[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 09 september 2003
http://www.frankbakker.com
Ik vind het geheel een beetje vaag overkomen (teveel blur zegmar). Je moet de randen van het rechthoek misschien niet blurren. Ook kan de tekst in je menuknoppen wat donkerder denk ik.quote:noz schreef op woensdag 07 september 2005 @ 16:52:
Ben bezig met mijn portfolio, de invulling moet uiteraard nog komen maar hier alvast een eerste indruk. Graag wat c&c indien mogelijk.
http://www.frankbakker.com
YEAH for it!
quote:
Ik kan het ergens wel vinden dat te weinig lijnen het saai maken, maar het nadeel van zijn ontwerp is dat er heel veel denkbeeldige lijnen zijn maar erg weinig echte lijnen, waardoor het geheel geen enkele houvast heeft. Daardoor komt het nogal onevenwichtig en chaotisch over, en geeft het op mij iig totaal niet de indruk van een 'spannende vlakverdeeling', wat imo toch de belangrijkste rede is om zoveel lijnen te kiezen. Een onevenwichtige site ziet er veel onprofessioneler uit dan een eenvoudige site.
Persoonlijk zie ik trouwens liever een saaiere site met minder uitlijnpunten dan een onevenwichtige site met veel van die punten. Ik snap je punt dat een spannende verdeling artistiek interessanter is, maar om dit goed te doen is een stuk moeilijker en als je dit niet lekker lukt dan kun je beter een stap terug doen en een solide maar minder uitdagend product afleveren dan een gewaagd maar minder geslaagd eindresultaat.
timovdz> Sja kan. Ik vind die van hem rommelig. Van mij is ook niet alles, maar met 2 minuten knippen en plakken in andermans plaatje kan je ook niet zo heel veel
DarkX wijzigde dit bericht 07-09-2005 18:14 (13%)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
Reg. datum: 16 januari 2005
quote:KappuhH schreef op woensdag 07 september 2005 @ 17:05:
[...]
Ik vind het geheel een beetje vaag overkomen (teveel blur zegmar). Je moet de randen van het rechthoek misschien niet blurren. Ook kan de tekst in je menuknoppen wat donkerder denk ik.
Tis geen blur maar een inner/outerglow wat ie gebruikt heeft
Ik vind het design wat te simpel. Het is niet uitdagend genoeg om er naar te kijken. Meer verschillende kleuren gebruiken en goed toepassen lost dit vaak al op.
succes.
quote:Rakkerzero schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 16:33:
Ik heb toch mn layout weer veranderd. Vond roze toch iets te. Het paste niet echt bij mij.
Dus ik ben weer flink gaan knutselen met photoshop en ben tot het volgende gekomen.
[afbeelding]
c&c over wat er nog eventueel verbeterd kan/moet worden graag
Heey rakkerzero; mooi man!! Ik vond je vorige wip niet zo heel erg, maar deze oogt super..
Misschien alleen nog je menu anti-aliasen, en je titel 'biography'.. Je gaat de goeie kant op zo.. Doe je mee met de 2D-contest? Je lijkt me een leuke concurrent..
Ik vond hem wel mooi, maar ik wil wat DarkX ervan gemaakt heeft wel een verbetering noemen.. Het is dan nog net wat beter uitgelijnd..quote:prototype schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:38:
[...]
Naar mijn weten had ik juist opgelet op de uitlijning:
[afbeelding]
Het geheel wordt imho juist samengehouden door denkbeeldige lijnen die door de uitlijning bewerkstelligd zijn, maar schijnbaar ben ik hier nog niet in geslaagd
En het roze/blauwe was een placeholderMoet vervangen worden met echte foto's
quote:hietahh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:22:
[...]
Heey rakkerzero; mooi man!! Ik vond je vorige wip niet zo heel erg, maar deze oogt super..
Misschien alleen nog je menu anti-aliasen, en je titel 'biography'.. Je gaat de goeie kant op zo.. Doe je mee met de 2D-contest? Je lijkt me een leuke concurrent..![]()
Ja thanx
Menu anti-aliasen?? issie nog niet goed genoeg dan?
En titels maak ik me nog geen zorgen om. Dat komt allemaal goed in de final.
En ofcourse doe ik een keer mee in de 2d contest.
@ Feutures
Het wordt nederlands. Tekst wordt nog onderhanden genomen in de final die uiteindelijk online gaat staan. Dit is still image dus maak ik me daar nog geen zorgen over.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 07-09-2005 18:55 (15%)
quote:Rakkerzero schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:45:
[...]
Ja thanx
Menu anti-aliasen?? issie nog niet goed genoeg dan?
En titels maak ik me nog geen zorgen om. Dat komt allemaal goed in de final.
En ofcourse doe ik een keer mee in de 2d contest.
Let trouwens ook even op de taal van je titels, niet alleen of ze zijn ge-anti-aliased.
Het wordt namelijk nogal rommelig als je in je menu nederlands schrijft en als titels engels.
Of engels, of nederlands, niet alles door elkaar
Succes
Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!
quote:hietahh schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:22:
[...]
Misschien alleen nog je menu anti-aliasen, en je titel 'biography'.. Je gaat de goeie kant op zo.. Doe je mee met de 2D-contest? Je lijkt me een leuke concurrent..![]()
Vind hem ook wel vet..
Hoe heb je die spetters gedaan als ik vragen mag?
Nog niet misschien
quote:the-edge schreef op woensdag 07 september 2005 @ 23:22:
[...]
Vind hem ook wel vet..
Hoe heb je die spetters gedaan als ik vragen mag?
Een spetter brush. En dan op Blending mode op Dissolve zetten. Vervolgens een beetje uitbreiden met een normale kleine stip-brush voor het xtra spetter gevoel.
Reg. datum: 15 december 2003
quote:sick.eskimo schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:27:
Ontwerp voor een uitnodiging van een doopfeest.
[afbeelding]
Reacties of opmerkingen zijn welkom.
Bedankt voor jullie reacties. Sommigen hebben me goed geholpen bij verdere ontwerpen.
En de reden waarom die zo pijl groot is, omdat het de ingang van het doopfeest moet aanduiden. Het ontwerp heb ik op A 2 formaat ge-plot.
Hoe issie geworden?
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
quote:BereND schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 10:18:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier wat tekeningen van mijn hand.
op http://www.wingweb.nl/baluka staan er nog meer
Ik heb het al vaker geschreven, mooie plaatjes ik vin die stijl van jou wel iets hebben ,
origineel is het zeker.
Maar die text die hier en daar er bij zet is toch imho minder sterk dan je tekenstijl.
none
quote:kidfunk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:53:
[...]
Ik heb het al vaker geschreven, mooie plaatjes ik vin die stijl van jou wel iets hebben ,
origineel is het zeker.![]()
Maar die text die hier en daar er bij zet is toch imho minder sterk dan je tekenstijl.
Heel erg bedankt voor je compliment (ook van de vorige keer) ja misschien is het wel een goed idee om voortaan de teksten die ik er bij knoei weg te laten.
was ook nog een beetje met flash aan de klooi geweest: http://www.wingweb.nl/baluka/sundown.html
BereND wijzigde dit bericht 09-09-2005 11:56 (11%)
Schrik! Ik denk toch dat je met het tekenen beter bent, dan met flash... Krijg er niet echt een leuk gevoel bij.quote:BereND schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:55:
[...]
was ook nog een beetje met flash aan de klooi geweest: http://www.wingweb.nl/baluka/sundown.html
Op grond van...
quote:BereND schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 11:55:
[...]
misschien is het wel een goed idee om voortaan de teksten die ik er bij knoei weg te laten.
Tja waarom weg laten, die met die lemings hier boven was best grappig + een aantal op jou site zijn zeker de moeite waard kwa tekst dan
(It feels like something is watching me)
(new twist on mind contr..)
(nog een aantal meer)
Mischien moet je meer aandacht aan die teksten geven. iets subtielere plaatsing ofzo
Bij die hier boven vindt ik dat pixel font ook niet zo op zijn plaats met jou vloeiende tekenstijl.
none
quote:upselen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 12:28:
[...]
Schrik! Ik denk toch dat je met het tekenen beter bent, dan met flash... Krijg er niet echt een leuk gevoel bij.
Niet echt een leuk gevoel?
ok... ja daar zit zeker wel wat in. Beetje meer aandacht aan de teksten geven idd wel een goed idee. Bedankt.quote:kidfunk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:14:
[...]
Tja waarom weg laten, die met die lemings hier boven was best grappig + een aantal op jou site zijn zeker de moeite waard kwa tekst dan
(It feels like something is watching me)
(new twist on mind contr..)
(nog een aantal meer)
Mischien moet je meer aandacht aan die teksten geven. iets subtielere plaatsing ofzo
Bij die hier boven vindt ik dat pixel font ook niet zo op zijn plaats met jou vloeiende tekenstijl.
ik had als vrijstellingsopdracht voor het vak photoshop een poster maken voor een band of iets wat daar op lijkt iig
dus ik was begonnen met U2, maar die was kut, daarna één of andere random dude, daarna maar naar Linkin Park gegaan. Vind ik zelf een erg vette band, en de bandart van hun is supergaaf... ik heb hierbij het logo van het album meteora gebruikt (dacht ik) wat foto's gezocht en zooi... flink veel blenden, masken en weet ik veel wat niet, was iig redelijk veel werk voor zoiets!
nja, here goes...
Plaatje op imageshack (popups!)
zou er graag commentaar op hebben... vind hem zelf wel aardig gelukt
Van jezelf ophangen krijg je niet echt een leuk gevoel neequote:BereND schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 13:53:
Niet echt een leuk gevoel?
"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"
Plaatje op imageshack (popups!)
alleen menu en stuff uitgewerkt atm...
Ik zie btw wel al een foutje bij de titel; die slash zou niet tot beneden door moeten lopen, derest van de tekst heeft namelijk ook een paar pixels afstand van de kolommen, dus staat het zo een beetje raar
Honger maakt rauwe bonen zoet. Suiker ook!
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.