Hoofdcategorieën
Topicacties

Het grote *Asus WL-x00g topic *

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Hoop dat er een chipset in zit die goede USB support heeft zodat USB2.0 schijfjes snel te benaderen zijn.

Echt breed worden? BodyBuilding Forum

Reg. datum: 11 augustus 2002

quote:
MrBarBarian schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:53:
[...]

Dat weet ik niet ;)

Dat van die harddisk had ik ook begrepen. Viel me trouwens op dat het nog een aardig groot ding is. Evengroot als de borst van die chinese chick (nu zijn chinezen wel kleine mensen ;) )

Maar de huidige wl-500g's zijn net geen 100 euro.. Daar een 160gb HD bij.. extra features, nieuw produkt.. dan denk ik (helaas) aan 250 euro..

Het schijnt dat je aardig in de buurt komt met je schatting...
In Taiwan leverbaar eind januari. Prijs omgerekend 270 usd > 250 euro incl 160 gig hdd.

bron: http://www.wl500g.info/showthread.php?t=4044

Begint trouwens saai te worden berichten copy pasten van wl500g.info ;)
wie kijken daar (ook) allemaal?

-Jaap-io wijzigde dit bericht 02-01-2006 10:19 (3%)

Dank u

quote:
-Jaap-io schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:18:
[...]

Het schijnt dat je aardig in de buurt komt met je schatting...
In Taiwan leverbaar eind januari. Prijs omgerekend 270 usd > 250 euro incl 160 gig hdd.

bron: http://www.wl500g.info/showthread.php?t=4044

Begint trouwens saai te worden berichten copy pasten van wl500g.info ;)
wie kijken daar (ook) allemaal?

Ik kom op 230 euro ;)

Maar eind janurari leverbaar in Taiwan.. Dan wordt het maart voor europa?
Ik heb maar even gebeld met Asus nederland. Die wist mij te vertellen dat in principe de WL700g te bestellen is voor distributeurs. Hij kon me niet vertellen hoe lang dit al het geval is, wel zag hij dat het 3 weken duurt voordat een dergelijke bestelling beschikbaar is.

Nu maar hopen dat de distribiteurs z.s.m. dit product bestellen, en dan kunnen we over 3 weken los! :*)

\/ The original St. Nicholas

Dat is goed nieuws!!! 3 weken, dan zal het per vrachtvliegtuig geleverd moeten worden, of niet.

Euhm IA iemand?

Dat iemand die de status "distributeur" heeft ff een check doet bij tweakers (=hoeveel) en bij Asus (=hoe duur)!!! Als zo'n tweaker bij een pc-winkel werkt, maakt mij niet uit. Of er wat winst op maakt. Distributeur wordt je btw alleen maar als je een eigen bedrijf hebt, dus zoiets moet uberhaupt via een bedrijf gespeeld worden.

Dus, $lief_tweakertje met een distributeurstatus bij Asus, kijk je baas lief aan (of je echte baas of je vrouw ;) ) en probeer een IA te starten.

Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF

Reg. datum: 11 augustus 2002

Ik doe graag mee :9 _/-\o_

Dank u

Pure anandamine!
Reg. datum: 24 februari 2001

Hier is ook animo! _o_

Rosa sat so King could walk, King walked so Obama could run.

quote:
Eusebius schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:44:
Euhm IA iemand?

Dat iemand die de status "distributeur" heeft ff een check doet bij tweakers (=hoeveel) en bij Asus (=hoe duur)!!! Als zo'n tweaker bij een pc-winkel werkt, maakt mij niet uit. Of er wat winst op maakt. Distributeur wordt je btw alleen maar als je een eigen bedrijf hebt, dus zoiets moet uberhaupt via een bedrijf gespeeld worden.
Ben voor!

Reg. datum: 16 september 2000

I'm in too :)

Intel Core2Duo 8400|Enermax 600W|Asus P5K|2*500Gb Samsung 16Mb|1*250Gb Maxtor 8Mb|4096Mb Corsair DDR2|Asus 8800GT 512mb|Samsung 930 BF 19"|Pioneer DVD±R|Teac DV-516E|Creative X-Fi Xtrememusic

Hmm, voordat we allemaal gaan roepen dan we intresse hebben ;) Ik ga wel een mailtje sturen naar Azerty (toko waar ik goede ervaringen mee heb en meestal wel scherpe prijzen hanteerd). Lijkt me nuttig om eerst een prijs indicatie te krijgen. Ik verwijs wel naar dit topic.
Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Eusebius schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:44:
Dat is goed nieuws!!! 3 weken, dan zal het per vrachtvliegtuig geleverd moeten worden, of niet.

Euhm IA iemand?

Dus, $lief_tweakertje met een distributeurstatus bij Asus, kijk je baas lief aan (of je echte baas of je vrouw ;) ) en probeer een IA te starten.

dan doe ik ook mee! maar wel als er een no_hd-versie is. Scheelt weer wat euries.
Denk dat me neef der ook wa belangstelling voor heeft, zal em straks wel ff vrage

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

MarionTube

.. en antwoord van Azerty:
quote:

Goedemiddag,

Ik heb dit voor u uitgezocht en onze leverancier heeft helaas nog geen prijs
of leverdatum voor dit artikel.

Mijn excuses voor het ongemak.
Reg. datum: 04 november 2003

quote:
bartgrefte schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:51:
[...]

dan doe ik ook mee! maar wel als er een no_hd-versie is. Scheelt weer wat euries.
Denk dat me neef der ook wa belangstelling voor heeft, zal em straks wel ff vrage

ik heb effe bij www.micro-mail.nl geinformeerd. Hij staat nog niet op de lijst van januari.

groet,
Paul

Het is natuurlijk voor de meesten onder voorbehoud. Stel dat dat ding opeens je budget gigantisch te boven gaat ...

Een versie zonder HDD maakt imho de meeste kans.

Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu

Hej
Reg. datum: 21 oktober 2001

quote:
jbr666 schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 10:27:
[...]

Over jouw configuratie een paar vraagjes:
- Heb je het voor elkaar gekregen om forum software op het beestje te draaien?
- Werken je webservers/sites op een andere poort of maak je onderscheid dmv host headers?
- Welke ftp server draai je (ik heb vsftpd, maar het is mijn tot nu toe niet gelukt om daar users voor aan te maken).

4 maanden later dan toch een reactie ;) lees net weer eens dit topic door :)

Ik heb niet geprobeerd forum-software te draaien op het beestje, maar heb er ook geen database op draaien of iets dergelijks... kan er verder ook weinig over vinden om een database te draaien op de wl500gx, maar heb er ook nog niet echt diep naar gezocht.
Ik heb de webservers allemaal op een aparte poort zitten, ééntje extern op 80 en intern op poort 90, degene van de router zelf voor webmanagement op 80 intern, en extern niet. En de andere is alleen voor intern om te testen. ( 88 ).

Ik draai stupid-ftp erop, de "standaard" ftp server, maar er zijn wel aparte te installeren met meer mogelijkheden.

Wil alleen nog een keer traffic graphs installeren als ik tijd heb.

Edit;
Oh ja, count me in voor de wl700g! Enige echt grote nadeel van de wl500gx is die verdomd slechte USB chip, na wat firmwares en tweaken is 2.2MB/s het maximale wat je eruit kan krijgen :r De proc is dan ongeveer op 60~65% load, waarvan 25% op de rekening komt van de crappie USB chip. Snellere proc is dan ook gewenst, met 2MB/s komt het al neer op 40% load op 200Mhz proc.

Bartjuh wijzigde dit bericht 11-01-2006 21:03 (15%)

Intel Core 2 Duo t5600 (mobiele; 35watt max) - 2GB ddr2 - Geforce 7900GT - raptor 150GB - 250GB WD - Stacker - Antec Greenpower voeding - Dell 24"

2,2 mb's is geschikt voor ..? Kun je er een low-res webcam aanhangen en (met voldoende bandbreedte) streamen ri internet?

Mijn website!

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

quote:
Eusebius schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:25:
2,2 mb's is geschikt voor ..? Kun je er een low-res webcam aanhangen en (met voldoende bandbreedte) streamen ri internet?
Jup, en dat werkt aardig. Probleem dat je met sommige cams hebt is dat dit de bandbreedte nogal benadeelt, zelfs als je het apparaatje niet 'live' gebruikt. Alleen het aansluiten had bij mij al problemen tot gevolg, daar de processorbelasting omhoog schoot.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

quote:
Bartjuh schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:41:
4 maanden later dan toch een reactie ;) lees net weer eens dit topic door :)

Ik heb in die 4 maanden ook niet stil gezeten ;)

Ik ben er na een hoop gerotzooi toch wel achter dat de WL500gx toch niet echt een snelheidsmonster is. Behalve wat simpele tools (WOL, mtr, whois, FTP, ed.) draai ik er eigenlijk niks op. Ik heb me laten verleiden om een NSLU2 van Linksys aan te schaffen en dat is veel fijner aanklooiplezier. Dit ding kun je nog overclocken ook en daar draai ik inmiddels een website (php/mysql) op. Ik ben echter nog steeds geinteresseerd in de WL700* vanwege de specs. daarbij hoop ik dat Asus de fouten uit het verleden verbeterd heeft.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

http://support.asus.de/download/download.aspx

Website is er al bijna klaar voor :P

Alleen nog geen engelse manual beschikbaar..

quote:
MrBarBarian schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:00:
http://support.asus.de/download/download.aspx

Website is er al bijna klaar voor :P

Alleen nog geen engelse manual beschikbaar..
Description ASUS WL-700g wireless router utility program in English. Version 1.5.1.0 :D ... nog even wachten ...

Mijn website!

Maakt altijd alles kapot ...
Reg. datum: 24 augustus 2003

-edit- hier stond hele grote onzin :o -edit-

klungeltweaker wijzigde dit bericht 20-01-2006 07:55 (72%)
Reden: niet goed uit m'n doppen gekeken

Van wl700g forum is te zien dat de firmware 17 meg is! Geen wonder dat er ws een harde schijf mee geleverd wordt.

Reg. datum: 24 mei 2000

kan me niet voorstellen dat dat ding niet zonder hdd gaat werken... als je een hdd crash hebt, dan kan je hem dus weggooien..
Doen ze die firmware niet op een flash dingetje?

Ik weet niet welke groottes er gaan komen, maar het liefst zou ik er een zonder hdd willen nemen, omdat ik nog hdd's heb liggen ook.

Wil er eigenlijk ook wel een usb-geluidskaartje aan hangen en dan als mp3 speler gebruiken, of misschien zo'n usb videokaartje..

een cvs server moet wel mogelijk zijn toch
--
ben de chinese manual aan het downloaden ;)

Jrz wijzigde dit bericht 29-01-2006 10:22 (7%)

Reg. datum: 10 mei 2000

Man, ik kan haast niet wachten

Ik wil mijn Zyxel B-2000 vervangen :7

Quote van wl700.info: (ene czar daaro. Hier CZAR?)
quote:

I work for one of the Asus distri's in Holland.
We checked last week with Asus.
The WL-700gE will be available mid march in Holland and I wouldn't be surprised if it is going to be end of march.

Sorry guys, we (I for sure) are waiting for it too.

I think it's better Asus will develop a complete product than to release it too soon and come up with patches later. It's worth the wait I suppose.

Mijn website!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: