Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 15

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
quote:
JT schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Tja, ik heb de 812 hier staan en ik kan het niet...dus ik vind het toch wel terecht dat ik m'n twijfels erover heb...
Natuurlijk mag je je twijfels er over hebben, punt is dat ik er geen twijfels meer over heb en dat het me eigenlijk niet uitmaakt als andere mensen er wel over twijfelen... dus :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Vidi, Vici, Veni

quote:
Boekster schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:58:
[...]

Wat is je punt? Da's toch ook zonde dan? :+
Nog veel meer zonde zelfs :X

www.carina-avensisclub.nl

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
XanderH schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:04:
[...]

Natuurlijk mag je je twijfels er over hebben, punt is dat ik er geen twijfels meer over heb en dat het me eigenlijk niet uitmaakt als andere mensen er wel over twijfelen... dus :)
Nou, dan moet je het vooral zo laten en toch zou ik wel is een blindtest met je willen doen :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Reg. datum: 30 september 2004

quote:
cramwinckel schreef op maandag 24 januari 2005 @ 17:25:
[...]

Vet cool. Ik kan jouw smaak van apparatuur wel waarderen! :D

[afbeelding]

TV: Sony 28FQ86
versterker: HK av2550
DVD: HK DVD 21

Kijk aan! Nog iemand met smaak! :+
Wat voor speakers heb je er aan hangen?

Reg. datum: 28 november 2001

Als ik een REL subje 2e hands wil kopen, welk type moet ik hebben om tijdens het film kijken echt trillingen te veroorzaken? Vandaag wezen luisteren naar de KEF (die bij de Q5 hoort) en naar een inferieure Mission, maar dat was niet echt veel soeps, naar mijn mening.

Voor muziek was het overigens bij de KEF super, maar ik vond hem voor films te kort komen.
Nu is mijn budget 500e en als enige voorwaarde dat de sub zwart moet zijn.

(Ik zit te denken aan de Klipsch KSW12, daar ik eigenlijk in zijn geheel over wil stappen op Klipsch, maar een leuke 2e hands REL is ook prima)

Hookipa wijzigde dit bericht 24-01-2005 18:39 (4%)

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
derrian schreef op maandag 24 januari 2005 @ 18:38:
Als ik een REL subje 2e hands wil kopen, welk type moet ik hebben om tijdens het film kijken echt trillingen te veroorzaken? Vandaag wezen luisteren naar de KEF (die bij de Q5 hoort) en naar een inferieure Mission, maar dat was niet echt veel soeps, naar mijn mening.

Voor muziek was het overigens bij de KEF super, maar ik vond hem voor films te kort komen.
Nu is mijn budget 500e en als enige voorwaarde dat de sub zwart moet zijn.

(Ik zit te denken aan de Klipsch KSW12, daar ik eigenlijk in zijn geheel over wil stappen op Klipsch, maar een leuke 2e hands REL is ook prima)

Voor films kun je is naar de REL Q100E kijken.
Voor muziek zou je eventueel een REL Strata III (ST-Range) 2e hands kunnen zoeken. Voor muziek is die echt heel goed, voor films ook best prima om je kamer met laag te vullen. Alleen verwacht niet dat je uit je stoel getrild wordt zoals je dat met een SVS bijv. wel ervaart :)

...call for a Big Lebowski

Dus eigenlijk moet ik gaan kijken naar een SVS.. ;)

Alleen doen die zich op de 2e hands markt niet veel voor en nieuw wordt importeren uit de USA, dunkt me? Of is er een winkel in Nederland die SVS subs verkoopt?

Hookipa wijzigde dit bericht 24-01-2005 19:01 (62%)

TL1000S
Reg. datum: 26 maart 2002

Ik ben zelf op zoek naar een subwoofer tussen de 300 en 400 euro als vervanging van mijn Dali Aw10 sub. Tot nu toe is voor mij de JBL Northridge e250p de beste keus denk ik. Krijgt goede reviews en kost 337 euro. Voor 500 heb je ook een Yamaha ysw-800, das een beest met 800watt.

Beide subs die ik heb genoemd zijn beide volgens mij wel meer geschikt voor films dan muziek..

\_Specs_/ [b]

Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

SVS verkoopt niet door winkels, echt alleen op bestelling :) .

Music Addicted

Mjah, $599 voor die PCi, en dan nog eens $120 voor shipping.
Dat is $720 is een 550e bij elkaar..

Wel doable, alleen kut qua garantie ;)

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Hehe, eindelijk weer internet.

Binnenkort zal ik ook maar weer eens wat pics schieten van mijn studeerkamer budget setje :)

1x Sony TA-245R Amp (gratis in bruikleen, tegen een 5 kanaals mixertje)
2x Wharfedale Diamond IV's (15 euro's ivm beschadiging, inmiddels gefixt)

Gebruik het voor muziek bij de PC.

Beneden staat mijn Sony TA-170 met m'n Mission M33's met diskman :X maar wordt vooral gebruikt voor het afspelen van m'n immer groeiende platen collectie. :)

en een beetje tvp ;)

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

Op zoek naar user icon...

Hier een update van mijn kant. De TAG McLaren eindversterker vervangen door een Mark Levinson eindversterker. 4G all the way ;)

http://download.blue-eyes.nu/ml331a.jpg

Let niet op het audiomeubel, deze is tijdelijk. Dit doordat ik mijn meubel heb afgebroken en nog geen tijd heb gehad een nieuwe te maken.

blue eyes wijzigde dit bericht 24-01-2005 21:36 (33%)

1 game pc en 4 kantoor pc's

Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

Mooi IKEA schilderij :) .

Maar hoe heb je de ML's nu staan? Bi-amped? Of heb je ze gebrugged? De 2e Levinson voor de rears kan ook nog :) . Hoe doe je het trouwens met de stroom? Levinsons zijn ook in standby niet zuinig. 2 van die dingen lijkt me niet leuk :X .

Ook nog bezig met een meubel? Moet eerlijk zeggen dat die nuwel flink afdoet bij je set.
Stiekeme edittert! :p

Boekster wijzigde dit bericht 24-01-2005 21:38 (5%)

Music Addicted

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Blue Eyes schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:32:
Hier een update van mijn kant. De TAG McLaren eindversterker vervangen door een Mark Levinson eindversterker. 4G all the way ;)

[afbeelding]

Let niet op het audiomeubel, deze is tijdelijk. Dit doordat ik mijn meubel heb afgebroken en nog geen tijd heb gehad een nieuwe te maken.

Dat verklaard het feit dat de elektriciteit hier soms uitvalt..
Jij zet je set aan...
leuke set hoor ;)

Maar iets veel belangrijkers, examens zijn bijna gedaan en ik heb geld, dus binnenkort eens een update :P

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Reg. datum: 17 december 2003

looking good blue! :D Nu nog wachten op ut meubel kzal de bouw zeker volgen @ HT.

[ help me (A) ]

Op zoek naar user icon...

Valt wel mee. 100 watt in standby, bij in gebruik zou ik moeten nakijken.

Ik bridge etc. ze niet. De 2e ML is voor de rear speaker.

update:
Power consumption (Nº331):
260W (±5%) at idle, 110W (±5%) in standby

Nº331 Rated power output:
100 w/ch continuous rms power @ 8Ω
200 w/ch continuous rms power @ 4Ω
400 w/ch continuous rms power @ 2Ω

blue eyes wijzigde dit bericht 24-01-2005 21:55 (48%)

1 game pc en 4 kantoor pc's

Zo, nog even een foto posten van mijn nieuwe speeltje sinds vanmiddag.

http://www.middelhoven.net/HTSET/images/dv4500/IMG_0447.jpg

Een Marantz DV4500.

Reg. datum: 18 mei 2004

BE, prachtige set... Persoonlijk vind ik dat je audio/video verhoudingen niet zo goed meer in evenwicht zijn. :+
Sweet dude!
Reg. datum: 29 maart 2002

quote:
derrian schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:26:
Mjah, $599 voor die PCi, en dan nog eens $120 voor shipping.
Dat is $720 is een 550e bij elkaar..

Wel doable, alleen kut qua garantie ;)

Normaal gesproken lurch ik in dit topic alleen, maar hier wilde ik toch even op reageren. Ten eerste moet je er op letten dat je de kosten niet onderschat, er komt namelijk nog eens 19% btw en 4% invoerheffing bovenop, het kan dus flink oplopen.

Dan wat garantie betreft, zelf heb ik de PB12-ISD (een box sub dus) en na een paar maanden was de amp in de sub dood. Uiteraard direct contact opgenomen met SVS (via mail). Dat ging erg soepel, de heren daar waren erg behulpzaam en stuurden me na wat testjes om te kijken of het echt de amp was zonder problemen een nieuwe (amp) toe. Ze wilden wel graag de oude terug om te onderzoeken wat er nu kapot gegaan was.
Wat de service betreft dus niets dan lof over SVS!!!

Grab shell dude!

Hmm, dat wordt dan, volgens mijn berekening:

($599/130) x 100 = 460 euro
460 x 1,19 x 1.04 = 570 euro voor de subwoofer.

Dan komt er $120 aan kosten bij, dus ($120/130) x 100 = 92 euro

Dat maakt een totaal van +/- 675 euro (iets afgerond).

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
derrian schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:33:
Hmm, dat wordt dan, volgens mijn berekening:

($599/130) x 100 = 460 euro
460 x 1,19 x 1.04 = 570 euro voor de subwoofer.

Dan komt er $120 aan kosten bij, dus ($120/130) x 100 = 92 euro

Dat maakt een totaal van +/- 675 euro (iets afgerond).

En dat is dan nog een koopje voor zo'n sub ;) :)

Je berekening is trouwens niet helemaal goed.
Je betaal nl BTW+4% over de prijs vd subwoofer + verzendkosten.
Dus:

$599+$120=$719 / 1,3 = ¤555
¤555 x (1,19+0,04=1,23) = ¤682

Nu is de koers vd $ tov de ¤ iets gunstiger dan 1:1,3 d8 ik op dit moment.
Je kunt ook via SVS goedkoop aan BetterCable kabels komen, dat scheelt echt veel geld tov als je ze normaal zou kopen.
Hou daar iig ook rekening mee.

Da_man wijzigde dit bericht 24-01-2005 23:02 (34%)

...call for a Big Lebowski

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
XanderH schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:19:Ook leuk: Tonecorrectie (bass en treble enzo) werkt alleen voor speakerpaar A... hoe wilde je dat verklaren als het parralel zou staan?
Je hoeft niet helemaal verbolgen te zijn als er vraagtekens bij je verhaal worden gezet :). Deze info had je nog niet gegeven en idd: dan kan het niet zijn dat die speaker A en B outputs parrallel zouden staan. Dus hoogstwaarschijnlijk worden de versterker kanalen van de rears gebruikt voor de speaker B aansluitingen.
quote:
En ik weet echt wel wat ik hoor, en mijn vader zeker... nee, geen psychoakoestiek
Ja, ik heb het natuurlijk niet zelf gehoord. En misschien heb je wel gelijk hoor. Maar deze claim wordt zo vaak gemaakt en als je zelf wel eens bezig hebt gehouden met blinde testen dan weet je dat dat vaak toch niet opgaat helaas. In de audiowereld worden altijd de meest onmogelijke claims over de meest onmogelijke zaken gemaakt: sjoelschijven, interlinks (liefst ook digitale), demagnetiseurs, ander meubel, you name it. En allemaal geeft het een wereld van verschil. En zij weten natuurlijk ook allemaal wat ze horen. Dus ja, daar wordt je skeptisch van :).
quote:
ik vond het verschil tussen mijn speakers gewoon en via paar A & B aangesloten zelfs groter dan het verschil tussen mijn speakers en mijn vader's B&W's... het klonk echt totaal als een andere speaker...
Hmm, opmerkelijk. Even aangenomen dat je waarneming klopt, dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat dat puur en alleen komt door het feit dat je biampt. Begrijp me niet verkeerd, biampen heeft echt voordelen, ik doe het zelf ook (nou ja, ik triamp). Maar als je zegt dat het klinkt als een totaal andere speaker, lijkt het me eerder dat er bijvoorbeeld een verschil in gain zit tussen de versterkerkanalen (van A en B). Dan krijg je een level verschil tussen woofer en tweeter en dat geeft natuurlijk een groot hoorbaar verschil. Heb je wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld het laag op speaker outputs B ipv A of andersom aan te sluiten? Dat zou eigenlijk geen verschil mogen maken. Als dat het wel doet, dan is er waarschijnlijk een verschil in gain (en dus volume) tussen beide amp kanalen.

sup?
Reg. datum: 26 september 2001

quote:
Pims schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:45:
Mwa je moet het niet pushen, een oom van me heeft van die natilus boven met zo'n toetje boven op en die klinken echt niet beter in mijn oren ondanks dat de ruimte kleiner is, 3 kwart lijkt me echt overdreven.
Ok, ok, misschien niet driekwart maar in ieder geval veel te veel. Het design is wel mooi en de afwerking is prachtig alleen de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon zoek en dat alleen omdat het B&O is... Voor hetzelfde geld kun je kwalitatief beter spul kopen dat misschien qua design niet zo geweldig is maar niet iedereen gaat daar voor. Als het om audio/video gaat gaan de meeste mensen toch voor de geluids- en beeldkwaliteit in combinatie met het prijskaartje. imo.

Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you...

Debian abuser

quote:
jOzh schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:12:
[...]

Normaal gesproken lurch ik in dit topic alleen, maar hier wilde ik toch even op reageren. Ten eerste moet je er op letten dat je de kosten niet onderschat, er komt namelijk nog eens 19% btw en 4% invoerheffing bovenop, het kan dus flink oplopen.

Dan wat garantie betreft, zelf heb ik de PB12-ISD (een box sub dus) en na een paar maanden was de amp in de sub dood. Uiteraard direct contact opgenomen met SVS (via mail). Dat ging erg soepel, de heren daar waren erg behulpzaam en stuurden me na wat testjes om te kijken of het echt de amp was zonder problemen een nieuwe (amp) toe. Ze wilden wel graag de oude terug om te onderzoeken wat er nu kapot gegaan was.
Wat de service betreft dus niets dan lof over SVS!!!

Volgens mij zijn de invoerrechten op luidspreker(s)(onderdelen) 3% op het moment.
Voor zover ik weet betaal je 3% over de goederen en 19% over (de goederen*1.03 + verzendkosten).

http://hbi.douane.nl/tari...6/C85/Chapter_85_27FS.htm

sphere wijzigde dit bericht 25-01-2005 02:29 (5%)

"I hope Santa brings me a big bag of coke for Christmas and a whore to snort it from."
#hardewaren, hét hardwarekanaal

Time = Money
Reg. datum: 13 september 2004

Nou als het goed is krijg ik straks me setje binnen :)

Ze zeiden 8:30 maar wacht nu al 30 min en nog steeds niemand :O was nog aardig moe (moest vrije dag voorstellen)

Het is mijn Jamo E350PDD set 6.1
En mijn Proluxx 180x102 16:2 scherm.

Vanmiddag (als het ooit komt vandaag :P ) zet ik picca neer.

Aardig wat geld kwijt al deze maand :&#039;( geen wonder ik hou altijd een halve maand over :9

Als het goed is bestel ik ook vandaag mijn Mini bike &gt;:) wat een geld :|

CHRONUS wijzigde dit bericht 25-01-2005 09:01 (23%)

Intel Core 2 Duo E6750 @ 2.8Ghz (air cooled boxed) - Asus P5K SE - 4Gb Kingston DDR2 pc5300 - Asus Geforce 8800GTS @ stock 1x320GB SATA2, 1x160GB SATA - Windows Vista Premium (32-bit), 22Inch Packerdbell Diamondview LCD/TFT Scherm @ 5ms

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: