Goedenmorgen allemaal... Lees hier al een aantal maanden mee, om zo wat kennis op te doen van het hele audio/video/HT gebeuren....
Helaas bestaat het audio/video subforum op fok! niet meer, vandaar dat ik hier eens wat kom posten.
Mijn set heeft inmiddels een (voor mij als arme students) een flinke upgrade gehad....
Voor de upgrade:
Inmiddels ziet het er zo uit:
De specificaties van de apparaatjes op de foto:
-Sony Wega Trinitron breedbeeld 71cm
-Marantz sr4300
-2 x Vincent SP996 aangesloten met: van de hul "the name"
-2 x Monitor Audio Bronze 6 aangesloten met van de hul "cs122"
-B&Wcc6 s1
-Grundig GDP 1100-1 DVD speler.
Wat niet op de foto staat zijn nog 2 x mirage FRX-one, die vervangen gaan worden een dezer maanden door 2 x Monitor Audio Bronze 4.
Hoe klinkt het?
Ik vind ze heel netjes klinken.....Merk wel dat ze te groot zijn voor mijn kamer (9 vierkante meter), maar eigenlijk heb ik dat bewust gedaan, aangezien ik over een aantal maanden switch van kamer/appartement....
Ze klinken vrij bassig, heb al wat heen en weer geschoven met de speakers, weg uit de hoeken (wat ten koste ging van het stereo-effect) maar het "bassige" blijft aanwezig (niet zo heel erg, want ik hou wel van iets aanweziger laag). Las dat dit ook een kenmerk was van de cs122 van van den hull?
Maar al met al klinken ze echt heel erg goed!
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de center vervang, voordat ik die keuze neem ga ik nog wat filmpjes draaien...
Uiteraard zal de set nog aangevuld worden met een sub... welke een relletje, of SVS gaat worden....