Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 17 december 2003

quote:
2 mooie jbl ti-k speakers? ;)

[ help me (A) ]

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
yash schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:27:
[...]

2 mooie jbl ti-k speakers? ;)
En de versterker/cd-speler?

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
denon, serie weet ik niet B) moet je ff site kijke

[ help me (A) ]

...........
Reg. datum: 25 november 2000

quote:
ToniBraxton schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:18:
Hatseklats

[afbeelding]

denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
Ik zou ze wel proberen iets meer ruimte te geven, zo dicht bij een verwarming lijkt me niet echt ideaal. Verder erg mooi spul.

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

Ik heb vandaag de Sonus Faber Concertino's besteld in kleur Teak.

http://www.sumikoaudio.net/sonus/images/products/concertino_domus_pair.jpg

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
Speedy_J schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:47:
[...]

Ik zou ze wel proberen iets meer ruimte te geven, zo dicht bij een verwarming lijkt me niet echt ideaal. Verder erg mooi spul.

Inderdaad niet een beste opstelling, maar de kachel staat in ieder geval uit :+
Ik moet me hele kamer omgooien, maar ik heb nooit rekening gehouden met dit soort
speakers ( ze lijken compact maar ze zijn het bepaald niet).
M 'n vorige vloerstaande jbl's kon je overal neerkwakken en het klonk meteen goed.

Ik heb ze gewoon even neergezet op een manier dat alle kabels het redden (ook naar m'n pc).
Morgen even draadloos internet installeren en dan kan ik weer gaan schuiven :)

quote:
Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:02:
toch wel met die mooie stands erbij?

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:

[afbeelding]
Hoe vond je ze klinken?

\_Specs_/ [b]

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

Niet zo goed, daarom heeft ie ze ook besteld.

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Reg. datum: 23 augustus 2004

Bedankt Zimbab, m'n thee kwam door m'n neus weer naar buiten ;)

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Reg. datum: 06 juli 2005

We hadden eerst de magnat 9900 alu besteld, maar daar zijn we nu al 3 maanden op aan het wachten. Weet iemand misschien een andere speakerset met 5.1 speakers, en tussen de 700 en de 1000 euro? Ik had de Samsung HT-P1200 al bekeken, en die leken mij ook al erg mooi :P

Blijvend oranje..

quote:
Hatseklats

[afbeelding]

denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
Doe je niks meer met die gele kratjes van Heineken :?
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
lord.farquaad schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:17:
[...]
Daar heb ik wel wat over te melden. Het is me namelijk opgevallen dat zo snel er een WK of EK voetbal aan zit te komen dan alle reclame foldertjes schreeuwen dat we allemaal een breedbeeld moeten kopen om het voetbal goed te kunnen bekijken. Nu kan het aan mij liggen, maar ik heb (op de Nederlandse zenders) nog nooit een voetbalwedstrijd in breedbeeld uitgezonden zien worden. Op Belgisch zenders weer wel, maar die snijden dan ook gewoon onder en boven een stripje weg...

Vorige WK heb ik m'n huidige tv gekocht. (tweedehandsje van een collega.)
Toen dacht ik al dat breedbeeld nog lang geen standaard zou zijn.
Nu hetzelfde met Plasma, LCD, HD-Ready etc. etc. Ik koop daarom deze zomer een breedbeeld t.v. en over een jaartje of 8 a 10 dan koop ik een scherm wat HD-ready is.
Op deze manier ben je niet de eerste met nieuwe technologie, maar ben je nog ruim op tijd, voor een scherpe prijs. Tegen die tijd zijn Blu-Ray of HD-DVD-spelers ook betaalbaar en vrij van kinderziektes.
Wat denk je dat een Plasma scherm over 10 jaar kost?
Precies, zolang kan ik nog makkelijk wachten.
:Z

Erg mooie en chique speakers hoor die Sonus Faber's, alleen al voor het uiterlijk zou je ze annschaffen. :9~
Heb je ook die bijpassende stands genomen?

J.C. SUP3RSTAR wijzigde dit bericht 03-03-2006 20:55 (7%)

Volg gerust de meute, maar word geen kuddedier.

The Laughing Man
Reg. datum: 02 maart 2006

er komt toch wel elke keer wat nieuws, denk je het nieuwste te hebben. nog geen dag later zie je alweer op het web dat er een opvolger komt. precies het zelfde als met computers :S

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

quote:

Heerlijk samenspel tussen instrumenten. Hij had weinig laag, maar deze was wel strak en kort wat ik heel prettig vond, en mistte het eigenlijk niet.

De hadden heel veel snelheid, maar dat kan ook komen door mijn nordost die eraan hing.

Al met al de beste speakers icm mijn set die ik gehoord heb! Dus ik was direct verkocht door de geweldige klank van de speakers.

Voorlopig nog zonder stand. Ik wil eerst eens proberen hoe hij presteert zonder. Die stands komen nog wel een keertje denk ik, maar momenteel kon ik dr ook geen budget voor vrij maken :)

Maar ben het wel met iedereen eensch, dat het wel een onderdeel van de speaker zelf is :D

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

Reg. datum: 02 januari 2004

quote:

[afbeelding]

Tjeeeee wauuuuuuuuuuuwwwwwwwwww _/-\o_ _/-\o_

Gefeliciteerd Daklem dit noem ik nou een mooie upgrade nu rustig inspelen en dan genieten
van de mooie muziek .

Gr Lord Elrond (Black Lotus)

quote:
Hatseklats

[afbeelding]

denon pma-1500r
denon dcd-1450ar
Jbl ti-2k
Damn. Mooi! Ik denk de mooiste speakers die ik in dit topic (en voorgangers) tegen ben gekomen. Meer pics?

lord.farquaad wijzigde dit bericht 03-03-2006 23:02 (3%)

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:

[afbeelding]
Worden dat jouw fronts? Mijn oog werd eigenlijk meer getrokken door die prachtige stands, die helaas wat stofgevoelig zijn lijkt me (zeker op mijn kamer). Mooi hoor. :)

Dookie Fundamentalist

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:
Daklem schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:59:
[...]

Heerlijk samenspel tussen instrumenten. Hij had weinig laag, maar deze was wel strak en kort wat ik heel prettig vond, en mistte het eigenlijk niet.

De hadden heel veel snelheid, maar dat kan ook komen door mijn nordost die eraan hing.

Al met al de beste speakers icm mijn set die ik gehoord heb! Dus ik was direct verkocht door de geweldige klank van de speakers.

Voorlopig nog zonder stand. Ik wil eerst eens proberen hoe hij presteert zonder. Die stands komen nog wel een keertje denk ik, maar momenteel kon ik dr ook geen budget voor vrij maken :)

Maar ben het wel met iedereen eensch, dat het wel een onderdeel van de speaker zelf is :D

Heb je ook nog andere speakers beluisterd?

Ik miste ook het laag en vond dat persoonlijk afbreuk doen aan het totale geluidsbeeld. Persoonlijk vond ik het laag toch wat erg afwezig en daarom ben ik verder gaan kijken. Verder zijn het hoog en mid echt fantastisch met die speakers, evenals het stereobeeld/ soundstage.
En je wordt er natuurlijk ook meteen verliefd op als je ze in het echt ziet/ aanraakt O+ zeer gevaarlijk is dat ;)

In ieder geval gefeliciteerd met je keuze! :)

\_Specs_/ [b]

Haol un tit oet!
Reg. datum: 04 maart 2006

Goedenmorgen allemaal... Lees hier al een aantal maanden mee, om zo wat kennis op te doen van het hele audio/video/HT gebeuren....
Helaas bestaat het audio/video subforum op fok! niet meer, vandaar dat ik hier eens wat kom posten.

Mijn set heeft inmiddels een (voor mij als arme students) een flinke upgrade gehad....

Voor de upgrade:
http://tk.files.storage.msn.com/x1pboCV5IJ3MFkypmN-_1g66X5KbFG3UjC6MqVknB0QqrC5fMfFSOLoNTDLT-10cckoWbXmHMrQl4Z6398CV_iiBod-a8UItVbXIPD43R4BWfTxJdut0x-UWPufQiPx1zMo

Inmiddels ziet het er zo uit:

http://tk.files.storage.msn.com/x1pboCV5IJ3MFkypmN-_1g66XvVdkGUjN13v_DSMbdBDoeaFjVDa6L7nhsGbGM-EYXptO1JHU5jR54k59CPUWrq26p9ZAGm1VAVj0LDI9-G39wvWGjqVh_1WXUKQ9KpXmPSo0lwJ7kJBHM

De specificaties van de apparaatjes op de foto:

-Sony Wega Trinitron breedbeeld 71cm
-Marantz sr4300
-2 x Vincent SP996 aangesloten met: van de hul "the name"
-2 x Monitor Audio Bronze 6 aangesloten met van de hul "cs122"
-B&Wcc6 s1
-Grundig GDP 1100-1 DVD speler.

Wat niet op de foto staat zijn nog 2 x mirage FRX-one, die vervangen gaan worden een dezer maanden door 2 x Monitor Audio Bronze 4.

Hoe klinkt het?

Ik vind ze heel netjes klinken.....Merk wel dat ze te groot zijn voor mijn kamer (9 vierkante meter), maar eigenlijk heb ik dat bewust gedaan, aangezien ik over een aantal maanden switch van kamer/appartement....

Ze klinken vrij bassig, heb al wat heen en weer geschoven met de speakers, weg uit de hoeken (wat ten koste ging van het stereo-effect) maar het "bassige" blijft aanwezig (niet zo heel erg, want ik hou wel van iets aanweziger laag). Las dat dit ook een kenmerk was van de cs122 van van den hull?
Maar al met al klinken ze echt heel erg goed!
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de center vervang, voordat ik die keuze neem ga ik nog wat filmpjes draaien...

Uiteraard zal de set nog aangevuld worden met een sub... welke een relletje, of SVS gaat worden....

Haol un tit oet!

Reg. datum: 15 oktober 2005

quote:
riesjdabietsj schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 01:30:
Goedenmorgen allemaal... Lees hier al een aantal maanden mee, om zo wat kennis op te doen van het hele audio/video/HT gebeuren....
Helaas bestaat het audio/video subforum op fok! niet meer, vandaar dat ik hier eens wat kom posten.

Mijn set heeft inmiddels een (voor mij als arme students) een flinke upgrade gehad....

Voor de upgrade:
[afbeelding]

Inmiddels ziet het er zo uit:

[afbeelding]

De specificaties van de apparaatjes op de foto:

-Sony Wega Trinitron breedbeeld 71cm
-Marantz sr4300
-2 x Vincent SP996 aangesloten met: van de hul "the name"
-2 x Monitor Audio Bronze 6 aangesloten met van de hul "cs122"
-B&Wcc6 s1
-Grundig GDP 1100-1 DVD speler.

Wat niet op de foto staat zijn nog 2 x mirage FRX-one, die vervangen gaan worden een dezer maanden door 2 x Monitor Audio Bronze 4.

Hoe klinkt het?

Ik vind ze heel netjes klinken.....Merk wel dat ze te groot zijn voor mijn kamer (9 vierkante meter), maar eigenlijk heb ik dat bewust gedaan, aangezien ik over een aantal maanden switch van kamer/appartement....

Ze klinken vrij bassig, heb al wat heen en weer geschoven met de speakers, weg uit de hoeken (wat ten koste ging van het stereo-effect) maar het "bassige" blijft aanwezig (niet zo heel erg, want ik hou wel van iets aanweziger laag). Las dat dit ook een kenmerk was van de cs122 van van den hull?
Maar al met al klinken ze echt heel erg goed!
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de center vervang, voordat ik die keuze neem ga ik nog wat filmpjes draaien...

Uiteraard zal de set nog aangevuld worden met een sub... welke een relletje, of SVS gaat worden....

damn ziet er goed uit zeker voor een student ;)
Ik denk dat als je een sub toevoegt en de baspoorten van de speakers wat afdempt het bassige effect verminderd

We Can't Get Enough

Reg. datum: 21 maart 2002

Weet iemand welk scherm dit is ? Komt uit de TS :

http://crew.tweakers.net/shittyoldman/got/homecinemaheader2.jpg

" 1 muis maakt nog geen piepshow ! "

Reg. datum: 10 juli 2004

quote:
70373R schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:40:

Waarschijnelijk Marantz, de foto is ook hun stijl: http://www.marantz.com/ne...;type=pla&series=comp

Ik heb overigens eens naar een marantz in de winkel bekeken, maar vond hem een slechte prijs/kwalitijd hebben.

quote:
70373R schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:40:

[afbeelding]
Volgens mij is het een Pioneer, net als de speakers die er naast hangen.

Reg. datum: 24 januari 2004

volgens mij is dat ook een pioneer, ik heb tot nu toe alleen pioneer gezien met zwarte glimmende omlijstingen.

Kamertje verbouwen in HT-room

Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
canonball schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:50:
[...]

Waarschijnelijk Marantz, de foto is ook hun stijl: http://www.marantz.com/ne...;type=pla&series=comp

Ik heb overigens eens naar een marantz in de winkel bekeken, maar vond hem een slechte prijs/kwalitijd hebben.

Is volgens mij ook Marantz.
Iemand op GoT heeft daarvan de 26" versie gekocht :P
Linkjes:
http://www.marantz.com/ne...;type=lcd&series=comp
LePlatDuJour in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: