Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 februari 2006

Hallo iedereen ik ben nieuw hier dus ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Jordy, ik ben 19 jaar en ik studeer nog, ik kijk al een tijdje anoniem rond in dit topic maar ik heb me nu toch aangemeld om jullie even te laten zien wat ik de loop der jaren heb verzameld. ( ook al zal het niet noemenswaardig wezen vergeleken met sommige mensen in dit topic )

Specificaties van mijn '' home cinema''. :)

TV: Samsung LCD LE26R41B
Plaatje op imageshack (popups!)
Reciever: Philips FR 980 ( het is al een ouder model en hij ondersteunt geen dts wel dolby digital maar er komt nog een goed geluid uit )
DVD speler: Xbox Modded200gb ( wordt volgende maand een samsung met hdmi aansluiting )
Front speakers: JBL LX 6 GR
Center speaker: JBL LX 1 Center
Rear speakers: Pioneer 3 way S-Z470
Subwoofer: JBL Control Sub 6

Verder ben ik ook bezig met een Windows XP mediacenter pc maar hier moet ik nog wat hulp voor hebben. :)

Al met al klinkt en ziet die er wel goed uit in mijn kamer van 2 bij 5 meter. ;)

Tips en suggesties zijn welkom. :)

IBbangin wijzigde dit bericht 19-02-2006 13:42 (42%)
Reden: Was de subwoofer vergeten ;) ff geprobeerd foto;s te posten

Music Addicted
Reg. datum: 03 juni 2004

quote:
IBbangin schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:56:
Hallo iedereen ik ben nieuw hier dus ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Jordy, ik ben 19 jaar en ik studeer nog, ik kijk al een tijdje anoniem rond in dit topic maar ik heb me nu toch aangemeld om jullie even te laten zien wat ik de loop der jaren heb verzameld. ( ook al zal het niet noemenswaardig wezen vergeleken met sommige mensen in dit topic )

Specificaties van mijn '' home cinema''. :)

TV: Samsung LCD LE26R41B
Reciever: Philips FR 980 ( het is al een ouder model en hij ondersteunt geen dts wel dolby digital maar er komt nog een goed geluid uit )
DVD speler: Xbox Modded 200gb ( wordt volgende maand een samsung met hdmi aansluiting )
Front speakers: JBL LX 6 GR
Center speaker: JBL LX 1 Center
Rear speakers: Pioneer 3 way S-Z470

Verder ben ik ook bezig met een Windows XP mediacenter pc maar hier moet ik nog wat hulp voor hebben. :)

Al met al klinkt en ziet die er wel goed uit in mijn kamer van 2 bij 5 meter. ;)

Ik wil ook graag plaatjes posten maar zal iemand mij kunnen pm'en hoe ik deze plaats ?

Tips en suggesties zijn welkom. :)

Ha Jordi.

Pm'n kan (nog) niet op GOT. Wel kan je de TS (topic start) hier Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20 bekijken (kopje "Foto's uploaden, posten, resizen, etc"), waarin staat hoe je plaatjes kan posten. Ook hebben wij een algemene FAQ. Ik ben benieuwt :)

Waypoint wijzigde dit bericht 18-02-2006 16:01 (8%)

quote:
Waypoint schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Ha Jordi.

Pm'n kan (nog) niet op GOT. Wel kan je de TS (topic start) hier Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20 bekijken (kopje "Foto's uploaden, posten, resizen, etc"), waarin staat hoe je plaatjes kan posten. Ook hebben wij een algemene FAQ. Ik ben benieuwt :)

Thnx voor je uitleg , vanavond zal ik proberen de foto's te uploaden.
Nu eerst even werken.

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

quote:
lowfi schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:01:
Nou goed een lullig fotootje van mij dan... ik krijg het er allemaal niet zo mooi op :+

[afbeelding]

u ziet:

rotel rsp 1068
rotel rmb 1077
bw 705 + bw stands
hk dvd 22
rel storm 5
beamax velvet a serie spandoek 100"

buiten beeld

een panasonic ae900
xbox 360
zooi kabels
soundcare superspikes
jbl rears

Ik heb al een aantal upgrades in de planning staan (bw703 fronts + center en een (br/hd??) rotel dvd speler) maar ik woon nu tijdelijk in het buitenland ivm werk waardoor ik simpel de ruimte er niet voor heb :( Ook het meubel is niet mijn keus maar goed.... :P

Mooie set!

Die B&W 705's wil ik ook zeker nog een keer horen.

