Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Two Thoughts Ahead!
Reg. datum: 07 november 2001

Ik hou het ook op een Pioneer. Die Marantz plasma heeft een dunne silvere rand, dat zie ik niet terug komen op deze foto.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Ik denk dat het ook een Pioneer is, aangezien dat als je goed inzoomd op het foto'tje je ziet dat de naam van de fabrikant met een hoofdletter begint. Dit is wel zo bij de Pioneer en niet bij de Marantz.

A. Qonsaides wijzigde dit bericht 04-03-2006 13:43 (5%)

A wizard knows much, but says little... A fool knows little, but says much.... which, my friend, are you?

Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
A. Qonsaides schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:42:
Ik denk dat het ook een Pioneer is, aangezien dat als je goed inzoomd op het foto'tje je ziet dat de naam van de fabrikant met een hoofdletter begint. Dit is wel zo bij de Pioneer en niet bij de Marantz.
Als je inzoomt is het inderdaad te zien dat het een pioneer is. Mystery Solved ! :P

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

Watermanager
Reg. datum: 13 november 2000

quote:
Metal schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:57:
[...]

Als je inzoomt is het inderdaad te zien dat het een pioneer is. Mystery Solved ! :P
Ik heb zo'n Pioneer; zie mijn post in het vorige topic. Op de eerste foto zie je dat de omlijsting zwart is, met een zilvergrijze rand erachter.

Mooi zitten? Barcelona chair!

Reg. datum: 06 juli 2005

Heeft iemand hier ervaring met de infinity oreus?

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:09:
Of om er maar heel bot overheen te komen ervaring met klipsch synergy 2 serie?

p5w-dh:e6600+tuniq tower: 8800gts: 4gb ocz6400platrev2: 900gamingcase: 2xspinpoint 320mb raid 0: 2x tft 22"samsung226bw

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Mosez schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Ik heb zo'n Pioneer; zie mijn post in het vorige topic. Op de eerste foto zie je dat de omlijsting zwart is, met een zilvergrijze rand erachter.
Jou meubel blijft uber! Ziet er echt super uit! net als de rest van je set-up natuurlijk....

p5w-dh:e6600+tuniq tower: 8800gts: 4gb ocz6400platrev2: 900gamingcase: 2xspinpoint 320mb raid 0: 2x tft 22"samsung226bw

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:09:

kijk even op www.ecoustics.com voor reviews.

Ik heb zelf geen ervaring met die die speakerset overigens.

quote:
ali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:40:
[...]

Jij zou ook daar even kunnen kijken :)

ZiegoM wijzigde dit bericht 05-03-2006 11:24 (31%)

\_Specs_/ [b]

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
ali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:40:
[...]

Wat bedoel je daarmee :? :P

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:
Dat hij net als jij een offtopic vraag wil stellen over ervaringen met speakers.

\_Specs_/ [b]

Reg. datum: 19 februari 2006

Hallo,
Ik ben van plan om over 3 maanden een home cinema set aan te schaffen ter waarde van ongeveer 1000 euro. Wat raden jullie aan, ik ben helemaal niet into die audio-shizzle namelijk. Ik zit zelf te denken aan een harman kardon versterker, alleen vraag ik me dan af wat voor speakers ik erbij moet kopen en of harman kardon al een hd dvd recorder heeft.

quote:
nielsb14 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:10:
Hallo,
Ik ben van plan om over 3 maanden een home cinema set aan te schaffen ter waarde van ongeveer 1000 euro. Wat raden jullie aan, ik ben helemaal niet into die audio-shizzle namelijk. Ik zit zelf te denken aan een harman kardon versterker, alleen vraag ik me dan af wat voor speakers ik erbij moet kopen en of harman kardon al een hd dvd recorder heeft.
Ligt er helemaal aan of je bijvoorbeeld een zeer discrete set wil kopen of dat je gewoon 5 speakers van formaat mag kopen...

jorg

Acties: [view]

Door: Atlas
Frontpage Admin/Mod SF
Ik flits terug!

Ik ga ook even pimpen :)
Vandaag de 1e stap in mijn high-end home-cinema huiskamer gezet: het scherm opgehangen :)
Het scherm is een 16:9 scherm, heeft een gain factor van 1.1, 2 meter breed, 125cm hoog en is elektrisch :9

Pics: :)

Zo hangt het scherm erbij :)
http://crew.tweakers.net/Atlas/scherm/scherm1.jpg

Halverwege:
http://crew.tweakers.net/Atlas/scherm/scherm2.jpg

Helemaal uit :9
http://crew.tweakers.net/Atlas/scherm/scherm3.jpg

Van de lamp heb ik totaal geen last :)
Volgende stap: de beamer zelf :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

OEI... die plafon lamp niet aanzetten om evt naar de wc gaan ofzo tijdens film kijken... of lang aanstaan ook als hij omgerolt is. De warmte (2 peertje van 40watt is al best wat warmte) kan best rek creeren in het doek. Heb daar zelf erg slechte ervaring mee.

-= G P P =-

Frontpage Admin/Mod SF
Ik flits terug!

quote:
Mauce schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:12:
OEI... die plafon lamp niet aanzetten om evt naar de wc gaan ofzo tijdens film kijken... of lang aanstaan ook als hij omgerolt is.
Hmmm zou dat ook kwaad kunnen :?

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Watermanager
Reg. datum: 13 november 2000

quote:
ali-a schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:46:
[...]

Jou meubel blijft uber! Ziet er echt super uit! net als de rest van je set-up natuurlijk....
Muchas gracias!

Mooi zitten? Barcelona chair!

Reg. datum: 19 februari 2006

quote:

Hallo,
quote:
Ligt er helemaal aan of je bijvoorbeeld een zeer discrete set wil kopen of dat je gewoon 5 speakers van formaat mag kopen...
Formaat maakt helemaal niets uit in mijn geval, dus alle ideeën zijn welkom _/-\o_

Reg. datum: 21 oktober 2004

quote:
Atlas schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:17:
[...]

Als ik jou was, zou ik de lamp voor de zekerheid toch wat verder van het scherm hangen. Trouwens, hangt 'ie nu niet in de weg? Als ik de foto zo bekijk, hangt de lamp vlak voor het scherm.

Frontpage Admin/Mod SF
Ik flits terug!

quote:
RvO_6 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:17:
[...]

Als ik jou was, zou ik de lamp voor de zekerheid toch wat verder van het scherm hangen. Trouwens, hangt 'ie nu niet in de weg? Als ik de foto zo bekijk, hangt de lamp vlak voor het scherm.

Hij hangt niet in de weg voor zover het nu lijkt :)
Ik ga morgen wel eens testen hoe warm dat ding wordt. Want hij hangt er toch best ver vanaf :)
En die lamp gaat zowieso niet aan als dat doek naar benee is.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
Atlas schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:05:

Van de lamp heb ik totaal geen last :)
Volgende stap: de beamer zelf :)
En hoe moet het nu als je bier wilt pakken tijdens de film? O-)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Reg. datum: 02 januari 2004

quote:
Shiver23 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:30:
[...]

En hoe moet het nu als je bier wilt pakken tijdens de film? O-)
Dan zet je toch gewoon het kratje naast de stoel dan hoef je ook niet op te staan voor bier :9~ :9~ :9~

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

Nouja tis altijd beetje aanzien hoe het gaat met die lamp kwestie. Ik heb toch na dat ik kring/kreukels in me doek kreeg me halogeen lamperstander maar verplaats. Maare nou niet vergeten het licht uit tedoen in de keuken ;) als je film gaat kijken.

-= G P P =-

quote:
Atlas schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:17:
[...]

Lamp verplaatsen :+

A wizard knows much, but says little... A fool knows little, but says much.... which, my friend, are you?

KEFalicious..
Reg. datum: 06 december 2003

hm ik zou het er niet op gokken als ik jou was.. Halogeen lampen worden best warm, en het vervelende is dat je er pas achter komt als het al te laat is...

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..