Reg. datum: 01 maart 2005
ich bin ein Berliner :)
je moet wel erg met je geld smijten als je 100k voor zo'n jewel box over hebt. zo zeldzaam zijn die dingen ook weer niet. vind er altijd wel een paar tijdens een hunt. denk dat je voor 20k een mooie deal hebt gemaaktquote:bonzz.netninja schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:00:
wat krijgen mensen zo gemm. voor zo;n jewel box? ik heb hem gisteren maar verkocht voor 20k maar ik zie ook mensen er 100k of meer voor vragen...
ik heb tot nu toe drie keer een jewel box gehad en het volgende gekregen: santa gloves, scroll waarmee ik voor 30min 500hp erbij had en 2500gold. Dus 20k lijkt me prima bedrag om er voor te krijgen hoor.quote:bonzz.netninja schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:00:
wat krijgen mensen zo gemm. voor zo;n jewel box? ik heb hem gisteren maar verkocht voor 20k maar ik zie ook mensen er 100k of meer voor vragen...
Goede leerschool zal ik maar denken. (Had een redelijk rijke newbie kunnen zijn. Heb nu 40K op lvl6 met mijn eerste karakter. Te bedenken dat het 80-100K had kunnen zijn).
faith wijzigde dit bericht 23-12-2005 11:10 (23%)
Reg. datum: 04 juli 2005
ik heb er één zelf gehouden en daar kreeg ik een scroll voor sneller lopen van
Wie farmen er trouwens? ik zelf farm een beetje (5lvls ertussen) maar ik lvl echt te traag...
Als jullie farmen, hoeveel lvls houden jullie ertussen?
SOEFuture wijzigde dit bericht 23-12-2005 12:02 (3%)
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
Ik heb in het begin heel erg gefarmd had er zelfs 9lvl tussenquote:SOEFuture schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:00:
Wie farmen er trouwens? ik zelf farm een beetje (5lvls ertussen) maar ik lvl echt te traag...![]()
Ik niet *looks up*, is een oude screenshot, ik heb al 1100+ maar ik kom die @^!&!#*&$#@*@ server niet in!quote:SOEFuture schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:00:
wowdan heb ik echt geluk gehad
heb er 2 voor 90k verkocht
![]()
ik heb er één zelf gehouden en daar kreeg ik een scroll voor sneller lopen vanook verkocht voor 35k
Wie farmen er trouwens? ik zelf farm een beetje (5lvls ertussen) maar ik lvl echt te traag...![]()
Plaatje op imageshack (popups!)
(Ja, daarom duurde het trainen zo lang Napstar
Ik ben btw _wanhopig_ opzoek naar een rode santahat (female), die so-ok snol geeft me alleen maar crap
Ilya wijzigde dit bericht 23-12-2005 15:18 (8%)
en ik naar een rode male, kheb al wel 2 blauwe mutsen gekregen van die trien maar ik wil een rode! da snapt ze dan nie ofzoquote:TheFrozen schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:35:
Ik ben btw _wanhopig_ opzoek naar een rode santahat (female), die so-ok snol geeft me alleen maar crap![]()
Dit wist ik dus niet.. helaas. Bedankt voor de tipquote:roltraptoerist schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:20:
je had ze alle 4 tegelijk voor 20k verkocht? je kan namelijk ook een stapeltje items splitten, door shift ingedrukt te houden en dan op het item te klikken.
Reg. datum: 05 augustus 2002
Ik heb wat zitten praten met Viperian hobsie en Stellios en iedereen is het er mee eens dat de guild nu wel mag komen
Alleen zitten we nog met een aantal probleempjes:
1. We moeten we allemaal bij elkaar zien te komen voor het geld/de invites
- Nou had ik als voorstel dat we morgen op een afgesproken tijd bij elkaar komen in Jangan
ik had 7 uur in gedachten als iemand niet kan graag ff melden.
2. Communicatie we kunnen alles wel via het got forum doen maar dat wordt een hele rompslomp
aan berichten gericht aan een gelimiteerd aantal mensen/individuen.
- Hobsie heeft een ventrillo server opgezet voor ons (ip weet ik niet meer) en is bereid een Irc
kanaal op te zetten en een website te maken voor de guild.
3. Guildleader wie wil de leiding op zich nemen dit moet een persoon zijn die vaak ingame is en
er niet zomaar mee kapt en de rest van de clan niets meer kan omdat de leader spoorloos is.
- Ik zou de leiding wel op me willen nemen ben in verschillende Mmorpg’s 2nd leader geweest
maar regelde altijd meer dan de guildleader zelf lol.
Als er iemand is die zegt het lijkt mij heel erg leuk om de leader te zijn of wil heel graag leader
zijn dan moet hij/zij dat even melden ik wil mezelf zeker niet tot leader bombarderen dus als
iemand leader wilt worden spot is in principe nog vrij ik doe het alleen als er niemand anders is
die wilt.
4. Clan naam Wat wordt de naam van de clan? Na even met hobsie en stellios gebabbeld te
hebben kwamen we er alle 3 achter dat een we een tweakers/got naam niet echt origineel
vonden.
- We kunnen doen dat iedereen een clannaam post en dat we de leukste eruit pikken dmv stemmen ofzo.
Kortom morgen 19:00 uur meeten in jangan
Als er suggesties of opmerkingen zijn of als iemand een goed meeting point weet ingame laat het even weten laat ook even weten of je kunt of niet.
Ik hoop dat hobsie irc kanaal nog voor morgen kan regelen kunnen we daar ff fijn babbelen
Mijn clannaam suggestie is: Elysian knights
The time has come
Ik weet niet of ik 19.00 red, het zal misschien iets later worden maar dat hoeft geen probleem te zijn lijkt mij. Voor morgen nemen we gewoon ff een tijdelijke channel op irc, pas als we een officiele naam hebben zal ik een vaste channel regelen.
Verder heb ik zelf al een aantal clans geleid als (co)leader, maar dat betreft dan FPSs en geen MMORPG. Zelf wil ik niet voor het leaderschap gaan maar voor co-leader wil ik wel naar soliciteren. Als guildleader wijs ik persoonlijk Zyper aan, en dit omdat hij in mijn ogen veel online/actief is en er ook zin in heeft.
Verder heb ik nog geen clannaam in gedachten, ik zal er eens over brainstormen.
Reg. datum: 04 oktober 2005
die heb ik nog maar ben gestopt met die heb nu een lvl 13 char er bij gemaakt.
echt rijk ben ik niet 25k ofzo
die jewel boxen willen maar niet verkope dus lever ik ze steeds maar in krijg alleen crap
maar ik las dus nu net iets over farmen ...
kan iemand me hier iets meer uitleg over geven want ik heb hier dus nog niets over gehoord
naam op xian > ThuGz
maar zover ik op de xian server heb gezien kanje de jewel box verkope voor 20-30k en de scrolls dieje krijgt voor 30k
als het mij ook nog lukt me hit scroll te verkope voor 30k ben ik weer wat rijker
Hier is al een paar keer naar gevraagd, en het staat ook op de site die in de TS staat, hier een linkje: http://www.silkroad-oasis...e=guides&guide=spfarm. Staat hier vrij duidelijk dus dat moet goed komenquote:ThuGhacK schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 04:21:
oke ik had een lvl 16 account op xian maar was reset naar een lvl 9.
die heb ik nog maar ben gestopt met die heb nu een lvl 13 char er bij gemaakt.
echt rijk ben ik niet 25k ofzo.
die jewel boxen willen maar niet verkope dus lever ik ze steeds maar in krijg alleen crap.
maar ik las dus nu net iets over farmen ...
kan iemand me hier iets meer uitleg over geven want ik heb hier dus nog niets over gehoord.
naam op xian > ThuGz
maar zover ik op de xian server heb gezien kanje de jewel box verkope voor 20-30k en de scrolls dieje krijgt voor 30k
als het mij ook nog lukt me hit scroll te verkope voor 30k ben ik weer wat rijker.
zit ik nu wel te baale dat me mastery level maar 1 level lager is dan me char lvl
op dit moment ice ben ik bezig en force force heb ik staan > heal datje ook andere player kan healen..
en ergens de onderste als het goed is..
en ice heb ik de 1e de sword als het goed is..
shield..
en uhm datje van een afstand kan befriezen en dacht ook de onderste..
gaat verder wel goed krijg nog steeds aardig wat sp.
maar nu nog een vraag alsje voorbeeld een ice attack doet.
verandert dat de drops ?
in het begin kreeg ik aardig wat drops
nu krijg ik vaak niet eens geld of wat anders
en xian moet dan nog wel 200% meer geven
armor > garmen weet niet of dat iets uitmaakt
maar ik baal er wel van armor laat het heel zelden droppen en die jewel box mja heb er 4 gehad..
nu een hele lange tijd niet een meer gezien terwijl ik zat mensen zie die ze gewoon opstapelen.
mischien is het gewoon bad luck ofzo ?
maar is er dan iets wat dat controld ofzo ? of is het echt gewoon puur random watje krijgt.
Lekker onoverzichtelijke post
anyway, dat overdat droppen dat gaat puur random, en het maakt volgens mij niet uit wat je draagt of met welke attack je aanvalt. Trouwens wat op die site staat dat als je max wil sp farmen je 9 lvls tussen je mastery en LoE moet hebben klopt wel maar dan gaat lvlen erg langzaam. Ik heb er nu steeds max 3 tussen zitten.
Verschil tussen armor is het volgende:
* Je kan armor en protector gemengt dragen, garment niet
* armor biedt beste bescherming tegen physical attack, garment tegen magical en protector zit er tussen in.
* full protector biedt 10% sneller lopen en 10% minder mana verbruik
* full garment biedt 20% sneller lopen en 20% minder mana verbruik
full armor weet ik zo niet
@ZyperNL
Ik heb nog even nagedacht over guildnamen.
Jouwe vind ik opzich wel tof alleen ik vind dat "knight" gedoe altijd zo standaard, ik ben meer voor één woord ofzo
Hier mijn vondsten:
1. Levitation
2. Immortality
3. Mindhunters
Vooral Levitation vind ik gaaf
/edit
De channel op irc is: #got-sko @ quakenet
ik ben nu eerst werken, en hoop er vanavond optijd bij te zijn.
hobsie wijzigde dit bericht 24-12-2005 12:32 (6%)
volgens mij moet ik mn mastery level maar eens in de gaten gaan houden....
zit nu op mastery level 34, terwijl mn char maar lvl 15 is!
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
want bij mij komt er pas weer een lvl up knop als ik een lvl hoger ben bij de skills die ik op zelfde lvl heb als me char ....
erg strange
quote:RonnieB82 schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 13:14:
pfoe!
volgens mij moet ik mn mastery level maar eens in de gaten gaan houden....
zit nu op mastery level 34, terwijl mn char maar lvl 15 is!
Inderdaad en volgens mij kan je level ook niet hoger dan je gewone level, daarnaast zou het veel te veel SP kosten die je zeker niet hebt bij Level 15. Ik moet naar level 21 en daar ben ik meer dan 100 SP kwijt, dus het is grote Bull@#$%quote:ThuGhacK schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 14:34:
ik dacht niet datje mastery lvl hoger kon danje gewoone lvl tog :-/
want bij mij komt er pas weer een lvl up knop als ik een lvl hoger ben bij de skills die ik op zelfde lvl heb als me char ....
erg strange
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
19:00 is een beetje lastige tijd voor mij, aangezien ik om 20:00 een kerstetentje heb. ik kan in principe tot 20:00 aangezien het etentje bij ons thuis is
ik heb nog geen voorkeur voor een clannaam, als er in de loop van de dag nog iets leuks te binnen schiet dan laat ik het wel weten.
en nog ff over de leaderfunctie,
ik word zelf liever geen leader, maar co-leader zie ik wel zitte
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.