Reg. datum: 01 maart 2005
Reg. datum: 01 maart 2005
Reg. datum: 05 augustus 2002
Yup ik had m vanochtend ook nog ff aangezet zag um ook updaten is voor het kerstevent
The time has come
ich bin ein Berliner :)
Wat moet er eigenlijk gebeuren om een Clan aan te maken. Waarschijnlijk weer een geld kwestie.quote:hobsie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 10:04:
leuk leuk![]()
Effectz, Stellios en ik zijn van plan een got guild te maken op troy, en jullie zijn natuurlijk van harte welkom. Het got gehalte is namelijk best wel laag op troy ivm aege, best wel jammer.
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
quote:hobsie schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:50:
we zoeken idd nog sponsors, kost namelijk 500.000 goud
Peanuts
Ik weet niet met hoeveel mensen we zijn, maar dat kan ik makkelijk opbrengen. Op het moment heb ik namelijk 250.000. Gewoon blijven hunten. Moet alleen een heleboel zooi verkopen, dan heb ik makkelijk 100.000 meer.
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Reg. datum: 27 augustus 2005
Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb
Reg. datum: 27 september 2005
kheb namelijk wel al zon jewelery box maar bij de normale So-Ok doet ie niks
heb het wel over de stad jangan
kwil mijn santa outfit
ten zuiden van de kerstboomquote:klaasgatenkaas schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 16:18:
waar is de event So-Ok
kheb namelijk wel al zon jewelery box maar bij de normale So-Ok doet ie niks
heb het wel over de stad jangan
kwil mijn santa outfit
Flame-Instinct
---------------------------
Silkroad Online
The server is in examination or out of working time. Connect http://www.silkroadonline.co.kr to see more information.
OK
edit:
Nou, de server Xian, waar ik dus op speelde, is gecrashed, en ze hebben de data van een week geleden teruggezet, allemaal quests terug die ik in de tussentijd met moeite heb kunnen doen
Leuk spel, maar nu heb ik het echt wel gezien, kan straks weer 500 monsters killen omdat ze allemaal niet zo'n bepaald item laten vallen waarvan ik er 10.000 van moet verzamelen
scorpie wijzigde dit bericht 20-12-2005 19:00 (41%)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
te huur ....
Reg. datum: 04 juli 2005
hebben jullie dat ook of ben ik de enige?
ik speel trouwens op Aege
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
Ingame Bobbelman^^
Dr. Cox: I love this moment so much, I want to have sex with it. (Scrubs!)
Reg. datum: 12 december 2005
IGN: Juiceh
[IMG]http://i23.photobucket.com/albums/b356/Cisnux/labdacopy.jpg[/IMG]
quote:Cisnux schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:26:
heb idd ook last van de lag de laatste dagen, mijn skills doen het dan pas na enkele seconden. Ik ben een beetje aan het proberen wat voor char ik uiteindelijk wil maken. Ik wilde graag vragen wat eigelijk het makkelijkst is. Ik heb nu een soort van warrior met alleen level points op health. ik heb skill points op vooral het weapon gedeelte omdat ik een blade gebruik en die zou beter zijn met physical ipv mental. Is dit aan te raden? of is het verstandig om ook wat naar fire dmg bijvoobeeld te doen? Zeg het me spoedig aub ben nu lvl 14
IGN: Juiceh
Fire of Cold erbij is slimmer.
Niet zeuren, je krijgt nu 4x zoveel drops en 2x zoveel exp en gold, voor 2 weken. De rollback was 1 week, dus kan je 400% van je exp en 800% van je items terug halen..quote:Scorperito schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 18:37:
Hehe, begint goed:
Silkroad Online
The server is in examination or out of working time. Connect http://www.silkroadonline.co.kr to see more information.
OK
edit:
Nou, de server Xian, waar ik dus op speelde, is gecrashed, en ze hebben de data van een week geleden teruggezet, allemaal quests terug die ik in de tussentijd met moeite heb kunnen doen
Leuk spel, maar nu heb ik het echt wel gezien, kan straks weer 500 monsters killen omdat ze allemaal niet zo'n bepaald item laten vallen waarvan ik er 10.000 van moet verzamelen.
Ilya wijzigde dit bericht 20-12-2005 21:31 (41%)
Reg. datum: 24 oktober 2003
Ik doe ook mee met silkroad online nu
Mijn IGN is Viperian en ik zit in Troy (kben lv20
Ik heb al een paar mensen ontmoet van GoT
Beter dat we ff een clan maken, t word vast gezellig
AmD XP 2000 1667@1844mhz 184 FSB !!
Leuk voor je dat je level 35 bent, maar het draagt niets bij aan het topic. En "noobs"..ligt er maar aan hoeveel tijd je wil en hebt te besteden aan het spelen.
Geldt dus voor iedereen
Ilya wijzigde dit bericht 20-12-2005 21:58 (12%)
quote:ViperXGT schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:45:
Hey mensen,
Ik doe ook mee met silkroad online nu![]()
Mijn IGN is Viperian en ik zit in Troy (kben lv20)
Ik heb al een paar mensen ontmoet van GoT
Beter dat we ff een clan maken, t word vast gezellig
Leuk, maar de volgende vraag is altijd, hoe gaan we het organiseren. Wie is er vaan genoeg online om clan leader te zijn. Ik iig niet want ik speel voor mijn lol. Daarnaast heb ik naast het spel ook nog een leven
Touche...quote:TheFrozen schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:58:
Vriendelijk verzoek
Leuk voor je dat je level 35 bent, maar het draagt niets bij aan het topic. En "noobs"..ligt er maar aan hoeveel tijd je wil en hebt te besteden aan het spelen.
Geldt dus voor iedereen
cardinal808 wijzigde dit bericht 20-12-2005 21:59 (25%)
Reg. datum: 04 juli 2005
Ik dacht dat Reborn dat was, maar ik sprak er één en die wist niks van GOT.....
misschien wordt het tijd voor een GOT only guild op Aege
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
quote:cardinal808 schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 15:23:
[...]
Peanuts![]()
Ik weet niet met hoeveel mensen we zijn, maar dat kan ik makkelijk opbrengen. Op het moment heb ik namelijk 250.000. Gewoon blijven hunten. Moet alleen een heleboel zooi verkopen, dan heb ik makkelijk 100.000 meer.
woei ik ben lang zo rijk niet, maar dat komt meer omdat ik in het begin nooit de moeite heb genomen om een shop te runnen. Ik verkocht gewoon alles bij de NPC om daarvan stuff te kopen, maar ik heb in tussen het licht gezien
verder loopt effectz een beetje trader te spelen en daar hopen we ook wat mee te gaan verdienen, dus guild komt eraan
pwnedquote:Vriendelijk verzoek
Geldt dus voor iedereen
quote:hobsie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:28:
[...]
woei ik ben lang zo rijk niet, maar dat komt meer omdat ik in het begin nooit de moeite heb genomen om een shop te runnen. Ik verkocht gewoon alles bij de NPC om daarvan stuff te kopen, maar ik heb in tussen het licht gezienen al een aantal shops gedraait.
verder loopt effectz een beetje trader te spelen en daar hopen we ook wat mee te gaan verdienen, dus guild komt eraan
Nou, het meeste komt niet van shops, maar gewoon killen en vooral geld oprapen, ook van mensen die dat niet doen. Maar uiteindelijk leveren de shops het meeste op. Daarnaast gaat het ook lekker snel. Mijn records staat op 10 items binnen 30 minuten verkocht. Ik dacht eerst nog dat mijn shop eruit was geknald, maar kennelijk wordt de shop opgeheven als je uitverkocht bent.
Vooral armors en wapen (level 16-18) zijn erg in trek en goede wapens (critical of stats) kunnen makkelijk voor meer dan de shop prijs verkocht worden.
Reg. datum: 05 augustus 2002
Maarja dan de vraag wie er leader moet worden?
Ik zou opzich het leiderschap wel op me willen nemen ben iedere dag online vaak ook nog langer dan goed voor me is lol.
Maar ik ben zo hoog lvl nog niet lvl 21 nu bijna 22 dus als er iemand hoger level is/nog vaker speelt dan moet ie het maar zeggen.
Maar het klinkt iedergeval veel belovend allemaal toen ik begon met spelen d8 ik dat komt nooit goed
Ook eg veel plezier gehad gister tijdens het caravan systeem met Stellios en viperian eerste trade geslaagd tweede trade werden we neergehaald door een lvl 21897498247 hunter lamer lol
The time has come
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.