Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! Deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Vidi, Vici, Veni

quote:
Daklem schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:15:
Gisteren mijn nieuwe Nordost Blue Heaven kabel binnen gekregen. Wat is dat een verbetering t.o.v mijn QED kabel zeg! dit is echt ongelofelijk wat dr uit een kabeltje kan komen qua verschil.
Blind getest?

www.carina-avensisclub.nl

Niemand
Reg. datum: 10 oktober 2000

Doe dat nou niet, dan krijgen we weer zo'n nutteloze discussie. :/

hallo ;)

Vidi, Vici, Veni

quote:
Sneeuwbal schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:42:
Doe dat nou niet, dan krijgen we weer zo'n nutteloze discussie. :/
Tsjah, ongetwijfeld, maar dat krijg je bij dit soort uitspraken natuurlijk... Het is een interessant gegeven of er blind getest is... Naar mijn idee dan...

MikeyMan wijzigde dit bericht 24-02-2006 14:04 (28%)

www.carina-avensisclub.nl

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
MikeyMan schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:01:
[...]

Tsjah, ongetwijfeld, maar dat krijg je bij dit soort uitspraken natuurlijk... Het is een interessant gegeven of er blind getest is... Naar mijn idee dan...
Trust me, je hoort echt het verschil wel.

...call for a Big Lebowski

Times like these...

Die Paradigms zijn trouwens erg goed :)

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Da_man schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:24:
[...]

Trust me, je hoort echt het verschil wel.
Ja, alleen of de oorzaak de kabel is of je hersenen, dat is niet eenduidig bewezen. Als je zegt dat je wel weet wat je hoort, dan snap je duidelijk het woord-psycho akoestiek niet. Als dat zo is, dan wil ik je wel uitleggen wat het is :) Wat ik hier heb neergezet, is zonder oordeel he, ik zeg dus niet of je wel of niet verschil hoort.

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Times like these...

quote:
JT schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:19:
[...]

Ja, alleen of de oorzaak de kabel is of je hersenen, dat is niet eenduidig bewezen. Als je zegt dat je wel weet wat je hoort, dan snap je duidelijk het woord-psycho akoestiek niet. Als dat zo is, dan wil ik je wel uitleggen wat het is :) Wat ik hier heb neergezet, is zonder oordeel he, ik zeg dus niet of je wel of niet verschil hoort.

Ik snap het woord-psycho akoestiek wel hoor ;)
Maar ik wordt moe van mensen die zeggen dat alle kabels hetzelfde klinken..

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Zoals ik al zei, dat heb ik niet gezegd iig :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

quote:
MikeyMan schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:17:
[...]
Grote print, hoe kan dat dan??? Mijn VFD heeft een print die amper groter is dan het display zelf...

Ik heb een stuk of vijf VFD's liggen, waarvan er een grafisch is en juist die wil ik gebruiken. Een Noritake GU128x32-311 en die heeft dus een lomp grote print.
Als het niet past gebruik ik een 2x20 of 2x40 display.

Blijvend oranje..

quote:
DJ_The_SP schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:39:
Geen home cinema set, maar wel de set waar ik het meeste muziek over luister... ;) :

[afbeelding]

Speakers staan iets verder aan de kant, hier zie je er één:
http://members.home.nl/djthesp/da_maniac_pc1.jpg

offtopic:
PS. Niet op de PC letten, die foto is 4 maanden oud en in die tijd is er veel verandert :P
(Logitech G15, OCZ Modstream, Aerogate II, Corsair XMS Xpert 3200XLPRO Programmable LED Display etc... :) ).
Welke 2 sony dingen staan daar rechts?
Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

quote:

Nee, het is niet blind getest. Ik heb hem op vele sets gehoord, waaronder een shootout van Nordost zelf. Hier en bij degene waar ik hem gehoord heb was ik erg onder de indruk van de kwaliteiten.

Ik wist al van te voren dat Arcam en Nordost een erg goede match was, en bij iemand anders ook gehoord dat die theorie klopt, waardoor ik dr vanuit kon gaan dat hij bij mij ook goed matchte :) Als ik deze combi niet had gehoord, had ik hem zeker eerst in mijn eigen set getest.

Transparent was ook een kandidaad, maar die was uiteindelijk duurder dan de Nordost kabel, waardoor mijn keus eigenlijk vrij snel gemaakt was :)

Dus nee, het was geen blinde aanschaf! Heb een wel overwogen keus gemaakt :Y)

Ps, als jullie een kabeldiscusie willen voeren is best, maar ik doe niet mee! Of je nou gelooft dat dr verschil tussen kabels zit of niet, zal mij echt niet interesseren! :z

Daklem wijzigde dit bericht 24-02-2006 21:04 (10%)

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

Reg. datum: 23 augustus 2004

Eindelijk ook een upgrade.(eerste sinds deel 11 geloof ik)

Lang gezocht en toch gevonden :)

http://members.chello.nl/jstra/resize.jpg

De batterij van m 'n camera is op, maar het lijkt me wel duidelijk wat het is. :+
Andere foto's volgen.

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Audio Nerd

is dat een JBL Ti serie?

Reg. datum: 23 maart 2003

Een lamp die uitstaat? :+

richy t wijzigde dit bericht 24-02-2006 21:42 (9%)

xp1800@2200 MHz abit nf7-s rev.1.2 ddr3500

Daklem kom je de magnetron zelf halen? :+

edit: Richy heeft ook wel een punt, maar ik moet streng zijn.

ToniBraxton wijzigde dit bericht 24-02-2006 21:46 (44%)

Audio Nerd

You got me there :D

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:
ToniBraxton schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:28:
Eindelijk ook een upgrade.(eerste sinds deel 11 geloof ik)

Lang gezocht en toch gevonden :)

[afbeelding]

De batterij van m 'n camera is op, maar het lijkt me wel duidelijk wat het is. :+
Andere foto's volgen.

Leuke speakers :)

Ziet er wel raar uit hoe die op zijn stand staat. Valt 'ie er niet snel vanaf zo?

ZiegoM wijzigde dit bericht 24-02-2006 21:53 (3%)

\_Specs_/ [b]

http://www.dreamflow.nl/~jelle/got/resize.jpg

Leuk he, photoshop :+

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:

Dat zijn wel enorme gave stands
:9~

\_Specs_/ [b]

quote:

Leuk hoor Minos111 ;)

@ZiegoM
Ik weet niet hoe hard jij kan schudden maar ik denk niet dat het je lukt :+

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Ik heb de Tannoy Mercury F 2 binne gekregen maar weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Ik vind de hoge tonen nogal scherp klinken :'( , tot zo ver de Tannoy Mercury X 2.
Verander dat nog tijdens het inspelen of komt het door bipolare condensator VS MKT condensator ??

Grote min punt :'(
http://www.hometheaterhifi.com/volume_11_3/images/tannoy-fusion-2-speakers-no-grille.jpg
De tweeters schoereven ze tegenwoordig niet meer vast :r . Ze zitten in de luidsprekerplank vast geklem en zijn ook nog eens niet goed aangeduwd waardoor je ze zelf een stukje aan moet duwen.
Handig voor op hoge volume's tweeters die in de luidspreker plank zijn vastgeklemd, als ze nou op het minst de tweeter zouden vast zetten met wat lijm.....

JC Ken wijzigde dit bericht 25-02-2006 00:05 (10%)

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
JC Ken schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:40:
Ik heb de Tannoy Mercury F 2 binne gekregen maar weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Ik vind de hoge tonen nogal scherp klinken :'( , tot zo ver de Tannoy Mercury X 2.
Verander dat nog tijdens het inspelen of komt het door bipolare condensator VS MKT condensator ??

[afbeelding]
De tweeters schoereven ze tegenwoordig niet meer vast :r . Ze zitten in de luidsprekerplank vast geklem en zijn ook nog eens niet goed aangeduwd waardoor je ze zelf een stukje aan moet duwen.
Handig voor op hoge volume's tweeters die in de luidspreker plank zijn vastgeklemd, als ze nou op het minst de tweeter zouden vast zetten met wat lijm.....

Ik denk dat het wel zal verbeteren de hoge tonen. i.i.g had ik dat met mijn Sony EX-71 in-ear oordopjes ook. Toen ik ze uit de verpakking haalde klonken ze ongelofelijk scherp zodat het echt niet lekker luisteren was. Na een dagje inspelen klonk het al een stuk gebalanceerder :)
Alhoewel, ik moet wel zeggen dat ik geen enkele ervaring heb met die luidsprekers :P

Macbook Pro 2.2 Ghz + iPhone 8GB

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Hopelijk is dat het, want ik ben op dit moment nogal teleurgesteld. Bij de luisprekers kan ik horen welk deel van het geluid uit de tweeters komt en wat uit de woofers. Net alsof er een gat in de overgang tussen de tweeter / woofer zit.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:
JC Ken schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:40:

[afbeelding]
Het zal wel wat minder worden, en de woofer moet ook altijd even loskomen, maar het verschil ligt heel erg aan de speaker zelf, sommige klinken vrijwel hetzelfde na een tijdje, anderen niet. Tja dat krijg je wel als je ze blind koopt natuurlijk... anders kun je ze ingespeeld beluisteren tenminste

jorg

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: