you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicWe zijn nu ruim een jaar verder dus wat mij betreft mogen er wel wat meer speculaties komen.
Ik hoop dat er weer een opvolger van de Tiberium serie komt. Ik vind die verhaallijn veel boeiender als de Red Alert serie. Vooral RA2 viel mij tegen. Grafisch zag het er minder serieus uit als Tiberian Sun. Ook de moderne wapens vond ik behoorlijke over the top, Weather Control, Mind control enz.
Oorspronkelijk was het de bedoeling van EA om van C&C Generals een nieuw deel in de Tiberium serie te maken. Dat maak ik tenminste op uit concept art wat ik op deze pagina zag: http://filrobb.com/ (Artwork->Generals->zwart/wit afbeeldingen).
Nog meer C&C3 concept art vind je hier:
http://www.cncnz.com/games/cnc3/concept.shtml
http://www.cnc-source.com...1824d170ebaaae263dec81616
http://www.tasmediafile.com/main.htm
C&C3 Mission Briefing video:
http://www.cncnz.com/files/cnc3/media.shtml
Ik hoop dat er een aan komt. Ik heb C&C The First Decade gekocht en de interviews doen me vermoeden dat er nog wel wat aan zit te komen in het Tiberium universum.
Een aantal punten die er wel/niet in moeten zitten:
Wel:
- Tiberium
- Kane
- Nod, GDI, Scrin, Forgotten
- maps met gras, die miste ik in TS.
- maps met sneeuw.
- Goede echte filmpjes, dus niet alleen maar renders/CGI.
- crates, met updates voor eenheden/extra geld, of af en toe een bom.
Niet:
- ondergrondse eenheden, die waren zo irritant, je moest eerst overal van die betonplaten neergooien.
- docks met kisten resources.
Jozz wijzigde dit bericht 16-02-2006 11:17 (6%)
Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
lekkere schopquote:Jozz schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:00:
>>Schop>>
We zijn nu ruim een jaar verder dus wat mij betreft mogen er wel wat meer speculaties komen.
Ik hoop dat er weer een opvolger van de Tiberium serie komt. Ik vind die verhaallijn veel boeiender als de Red Alert serie. Vooral RA2 viel mij tegen. Grafisch zag het er minder serieus uit als Tiberian Sun. Ook de moderne wapens vond ik behoorlijke over the top, Weather Control, Mind control enz.
Oorspronkelijk was het de bedoeling van EA om van C&C Generals een nieuw deel in de Tiberium serie te maken. Dat maak ik tenminste op uit concept art wat ik op deze pagina zag: http://filrobb.com/ (Artwork->Generals->zwart/wit afbeeldingen).
Nog meer C&C3 concept art vind je hier:
http://www.cncnz.com/games/cnc3/concept.shtml
http://www.cnc-source.com...1824d170ebaaae263dec81616
C&C3 Mission Briefing video:
http://www.cncnz.com/files/cnc3/media.shtml
Ik hoop dat er een aan komt. Ik heb C&C The First Decade gekocht en de interviews doen me vermoeden dat er nog wel wat aan zit te komen in het Tiberium universum.
Een aantal punten die er wel/niet in moeten zitten:
Wel:
- Tiberium![]()
- Nod, GDI, Scrin, Forgotten
- maps met gras, die miste ik in TS.
- maps met sneeuw.
- Goede echte filmpjes, dus niet alleen maar renders/CGI.
- crates, met updates voor eenheden/extra geld, of af en toe een bom.![]()
Niet:
- ondergrondse eenheden, die waren zo irritant, je moest eerst overal van die betonplaten neergooien.![]()
- docks met kisten resources.
Dat zeg ik... Tweak City!
Leuk weer eens een SW-RTS. SW: Battlegrounds was op zich wel aardige game, een lekker tussendoortje (Aan die andere SW-RTS game maak ik liever geen woorden vuil.
Ik heb er goede hoop in dat ie van behoorlijke kwaliteit zal zijn.
http://www.empireatwar.com/
Ennuh ... Supreme Commander ook in de gaten houden he! (Ja, ik ben eigenlijk een TA-er
Killemov wijzigde dit bericht 16-02-2006 12:48 (3%)
Hey ... maar dan heb je ook wat!
quote:- maps met gras, die miste ik in TS.
- maps met sneeuw.
Ik vermoed dat er nergens meer sneeuw (misschien nog hoog in de bergen) te vinden is door de enorme klimaats en ecologie veranderingen die de Aarde getroffen heeft. Gras zou er nog wel kunnen zijn, maar waar nog gras is, is geen Tiberium.
Zelf heb ik totaal geen vertrouwen in Command & Conquer 3. Tenzij EA nog wel getalenteerde RTS designers achter de hand heeft (daarmee bedoel ik niet de Battle for Middle-Earth crew), kan het alleen maar een product worden wat het van de naam moet hebben. Maar dat zullen we zien met Red Alert 3, want die schijnt eerder te komen.
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
quote:Terr schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:28:
Zelf heb ik totaal geen vertrouwen in Command & Conquer 3. Tenzij EA nog wel getalenteerde RTS designers achter de hand heeft (daarmee bedoel ik niet de Battle for Middle-Earth crew), kan het alleen maar een product worden wat het van de naam moet hebben. Maar dat zullen we zien met Red Alert 3, want die schijnt eerder te komen.
Een soort 2e Generals (waarom DAT de naam Command & Conquer draagt, wie zal het zeggen (ja marketing, ik weet het)) maar dan met GDI/NOD als context?
Mja, ik vrees er ook een beetje voor.. de oude sfeer en het gevoel van C&C terugkrijgen kan eigenlijk bij voorbaat niet omdat er een heel ander team aan werkt. Dat kan alleen het oude Westwood zo ongeveer. Aan de andere kant: we moeten het ook maar afwachten. In het ergste geval is gewoon geen C&C als ie klaar is en dan zijn de echte C&C fans niets opgeschoten maar zijn er ook niet op achteruitgegaan.
Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT
quote:Terr schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:28:
[...]
Ik vermoed dat er nergens meer sneeuw (misschien nog hoog in de bergen) te vinden is door de enorme klimaats en ecologie veranderingen die de Aarde getroffen heeft. Gras zou er nog wel kunnen zijn, maar waar nog gras is, is geen Tiberium.
Och, de plannen voor RA3 zouden in de ijskast staan. De aankondiging ervan in de mail die rondgestuurt is eind 2004 zou niet op waarheid berusten.
EA heeft zelf maar een team dat aan een top RTS game kan werken denk ik, en die werken nu aan BFME2. EA kan het zich simpelweg ten eerste niet veroorloven een minder team op een nieuwe C&C te zetten en ten tweede kan het zich niet veroorloven om om een tweede top RTS vlak na BFME2 uit te geven. Dan gaat het zichzelf in de vingers snijden. Dus de persoon hierboven die het slim noemde om een nieuwe C&C nu vlak na "The first decade" uit te brengen heeft niet helemaal gelijk daar BFME2 binnenkort komt.
Kortom, er is het een en ander aan onderzoeksmateriaal voor een C&C 3, voor Red Alert 3 hebben we niets gezien nog. Gezien dat en de nadruk die EA op BFME legt lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat we de komende jaren een nieuwe C&C gaan krijgen.
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
Seraphin wijzigde dit bericht 17-02-2006 14:38 (26%)
Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14
Inderdaad, ik zie het.quote:Seraphin schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:
bij pcmedia.nl kun je sinds een week ofzo inschrijven op Red Alert 3 (definitieve release echter nog niet bekend).
* Jozz krijgt toch enige hoop, al is het maar de vraag wat EA er nu van bakt.
Specs T.Net Profile | Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Je kunt Duke Nukem Forever ook wel op verschillende sites al bestellen, we weten allemaal hoe het met die game staat.
Vergeet het maar, het duurt echt nog wel enige tijd / jaren.
I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris
Reg. datum: 27 april 2002
In mijn gedachten was TS heel mooi maar nu ik heb geinstalleerd heb, pff die units zijn lopende pixels. We zijn nu te verwent met mooie graphics, en dan zijn ouwe games nooit meer zo super
Ik vond het altijd wel vet om op zon kaartje net als bij dune, je gebeid te kiezen wat je aan gaat vallen.
Is de versie trouwens 160 mb geinstalleerd?
Ik had met deze versie geloof ik namelijk niet alle units.
Wat wel mooi om te horen is is weer als je een unit maakt "you are liberated"
Johann0r wijzigde dit bericht 05-04-2006 10:46 (22%)
Het magazine PC Gamer heeft in hun nieuwste uitgave de nieuwe Command & Conquer-game onthuld. Het gaat om het derde deel in de Tiberium-saga, luisterend naar de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Slechterik Kane is weer terug in deze game, evenals de goeie oude FMV's waar we in de oude games zo aan gewend waren geraakt. Deze zijn ze momenteel nog aan het opnemen. Grafisch is de game te omschrijven als een verbeterde C&C: Generals met natuurlijk ook een andere setting. We mogen ook een nieuw ras/factie verwelkomen en het verhaal is weer nauw verbonden met de missies. De release van de game staat voor volgend jaar gepland.
Er zijn enkele scans van het magazine verschenen. Een aantal daarvan kun je hier bekijken.
http://www.gamer.nl/nieuws/30111
Alleen de screens zijn er niet meer
[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Toch wel jammer dat het niet een nieuwe Red Alert is
Maarja, smaken verschillen
Overigens ben ik wel onwijs benieuwd naar dat nieuwe ras, iemand al geruchten gehoord?
anandus wijzigde dit bericht 19-04-2006 11:48 (14%)
Rosa sat so King could walk, King walked so Obama could run.
GDI -> focus op behoud van piloten etc (US)
NOD -> veel grote wapens en destruction (China, niet helemaal.. maar wel een beetje)
Mutants -> Tiberium wapens, guerilla dingen (GLA)
Plaatjes zien er trouwens erg goed uit...
Zie ondertitel
Reg. datum: 04 januari 2004
Redalert had tenminste een filmpje wat op de verhaallijn sloeg, bij gebrek aan eentje in Zero Hour maken ze maar een filmpje met een zooi wapens en spreken ze heel stoer de naam ervan in "Scud Launcher! Nuclear Missles!!!!111"
zucht, wat kan ik me ergeren aan EA met NFSU als ideale definitie waar ze voor staan.
En het is niet dat het genre zou al helemaal is uitgemolken want kijk naar "Act of War", een goede verhaallijn.
/EDIT :
Breek me de bek niet open eroverquote:killingdjef schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:10:
Ben benieuwd maar waarschijnlijk wordt deze C&C vast weer zo'n "BrEeZaH" game, met een hoop leuke effecten maar weinig diepgang. Is wel leuk dat er een corelatie is tussen de diepgang en het intro filmpje.
Redalert had tenminste een filmpje wat op de verhaallijn sloeg, bij gebrek aan eentje in Zero Hour maken ze maar een filmpje met een zooi wapens en spreken ze heel stoer de naam ervan in "Scud Launcher! Nuclear Missles!!!!111"
zucht, wat kan ik me ergeren aan EA met NFSU als ideale definitie waar ze voor staan.
En het is niet dat het genre zou al helemaal is uitgemolken want kijk naar "Act of War", een goede verhaallijn.
nero355 wijzigde dit bericht 19-04-2006 14:23 (78%)
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
TS was zo ontzettend vet, vooral de NOD (
A sheet? It A. His god is membership. A wavelength by plankton. To in short so at halves by the shin fine inadequate, lacrosse the bulletproof, her evangelist is tenet.
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P
Reg. datum: 26 maart 2003
quote:Soulflame schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:50:
Ik denk dat die mutants misschien wel een derde zijde kunnen worden (zie Tiberian Sun). Heb je ook een beetje dezelfde facties als in generals qua units;
GDI -> focus op behoud van piloten etc (US)
NOD -> veel grote wapens en destruction (China, niet helemaal.. maar wel een beetje)
Mutants -> Tiberium wapens, guerilla dingen (GLA)
Plaatjes zien er trouwens erg goed uit...
Het zou dan wel wat anders zijn. De GDI is meestal van het bruute geweld en precisie aanvallen. De NOD is meer van het sluipwerk en verassingsaanvallen.
Ik kan niet wachten, ik vraag me wel af wat er gebeurt is met Twilight, ik zie op een de screenshot wel het kopje Twilight staan, dus misschien staat dar wel een verklaring in.
Ik heb er wel zin in, in een goed verhaal etc. BFME was ook geen slecht spel, maar het was ook niet echt een spel die mij heel lang kon boeien, misschien door de units, ik weet het niet precies.
Zo misschien?quote:NitroX infinity schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:36:
Ik ben benieuwd hoe de Ion Cannon er uit zal gaan zien

Nog meer info:
According to the PC Gamer preview, the story behind this game is that the world has been thrown into chaos due to the spread of Tiberium, and 20% of the Earth's surface is Tiberium-infested and inhospitable (Red Zones). 50% of the Earth is Yellow Zones, or areas that the Tiberium hasn't fully taken hold but is encroaching on the population. The rest of the earth is Blue/Green zones, where it is safe to live and also where the GDI is headquartered. The GDI is trying to prevent the spread of Tiberium and convert the Yellow Zones to Blue Zones (as usual) and NOD is trying to destroy GDI because of the link between Kane and Tiberium.
The game will use the SAGE engine, the same one used in C&C Generals. However, it will be heavily modified, simular to its edits for the Battle for Middle Earth 1 and 2. Live-action scenes will be used, despite their absence from Command & Conquer: Generals. There will be VoIP support in-game, clan support, and various observer/referee modes.
The preview also states that Kane will be returning, but it does not explain his resurrection. Additionally, the preview does not state who is going to play Kane in NOD's live-action sequences.
Jozz wijzigde dit bericht 19-04-2006 16:59 (82%)
Terr wijzigde dit bericht 19-04-2006 17:14 (93%)
A sheet? It A. His god is membership. A wavelength by plankton. To in short so at halves by the shin fine inadequate, lacrosse the bulletproof, her evangelist is tenet.
quote:
Rustig maar.
3d kan wel degelijk beter zijn als het goed geimplementeerd is.
Terr wijzigde dit bericht 19-04-2006 17:14 (48%)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.