[MMORPG]Silkroad Online, deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 februari 2004
war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength
Dat SP farming he,
ik ben nu lvl 11.
ik heb rond de 160 skill point's plus een skill, (smash'n nogwat)
mastery lvl is nu 8 maar moet ik nu bij mastery lvl onder mijn hoofdlevel blijven of moet het skill ding er onder blijven ?
(ik zag er al meer berichten over staan hier en op andere fora's maar snap het nog niet precies
Server verkocht.. :)
Reg. datum: 13 november 2005
Ik adviseer je werkelijk VEEL te farmen, want ik had 3000 en das te weinig
het mysterie van de 'charm action' opgelost
Plaatje op imageshack (popups!)
Schuey wijzigde dit bericht 15-03-2006 11:03 (4%)
quote:Schuey schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:12:
hij kan ook dansen
het mysterie van de 'charm action' opgelost![]()
[afbeelding]
Je thumb linkt naar de thumb, zou je uit de URL '.th' willen halen?
Tevens heb ik eigenlijk ook nog een klein vraagje...
Er is een mogelijkheid, tot het farmen van SP's, maar kan je bijvoorbeeld ook EXP. farmen? Dus dat je sneller lvl'd zeg maar?
[ Flipdesign ] | [ PC_E8400 ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]
WoW char: domm lvl 7x mage
Reg. datum: 06 oktober 2005
quote:Derranged schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:01:
Ik baal echt van deze stap van het silkroad team.
Ze maken het mogelijk voor mensen die geld betalen voordelen te hebben in het spel.
Ik haat dit echt, ik betaal liever een maandelijks bedrag.
Zo kunnen lui met veel cash snel levellen.
Bij bandit archer kamp was 1 iemand die had een aapje, dit aapje stal op supersnel tempo alle goud dat op de grond viel.
Die gast heeft binnen een paar uur een fortuin binnen. Terwijl ik me uit de naad moet werken voor een beetje goud. Dit haalt voor mij een beetje de fun eruit.
Ik speelde vroeger een turnbased game genaamd pimpwars, waar ik heel bedreven in was, ik kon alleen nooit winaar worden omdat ik weigerde turns te kopen. Omdat het naar mijn gevoel niet fair is.
Ach ja wat doe je er tegen
Dit zat er natuurlijk aan te komen en ik vind het persoonlijk prima zolang het spel eerlijk blijft. Dat je de mogelijkheid hebt om een Service Ticket te kopen en zo 100% extra exp. te verdienen vindt ik prima. Uiteindelijk is levelen gewoon een investering van tijd of geld.
Die aap is echter een ander verhaal, dat beest loopt gewoon belachelijk ver van z'n baasje goud weg te kapen, pure diefstal. Het maakt het sp farmen voor de eigenaar een stuk goedkoper, en voor mij een stuk duurder.
Shuttle st20g5
quote:Knowuse schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:46:
[...]
Die aap is echter een ander verhaal, dat beest loopt gewoon belachelijk ver van z'n baasje goud weg te kapen, pure diefstal. Het maakt het sp farmen voor de eigenaar een stuk goedkoper, en voor mij een stuk duurder.
Juist en dat was de gehele opzet, een zeer handig item in het spel die je moet kopen. Vind het slim bedacht van SRO, maar die apies zijn af en toe irritant, normaal raapten mensen niet zo snel al je zooi op, maar dfie apen doen dat wel voor je.
Nog steeds vind ik het netjes dat het extra's zijn, je kan het spel nog steeds verder spelen zonder ervoor hoeven te betalen. Gisteren weer even rondgehangen, maar ik zal even moeten wachten op paypal etc aangezien ik geen creditcard heb/wil.
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
ik betaal wel terug
Verder vind ik die scrolls game verneukerij.
Die americanen kunnen nu super snel lvlen, het verpest de gameplay.
maar acht het hoort er bij.
Hopelijk kan je binnekort ook nog een bankoverscrhrijving doen
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
quote:GJ-tje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:28:
[...]
offtopic:
Je thumb linkt naar de thumb, zou je uit de URL '.th' willen halen?
Tevens heb ik eigenlijk ook nog een klein vraagje...
Er is een mogelijkheid, tot het farmen van SP's, maar kan je bijvoorbeeld ook EXP. farmen? Dus dat je sneller lvl'd zeg maar?
thx, foutje bedankt
aapje
voor de anti aap mensen, net als andere items kan geld de eerste x aantal tijd niet opgepakt worden. Als geld niet opgepakt wordt en het ligt er 5 minuten, is het dan stelen?
Mijn aapje danst voor 1 gold trouwens
Schuey wijzigde dit bericht 15-03-2006 11:07 (27%)
dat geld ligt er 30 sec en dan kan iemand anders het al pakkenquote:Schuey schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:04:
[...]
thx, foutje bedankt
aapje![]()
voor de anti aap mensen, net als andere items kan geld de eerste x aantal tijd niet opgepakt worden. Als geld niet opgepakt wordt en het ligt er 5 minuten, is het dan stelen?
Mijn aapje danst voor 1 gold trouwensMensen gooien in de towns spontaan 1 gold op de grond
WoW char: domm lvl 7x mage
Mwah, als je dan graag je loot wilt hebben pak je het toch gewoon even op (op 'g' drukken een aantal keer) terwijl je aangevallen wordt. Kost je misschien een paar pots...quote:dommerick schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:11:
dat geld ligt er 30 sec en dan kan iemand anders het al pakkenDat is echt veel te kort, want als je eenmaal door meer mensen wordt geatkd dan ben je meestal langer bezig als 30 sec en dan word je goud al gejat
ikbenwouter wijzigde dit bericht 15-03-2006 11:47 (23%)
........................................................................................................................................................
Wat nou als je een archer bent en op 18m afstand staat? dan moet je toch wat meer pots gebruiken...bij stronghold stonden er net 3 met een aapje...die gasten doen niets, de aapjes pakken al het geld dat ik net laat droppen...aangezien je niet alles zo snel kan pakken daar worden zij slapend rijkquote:woutor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:47:
[...]
Mwah, als je dan graag je loot wilt hebben pak je het toch gewoon even op (op 'g' drukken een aantal keer) terwijl je aangevallen wordt. Kost je misschien een paar pots...
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
........................................................................................................................................................
Tis al weer gepatcht.
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
quote:tymiek schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:52:
[...]
Wat nou als je een archer bent en op 18m afstand staat? dan moet je toch wat meer pots gebruiken...bij stronghold stonden er net 3 met een aapje...die gasten doen niets, de aapjes pakken al het geld dat ik net laat droppen...aangezien je niet alles zo snel kan pakken daar worden zij slapend rijk...je zou er bijna een aapje voor kopen, of PK voor plegen (bij die niets doen voor 3 uur)
good point, dan is het idd lame...
maar ik heb nu geen quests, moet echt hard grinden om lvl45 te halen.. ik ren van beest naar beest en pak niks op, behalve elixirs en item drops. Dit scheelt dik in snelheid, en je kan 70% van je lvl halen per dag op deze methode. Met dat aapje er dan bij is het echt superhandig, je lvled supersnel, en je zooi wordt gewoon opgepakt. Mja bij misbruik is het wel lullig natuurlijk, als jij die centjes nodig hebt!
Dan ook maar kijken of ik een aapje aankoop...Heb net mijn lvl 13 +4 bow verkocht voor een kleine 350kquote:woutor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:03:
Daar had ik nog niet aan gedacht, voor archers is het inderdaad erg zuur!
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
niet om iemand hier persoonlijk aan te vallen ofzo, maar volgens mij heb je dan echt te veel geld over ofzo
wie niet springt heeft een snor
quote:Znorro schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:44:
ik zit zo een beetje op de silkroad-site te kijken, maar je betaalt dus bijna 10 dollar voor zo'n aapje dat geld van de grond raapt....
niet om iemand hier persoonlijk aan te vallen ofzo, maar volgens mij heb je dan echt te veel geld over ofzo
Valt mee,
je hebt nog wat silk over dus je kan nog iets extra;s er bij..
en 10 euro is niet veel opzich..
dit aapje heb je 4 week dacht ik.
een spel als AoEll heb je voor 50 euro gekocht en je speelt er misschien 2 week mee (zo niet online)
Misschien rare vergelijking maar zo zie ik het..
(en ik heb niet echt geld te veel maar als ik een credit card nu bij de hand had had ik het zo gedaan
Server verkocht.. :)
Het aapje kost 8.8 dollar, omgezet is dat 7.3 euro. Dus ach het valt mee.quote:Sebasser schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:49:
[...]
Valt mee,
je hebt nog wat silk over dus je kan nog iets extra;s er bij..
en 10 euro is niet veel opzich..
dit aapje heb je 4 week dacht ik.
(en ik heb niet echt geld te veel maar als ik een credit card nu bij de hand had had ik het zo gedaan)
cardinal808 wijzigde dit bericht 15-03-2006 15:52 (15%)
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
wie niet springt heeft een snor
quote:
Telt de tijd nou van online zijn, of gewoon altijd (dus echt 4 weken met offline erbij)?
Kan je hem ook terug summonen? Want ik wil er ook wel een voor bij stonghold als ik aan het farmen ben...krijg ik iig nog iets.
quote:tymiek schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:08:
[...]
Telt de tijd nou van online zijn, of gewoon altijd (dus echt 4 weken met offline erbij)?
Kan je hem ook terug summonen? Want ik wil er ook wel een voor bij stonghold als ik aan het farmen ben...krijg ik iig nog iets.
telt geloof ik qua speeltijd, maar dat weet ik niet zeker!
je kan hem idd onbeperkt summonen, en unsommonen
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.