> )

[...]
Misschien ter verbetering van je koeling haal je het stof uit je koelblok. Op plaatje 2 kun je dat heel mooi zien zitten. Voor de rest leuk idee. Ik moet ook eens mijn passieve dualP3 weer gaan koelen

I dont believe in Sinterklaas! his corporate image forced upon - the blinded spending masses, - to enslave the lower classes

Mini rules!!!!!

Heb even lopen spelen.
Nu een webcam in één van mijn mini-mini's gemod. Nou ja, van modden was niet echt sprake, maar zal het resultaat met jullie delen. Staat altijd leuker op mijn bureau dan een webcam omhulsel.

http://picserver.student.utwente.nl/i/I0E8P549E1K3/730w.jpg
http://picserver.student.utwente.nl/i/P982NP9J31FX/730w.jpg
http://picserver.student.utwente.nl/i/N1BU5270LSJL/730w.jpg
http://picserver.student.utwente.nl/i/69VAV0AA8XS5/730w.jpg

Goofyduck384 wijzigde dit bericht 15-03-2006 19:48 (21%)

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Goofyduck schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:55:
Heb even lopen spelen.
Nu een webcam in één van mijn mini-mini's gemod. Nou ja, van modden was niet echt sprake, maar zal het resultaat met jullie delen. Staat altijd leuker op mijn bureau dan een webcam omhulsel.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Private? :>

Q.E.D.

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

quote:
Hoe zie je dat zo snel :+
Mini rules!!!!!

wat bedoel je met private, zal wel weer nOOb zijn :P

Reg. datum: 07 juni 2005

Als wij naar je plaatjes proberen te kijken staat er bij dat je ze als "private" hebt staan.. is waarschijnlijk een instelling op picserver.org..

d0rk wijzigde dit bericht 15-03-2006 19:47 (12%)

Mini rules!!!!!

zo beter hopelijk ja

Reg. datum: 27 november 2005

quote:
Heb even lopen spelen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje spijtig dat je een gat in het dak hebt moeten maken

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

Reg. datum: 28 oktober 2004

jongens. ik ben ook bezig geweest met een U3 AT kast en heb die omgemod tot een ATX U3
omdat ik niet zo'n held ben met thumbnails heb ik hier een linkje voor jullie.
hierrrr

quote:
Heb even lopen spelen.
Nu een webcam in één van mijn mini-mini's gemod.
He, ik heb hier nu just dezelfde mini-mini naast mij staan ;) . Ooit is gevonde toen ik klein was, maar de mijne zijn dak was al weg 8)7

Reg. datum: 04 februari 2004

Ik heb een lian-li v1000 kast
Plaatje op imageshack (popups!), en wou daar een waterkoeling in bouwen maar daar kwam gelijk een probleem tegen ik kon mijn radiator niet kwijt.
na een idee van Ediejo _/-\o_
en juize ben ik een bovenstuk gaan maken wat ik dan op mijn lian-li kan gaan zetten .
Ik had hiervoor nog nooit zo iets gemaakt maar ben toch begonnen
en dit is wat ik er van heb gemaakt is nog niet klaar maar toch

voor meer foto' klik hier
ik vind hem echt stoer voor de eerste keer ,ik hou jullie op de hoogte

Asus gamersextreme - dual core E6600 240ghz - 2x1gig kingsston -xfx 8800gtx -

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

quote:
SpyKicker2000 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:41:
jongens. ik ben ook bezig geweest met een U3 AT kast en heb die omgemod tot een ATX U3
omdat ik niet zo'n held ben met thumbnails heb ik hier een linkje voor jullie.
hierrrr

Best mooi gedaan. Wil zoiets zelf ook nog een keer doen.
Die mini vind echt leuk :D Is ie ook bestuurbaar? Zo ja : koop een draadloze cam!
Reg. datum: 04 februari 2004

Toch nog even een update:Plaatje op imageshack (popups!)
Heb de spiegel afgemaakt en verlichting achter geplaats, alleen nu zie de CCFL's heel duidelijk ik heb er nog geschuurd perplex tussen gedaan maar dat mag niet baten, iemand een idee. :)

Asus gamersextreme - dual core E6600 240ghz - 2x1gig kingsston -xfx 8800gtx -

/offtopic

Daar hebben we V&A voor.

Sprite_tm wijzigde dit bericht 17-03-2006 10:16 (99%)

www.jzfotografie.eu - Nikon D60, 17-55mm f2.8 ED-IF AF-S, Nikon 50mm f1.8 Series E, Nikon SB-800 & SB-600, LowePro Flipside 300 & Crumpler Pretty Boy 4000 XL bag

Reg. datum: 06 maart 2004

Volgens mij is hier het Vraag en Aanbod gedeelte van Tweakers voor....

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: