Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Tja...
Reg. datum: 19 september 2001

Mijn setje bestaat uit het volgende:

Panasonic TH37PA50 Plasma TV
Denon DVD1400 DVD Speler
Denon PMA1500R Versterker
Denon DCD1450 CD Speler
Denon TU1500RD Tuner
Energy XL-250 Speakers

Bekabeling volledig Monster Cable.

Ik ben er zelf erg tevreden mee en zal ook niet zomaar overstappen naar 5.1. Helaas heeft net de tweeter van een van mijn speakers het begeven, die staat nu dus weer bij de winkel...

Foto's:

Overzicht:
http://www.xs4all.nl/~goossenb/mijnoverzicht.jpg

En van hieruit wordt van dit alles genoten:
http://www.xs4all.nl/~goossenb/zitplaats.jpg

v1RuZ wijzigde dit bericht 25-02-2006 15:00 (4%)

NU EVEN NIET!!!!

Reg. datum: 27 februari 2005

Mooi, mooi :)

Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:
v1RuZ schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:55:

Denon PMA1500R Versterker
Denon DCD1450 CD Speler

Dat heb ik ook, maar dan nu met die Jbl ti-2k's
Wordt jouw versterker niet erg warm zo?
Die van mij is echt een kachel :)

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Reg. datum: 19 december 2000

quote:
JC Ken schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 09:12:
Hopelijk is dat het, want ik ben op dit moment nogal teleurgesteld. Bij de luisprekers kan ik horen welk deel van het geluid uit de tweeters komt en wat uit de woofers. Net alsof er een gat in de overgang tussen de tweeter / woofer zit.
Misschien is 1 (of misschien wel 2) tweeter(s) uit fase (of iig niet in de goede fase voor dat filter) aangesloten. Dan krijg je ook vaak zo'n geluid als jij beschrijft.

Tja...

quote:
ToniBraxton schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:50:
[...]

Dat heb ik ook, maar dan nu met die Jbl ti-2k's
Wordt jouw versterker niet erg warm zo?
Die van mij is echt een kachel :)

Moet eerlijk zeggen dat ik daar nog helemaal niet naar gekeken heb. Ik zal het wel eens in de gaten houden.

Edit: Die TI2K's lijken mij trouwens ook erg goed klinken. Hoe bevallen ze tot nu toe?

v1RuZ wijzigde dit bericht 25-02-2006 14:59 (12%)

NU EVEN NIET!!!!

like in Pinda ^_^

Yesssssssss :D Verhuist en nu eindelijk een grotere kamer..van 2mx 2m naar 3,5x3,5m
Ben erg tevreden over mijn nieuwe opstelling :)

Hier alvast mijn spulletjes:
- LG RZ-32LZ55 LCD TV (pc dvi, dvd component, analoge tv voorlopig)
- 4x Magnat motion 144 zuilen (zwart)
- 1x Magnat motion center
- Magnat motion 125A sub
- Yamaha RXV440RDS
- Medion dvd/divx speler
- Medion universele ab

Foto's zsm, even digicam lenen van iemand..
Reg. datum: 23 augustus 2004

quote:

Abnormaal goed O+
Die versterker en cd-speler trouwens ook, maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel :)

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Tja...

quote:
ToniBraxton schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:40:
[...]

Abnormaal goed O+
Die versterker en cd-speler trouwens ook, maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel :)
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Ik heb al veel goede verhalen over die speakers gehoord. De rest is voor mij idd logisch...

NU EVEN NIET!!!!

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

quote:
kippekop schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:36:
Het zal wel wat minder worden, en de woofer moet ook altijd even loskomen, maar het verschil ligt heel erg aan de speaker zelf, sommige klinken vrijwel hetzelfde na een tijdje, anderen niet. Tja dat krijg je wel als je ze blind koopt natuurlijk... anders kun je ze ingespeeld beluisteren tenminste

Ik heb ze niet blind gekocht, ik had toch nog een audio zaak gevonden waar ik ze kon beluisteren. Ik vond ze goed klinken, al stonden ze daar wel iets te hoog opgesteld, mischien dat ze daardoor toen minder scherp klonken). Al moet ik zeggen dat luidsprekers pas goed kan beoordelen waneer ik ze thuis heb staan, de ruimte heeft namelijk best wel veel invloed.

Na 10 uur inspelen klinken ze in het midde breik al een stuk beter. Ik ga binne over paar dagen de oude luidsprekers er naast zetten om te gaan oordelen wat ik mooier vind klinken, eventueel blind test.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Reg. datum: 21 juni 2002

http://users.pandora.be/administrator/GoT/audio/nieuw/set.jpg

http://users.pandora.be/administrator/GoT/audio/nieuw/nad.jpg

Hoe ik film kijk (voorlopig nog) :P

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
Netjes! Mooi meubel ook!

C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx

Het is inderdaad een vooruitgang tegenover je oude opstelling. :)

Ik wil ook ruimte voor een aparte a/v hoek. :(

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Reg. datum: 02 januari 2004

quote:

Zoooooo Dupje

Dat ziet er goed uit zeg mooi hoor :9~ :9~

Nu nog ff de luidsprekers op spikes zetten en dan granieten tegels er onder hmmmmm jij weet niet wat je mee maakt in je kamer &gt;:) &gt;:) &gt;:)

quote:
OcNewB schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:16:
Ik heb indd die voetplateaus eronderuit geschroefd en de spikes in de voet gemonteerd. Vond ik zelf mooier :-) En die dingen zijn zo lomp zwaar dat ze toch niet omgaan.
Ultralate reactie. Hoop dat je hem leest. :P :X

Ik ben ook even aan het overwegen om die dingen er onderuit te halen, aangezien ik ze sinds ik spikes heb eigenlijk niet meer zo geweldig mooi vindt staan. :P

http://tweakers.net/ext/f/adb932a37153d39e78d45e41025c0696/full.jpg

Maar even een vraagje: Wat kom je tegen als je die plateautjes er afschroeft in de onderkant van de speaker? Zitten daar ook mooie mountingholes waar ik mijn spikes zo weer inschroef?

Dus zitten die plateau's gewoon met bouten in mountingholes geschroeft, en krijg ik mijn spikes in die mountingholes? Als die plateau's gewoon met schroeven in het hout gedraaid zitten lijkt het me namelijk ineens niet meer zo'n strak plan om even te kijken wat ik er onder ga tegenkomen... :P

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

Wauw Dupje,

Dit ziet er heel erg gaaf uit!!!

Mooie setup..

ps; nu nog zo'n mooie samsung lcd aan de muur ;)

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

quote:
XanderH schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:49:
[...]

Ultralate reactie. Hoop dat je hem leest. :P :X

Ik ben ook even aan het overwegen om die dingen er onderuit te halen, aangezien ik ze sinds ik spikes heb eigenlijk niet meer zo geweldig mooi vindt staan. :P

[afbeelding]

Maar even een vraagje: Wat kom je tegen als je die plateautjes er afschroeft in de onderkant van de speaker? Zitten daar ook mooie mountingholes waar ik mijn spikes zo weer inschroef?

Dus zitten die plateau's gewoon met bouten in mountingholes geschroeft, en krijg ik mijn spikes in die mountingholes? Als die plateau's gewoon met schroeven in het hout gedraaid zitten lijkt het me namelijk ineens niet meer zo'n strak plan om even te kijken wat ik er onder ga tegenkomen... :P

Ik loop nog steeds rond dus..
Je komt in de voet van de speaker ook weer netjes mooie mountingholes tegen waar je gewoon je spikes weer in kunt schroevem. Het staat echt beter vind ik.. Of de sound er beter van word weet ik niet.. :Y)
Echter ik ben uiterst tevreden over deze mission speakers!

quote:
OcNewB schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:09:
[...]
Ik loop nog steeds rond dus..
Je komt in de voet van de speaker ook weer netjes mooie mountingholes tegen waar je gewoon je spikes weer in kunt schroevem. Het staat echt beter vind ik.. Of de sound er beter van word weet ik niet.. :Y)

Mja. Ik vind het zo ook wat... vreemd staan... Zo'n gekke verdikking als je er van voren naartoe kijkt...

http://tweakers.net/ext/f/2650fd91ffa754dcb5951e3d329bca42/full.jpg

Toen ik nog geen spikes er onder had vond ik die voet mooi staan. :) Maar ik denk dat ik hem er toch eens af ga halen dan als dat makkelijk te doen is,

Ik neem ook even gemakshalve aan dat de bouten onder de voet ook gewoon in die mountingholes in de speaker zitten en dus ook weer zo terug te zetten zijn mocht ik willen? :P
quote:
Echter ik ben uiterst tevreden over deze mission speakers!

Ik ben er ook tevreden over. :) Zeker nu ik ze op spikes heb staan klinken ze in mijn kamer stukken beter. Zonder resonantie is het laag toch wat beter. :+

Enige waar ik nu nog wel eens tegenaan loop is dat op iets hogere volumes het hoog wat schel wordt. Maar ik denk dat ik voor dat probleem eens ga spelen met andere bekabeling. En ik wilde toch ook nog een keer een nieuwe amp, dus dat is dan ook een puntje om even mee te nemen. :)

Reg. datum: 21 juni 2002

Andere bekabeling kan veel uitmaken heb ik ervaren :+

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

quote:
Dupje schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:43:
Andere bekabeling kan veel uitmaken heb ik ervaren :+

I know...

Maar bij jou was het opzich iets duidelijker. Jij ging van monitor das hifi silver naar supra (OFC) kabels, en opzich ben je niet de enige die daarmee die verschillen opmerkt...

Maar bij mij is mijn hoog soms te schel, en ik héb al OFC kabels... :+

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Mischien moet je ze een stukje oprollen (8&gt;

JC Ken wijzigde dit bericht 26-02-2006 23:11 (7%)

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Audio Nerd

quote:
XanderH schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:48:
[...]

I know...

Maar bij jou was het opzich iets duidelijker. Jij ging van monitor das hifi silver naar supra (OFC) kabels, en opzich ben je niet de enige die daarmee die verschillen opmerkt...

Maar bij mij is mijn hoog soms te schel, en ik héb al OFC kabels... :+
En zelfs tussen OFC kabels zit nog verschil in eigenschappen, dus hierin heb je ook nog genoeg keus. :)

quote:
Daklem schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:31:
[...]

En zelfs tussen OFC kabels zit nog verschil in eigenschappen, dus hierin heb je ook nog genoeg keus. :)
Ik weet het, en daar ga ik ook zeker een keer naar kijken luisteren. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet zo'n ultraduidelijk verschil is als zilverkabels <> ofc-kabels... :)

Audio Nerd

Daar zul je inderdaad gelijk in hebben :)

Vidi, Vici, Veni

quote:

Met een verrekijker? ;)

Nee, ziet er stijlvol uit... Alleen een wat groter scherm zou beter in de situatie passen...

www.carina-avensisclub.nl

quote:
XanderH schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:30:
[...]

Mja. Ik vind het zo ook wat... vreemd staan... Zo'n gekke verdikking als je er van voren naartoe kijkt...

[afbeelding]

Toen ik nog geen spikes er onder had vond ik die voet mooi staan. :) Maar ik denk dat ik hem er toch eens af ga halen dan als dat makkelijk te doen is,

Ik neem ook even gemakshalve aan dat de bouten onder de voet ook gewoon in die mountingholes in de speaker zitten en dus ook weer zo terug te zetten zijn mocht ik willen? :P

[...]

Ik ben er ook tevreden over. :) Zeker nu ik ze op spikes heb staan klinken ze in mijn kamer stukken beter. Zonder resonantie is het laag toch wat beter. :+

Enige waar ik nu nog wel eens tegenaan loop is dat op iets hogere volumes het hoog wat schel wordt. Maar ik denk dat ik voor dat probleem eens ga spelen met andere bekabeling. En ik wilde toch ook nog een keer een nieuwe amp, dus dat is dan ook een puntje om even mee te nemen. :)
Die bouten zitten indd in de mountingholes in de voet.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: