quote:Knowuse schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:30:
Gisteren zo'n goede dag gehad met m'n nieuwe vrouwtje, eerst een paar sos boots als dropping. Ben ik daarna op de weg teug van de herbal quest, staan er achter de bandit stronghold in zo'n lichtkring een paar kraampjes. Denk toch even kijken, is er 1tje z'n stalletje aan het opzetten en zet ie een sos lvl 16 sword te koop voor 60k!!!!Zodra ie z'n stal opent gelijk gekocht.
Ben ondertussen een lvl 18 full int bow person, maar met een shield is dat sword toch wel erg leuk en het staat nog leuk ook.
Had ik net ook...bied er een een lvl 8 sword SoStar aan voor 10K (eerst 23K maar niemand wou hem
heeft ie hem, zegt ie is het wel een goed ding (want mijn zwaard is beter zegt ie)...lol...dus ik zo nou ik wil hem zelf kopen voor 25K...verkoopt ie hem nog ook
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
quote:
oke wat heb ik hier aan? NIKS, waarom zeg je het dan? :x
Wat is toch het probleem van eerst moeilijk doen voordat we gewoon mensen helpen??
Dus nogmaals waar kan ik mensen vinden in jangan waar ik quest(s) van kan krijgen?
{ Alle Specs }{ Brabander! }{ Quaestor AoC Guild @ EU-PVP Wildsoul }
Als je een minuut zoekt, kom je bijvoorbeeld hier uit.quote:Vuurvoske schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:07:
[...]
oke wat heb ik hier aan? NIKS, waarom zeg je het dan? :x
Wat is toch het probleem van eerst moeilijk doen voordat we gewoon mensen helpen??
Dus nogmaals waar kan ik mensen vinden in jangan waar ik quest(s) van kan krijgen?
Ign Nozace - server is de voorlaatste nieuwe die er bij kwam, (ik zal straks even kijken
ze hebben trouwens nu al 2 keer een grote check gehad in minder dan 24 uur ?
1 keer een kleine check of zo,
en nu tijdens typen is bijna de 2de check afgelopen,
die zou normaal van 13 tot 16 korean time duren maar er is een uur bij op gekomen..
en ik kom trouwens bij Flyff weg
Dat was/is ook een zeer verslavend spel waarbij ik bijna lvl 21 ben (in redelijk snelle tijd ook)
EdiT: volgens mij oasis..
Sebasser wijzigde dit bericht 14-03-2006 09:11 (3%)
Server verkocht.. :)
Thnx voor de tip, heb em gebookmarkt
{ Alle Specs }{ Brabander! }{ Quaestor AoC Guild @ EU-PVP Wildsoul }
quote:isomis schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:50:
wat moet ik dan nu gaan doen ben lvl 23, alleen die quests heb ik nu wel gehad of kan ik iemand blij maken met mijn logingegevens
Huy isomis,
Als je wil, wil ik wel je account overnemen. Zal er goed voor zorgen hoor
pfff, server downtime tot 11 uur opschoven, zal nog even moeten wacht
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Zou je mij of iemand anders mij willen verlichten?
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Reg. datum: 06 oktober 2005
quote:Bigfoot48 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:27:
eens een vraagje ik zag onder andere op got het volgende staan: Supreme Lvl 4x Nuker, sorry supreme maar helemaal geen offence bedoelt hoor, maar ben nieuwsgierig wat dan die lvl 4x nuker inhoud.
Zou je mij of iemand anders mij willen verlichten?
Persoon zit tussen level 40 - 49 en maakt gebruik van een magic element (fire, ice or electra) om veel damage te doen.
Even iets anders, ik zag op silkroadonline de OnlineMall er komt met deze update. Ook krijgt Vietnam z'n eigen server en worden de ips geblokt. Best balen als je al lvl 80 hebt.
Shuttle st20g5
Waar onder die monsters.
Wie gaat er zo iets kopen?
Mooie update:
Plaatje op imageshack (popups!)
Je ziet nu de naam op je paard/kameel staan
Brantje wijzigde dit bericht 14-03-2006 12:10 (59%)
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Das mooi, op Troy zitten namelijk een heleboel vietnamezen. Die zullen aan de ene kant niet blij zijn, aan de andere kant hebben wij meer rustquote:Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Even iets anders, ik zag op silkroadonline de OnlineMall er komt met deze update. Ook krijgt Vietnam z'n eigen server en worden de ips geblokt. Best balen als je al lvl 80 hebt.
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Echt waar een week voordat de nieuwe server kwam, moest je echt tig keer proberen
WoW char: domm lvl 7x mage
Ik kan tegenwoordig eigenlijk redelijk snel connecten: in plaats van de hele avond niet, na 2 or 3 keer (soms zelfs bij de eerste poging).
ondertussen ben ik al lvl 10 geworden,
ik zit op oasis, IGN: Nozace.
Zou de TS mij in het lijstje kunnen zetten ?
Server verkocht.. :)
oh ja, mijn SOS lvl 8 spear, 11 critical verkocht voor 150K.. binnen 2 minuten. Je begint je af te vragen waar dat heen gaat met die prijzen
Done...quote:Sebasser schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:17:
ik zit op oasis, IGN: Nozace.
Zou de TS mij in het lijstje kunnen zetten ?
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.quote:faith schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:25:
oh ja, mijn SOS lvl 8 spear, 11 critical verkocht voor 150K.. binnen 2 minuten. Je begint je af te vragen waar dat heen gaat met die prijzen
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschietenquote:Brantje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:
Die dead blood flowers vallen die phy of mag aan?
quote:cardinal808 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:33:
[...]
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.
Dat vroeg ik mij ook al af, maar ik zag vergelijkbare wapens voor nog meer te koop aangeboden. Kennelijk is er een markt voor. Maar ik snap ook niet waarom je 150K uit zou geven aan 1 a 2 dagen spelplezier.
Nu alleen nog kijken of ik mij lvl24 SOS glavie ook zo goed kan verkopen. Heeft iemand enige idee waar die dingen voor weg gaan? Zat zelf aan 2M. te denken (te hoog, te laag?)
Reg. datum: 06 oktober 2005
Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk coolquote:
Done...
[...]
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.
Shuttle st20g5
quote:hobsie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:38:
[...]
phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschieten
Ja, bij voorkeur in je reet, althans zo lijkt het
quote:faith schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Nu alleen nog kijken of ik mij lvl24 SOS glavie ook zo goed kan verkopen. Heeft iemand enige idee waar die dingen voor weg gaan? Zat zelf aan 2M. te denken (te hoog, te laag?)
Te hoog, maar het is vooral de vraag wat de gek ervoor geeft.
Je kan op level 10 weer een nieuw wapen krijgen en een level 80 zou dat moeten weten. Om nou 150K om "cool" te zijn, komt die bij mij meer in het klassement "ongeloofelijk stom", maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:03:
[...]
Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk cool
enzo in staan, als jullie willen kan ik het word document uploaden.
Tis makkelijk nu kan je zo zien welk lvl iemand is:P.
Ze maken het mogelijk voor mensen die geld betalen voordelen te hebben in het spel.
Ik haat dit echt, ik betaal liever een maandelijks bedrag.
Zo kunnen lui met veel cash snel levellen.
Bij bandit archer kamp was 1 iemand die had een aapje, dit aapje stal op supersnel tempo alle goud dat op de grond viel.
Die gast heeft binnen een paar uur een fortuin binnen. Terwijl ik me uit de naad moet werken voor een beetje goud. Dit haalt voor mij een beetje de fun eruit.
Ik speelde vroeger een turnbased game genaamd pimpwars, waar ik heel bedreven in was, ik kon alleen nooit winaar worden omdat ik weigerde turns te kopen. Omdat het naar mijn gevoel niet fair is.
Ach ja wat doe je er tegen
Build it and they will come
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.