Hoofdcategorieën
Topicacties

Bluetooth Stereo (A2DP) topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
Snow sharks...
Reg. datum: 24 april 2003

@r.webbe - Je hebt echt een geweldige informatieve site. Hulde! Maar ik heb één foutje gevonden:
quote:
Windows Mobile 5 devices (after updating the ROM witch contains the Windows Mobile 5 Adoption Kit Update 2.0; available Q1-2006)
Helaas komt waarschijnlijk pas in AKU 2.2 A2DP ondersteuning te zitten (http://www.pocketinfo.nl/artikel/5276). Het wordt overigens ook bevestigd door de AKU 2.0 updates die zo langzamerhand uitkomen...

Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!

Robert Webbe

quote:
Giox schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:18:
Leuk om te zien dat het bedrijf waar u werkt, zichzelf verdiept in nieuwe mogelijkheden en technologieën en niet afwacht op wat de concurrent doet. Is ook wel verstandig, want A2DP gaat een groot succes worden, als je kijk naar de mogelijkheden en de prijs

Ik verheug me nu al op het moment dat A2DP gemeengoed is en makkelijk in de winkel te koop is, in plaats dat ik het momenteel eigenlijk alleen maar op internet kan verkrijgen. Enige indicatie wanneer het bedrijf waar u werkzaam bent dit in de winkels wilt hebben?
Ik werk niet voor een fabrikant maar voor een grote telecom winkelketen. In opdracht van de inkoopafdeling loop ik vooruit op technieken en probeer te voorspellen waar kansen voor ons liggen. Als er dan producten worden aangeboden dan test ik die vervolgens en geef advies. Eigenlijk zit ik dus de hele dag professioneel te spelen. :)

We hebben inmiddels al een aantal A2DP producten in de winkels liggen;
i.Tech Clip IIIs
Logitech Bluetooth stereo MP3
Motorola HT820 icm DC800 (ik geloof 149,-)

Bij de A2DP geschikte toestellen staat een stereo bluetooth icoontje.

Qua dongles bieden we ook de Cellink BTA-6030 aan.

Disclaimer: dit is niet bedoelt als reclame maar slechts om aan te geven dat er nu al A2DP spulletjes in de winkels liggen (= antwoord op de vraag van Giox). O-)

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
r.webbe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:20:
[...]
Ik werk niet voor een fabrikant maar voor een grote telecom winkelketen. In opdracht van de inkoopafdeling loop ik vooruit op technieken en probeer te voorspellen waar kansen voor ons liggen. Als er dan producten worden aangeboden dan test ik die vervolgens en geef advies. Eigenlijk zit ik dus de hele dag professioneel te spelen. :)

Dat begreep ik. Even Googlen, en we weten met wie we te maken hebben. Maar dat is niet erg, dat juist erg leuk om zulke mensen in ons midden te hebben. Meneer de NBM

Lijkt me een topbaan. Nog iemand nodig die de speeltje aangeeft? (semi-serieus, alhoewel Veenendaal wel erg ver weg is voor mij)

quote:
We hebben inmiddels al een aantal A2DP producten in de winkels liggen;
i.Tech Clip IIIs
Logitech Bluetooth stereo MP3
Motorola HT820 icm DC800 (ik geloof 149,-)

Bij de A2DP geschikte toestellen staat een stereo bluetooth icoontje.

Qua dongles bieden we ook de Cellink BTA-6030 aan.

Fijn, ik denk dat ik de binnenkort maar eens even langsga

quote:
Disclaimer: dit is niet bedoelt als reclame maar slechts om aan te geven dat er nu al A2DP spulletjes in de winkels liggen (= antwoord op de vraag van Giox). O-)
O-)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Robert Webbe

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:04:
@r.webbe - Je hebt echt een geweldige informatieve site. Hulde! Maar ik heb één foutje gevonden:

[...]

Helaas komt waarschijnlijk pas in AKU 2.2 A2DP ondersteuning te zitten (http://www.pocketinfo.nl/artikel/5276). Het wordt overigens ook bevestigd door de AKU 2.0 updates die zo langzamerhand uitkomen...

Thanks _/-\o_ , die wijziging had ik inderdaad vergeten aan te passen. Meteen maar even gedaan.
En direct ook maar weer even wat nieuwe toestellen en headsets toegevoegd. Ik pas deze pagina meestal 1x in de week aan.

Eigenlijk niet slecht hè voor een in Word gemaakte html pagina; bijna 24.000 bezoekers in 3 maanden... B)
De meeste bezoekers kwamen in de eerste weken, toen was er bijna niets te vinden over A2DP. Als je nu zoekt word je bijna doodgegooid met informatie. Zo snel kan het zich ontwikkelen. Wat ik opvallend vond in de bezoekersstats was dat ik regelmatig de grote fabrikanten voorbij zag komen (Nokia, Espoo Finland) maar ook uit de hoek waar je het niet zo snel verwacht (vliegtuigbouwers, veiligheidsinstanties, etc.).

robertwebbe wijzigde dit bericht 07-03-2006 22:04 (22%)
Reden: toevoeging opmerking

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1

Alleen die pop-up ziet er niet uit, kan je die niet wat netter maken (of liever weg laten :+ ) ?
Freek weet overigens vooral veel van Cellink producten (als importeur denk ik) en heeft de 'mazzel' dat Cellink redelijk voorop loopt met de ontwikkelingen ;)
PAS OP HÈ !

Ik heb gisteren, op aanraden van iemand die dit draadje ook gelezen heeft en mij had toegevoegd op MSN, ook het 'stereo gedeelte' van mijn Plantronics getest.
De Plantronics die ik heb, is namelijk de 590A (dus degene met wat extra accessoires). Hier zit ook een 'zender' bij die je, middels een 3,5mm jack, aan kunt sluiten op je stereo, tv of mp3 speler (of whatever een 3,5mm jack aansluiting heeft).
Deze zender werkt ook draadloos (ook op een ingebouwde batterij).
Het geluid vond ik, voor een draadloze verbinding, verdomd goed. Ook op de wat hoger aantal db's.
Een ruis is bijna niet te horen (toegegeven dat mijn gehoor niet 100% is... :|), ergo: de andere kant op moet het ook kunnen. De Plantronics aan deze zender 'gekoppeld' werkt ie namelijk alleen als koptelefoon... en daar heb ik hem nou net niet voor gekocht ;)
Een vriend van mij heeft een Sitecom USB/BT dongle die ook A2DP ondersteund (Toshiba drivers). Ik ben dus van plan om dat ding zéér binnenkort eens te testen. Ik denk dat A2DP hét antwoord op mijn huidige ervaring(en) is (zijn).

MetalRush wijzigde dit bericht 08-03-2006 12:38 (4%)
Reden: Aanvulling.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

Bluetooth Communication Expert

quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:13:
Alleen die pop-up ziet er niet uit, kan je die niet wat netter maken (of liever weg laten :+ ) ?
Freek weet overigens vooral veel van Cellink producten (als importeur denk ik) en heeft de 'mazzel' dat Cellink redelijk voorop loopt met de ontwikkelingen ;)

Dat ik meer weet van Cellink producten dan Bluetooth producten in het generaal is natuurlijk logisch gezien ik op de salarylist van de fabrikant sta ;) Wij zijn buiten importeur ook direct verbonden aan de moeder maatschappij Cellink Co. Ltd. Wij zijn dus dochteronderneming ;)

We hebben inderdaad het voordeel dat wij een eigen fabriek hebben en een eigen engineers en RnD team welke altijd bezig zijn met de nieuwste Bluetooth Chips van de grootste Chipfabrikanten om hiermee nieuwe toepassingen en apparaten te ontwikkelen.

Een voorproefje op de technologie is UWB ( Ultra Wide Band ); Het bied alle gemakken van de Bluetooth functies, met bandbreedtes die tot ver boven de huidige WiFi snelheden gaan. En de toepassingen zijn oneindig. De voorspelling is dat de markt hiervoor in 2007 aanzienlijk zal aantrekken. Cellink is onderdeel van de WiMedia Alliance. Zie http://www.wimedia.org/en/index.asp voor alle informatie over UWB.

Maargoed back ontopic (A2DP) en Bluetooth. Om te antwoorden op R.Webbe en de onbeantwoorde vragen van Marco Dacher.

-1] Bluetooth v1.2 heeft ten opzichte van v2.0 een beperkte bandbreedte ( 723kbps tov 3mbps Max. )
-2] Bluetooth v1.2 heeft ten opzichte van v2.0 een beperkte verbindingsmogelijkheid ( 1 apparaat tov 8 apparaten ) Dit heet Piconet Support als er 8 apparaten kunnen worden verbonden waarvan er 1 als Master zal functioneren en de andere apparaten als Slave zullen functioneren.

Dit zijn eigenlijk de 2 grootste verschillen. Daarbij komt natuurlijk kijken dat hoe geavanceerder de Bluetooth Chip Solution er wordt gebruikt hoe meer toepassingen er mogelijk zijn met de verschillende Bluetooth Profielen. AVRCP | A2DP | Handset etc. v2.0 is een duidelijke verbetering van de technologie en een fikse uitbreiding op de toepassingen die er al mogelijk waren met v1.2.

v1.2 heeft voornamelijk de kinderziektes uit v1.1 weg weten te werken en deze technologie is uiteraard doorgezet in v2.0.

Voor meer informatie over de definities van Bluetooth v2.0 en EDR raad ik je aan om de Core Specificaties te lezen van deze versie van Bluetooth. Je kunt de PDF downloaden in ZIP formaat van de bluetooth.com website;

http://www.bluetooth.com/...238/840/Core_v210_EDR.zip

Http://www.cellink-eu.com | The Wireless Life Creator!

Reg. datum: 02 juli 1999

Vandaag heb ik een Plantronics Pulsar 590A gehaald bij MyCom.

De conclusie is kort, absoluut GEEN aanrader voor muziek/voip op de PC.

Hier een aantal punten. Alles is getest met behulp van een Belkin Bluetooth adapter versie 2.0 + EDR (allernieuwste), heeft ondersteuning voor A2DP.

• Geluidskwaliteit vrij slecht voor een 170 euro kostend apparaat.
  • Bij gebruik van het bijgeleverde bluetooth verzendertje werkt het op zich goed, echter heeft geluid duidelijk een forse vertraging, niet geschikt dus voor TV.
  • Na 4 uur kloten uiteindelijk een beetje aan de praat in WinXP. Geen gebruik gemaakt van de Belkin drivers, hier werd Bluetooth High Quality sound wel geïnstalleerd wanneer de Headset gevonden werd, maar High quality sound eruit krijgen lukt op geen manier. Uiteindelijk Widcomm 5 drivers gevonden op Internet. Hier het koptelefoon gedeelte een beetje mee aan de praat gekregen, maar werkt maar 3 van de 10 keer ongeveer. Truck is vaak om hem te pairen op het moment dat de mp3/dvd al speelt, dan houd ie de connectie vast, anders hoor je 1 sec geluid, en het is weer weg.
  • Koptelefoon + microfoon krijg ik alleen een beetje werkend in mono geluid, dus stereo koptelefoon + mic lukt niet...

Al met al een flink frustrerend apparaat, redelijk slecht geluid, en te belachelijk voor woorden dat het niet makkelijker, sneller aan de gang te krijgen is.

Gaat dus morgen linea recta terug naar MyCom...

Let wel: misschien dat het voor je mobiel helemaal geweldig is, maar dat is niet mijn intentie geweest voor het apparaat en heb ik derhalve ook niet geprobeerd.

quote:
r.webbe schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:02:
[...]
Mijn persoonlijke favoriet is de Logitech, die heeft een dunne beugel en lekkere zachte oorkussens. Ik heb nu een oude versie liggen (BT1.1, zonder microfoon) en die werkt eigenlijk alleen direct op de Samsung D600 (is hiervoor speciaal aangepast). Op andere toestellen werkt het niet. Maar de nieuwe versies HS200 en HS210 (vierkante oordoppen) zouden BT1.2 A2DP en AVRCP moeten ondersteunen. Ik verwacht een dezer dagen een productie exemplaar.
Heb je toevallig die Logitech al onder handen gehad? Ik zit er over te denken om daar maar eens voor te gaan, nu die Plantronics erg tegenvalt...

Nou, ik heb TOCH nog een poging gewaagd, nu met een Cellink BT dongle. Dit werkt verrassend in 1 keer !! :) Ik zit echter nog met iets vaags. De plantronics moet ik als Headset EN als Koptelefoon installeren. Bij de eerste heb ik crappy geluid, maar WEL een microfoon. Bij de tweede stereo geluid, maar GEEN microfoon... Kan dit niet gekoppeld worden ofzo? Op deze manier is het vrij nutteloos vind ik... Ik wil wel muziek kunnen luisteren en VOIP gesprekken aan kunnen nemen zonder eerst de Koptelefoon verbinding te moeten verbreken en de headset verbinding te moeten maken... :?

Robert, jij werkt ook met de Cellink 6030 begreep ik, heb jij dit ook gemerkt of kon het bij jou wel gecombineerd (stereo geluid + mic)?

PAS OP HÈ !

Hoe heb jij dat koptelefoongedeelte 'aangesloten'? Via de BT of via de bijgeleverde 'Universal Adapter'?
Als jij het volgens dat principe hebt gedaan, moet je (volgens de manual) kunnen schakelen middels de telefoon-button (middelste knop op headset, bovenste gedeelte).

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :) Metal's Farmpje | AutoFans | GarageTest

quote:
MetalRush schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:24:
Hoe heb jij dat koptelefoongedeelte 'aangesloten'? Via de BT of via de bijgeleverde 'Universal Adapter'?
Als jij het volgens dat principe hebt gedaan, moet je (volgens de manual) kunnen schakelen middels de telefoon-button (middelste knop op headset, bovenste gedeelte).
Ik heb alles via de Cellink gedaan, dat wil ik ook namelijk, niet ook nog dat analoog naar BT adaptertje gebruiken... Dat ding zorgt voor een seconde vertraging in het geluid, NIET relax met DVD's enzo. Radio en muziek boeit dat niet zo veel nee...

PAS OP HÈ !

Nee, die universal adapter er nog eens bij lijkt mij ook niet handig... weer een apparaat wat regelmatig aan de stroomadapter of oplader moet.
Heb je wel geprobeerd middels de buttons op de headset het 1 en ander te schakelen?

Mja, heb ik geprobeerd, geen succes. Handmatig, dus met de muis kan wel, maar dan is je telefoon onderhand 6 keer overgegaan, en heeft de tegenpartij al opgehangen ;)... Wat hebben ze dit STOM ontworpen zeg, niet te gebruiken zo...

PAS OP HÈ !

Het is ook, denk ik, niet gemaakt met dit in het achterhoofd....
Uitgangspunt is (nogmaals: denk ik) geweest:
GSM + Stereo -> Headset

Ik zit met dezelfde uitdaging daar ik het ook wil gebruiken in combinatie met Ventrilo... maar daaintegen gebruik ik hem niet tegelijkertijd met muziek.
Geluid van mijn games wil ik echter weer wél horen...

Bluetooth Communication Expert

quote:
Martijn schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:30:
Mja, heb ik geprobeerd, geen succes. Handmatig, dus met de muis kan wel, maar dan is je telefoon onderhand 6 keer overgegaan, en heeft de tegenpartij al opgehangen ;)... Wat hebben ze dit STOM ontworpen zeg, niet te gebruiken zo...
Het apparaat is niet stom ontworpen ;) Het belangrijkste wat je in je hoofd moet houden is dat alle bluetooth apparaten afhankelijk zijn van Bluetooth Profielen die de Bluetooth Chip ondersteund. Voor iedere verschillende handeling met Bluetooth gebruik je namelijk een ander profiel! Dus ook in dit geval heb je voor het voeren van gesprekken het Headset profiel nodig. DWZ dat als ik dus via de audio sink van toshiba ben verbonden en naar muziek luister dat ik gebruik maak van het A2DP profiel. En naar mijn weten is A2DP enkel een profiel voor de distributie ( het streamen van ) Audio.

En MetalRush heeft hier dus gelijk dat je het apparaat voor 1 van de 2 dingen gebruikt en als je het voor beide wilt doen dat je handmatig zult moeten schakelen. Omdat je op de PC al verbonden bent met een Bluetooth Profiel zul je moeten schakelen. Stel dat je verbonden bent met de PC en daarmee naar muziek luistert en ook nog eens verbonden bent met je GSM dan kun je wel schakelen via de knop op de headset die hiervoor bedoeld is. Als het gesprek beeindigd word zal de muziek weer te horen zijn door de headset.
Voor de pc gebruikte je dus A2DP voor audio en voor de gsm gebruikte je headset voor gesprekken tegelijkertijd.

Http://www.cellink-eu.com | The Wireless Life Creator!

quote:
Freek-Cellink schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:23:
[...]

Het apparaat is niet stom ontworpen ;) Het belangrijkste wat je in je hoofd moet houden is dat alle bluetooth apparaten afhankelijk zijn van Bluetooth Profielen die de Bluetooth Chip ondersteund. Voor iedere verschillende handeling met Bluetooth gebruik je namelijk een ander profiel! Dus ook in dit geval heb je voor het voeren van gesprekken het Headset profiel nodig. DWZ dat als ik dus via de audio sink van toshiba ben verbonden en naar muziek luister dat ik gebruik maak van het A2DP profiel. En naar mijn weten is A2DP enkel een profiel voor de distributie ( het streamen van ) Audio.

En MetalRush heeft hier dus gelijk dat je het apparaat voor 1 van de 2 dingen gebruikt en als je het voor beide wilt doen dat je handmatig zult moeten schakelen. Omdat je op de PC al verbonden bent met een Bluetooth Profiel zul je moeten schakelen. Stel dat je verbonden bent met de PC en daarmee naar muziek luistert en ook nog eens verbonden bent met je GSM dan kun je wel schakelen via de knop op de headset die hiervoor bedoeld is. Als het gesprek beeindigd word zal de muziek weer te horen zijn door de headset.
Voor de pc gebruikte je dus A2DP voor audio en voor de gsm gebruikte je headset voor gesprekken tegelijkertijd.

Bedankt voor je reactie, maar dat is voor mij dus erg onhandig, aangezien ik vrij veel via de laptop bel en gebeld wordt... Ik zag ook dat het niet mogelijk was om EN de Plantronics aan te sluiten en die te koppelen als Koptelefoon, EN een ander BT headsetje als headset dus. Toshiba software zegt dat Koptelefoons en Headsets niet tegelijk verbonden kunnen worden met de dongle... Kan dit kloppen?

Dit zou dus betekenen ik voor mijn doeleinden gebonden ben aan een draad...

PAS OP HÈ !

Nou, na veel geklooi en testen heb ik het toch voor elkaar... tenminste voor de doeleinden waar ik het voor wil gebruiken.

Gebruikte hardware:
- Plantronics 590A (hoewel de A alleen voor Accessoires staat... en die gebruik ik in mijn opstelling niet ;))
- Sitecom CN-521

Resultaat:
- Ventrilo voor VoIP doeleinden (kan denk ik ook met Skype of anders)
- Muziek/Game-geluiden op achtergrond (tegelijk met VoIP dus!)

Volgens mijn tegenpartij is de kwaliteit van de VoIP verbinding iets minder als bedraad, maar dat vind ik ook niet zo vreemd. Het moet tenslotte via BT over USB naar VoIP.

* MetalRush is happy camper :+

[EDIT]
Ik moet even mezelf terugfluiten...
Ik probeerde net een spel op te starten, wat op zich prima lukte ;), maar daaruit bleek dat de geluiden van spelletjes (vreemd genoeg) nog over mijn normale speakers binnenkomen...
Het bevreemd mij temeer omdat muziek en Windows-geluidjes wél via mijn BT-headset klinken.
Tevens staan al mijn geluidsinstellingen (in Windows config) naar de BT-headset te wijzen... dit moet ik dus nog even verder uitpluizen....

MetalRush wijzigde dit bericht 12-03-2006 02:46 (28%)

Bub MC

Jee die Kenwoods zien er idd wel erg mooi uit. Inmiddels al meer over bekend?

Ik heb zelf een keer die motorola gepast maar die was net te kort voor mijn hoofd waardoor de speakers iets naar achter werden getrokken en niet goed aansloten op m'n oren waardoor de bas redelijk wegviel.

Verder wel benieuwd naar de Jabra BT620s en de Logitech HS200 maar dat kan nog wel even duren voordat ik die kan passen, belangrijk dat ze lekker zitten nl. zoals Robert al zei. Iemand (pas)ervaring met de iMuffs MB210?

The ultimate gadget zou zijn als ze hier ook nog noise cancellation aan zouden toevoegen maar dat zal wel nog langer op zich laten wachten.

Die blueband ziet er ook erg goed uit. Bovendien komt ie als beste uit de Connect test. En voor 50 euro kun je niet echt een enorme miskoop doen (zoals de Omiz van 200 euro een enorme miskoop was).

Yannick wijzigde dit bericht 30-03-2006 02:15 (19%)
Reden: blueband verhaal

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

zijn er al mensen hier die ervaring hebben met de Jarba 620s? :?

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

iPhone (8gig US) owner
Reg. datum: 10 juni 2001

quote:
Savages schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:54:
zijn er al mensen hier die ervaring hebben met de Jarba 620s? :?

gaat niet hij is nog niet uit, maar heb er wel al wat van gevonden (nog geen revieuw helaas)
namelijk product page van jabra zelf staat hier
en heb ook al een winkel gevonden die em heeft staan voor pre-order
Heb ook al contact gehad met jabra medewerkster die voor de primafoon als contact persoon is aangenomen, die bevestigd dat hij half april pas daadwerkelijk in de winkels zal liggen.
suc6

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

Ik zit te tweifelen of ik een bluetooth headset moet kopen. Ik heb nu net een MDA Pro (Qtek 9000), en wil daarmee ook stereogeluid (en het liefst ook AVCPR) gebruiken. Ik ben nog geen ervaringen tegengekomen van mensen die deze combinatie gebruiken. :?

Ik heb nu twee headsets op het oog, namelijk de Motorola HT820 en de Jabra BT-620s. Beide zijn qua prijs en specificaties ongeveer vergelijkbaar volgens mij.

De Jabra is inmiddels leverbaar volgens mij, hier is ie bijvoorbeeld volgens hun gegevens op voorraad http://pda.direqt.nl/product-show/23387.

Ik zou graag jullie advies horen over de keuze en de combinatie met de MDA. :z

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

iPhone (8gig US) owner

Je zou dit draadje op xda-developpers kunnen volgen. daarin wordt het uitgelegd. echter moet je je wel ff registeren om dingen te kunnen downen. het is wel een lastige operatie als ik dat zo heb gelezen.

edit:
ik heb net de jabra bt620s besteld. dus als je een paar dagen - weekje geduld hebt dan schrijf ik er wat over! enige verschil is dat ik een qtec 9100 heb. heb wel al een rom gevonden met A2DP er in dus moet gaan werken. ben benieuwd

SonOfSam wijzigde dit bericht 14-04-2006 10:37 (30%)

Reg. datum: 31 december 2003

Zelf heb ik ook zo'n 9100 maar dan in de T-Mobile Vario variant. Heb dus ook een A2DP headset. Die rom met A2DP erin werkte op zich wel met de headset maar was voor de rest een beetje een crappy test-rom. Liep niet helemaal lekker enzo. Ik had nog een MDA Compact die ik dus met de headset bijvoorbeeld tijdens het fitnessen gebruikte maar deze heb ik inmiddels aan mijn moeder gegeven. Nu heb ik voor bij het fitnessen en andere praktijken waarbij ik mijn A2DP headset gebruik een Samsung X700 gekocht (xvanwaart in "De Samsung SGH-X700") die ook nog eens veel beter geluid geeft via A2DP en het het connecten duurt niet elke keer 2 seconden per liedje wat het bij de WM devices wel duurt...

iPhone (8gig US) owner

Ik heb gisteren mijn Jabra 620s kunnen testen in de bus naar mijn werk.
Werkt op zich helemaal goed. Af en toe ff een halve seconde dat de muziek niet door komt. als ik mijn vario overklok dan heb ik daar minder last van.
Ik moet alleen wel elke keer aangeven dat ik verbinding wil hebben met mijn stereo headset. Moet ik dus nog wat op vinden.
Verder heb ik nog een klein nadeel. ik heb ook een laptop met bluetooth. en ook daar kan ik ook mee pairen echter wil ik tegelijk met mijn bluetooth muis kunnen werken. en dat gaat nog niet helemaal goed. Namelijk de muziek gaat haperen en mijn muis krijgt lag. dus ook daar moet ik wat op gaan vinden.
voor de rest heb ik zeker geen spijt van de aankoop!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: