Huppelhunter - lvl 7x Dwarven Hunter <-> Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
Nieuw TopicPC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:Carnage schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:40:
* Carnage gaat straks 3 dagen lannen.
Ook goed voor de keys
Goh jij ook al, ik komend weekend ook al.
quote:justawitte schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:51:
nog maar 9 miljoen keys to go en we zitten ook op de miljard.
Oke dan das ook zo gedaan dus. Heb net ff gekeken tis nu nog minder dan 8 miljoen. En quakenet zit er net 3 miljoen overheen..
Als wij nou 8 miljoen pulsen en daar vertrekt een user met 4 miljoen keys...
*ik bazel maar wat, alles voor de keys :P*
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
quote:Ascathon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:24:
Als er een user vertrekt gaan de keys er toch niet vanaf? Dat zou niet logisch zijn.
Jawel, en waarom zou dat niet logisch zijn?
Hij gaat toch uit het team, ook zijn keys?
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
If you change teams does your key count disappear?For example my key count in Xgen is 1,800,000. If I make my own team will my key count in that team still be 1,800,000?
No (to the first question). Yes (to the last question).
Dus als persoon vertrekt gaan de keys bij het team niet weg. Als diegene n nieuw team joint, moet hij bij dat team bij 0 beginnen. Persoonlijke keycount blijf natuurlijk staan.
Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - Save the Whales -- Harpoon a Honda
quote:Ascathon schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:38:
van whatpulse forum:
If you change teams does your key count disappear?For example my key count in Xgen is 1,800,000. If I make my own team will my key count in that team still be 1,800,000?
No (to the first question). Yes (to the last question).
Dus als persoon vertrekt gaan de keys bij het team niet weg. Als diegene n nieuw team joint, moet hij bij dat team bij 0 beginnen. Persoonlijke keycount blijf natuurlijk staan.
Nee dat lees je echt verkeerd
Je persoonlijke keys verdwijnen niet, maar als je naar het andere team overgaat dan gaan die keys mee. Zo is blijkt telkens uit de stats en dat is als je heel precies leest ook wat hierboven over staat, maar 't is niet echt heel duidelijk als je het zo snel even leest.
quote:llevering schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:45:
[...]
Nee dat lees je echt verkeerd
Je persoonlijke keys verdwijnen niet, maar als je naar het andere team overgaat dan gaan die keys mee. Zo is blijkt telkens uit de stats en dat is als je heel precies leest ook wat hierboven over staat, maar 't is niet echt heel duidelijk als je het zo snel even leest.
Leek mij ook niets meer dan logisch. Anders zouden een paar groten (users met veel keys) ff een paar andere teams die ze wel leuk vinden kunnen gaan joinen om zo die teams ook hoog in de lijsten te krijgen.
Keys van een team is de som van alle keys van de users. Als je team verlaat hoor je er niet meer bij, dus je keys tellen dan niet meer mee. Natuurlijk hou je je eigen keys wel jah, gelukkig.
Maar goed dat was dus ook al gezegd, maar niet door mij, dus geen keys voor mij, nu wel
Reg. datum: 24 april 2004
fratsers, staat ook in de startpostquote:VerkerkSander schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:54:
Ik heb et nu owk maare wat is het Wachtwoord/Password van WhatPulse? mag ik die gemaild krijgen...
Van mij mag je die best gemaild krijgen hoor, hij staat alleen ook in de topic startquote:VerkerkSander schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:54:
Ik heb et nu owk maare wat is het Wachtwoord/Password van WhatPulse? mag ik die gemaild krijgen...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
quote:VerkerkSander schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:54:
Zoals al gezegd, das fratsers.
En als je morgen in de stats van Lighteye, onder het kopje nieuwe users wilt staan, moet je vanaaf nog ff paar keys pulsen, dan hoor je er ook bij
Ff lekker doortikken en dan zijn er weer zo´n 20-40k keys bij.
Nog 5 dagen zeg.
In het begin waren het er nog 170 ofzo.
Best onbegrijpelijk.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
Ik heb zo net weer een sprongetje van 8 plaatsen gemaakt -> van de 52e naar de 44e door 337k te pulsen
Komt er trouwens nog een bericht op de Frontpage zodra we kwaaknet voorbij zijn? Ik meen me ergens te herinneren dat die afspraak een aantal topics geleden gemaakt is met de admins hierzo.
edit:
zie net dat ik nog maar 4k nodig heb voor nog een plaatsstijging, dus nog ff een uitbreidinkje van dit bericht.
* SandaX is straks nu 43e
SandaX wijzigde dit bericht 09-02-2005 22:03 (19%)
CyberThijs wijzigde dit bericht 09-02-2005 21:41 (8%)
Heb er weer een mijlpaal bij, de 250k deze keer
Trouwens de auto-pulse bij een bepaald aantal keys werkt niet..
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)
Zo na 5 dagies op 130k...niet eens zo heel veel gemsnt(ik doe niet mee met IRC...doe ik morgen wel ofzo denk ik
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
quote:wolkje schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:36:
* wolkje heeft een 150k pulse gedaan
Heb er weer een mijlpaal bij, de 250k deze keerGaat lekker zo met IRC, en MSN open enzo.
En ik zie hier ook heel veel irc-ers posten
![]()
Trouwens de auto-pulse bij een bepaald aantal keys werkt niet..Ik probeerde vandaag precies naar 250k toe te pulsen, nou dat ging mooi niet door dus! Beetje jammer dat ze dat niet vermelden in het programma. Maargoed
Het gaat om de keys, en dit verhaaltje hakt er dan ook weer aardig in, met 488 keys.
IRC-ers die hier posten? Waa?
Maar die auto-pulse deed het hier ook niet.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
Reg. datum: 19 oktober 2003
En nog een paar dagen voordat we kwaaknet voor bij zijn...GoT rules
apollo13
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last
Dit topic is gesloten.