Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDat vond ik idd ook mooier, maar het "WhatPulse" moest naar rechts van Drawerquote:
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Over het idee van Illegal_Alien: Nu is t zo'n brede banner die eigenlijk maar voor n klein deel gebruikt wordt.
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda

En zelfs als een anit-veel-te-dure-tobo-en-muis-spul persoontje vind ik zo'n diNovo setje toch wel erg mooi
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Dat zijn de GoT kleurtjes in die rand... kun je niet beter de WP kleurtjes gebruiken? Of heb je dit expres zo gedaan?quote:nero355 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:28:
[afbeelding]
Vond hem zo wel mooi
En zelfs als een anit-veel-te-dure-tobo-en-muis-spul persoontje vind ik zo'n diNovo setje toch wel erg mooi
quote:XanderH schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:29:Dat zijn de GoT kleurtjes in die rand... kun je niet beter de WP kleurtjes gebruiken? Of heb je dit expres zo gedaan?
Expres
Maar wat ik eigenlijk zoek is het WP Logo die in het begin op de WP site stond ...... om die W en P te vervangen !!!
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Het moest niet, het was een suggestie.quote:XanderH schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:02:
[...]
Dat vond ik idd ook mooier, maar het "WhatPulse" moest naar rechts van Drawer
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
Maar als je de WhatPulse achtergrond kleur doet, valt het er mooi in weg. Dan lijkt het één.quote:Ascathon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:46:
Juist wel de GoT kleuren gebruiken. Das juist onze identiteit.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

still in progress
Heeft iemand een idee welk lettertype er gebruikt is voor het WP logo ?
De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig
(Vind die henk er maar dom bij staan Maar als we er een wedstrijdje van maken dan lever ik deze in:
Illegal_Alien wijzigde dit bericht 13-02-2005 16:27 (37%)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als we echt willen laten weten wie we zijn in dat plaatje moet henk erbij.
Gisteren voor mijn doen weer een goede dag gehad 15k keys, daardoor weer 23 plaatsen gestegen
Asus M6800Ne - iRiver H-340 [RockBox] - Canon IXUS 400 - Nintendo wii - SE K800i
Er word momenteel gewerkt aan een aparte versie die je kunt gebruiken op USB-drives en portable HD's
[/quote]
Weet iemand waneer deze uitkomt? zou erg handig zijn voor op school e.d.
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -

heb helaas geen fonts ter beschikking en geen zin om ze te downloaden
als iemand de fla wil bewerken, contact me dan ff via msn (staat d8 ik in mijn profile)
ff typo verbeterd. denk dat ik er niks meer aan verander. dus FINAL
redrock wijzigde dit bericht 13-02-2005 21:43 (52%)
quote:redrock schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:14:
ik heb ff wat met flash gemaakt
[afbeelding]
heb helaas geen fonts ter beschikking en geen zin om ze te downloaden
als iemand de fla wil bewerken, contact me dan ff via msn (staat d8 ik in mijn profile)
Netjes gedaan, alleen een beetje jammer van die typo
Enne, nog maar 4 miljoen en dan hebben we QuakeNet verslagen
Tsunami wijzigde dit bericht 13-02-2005 21:32 (10%)

Ik neem aan dat je per persoon maar 1 logo mag insturen, het wordt of die hierboven of deze:

Al verbeter ik er dan nog wel het e.e.a. aan
Xander wijzigde dit bericht 13-02-2005 21:37 (12%)
das vast gedaan om de T iets te versterken omdat hij anders te veel wegvalt tegenover de G aan de andere kant die meer oppervlakte inneemt
redrock wijzigde dit bericht 13-02-2005 21:50 (31%)
http://www.qwea.nl/got.jpg
moeten we dit als een grapje opvatten?
We zijn er bijna!
met 3x zoveel leden als quakenet is het vrijwel onmogelijk voor hen om 1e te blijven natuurlijkquote:SanderTje! schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:58:
Hmm, ik denk dat Team Quakenet de hete adem van GoT nu wel in de nek moet voelen...
We zijn er bijna!
vierhoog:grafisch ontwerp | XC biker: TREK 6500 | Ik ken een huurmoordenaar en ik hoef alléén maar zijn reiskosten te betalen omdat ik het ben
quote:SanderTje! schreef op maandag 14 februari 2005 @ 00:58:
Hmm, ik denk dat Team Quakenet de hete adem van GoT nu wel in de nek moet voelen...
We zijn er bijna!
Zo het er nu naar uitziet gaan we ze vandaag al voorbij, want op het moment dat ik nu kijk is het als volgt...:
| Team | Keys |
| #Team.Quakenet | 1,031,859,782 |
| GoT | 1,029,476,099 |
| -/- | 2.383.683 |
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
het gaat nu best wel snel of zie ik dat verkeerd
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Reg. datum: 21 augustus 2004
quote:
Nu al minder dan 2 miljoen keys.
Is LightEye ziek, heeft hij zich verslapen, of wacht hij totdat we op nummer 1 staan?
Brobbel wijzigde dit bericht 14-02-2005 10:44 (5%)
Heb een heel sterk 1-bits-compressie programma gevonden. Decomprimeren levert alleen nog wat problemen op!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.