spel fouten voor houden
Reg. datum: 04 juni 2002
Heb wel een klein vraagje, voor achter dat klepje, ga je daar zelf nog een frontje voor maken? dat je daar je cardreader enzo aan vast zet? of laat je het zo omdat er toch een klepje achter zit.
Ga je voor stille/fanloze koelers? of voor een kleine waterkoeling oplossing?
@Jfwiet:
Je bedoelt boven de knoppen? Daar komt een DVD-writer die gesteahlt is, zodat deze niet op valt.
Ik zit op dit moment aan 3stille papst fans te denken. Omdat dit een case die regelmatig wordt verplaatst en vervoerd wordt. Lijkt watercooling voor mijn geen optie.
Reg. datum: 04 juni 2002
Maar ik bedoel je dvd speler zegmaar, met dat verplaatsen van de knop enzo. Je plakt gewoon een reepje metaal op de lade? of ga je iets precieser te werk? Dacht eerst dat je daar een klepje ging maken, maar na wat lezen word het denk ik de bovenstaande oplossing.
Ik kan me nog wel herinneren toen ik nog wel eens plaatwerk deed op school dat zoiets klein nooit lekker recht te maken is.
Is het de bedoeling dat deze case onder de tv komt te staan?
Ben zelf ook vanplan om een media center kast te maken, leuk voor bij de tv en waarschijnlijk zal ik er ook nog een beamer op aansluiten. Ik blijf deze volgen, vind het veelste duur om een bestaande htpc achtige kast aan te schaffen
Jfwiet wijzigde dit bericht 06-03-2006 21:17 (21%)
ik zou de draaiknop gewoon als scoll-ding van je muis gebruiken. dan krijg je het effect in MCE, dat je door het menu heen scrolt als je de draaiknop een hengst geeft. doe er dan ook nog een knop onder voor muislinks en muisrechts
Ik haal het hele front van mijn DVD-writer af. Deze word strak achter het front geplaatst. Uit het front word dus een lade geslepen. En de hoekjes en alles perfect bij vijlen voor mooie hoeken.
@ Guido:
Ik zit er over te twijfelen. Ik had zelf in gedachten als dergelijke fancontroller te maken voor de drie fans achterin. Maar wat jij zegt is een top idee. Alleen heb je een idee om dit te realiseren?
Opel Corsa GSi 16v
@ IceFreak:
Ik ook
quote:Imperial Guard schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:16:
Ben van plan morgen avond weer te gaan modden dus als het goed is volgt er morgen avond weer een update
Jeuj
(wat een nutteloze post van mij
|| [CCIP] Demission || Specs! ||

[CIP] Project Media Center 16-03-2006
Woensdag 08-03-2006 is helaas mijn Moederbord MSI Neo Platinum overleden en aangezien Alternate mij niet een nieuw moederbord kon vergoeden omdat het probleem buiten de garantie viel, moest ik maar zelf op zoek naar wat.
Moederbord Gigabyte GA-K8NE gekocht en nieuwe Videokaart XFX Geforce 6600 GT PCI-Express

Gigabyte GA-K8NE

XFX Geforce 6600 GT PCI-Express
People with high blood pressure, a back or heart condition should not use this card; the unmatched graphics quality may be too exhilarating and realistic. (We're just kidding! It's all good. XFX products are safe.)
Update's van het project coming soon!
Door bijv. een arctic of zalman???
die dingen maken een enorme tering herrie...en aangezien je dat niet wil hebben in een Media center bak....
Nja gaat er wel leuk uitzien geloof ik met dat alu frame enzo
later!
[GoT] 24/7 CoD4: 83.119.67.29:28960 - Finished! -> GraniteCase
smile an everlasting smile
ik ga zelf ook samen met iemand een paar kasten maken met behulp van profieltjes... lijkt me zeer handig in gebruik..
ps.verkoop jij je oude moederbord??? (Asus A7N8X-X DELUXE) ik kan m namelijk goed gebruiken voor mijn systeem... en ik zoek dit type moederbord al heeeeeeel erg lang...
InjecTioN wijzigde dit bericht 17-03-2006 11:21 (23%)
Reden: gewoon... had ik zin an :P
Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581
Staat vast en zeker ook wel in de pricewatch...quote:TommelMOD schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:13:
ps.verkoop jij je oude moederbord??? (Asus A7N8X-X DELUXE) ik kan m namelijk goed gebruiken voor mijn systeem... en ik zoek dit type moederbord al heeeeeeel erg lang...
Cyberdyne Systems - SKYNET Division
Ik heb er zelf ook een maar dat is echt niet acceptabel!
Voor media center zeker niet geschikt!
Ik zou hem omruilen voor een andere als het nog kan!
Of je moet er een andere koeling op zetten. Een NV Silencer ofzo
Er zijn wel tooltjes maar als je video's gaat afspelen gaat hij enorm blazne.
Now with 50% more the cruel angel
Reg. datum: 08 maart 2005
In principe is gewoon elke videokaart luidruchtig en is het erg aan te bevelen er een NV Silencer op te zetten.quote:the cruel angel schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:30:
Die XFX 6600GT is een herriemaker!!!
Ik heb er zelf ook een maar dat is echt niet acceptabel!
Voor media center zeker niet geschikt!
Ik zou hem omruilen voor een andere als het nog kan!
Of je moet er een andere koeling op zetten. Een NV Silencer ofzo
Er zijn wel tooltjes maar als je video's gaat afspelen gaat hij enorm blazne.
Intel Core2Duo 8400, Nvidia 8800GTS 512, 4GB, Gigabyte EP35-DS3, Maxtor DiamondMax 20 160GB, CoolerMaster CM690
Reg. datum: 15 december 2001
mijn FX5200 is niet luidruchtigquote:Searoar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:35:
[...]
In principe is gewoon elke videokaart luidruchtig en is het erg aan te bevelen er een NV Silencer op te zetten.
en die werkt prima in mijn media center
kijk voor mijn kitcar project hier: http://members.home.nl/woutervanderende
nope.. niet meer te vinden.. vandaar mijn vraag...quote:ragingbull schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:27:
[...]
Staat vast en zeker ook wel in de pricewatch...
Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581
Dat is een moederbord van een kameraad van me. Dit was voor de maatvoering. Naar mijn weten verkoopt hij het moederbord niet.
@ Alle andere:
Ik wil het eerst proberen als het meevalt of niet. Zoals ik al eerder zei ik moet mijn CPU koeler zoiezo vervangen. Iemand ideeën welke ik hiervoor zou kunnen gebruiken AMD 64 Socket 754?
Ojah, vandaag nieuwe Dvd-writer opgehaald omdat mijn NEC kapot was, en zoals ik gewend ben bij Funprice geen probleem met het omruilen van de Dvd-writer.
Imperial Guard wijzigde dit bericht 17-03-2006 12:06 (19%)
hij heeft ook nog een mooi formaat voor in je behuizing
InjecTioN wijzigde dit bericht 17-03-2006 13:45 (20%)
Kga deze ZEKER volgen! [bookmarkmodus} **Bookmarked** [/bookmarkmodus]
Ga zo door!
(ps ik zou trouwens zeker wel die cooler van de videokaart vervangen, als je eenmaal een goed stille van op je proc hebt zal die zeker lawaai maken (Zalman heeft net een nieuwe videokaartcooler op de markt gebracht!) Het is misschien ook een idee om je HDD's in HDD-Bays te hangen (je weet wel van die gesloten dingen die met rubber pootjes bevestigd zijn, zodat je de HDD's niet meer hoort), maar daar had je misschien zelf al wel aan gedacht. HDD's kunnen echt veel lawaai maken!)
Everybody lies
Reg. datum: 08 maart 2005
quote:wouter37 schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:39:
[...]
mijn FX5200 is niet luidruchtig
en die werkt prima in mijn media center
daarom zeg ik ... in principe....
Als je voor 16 euro ofzo al zo'n silencer hebt, waarom zou je dan die standaard koeler erop laten zitten.
Intel Core2Duo 8400, Nvidia 8800GTS 512, 4GB, Gigabyte EP35-DS3, Maxtor DiamondMax 20 160GB, CoolerMaster CM690
quote:TommelMOD schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:44:
de Big Typhoon van Thermaltake is een perfecte stille, goed-koelende FAN..
hij heeft ook nog een mooi formaat voor in je behuizing
Het is een super koeler! Heerlijk stil vooral en koelt toch lekker goed
Die XFX koeler maakt echt seriues een hoop herrie. Heb dezelfde kaart in AGP maar dat is (nog) de grootste herriemaker van me hele systeem.
|| [CCIP] Demission || Specs! ||