quote:Liever dan jullie "opbouwende kritiek" had ik een antwoord gehad op m'n vraag: hoe verbeter ik ontvangst van de GPS-ontvanger? (zie m'n vorige post voor uitgebreider verhaal hierover)
Het is mij nog niet helemaal duidelijk weer je nu je gps ontvanger hebt eigenlijk, misschien heb ik daar overheen gelezen...
Ik heb zelf ook die bu303 en hebbum achter het klokje van mn dashboard (dus onder een kunststof kapje zodat je hem niet ziet) en dat ligt precies onder het voorruit... Het signaal gaat makkelijk door dat kunststof heen dus altijd goede ontvangst... Als je hem meer 'in' je auto hebt liggen zal je idd de problemen krijgen die jij beschrijft... Ik zou hem niet op je auto plakken, je weet nooit wat er gebeurt en strax istie idd kapot (bijv. lek plastic zakje oid) en dan moet je hem of iedere keer er op plakken of hij word een x gejat ofzo...
Wat betreft jullie voeding verhaal, ik heb een toggle switch aan gesloten op die witte draad van de m1 voeding, als ik die dus omlaag haal gaat na een paar seconden mn pc booten... Om hem uit te zetten moet ik gewoon in windows naar afsluiten gaan... Want als ik de toggle switch terug haal geeftie natuurlijk geen signaal oid dus blijft de pc gewoon runnen.... (fm modulator en schermpje zitten er ook op die die gaan dan wel aan/uit)
En dan kan ik gewoon de motor starten/uitzetten whatever allemaal geen probleem