|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Reg. datum: 07 juni 2005
d0rk wijzigde dit bericht 01-03-2006 16:52 (14%)
Q.E.D.
Reg. datum: 01 maart 2006
Zoals jullie kunnen zien heb ik aan de zijkant een deur gemaakt zodat je er nog een klein beetje in kan kijken. De bovenkant heeft een beetje een rare vorm, maar ik was bijna door al m'n blokjes heen dus tja
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!
hier een fototje

Ondertussen heb ik al tijd gehad om hem in m'n kast te bouwen, dus nu zit het LCD in een frontje staat wat meer professioneler
AM2 X2 3600 @ 3.0Ghz Asrock AliveNF4G-DVI OCZ pc5300
Reg. datum: 01 maart 2006
quote:Bluecold schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:20:
Mooi, vooral die deur is leuk, persoonlijk zou ik de voeding onderop hebben geplaatst (hoef je minder te ondersteunen). Wat voor hardware zit er in?. Ook zie ik dat je je HDD hebt ondersteund bij de molex wat mij niet zo'n goed plan lijkt. Voor de rest: Erg mooi.
De voeding heb ik bovenin geplaatst omdat mij dat beter leek voor de ventilatie(warme lucht stijgt op
De pc zit vol met oud spul uit een Highscreen pc;
-Pentium S 120Mhz
-ATX-moederboard
-48 MB ram
-Ati Rage II+ 4,0mb
-Realtek RTL8139 PCI fast Ethernet NIC
-Generic IDE Disk type 47
-Generic NNEC Floppy Disk
-GoldStrar CD-Rom
+Nog een geluidskaart (weet zo even niet uit m'n hoofd welke, moet ik nog een keer kijken als ik de pc weer een keer aangesloten heb staan)
Wow.. ziet er goed uit! Vooral mooi LCD-tje!quote:
Reg. datum: 11 december 2003
if($complexity == $chaos) simplify();
Zozo, nuttige kick.quote:DJF5 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 02:10:
nu nog een microfoon van lego xD
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Maar zullen we het nu weer over Lego gaan hebben?
Q.E.D.
mischien dat ik bij mijn volgende mod wat lego kan gebruiken, (je weet maar nooit)
Btw, ik vind er echt hele mooie en geslaagde lego-mods, bij zitten
get addicted to casemodding, don't be foolish
Inclusief LCD en CCFL
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Reg. datum: 09 maart 2006
Reg. datum: 05 januari 2006
wanneer de lade toe blijft , dan klemt de cd mooi , maar als je em opendoet creër je een grote ruimte tussen het dik bovenaan en "dat rondje waarop je cd vastligt" , dus schuift hij daar tussen
hij moet dus wel een beetje schuin staan lijkt me
Op veel spelers zitten van die lipjes, als je die naar buiten klikt kan de cd er niet uit vallen.
“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!

Ik vond dat ik dat maar even hier moest posten en kijken wat jullie ervan vinden
Hier het volledige aantal foto's: http://www.techpowerup.com/gallery/240
DFI Lanparty UT NF 590SLi-M2R/G | AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 280x11=3,08Ghz | 4GB OCZ DDR2 PC6400 Platinum Rev. 2 | Leadtek Winsfast 7900GT in SLi @ 540/700 | 2x Samsung T166 320GB RAID 0, Seagate Barracuda 500GB| Lenovo 3000 N200| Intel Pentium DC T2310
Q.E.D.
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.