Even weer over mijn persoonlijk luisteravonturen:
Gisteravond en vanmiddag ben ik gaan luisteren naar de Sonus Faber Concertino Domus bij De Hifi Winkel in Eindhoven (perfecte winkel waar je in alle rust kan luisteren overigens). Eerste indruk: wat een ontzettend mooi afgewerkte speakers :9~ .
Wat betreft het geluid hebben ze het beste hoog en mid dat ik tot nu toe gehoord heb in mijn zoektocht naar nieuwe speakers. Alles wat ze weergeven doen ze in mijn ogen (oren) perfect. Maar hier ligt dan ook direct het probleem wat ik toch heb met deze speakers: alles wat ze weergeven doen ze erg goed, maar ik blijf een deel van het laag missen. Dit komt waarschijnlijk omdat het bookshelfs zijn met een beperkt driver oppervlak (de mid/laag driver is 15 cm). Ik zou er dus wel een sub bij willen hebben om zo een echt fullrange geluidsbeeld te krijgen.
Ik ben vanmiddag nog een keer terug geweest met wat andere muziek (Dire Straits). Ze klinken toch echt erg goed en de bass is erg strak, maar bij bijvoorbeeld de kickdrum van een drumstel toch wat te weinig aanwezig...

Ik moet er nog eens heel goed over na gaan denken en ook nog eens gaan luisteren naar andere speakers (zoals die B&W 705's bijv.) en dan kan ik pas een keuze maken...

\_Specs_/ [b]

quote:
ZiegoM schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:10:
[...]

Mooie set!

Die B&W 705's wil ik ook zeker nog een keer horen.

Even weer over mijn persoonlijk luisteravonturen:
Gisteravond en vanmiddag ben ik gaan luisteren naar de Sonus Faber Concertino Domus bij De Hifi Winkel in Eindhoven (perfecte winkel waar je in alle rust kan luisteren overigens). Eerste indruk: wat een ontzettend mooi afgewerkte speakers :9~ .
Wat betreft het geluid hebben ze het beste hoog en mid dat ik tot nu toe gehoord heb in mijn zoektocht naar nieuwe speakers. Alles wat ze weergeven doen ze in mijn ogen (oren) perfect. Maar hier ligt dan ook direct het probleem wat ik toch heb met deze speakers: alles wat ze weergeven doen ze erg goed, maar ik blijf een deel van het laag missen. Dit komt waarschijnlijk omdat het bookshelfs zijn met een beperkt conus oppervlak (de mid/laag driver is 15 cm). Ik zou er dus wel een sub bij willen hebben om zo een echt fullrange geluidsbeeld te krijgen.
Ik ben vanmiddag nog een keer terug geweest met wat andere muziek (Dire Straits). Ze klinken toch echt erg goed en de bass is erg strak, maar bij bijvoorbeeld de kickdrum van een drumstel toch wat te weinig aanwezig...

Ik moet er nog eens heel goed over na gaan denken en ook nog eens gaan luisteren naar andere speakers (zoals die B&W 705's bijv.) en dan kan ik pas een keuze maken...
Probeer hem eerst eens samen met een subwoofer te luisteren voordat je er vanuit gaat dat dat het probleem wel oplost. Het integreren kan best pittig zijn of niet het juiste effect geven, een subwoofer brengt alleen het allerdiepste laag, dus vult geen eventueel ontbrekend midden laag aan)

jorg

TL1000S

quote:
kippekop schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:22:
[...]

Probeer hem eerst eens samen met een subwoofer te luisteren voordat je er vanuit gaat dat dat het probleem wel oplost. Het integreren kan best pittig zijn of niet het juiste effect geven, een subwoofer brengt alleen het allerdiepste laag, dus vult geen eventueel ontbrekend midden laag aan)

Ja, dat weet ik. Daarom ga ik in eerste instantie ook gewoon door met het zoeken naar speakers die het laag meteen wel beter weergeven, zodat een sub overbodig is (bij muziek althans).
Maar ik wil niet (te veel) gaan inleveren op het hoog en mid wat bij deze speakers geweldig is.

\_Specs_/ [b]

Reg. datum: 21 juni 2002

Mja, klankkleur wordt voor een groot stuk bepaald door de muziek. Als ik Portishead speel wordt het gelijk wat kouder in kamer. Maar dat hoort gewoon zo :P. Terwijl er ook wel muziek is dan weer warmer klinkt. Nuja, ik heb het op mijn eigen set dik naar m'n zin.

Vandaag trouwens (weer) andere speakerkabel geplaatst :) Heb nu Supra (zweeds gedoe, kende het niet) Het hoog is veel minder fel geworden, een hele opluchting :)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

quote:
bartvl schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:00:
Center: KEF Q-10c (binnenkort)
Fronts: Warfedale Diamond III (boekenplank)

Ben je ook wezen luisteren hoe een Warfedale Diamond III als center klinkt ?

Mijn ervaring met center luidsprekers is dat het niet zo mooi klinkt waneer die een andere klank heeft tot zo ver de fronts. Ik zou je aanraden om eens te gaan luisteren hoe het klinkt met de zelfde boekenplank luidspreker als center. De 4de luidspreker kan je dan als reseve gebruiken of voor een 6.1 setup.
De enige nadeel is dat je zo boekenplank luidspreker als center niet op de juiste hoogte kan plaatsen, maar mijn ervaring is dat het nog steeds mooier klinkt dan een goed geplaatse center met een andere klank klank.

Mocht het je niet bevallen dan kan je ze nog elktijd als rears inzetten waardoor het balance tussen front en rear verbeterd wordt.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst ;) .

JC Ken wijzigde dit bericht 18-02-2006 17:44 (16%)

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Nikon D40 + 18-55 + 55-200VR
Reg. datum: 02 mei 2003

quote:
Mooi spul he O+ Heb hem ook :)

A7N8X-E | AMD XP 3200+ | 2048 MB | x800 Pro | 1400 GB | Tagan 480-U15 | Audigy 2 ZS | Logitech G5,G25 | Antec P180 | Vista | P5N32-E SLI | C2D E6600 | 4096 MB DDR2 | 8800 GTS 640 MB | 400 GB | Tagan 500-U35 | Audigy X-FI | Stacker 830 |

Hoge fideliteit

quote:
JC Ken schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:41:
[...]

Ben je ook wezen luisteren hoe een Warfedale Diamond III als center klinkt ?

Mijn ervaring met center luidsprekers is dat het niet zo mooi klinkt waneer die een andere klank heeft tot zo ver de fronts. Ik zou je aanraden om eens te gaan luisteren hoe het klinkt met de zelfde boekenplank luidspreker als center. De 4de luidspreker kan je dan als reseve gebruiken of voor een 6.1 setup.
De enige nadeel is dat je zo boekenplank luidspreker als center niet op de juiste hoogte kan plaatsen, maar mijn ervaring is dat het nog steeds mooier klinkt dan een goed geplaatse center met een andere klank klank.

Mocht het je niet bevallen dan kan je ze nog elktijd als rears inzetten waardoor het balance tussen front en rear verbeterd wordt.
Alvast een fijne verjaardag toegewenst ;) .
Inderdaad, dat heb ik niet over het hoofd gezien:
Langzaamaan wil ik natuurlijk ook mijn set upgraden. Als uitgangspunt kon ik natuurlijk kiezen voor de reeds aanwezige Diamond III set. Maar bij correct was de kef mooi geprijsd, en heb ik ervoor gekozen om uiteindelijk rond deze center mijn set op te bouwen (liefst natuurlijk met de "bijbehorende" kef speakers) Zo lang (erg lang ;) :'( ) hoop ik dat het naar behoren klinkt. Mijn Yamaha heeft nog wel voor het centerkanaal een uitgebreidere EQ om hem een beetje te laten klinken bij de fronts.

NAD C325BEE, NAD 512 , NAD 412, E-MU 0202 USB, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201

Reg. datum: 05 november 2000

Hierbij een paar foto`s van mijn set:

http://members.chello.nl/j.ermens/Herschaalde%20kopie%20van%20Afbeelding%20001.jpg

http://members.chello.nl/j.ermens/Herschaalde%20kopie%20van%20Afbeelding%20002.jpg

http://members.chello.nl/j.ermens/Herschaalde%20kopie%20van%20Afbeelding%20003.jpg

http://members.chello.nl/j.ermens/Herschaalde%20kopie%20van%20Afbeelding%20005.jpg

plus dvd collectie:
http://members.chello.nl/j.ermens/Herschaalde%20kopie%20van%20Afbeelding%20006.jpg

specs:
Receiver: Marantz SR5500
DVD Speler: Marantz DV7600
CD Speler: Marantz CD5400
Speakers: 4x Mordaunt-short 904 + 1X Mordaunt-short 304C (achterspeaker)
Center speaker:Mordaunt-short 905C
Subwoofer: Mordaunt-short 907W
Projector: Sanyo PLV-Z2
Scherm: Beamax R-Black series 179x101
TV: Philips Breedbeeld
Bekabeling: QED Silver Anniversary speakerkabels, en van den Hul The NAME en OPTOCOUPLER Mk II.

ooit komt er een einde aan het eind

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
ZiegoM schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Ja, dat weet ik. Daarom ga ik in eerste instantie ook gewoon door met het zoeken naar speakers die het laag meteen wel beter weergeven, zodat een sub overbodig is (bij muziek althans).
Maar ik wil niet (te veel) gaan inleveren op het hoog en mid wat bij deze speakers geweldig is.

Ik denk dat jij te veel eisen stelt aan de kwaliteit van het laag. Als jij beter en luider laag wilt hebben zou je toch echt naar de zuilspeakers moeten gaan kijken.

Het integreren van een sub, zeker met muziek is érg lastig. Hierbij zul je moeten kijken naar een muzikale sub omdat de meeste sub is te traag zijn om de muziek bij te houden. Velodyne zou hierbij een goede oplossing zijn.

Ik was vrijdag ook langsgeweest bij De Hifi Winkel. Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak staan. Ik neem mijn eigen apparatuur mee....

Mochten ze me aanstaan, koop ik ze direct :9~

Ik heb liever een minder laag, en een goed midden en hoog. Ik vind een groot nadeel dat bij speakers tot een 1500 euro, het laag gemakkelijk vervormt en/of te promonent aanwezig is waardoor het irritant en vermoeiend wordt om naar te luisteren. Zover ik weet zijn de concertino domus vrij strak qua bass.

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

TL1000S

quote:
Daklem schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:06:
[...]

Ik denk dat jij te veel eisen stelt aan de kwaliteit van het laag. Als jij beter en luider laag wilt hebben zou je toch echt naar de zuilspeakers moeten gaan kijken.

Het integreren van een sub, zeker met muziek is érg lastig. Hierbij zul je moeten kijken naar een muzikale sub omdat de meeste sub is te traag zijn om de muziek bij te houden. Velodyne zou hierbij een goede oplossing zijn.

Ik was vrijdag ook langsgeweest bij De Hifi Winkel. Ik heb voor volgende week vrijdag een afspraak staan. Ik neem mijn eigen apparatuur mee....

Ik heb liever een minder laag, en een goed midden en hoog. Ik vind een groot nadeel dat bij speakers tot een 1500 euro, het laag gemakkelijk vervormt en/of te promonent aanwezig is waardoor het irritant en vermoeiend wordt om naar te luisteren. Zover ik weet zijn de concertino domus vrij strak qua bass.

Dat ik veel eisen stel aan het laag lijkt me ook logisch, dat is gewoon een onderdeel van het totale geluid. Zeker omdat het hoog en mid van de concertino's zo goed is is het zo jammer dat ze in het laag (voor mij) net wat te kort schieten. Ik ben ook ervan overtuigd dat de concerto's of de grand piano dit gebrek aan laag niet hebben. Helaas vallen deze ruim buiten mijn budget.

Ik ga nu nog even verder kijken naar andere speakers (hoe moeilijk dat ook is na de concertino's in het echt te hebben gezien, je wordt er namelijk snel verliefd op :) ). Ik hoop dat er nog speaker te vinden zijn die net zo'n imaging en klank in het hoog en laag hebben met een beetje meer aangevuld laag dan de concertino's in de prijsklasse tot 750 per stuk, zoniet koop ik ze alsnog.

De Hifi Winkel kan ik alleen maar aanraden. Ze laten je echt op je gemak luisteren in de afgesloten luisterruimte, en proberen je absoluut niets op te dringen. Ik heb ze zelf beluisterd op een AH Tjoeb cdspeler met een Marantz PM7001 versterker.

\_Specs_/ [b]

Audio Nerd

Ik hoop dat de sonus fabers mij ook bevallen, want dan koop ik ze ook. :D

Ik ben erg benieuwd hiernaar... :)

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Daklem schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:06:
[...]

Velodyne 8)7 Typisch een ''HTforum merk'', ik vind het echt nergens naar klinken. Maar dat kan ook komen omdat ik me steeds minder bezig hou met Hifi en HT :P
F1Time C3G6

quote:
PnD schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 08:12:

Heb alleen nog geen component kabels, zag bij mijn favoriete kabelshop (electronica-online.nl) dat .75m 13,20 kost.
Dit zal wel weer spotgoedkoop zijn ivm de "echte" winkels? (it's, mikro-electro, dixons,v&d dat hebben we hier in roosendaal ongeveer)

Hier in Roosendaal (ja, ik woon er ook) hebben we ook nog Expert, die toch leuk bezig is met audio en niet alleen het standard Kenwood/Pioneer spul verkoopt.
Verder heb je nog Iman Dane natuurlijk.
Die zullen beiden ook wel wat mooie kabeltjes kunnen leveren denk ik :)

Sleepie wijzigde dit bericht 19-02-2006 02:38 (7%)

Turalyon: Brabonian (lvl7x Mage) | Sleepie (lvl7x Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest) | Tricq (lvl70 Hunter) | Demetria (lvl70 Warlock)

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Barry schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:26:
[...]

Velodyne 8)7 Typisch een ''HTforum merk'', ik vind het echt nergens naar klinken. Maar dat kan ook komen omdat ik me steeds minder bezig hou met Hifi en HT :P
Bij mij mag je zo een Velodyne neerplempen hoor :Y) Liefst eentje met auto-EQ :Y)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Audio Nerd

quote:
JT schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:58:
[...]

Bij mij mag je zo een Velodyne neerplempen hoor :Y) Liefst eentje met auto-EQ :Y)

Idd, toen ik een Velodyne gehoord had, was ik verkocht. O+ . Maar dat Barry zegt, het begint net zoals SVS een "huismerk" te worden binnen de HT/Stereo.

Eerlijk gezegd vind ik dat alleen maar een positief gegeven! Dat betekent dat ze kwalitatief hoog zijn. Zeker Velodyne is qua subs voor stereo ondersteuning een perfect beestje, en in de HT staat hij ook zeker zijn mannetje :9~

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
fingers schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:52:
Hierbij een paar foto`s van mijn set:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

plus dvd collectie:
[afbeelding]

specs:
Receiver: Marantz SR5500
DVD Speler: Marantz DV7600
CD Speler: Marantz CD5400
Speakers: 4x Mordaunt-short 904 + 1X Mordaunt-short 304C (achterspeaker)
Center speaker:Mordaunt-short 905C
Subwoofer: Mordaunt-short 907W
Projector: Sanyo PLV-Z2
Scherm: Beamax R-Black series 179x101
TV: Philips Breedbeeld
Bekabeling: QED Silver Anniversary speakerkabels, en van den Hul The NAME en OPTOCOUPLER Mk II.

Hele mooie set!! Alleen jammer dat je niet op je plaatjes kan klikken, om een vergroting van te krijgen.

Heb je ook vogelzand in je 904's? Schijnt dat het een hele goede verbetering is voor je laag-weergave.

Kamertje verbouwen in HT-room

Reg. datum: 25 februari 2001

Ik heb zelf een sub van MJ Acoustics, die staan bekend om hun goede integratie met muziek. Wordt ook altijd goed gereviewed door de (engelse) bladen, maar je hoort er maar weinig van in Nederland.

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Audio Nerd

quote:
Dr. Strangelove schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:20:
Ik heb zelf een sub van MJ Acoustics, die staan bekend om hun goede integratie met muziek. Wordt ook altijd goed gereviewed door de (engelse) bladen, maar je hoort er maar weinig van in Nederland.
MJ Acoustics is ook een prachtig merk qua subs die zeker zijn mannetje staat. Maar zo zijn er wel meer merken die ook goed zijn met muziekweergave, alleen helaas nog steeds in de minderheid... :/

Reg. datum: 09 januari 2004

rel bv :P

svs juist minder...

100% No Soul Guaranteed

Reg. datum: 05 november 2000

quote:
Rainesh schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:19:
[...]

Hele mooie set!! Alleen jammer dat je niet op je plaatjes kan klikken, om een vergroting van te krijgen.

Heb je ook vogelzand in je 904's? Schijnt dat het een hele goede verbetering is voor je laag-weergave.

Bedankt, ik weet niet hoe je dat moet doen met die plaatjes vegroten vandaar.
Ik heb geen vogelzand in mijn speakers gedaan, maar als dat een goede verbetering is kan ik het wel overwegen :)

ooit komt er een einde aan het eind

Audio Nerd

quote:

SVS loopt al achter als je Jazz speelt. Dat is dus niet echt een goede keus idd :P

Rel is daarentegen bij de rustigere muzieksoorten wel een goede sub. :)

Ik heb zelf een JBL e250P. Deze moet ik dus echt niet aanzetten tijdens muziek, want ik ga me gruwelijk ergeren aan die trage logge bass. Bij films is het perfect voor die heerlijke "slam". Bij muziek is hij echt ongeschikt. :Y)

quote:
R-B schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:49:
[...]

Mooi spul he O+ Heb hem ook :)

Zeker, zeker heb hem nu 4 dagen echt mooi beeld, maar wil nog meer kwaliteit met een samsung hd-850 dvd speler via de hdmi aansluiting. Is dit een aanrader ? of kan ik net zo goed een gewone component dvd speler nemen ?

PS: heb nu ook foto's gepost

IBbangin wijzigde dit bericht 19-02-2006 13:44 (5%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: