PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 24 april 2004
quote:XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:22:
offtopic:
Lighteye, in jouw WhatPulse profile heb je een link naar je "homepage" staan... ik weet niet, maar op een of andere manier vind ik dit nou net wat onprofessioneler overkomen dan je verwacht van een founder van 1 van de grootste teams... magoed
Weer wel 25,5 miljoen achterstand... Quakenet is nieuwe leden aan het aantrekken...
Maja, we gaan ze wel voorbij, voor de 2 miljard...
Dat gaat zowieso lukken
Misschien vraagje aan mods: verplicht maken als je lid maakt van GoT, ook lid moet zijn van Whatpulse
quote:Lamber schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:44:
[...]
Dat gaat zowieso lukken
Misschien vraagje aan mods: verplicht maken als je lid maakt van GoT, ook lid moet zijn van Whatpulse
Is dat serieus? Nee, toch?
Want mensen dwingen is bad, very bad.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Dwingen? Nee toch.. We "bevelen" het alleen aanquote:Drawer schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:52:
[...]
Is dat serieus? Nee, toch?
Want mensen dwingen is bad, very bad.
quote:Dutchmega schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:56:
[...]
Dwingen? Nee toch.. We "bevelen" het alleen aan
hehe, doe mee met whatpulse, want anders.......
ik sta nu ook bij de nieuwe users, ik zal wel ff wat meer gaan typen ofzo
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Mocht het wel naar de HK gemoved worden, dan zullen jullie mij verliezen als Pulser. Omdat ik dan dus niet meer lekker mee kan kijken in het topic en er dus niks meer aan is voor mij, en ook uit principe.
OneUp wijzigde dit bericht 12-02-2005 13:40 (11%)
Als je jezelf eerst even goed laat informeren... Dan had je geweten dat het nu hier blijftquote:OneUp schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:37:
Ik hoop wel dat dit topic niet in de HK komt...daar kan ik dus niet in.
Mocht het wel naar de HK gemoved worden, dan zullen jullie mij verliezen als Pulser. Omdat ik dan dus niet meer lekker mee kan kijken in het topic en er dus niks meer aan is voor mij, en ook uit principe.
Of het een serieuze suggestie was, betwijfel ikquote:Dutchmega schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:56:
Dwingen? Nee toch.. We "bevelen" het alleen aan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
quote:F_J_K schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:48:
[...]
Of het een serieuze suggestie was, betwijfel ikHet wordt in ieder geval totaal niet overwogen door T.net
Goh, dat verbaasd me wel
We krijgen nog altijd elke dag wel een paar leden erbij, dus ik zie geen reden om voorlopig te gaan zoeken naar leden, het gaat immers zo ook goed
Hoewel ik er geen bezwaar tegen zou hebben als heel GoT ging pulsen
I wish my life was a non-stop Hollywood movie show...
Iemand?quote:pven schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 08:10:
Op mijn werk tik ik me suf, maar helaas komt WhatPulse niet door de proxy heen. Iemand tips om bv. de toetsaanslagen in een bestandje op te slaan en van thuis uit te uploaden?
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
quote:
Dat gaat dus gewoon simpelweg niet... PC mee naar huis nemen en daar pulsen?
Als het er alleen maar omgaat dat je om de zoveel tijd eventjes kunt pulsen is er vast wel een andere oplossing te verzinnen, keys mee naar huis nemen en daar pulsen gaat je niet lukken tenzij je je hele PC meeneemt dus
Hele pc? Harddisk zou toch al voldoende moeten zijn?quote:XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:19:
[...]
Dat gaat dus gewoon simpelweg niet... PC mee naar huis nemen en daar pulsen?Of verzin een andere oplossing, even een analoog modem pakken, je GSM met GPRS... of whatever...
Als het er alleen maar omgaat dat je om de zoveel tijd eventjes kunt pulsen is er vast wel een andere oplossing te verzinnen, keys mee naar huis nemen en daar pulsen gaat je niet lukken tenzij je je hele PC meeneemt dus
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Jammer, nu gaan duizenden aanslagen verloren!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Wij zullen wel wat meer tikken voor je hoor.quote:pven schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:23:
PC meemen gaat me ook niet lukken (ik kom niet door de fysieke firewalll heen).
quote:Drawer schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:22:
[...]
Hele pc? Harddisk zou toch al voldoende moeten zijn?
Ja, in principe wel, maar WhatPulse heeft ook registerinstellingen dus je zult moeten booten van die harddisk dan wat niet altijd even goed gaat met andere hardware...
En je kunt niet op een andere manier even tijdelijk aan een internetverbinding komen? Er zijn echt genoeg opties hiervoor hoor, zoals ik al zei met een dailup modem of een GSM, je kunt ook zoeken naar niet beveiligde WLAN's in de buurt, je kunt moeilijk gaan doen en een tunnel naar huis opzetten via poort 80... er zijn genoeg opties als je het er voor over hebt...quote:pven schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:23:
PC meemen gaat me ook niet lukken (ik kom niet door de fysieke firewalll heen).
RoD wijzigde dit bericht 12-02-2005 16:56 (84%)
Je kunt die bin bestanden uit program files toch kopiëren en thuis in je WP directory zetten? Of gaat dat niet werken?quote:XanderH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Ja, in principe wel, maar WhatPulse heeft ook registerinstellingen dus je zult moeten booten van die harddisk dan wat niet altijd even goed gaat met andere hardware...
[...]
En je kunt niet op een andere manier even tijdelijk aan een internetverbinding komen? Er zijn echt genoeg opties hiervoor hoor, zoals ik al zei met een dailup modem of een GSM, je kunt ook zoeken naar niet beveiligde WLAN's in de buurt, je kunt moeilijk gaan doen en een tunnel naar huis opzetten via poort 80... er zijn genoeg opties als je het er voor over hebt...
PC: C2D E6750 || Gigabyte P35C-DS3R || 2GB DDR2 || nVidia GeForce 8800 GT || OCZ ModStream 520W || Lian Li PC61
quote:Stierenoog schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:33:
[...]
Je kunt die bin bestanden uit program files toch kopiëren en thuis in je WP directory zetten? Of gaat dat niet werken?
Dat gaat idd niet werken
Ik quote even uit de TopicStart:
quote:Vanwege de beveiliging schrijft het Whatpulse programma in een zogenaamde .bin bestand EN in het Windows register. Er is geen mogelijkheid om dit te backuppen ook weer vanwege de cheatgevoeligheid.
quote:
Er word momenteel gewerkt aan een aparte versie die je kunt gebruiken op USB-drives en portable HD's
Anti-cheat is, zoals ik zei, stukken beter dan (edit:quote:Stierenoog schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:33:
[...]
Je kunt die bin bestanden uit program files toch kopiëren en thuis in je WP directory zetten? Of gaat dat niet werken?
Dutchmega wijzigde dit bericht 12-02-2005 17:45 (3%)
Ja, als je ze niet pulsed voor een nieuwe install ben je ze kwijt.quote:justawitte schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:49:
Maar stel dat je die versie dan over je oude versie gaat heen installeren dan ben je je pulses alsnog kwijt toch?
Ik had van 5 maanden gelden nog mijn .bin file (whatpulse zelf deinstalled, die file was achter gebleven) en na het installeren en starten zei whatpulse dat die file corrupt was oid en dat ik hem eerst moest verwijderenquote:justawitte schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:49:
Maar stel dat je die versie dan over je oude versie gaat heen installeren dan ben je je pulses alsnog kwijt toch?
30-10 (1614): LET OP: Deze devver heeft een vreemd gevoe...
31-10 BaBoOn: toeter :p
31-10 (3793): Gaat het echt automatisch BalusC?
SMS "SIG bericht" naar 0622643117
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.