-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
How to Become a DJ... deel XII
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw Topichttp://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
Dus of het nog goedkoper kan?
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
quote:OverSoft schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:13:
Eigenlijk is het dus niets meer dan wat firmware aanpassingen met wat minder knopjes aangesloten op het controllerboard. Vraag me af of iemand op het idee komt om dat te gaan modden
is helaas niet zo simpel, een s5000 heeft toch een heleboel knopjes meer, dus ik denk niet dat het controllerbord hetzelfde is
en met zulk soort spul doe ik het liefst zo min mogelijk kloten, stel dat het daardoor een keer mee ophoud tijdens een feestje, dan ben je goed zuur
-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex
Reg. datum: 10 september 2000
Weet je het zeker dat het bij Thomann zo lang gaat duren, want ik heb de mijne namelijk al meer dan een week geleden besteld, en nog steeds niets ontvangen. En die gasten reageren ook niet echt op de mailtjes die je verstuurd naar ze.quote:DaJaN schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:57:
OK, eigenlijk heb ik even jullie advies / kennis nodig! Ik wil die verdammte Maya 44 USB gaan kopen, maar bij Thomann duurt dat nog tot maart voordat ze die gaan krijgen. Nu kan ik hem (ook in Duitsland) voor 129 euro incl verzenden krijgen. Weten jullie misschien nog een goedkopere winkel? Ik vind dat er nog best een groot gat met de Thomann prijzen zit (zo'n 25 euro) dus heb ik het vermoeden dat ze nog wel op meer plekken goedkoop te krijgen zijn.
Kan ik hier nog iets aan doen of zal ik mijn garantie bij Dré gebruiken (ja hij komt van new-line).
edit: oops was gemini
gomaster wijzigde dit bericht 02-02-2005 23:27 (7%)
quote:gomaster schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:48:
Ik heb hier een ps-626i van Behringer. Deze heb ik nu ongeveer een half jaar. Het probleem is dat deze sinds gister constant kraakt. Niet tijdens het bewegen van de faders, maar gewoon tijdens het luisteren. Constant ligt kraken.
Kan ik hier nog iets aan doen of zal ik mijn garantie bij Dré gebruiken (ja hij komt van new-line).
Da's niet de uiterste optie, maar de eerste optie
Gewoon ff contact opnemen, die kan meteen checken wat er eventueel aan de hand is
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
ok tnx. Ik merk nu dat het ook aan de kabels kan liggen... Ik pruts daar nog ff mee en anders zal ik new-line is mailenquote:BtM909 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:53:
[...]
Da's niet de uiterste optie, maar de eerste optie
Gewoon ff contact opnemen, die kan meteen checken wat er eventueel aan de hand is
Ik ben 15 jaar, woon te Belgie en ik wil heel men leven al dj worden. Maar ja, zoiets kost veel geld natuurlijk en je moet weten wat je koopt. Daarom deze post.
Ik dacht eraan om mp3 te draaien, want ik wil men muziek kopen op het net. Geen vynl, dat kost me dan nog eens een pak geld buiten men equip. Ik zoek dus naar een relatief goedkoop systeem, met de mogelijkheid om mp3's te draaien, maar geen all - in - one oplossing zoals de Behringer en DM2 toestanden. Natuurlijk wil ik vertrekken vanuit home-dj, maar ik wil ook de mogelijkheid hebben om op feestjes deftig te draaien.
Heeft er iemand ideeen ?
Misschien een HomeGrown FS systeem ?
Groeten,
SevenEleven
SevenEleven wijzigde dit bericht 02-02-2005 21:16 (12%)
Dave Clarke speaking.
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Flake wijzigde dit bericht 02-02-2005 21:50 (32%)
Hij bedoelt denk ik de DX-626 van Behringer. Een verschrikkelijke rip-off van de layout van de PS-626, zo erg zelfs dat ze de naam erin meegenomen hebbenquote:
Ze hebben er alleen de almachtige beatcounter bij gedaan, want hey, wat moet een Behringer-DJ tegenwoordig nog zonder BPM counter
Jammer hoor dat Behringer van die rotzooi maakt en zich er niet eens voor schaamt. Als het mijn bedrijf was zou ik het wel weten... Maargoed, waarschijnlijk verdienen ze toch wel leuk aan die arme mensen die zich van geen kwaad bewust zijn en zo'n ding aanschaffen...
(op een paar toevallige goede modellen van Behringer na dan)
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Dave Clarke speaking.
quote:SevenEleven schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:32:
@ Vash, wat stel je dan voor ?
Ik stel voor een gemini 626 mixer met CDJ-20's derbij of een ander -goed bewezen- CD speler waarmee je in ieder geval de basis kan leren en waarbij je geen gigantisch financieel risico loopt... mocht je het dan leuk vinden en de hobby aan blijven houden dan kan je altijd een extra stap nemen met bijvoorbeeld CDJ800's en dito mixer...
voor vinyl lijkt me maar 1 oplossing -in het geval van mp3z en later vinyl als je uit de luiers bent
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Overigens als je de muziek niet koopt gaat de platenindustrie ten onder... mensen denken veel te makkelijk van 'o dan download ik de muziek gewoon maar'
't blijft nou eenmaal een dure hobby, je zal er toch echt geld in moeten steken om een beetje serieus bezig te zijn.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Seveneleven
edit: En euhm, ik download men muziek wel legaal hoor... en ik wil serieus doen, waarom ben jij dan over zo een speelgoed hercules controler bezig ?
SevenEleven wijzigde dit bericht 02-02-2005 23:49 (69%)
Dave Clarke speaking.
Dave Clarke speaking.
Het hangt ervan af wat je zelf wilt. Mij leek het altijd geweldig om met draaitafels aan de slag te gaan, dus ik heb er 2 gekocht (op precies het goeie moment, namelijk toen ze uit de productie gingen), mixertje en koptelefoontje d'r bij en platen zoeken! Kijk anders even bij de samengestelde setjes van Dré.
Nu is er wel een setje CD spelers bijgekomen, maar dat is stiekem voor platen die nog niet uit zijn/nooit uit zullen komen/uitverkocht zijn.
Platen zou ik als ik jou was niet aan beginnen, aangezien je zoals je zelf al zegt het budget er niet voor heb.. en voor een beeetje goeie set (ook als je aan FS-achtige dingen denkt) ben je toch al gauw 5 a 600 euro kwijt.
Zelfde geldt voor de optie met cd spelers, die zijn ook niet goedkoop, ik kan me dan eigenlijk alleen maar aansluiten bij KeeZ.
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Dat is de goedkoopste en beste oplossing. Maar met vinyl draaien is en blijft het ultieme kwa dj'en als je het mij vraagt. Ik draai nummers liever via een vinyl, dan via een cdtje. Door een platen bak heen kijken en uit zoeken welke je nu weer eens gaat draaien.... heerlijk gevoel.
Op een cd hoesje kijken welk nummer je aan moet zetten, saai gevoel
Die nieuwe behringer controller zou nog idealer zijn, omdat die ook 2 ingangen heeft.
Dat betekend dat je kan beginnen met enkel de controller en pc, en later als je budget het toelaat een draaitafel erbij te kopen, en eventueel nog een tijdje later pas de 2de. (Zo is het bij mij iig gegaan)
Naar mijn mening is zo'n controller op zich niet minder waard als mengpaneel + 2 eenvoudige cd-spelers.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.