quote:
jbr666 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:27:
[...]
Over jouw configuratie een paar vraagjes:
- Heb je het voor elkaar gekregen om forum software op het beestje te draaien?
- Werken je webservers/sites op een andere poort of maak je onderscheid dmv host headers?
- Welke ftp server draai je (ik heb vsftpd, maar het is mijn tot nu toe niet gelukt om daar users voor aan te maken).
4 maanden later dan toch een reactie

lees net weer eens dit topic door
Ik heb niet geprobeerd forum-software te draaien op het beestje, maar heb er ook geen database op draaien of iets dergelijks... kan er verder ook weinig over vinden om een database te draaien op de wl500gx, maar heb er ook nog niet echt diep naar gezocht.
Ik heb de webservers allemaal op een aparte poort zitten, ééntje extern op 80 en intern op poort 90, degene van de router zelf voor webmanagement op 80 intern, en extern niet. En de andere is alleen voor intern om te testen. ( 88 ).
Ik draai stupid-ftp erop, de "standaard" ftp server, maar er zijn wel aparte te installeren met meer mogelijkheden.
Wil alleen nog een keer traffic graphs installeren als ik tijd heb.
Edit;
Oh ja, count me in voor de wl700g! Enige echt grote nadeel van de wl500gx is die verdomd slechte USB chip, na wat firmwares en tweaken is 2.2MB/s het maximale wat je eruit kan krijgen

De proc is dan ongeveer op 60~65% load, waarvan 25% op de rekening komt van de crappie USB chip. Snellere proc is dan ook gewenst, met 2MB/s komt het al neer op 40% load op 200Mhz proc.
Bartjuh wijzigde dit bericht 11-01-2006 21:03 (15%)