Hoofdcategorieën
Topicacties

WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 36 37 38 last

Nieuw Topic
Joy to the world!

Ik zal deze week ook weer 's pulsen, ben nu aan het sparen. Zit momenteel op 125K keyclicks in de buffer... :)

Wildfire wijzigde dit bericht 17-01-2005 11:02 (10%)

Systeemspecs: Klik hier!

Mijn koelkast begrijpt me niet
Reg. datum: 10 maart 2002

Het zou ook helpen als WP een keer FP nieuws zou worden, om de discussie van 3 -4 topics terug maar weer eens op te rakelen...

Je krijgt dan mogelijk een kleine boost van het aantal leden...

Reg. datum: 31 mei 2001

Ik was helemaal de weekoverzicht vergeten :P Week 3 statsoverzicht
Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
-Intelligence- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 00:25:
als we Quakenet hebben verslagen kunnen we altijd nog gaan voor het landenklassement :P
en dan vooral de duitsers verslaan :P
In het huidige tempo duurt dat bijna 3 jaar (1062 dagen). Gaat dus nog wel even duren :)
quote:
zepaz schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:20:
Het zou ook helpen als WP een keer FP nieuws zou worden, om de discussie van 3 -4 topics terug maar weer eens op te rakelen...

Je krijgt dan mogelijk een kleine boost van het aantal leden...
Nah, we kunnen het zelf best goed redden, hebben we geen FP voor nodig. Maar als we op 1 staan en we gaan voor het landenklassement, dan is het misschien wel een goede reden om een item op de FP te krijgen.

« - _ - »
Reg. datum: 06 november 2001

quote:
Januszjes schreef op maandag 17 januari 2005 @ 09:40:
Wel weer een hoge dag output van quakenet :( Niet zo mooi

Dat valt toch wel mee. Onze output was ook goed en als je naar het overzicht kijkt duurt het nog maar 67 dagen voordat we QuakeNet hebben ingehaald!

Overigens hebben we nu twee leden (en wellicht nog meer, gezien sommige spaarders) die boven de 10 Miljoen zitten...

Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!

Dubbelzinnig

quote:
Woudloper schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:40:
[...]

Dat valt toch wel mee. Onze output was ook goed en als je naar het overzicht kijkt duurt het nog maar 67 dagen voordat we QuakeNet hebben ingehaald!

Overigens hebben we nu twee leden (en wellicht nog meer, gezien sommige spaarders) die boven de 10 Miljoen zitten...
Bobje heeft (incl. gespaarde keys) ook sowieso meer dan 10 miljoen _/-\o_
Team Newton!
Reg. datum: 04 juni 2003

quote:
wdekreij schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:13:
[...]

hee! 't is geen heiligheid! Have faith in the #1! O+

Team Newton -www.gromba.nl voor dagelijkse nutteloosheid

Reg. datum: 15 oktober 2004

De inhaling van GoT komt toch steeds dichterbij. En fok! sta ook alweer op 9.. Nu duitsland nog inhalen... >:)

WhieJ wijzigde dit bericht 17-01-2005 16:37 (4%)
Reden: Foutje.. :)

Xanadox in GoT whatpulse team.. Pulse mee voor GoT!

La Marmotte
Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
WhieJ schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:36:
De inhaling van GoT komt toch steeds dichterbij. En fok! sta ook alweer op 9.. Nu duitsland nog inhalen... >:)
Daar kunnen we als GoT community niet gek veel aan doen vrees ik.

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

Dubbelzinnig

Of allemaal naar Fok gaan, stijgt Fok hard in de ranglijsten.. En dan na 1 week allen weer naar GoT :p

Hoezo nutteloos 8)7 8)7 :+
FKA 'bobje86nl' \o/
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
wdekreij schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:13:
[...]

Niet meer, mijn pc is vannacht gecrashed :/.

.

.

.

spoiler:
Grapje :P.
Een keer wat anders

quote:
Bobje schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:13:
[...]
Niet meer, mijn pc is vannacht gecrashed :/.

.

.

.

spoiler:
Grapje :P.
Morgen staat dit bericht er weer, maar dan is het serieus :P (btw, dis gewoon ordinaire post om keys te krijgen ;) ik wil ook 10M)
spoiler:
Grapje. Bedoel, hoop ut nie

Arie-Kanarie wijzigde dit bericht 17-01-2005 19:26 (14%)

Yeaaah ik heb hout :Y)

WyBo|IA wijzigde dit bericht 17-01-2005 19:55 (9%)

I wish my life was a non-stop Hollywood movie show...

Core 2 Duo E4300 @ 3,06 GHz

quote:
wdekreij schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:46:
Of allemaal naar Fok gaan, stijgt Fok hard in de ranglijsten.. En dan na 1 week allen weer naar GoT :p

ntteloos , dan is got nl ff alle keys kwijt 8)7
Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
EvilWhiteDragon schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:04:
[...]

ntteloos , dan is got nl ff alle keys kwijt 8)7
En als wij naar Fok! gaan, en we gaan daarna daar weer weg, dan zijn gewoon alle keys weer weg die er toen we joinden bij waren gekomen. Dus veel zal dat niet uithalen. ;)

Xanadox in GoT whatpulse team.. Pulse mee voor GoT!

quote:
wdekreij schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:46:

Lijkt me opzich nog wel humor, voor 1 dagje... FOK weet niet wat ze overkomt :D

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

La Marmotte

quote:
XanderH schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:18:
[...]

Lijkt me opzich nog wel humor, voor 1 dagje... FOK weet niet wat ze overkomt :D
Eerst weer lid worden van FoK enzo :(

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

K ik ben nu founder geworden, met dank aan BaSsDruM :)http://whatpulse.org/stats/teams/1295/page/1/

We hebben nu 'officieel' meer dan 1000 members, staan nummer 1 kwa clicks, staan nu op de 2e plek wat waarschijnlijk een nummer 1 zal worden kwa keys, dus...

... wordt het denk ik wel tijd voor een logo voor ons team :)

Ik stel voor dat iedereen die zin heeft een logo te maken voor het GoT Whatpulse team er 1 mag maken en zo een wedstrijdvorm ervan maken ofzo, moet er alleen nog een 'einddatum' komen want het kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk.
Reg. datum: 24 april 2004

quote:
Lighteye schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:24:
K ik ben nu founder geworden, met dank aan BaSsDruM :)http://whatpulse.org/stats/teams/1295/page/1/

We hebben nu 'officieel' meer dan 1000 members, staan nummer 1 kwa clicks, staan nu op de 2e plek wat waarschijnlijk een nummer 1 zal worden kwa keys, dus...

... wordt het denk ik wel tijd voor een logo voor ons team :)

Ik stel voor dat iedereen die zin heeft een logo te maken voor het GoT Whatpulse team er 1 mag maken en zo een wedstrijdvorm ervan maken ofzo, moet er alleen nog een 'einddatum' komen want het kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk.
1 April? Dan tevens ook de megapulse die ons naar nummer 1 gaat brengen :p

Reg. datum: 18 april 2004

hoezo ik heb geen leven :/

En dan besluiten ze op Whatpulse als 1 april grap alle keys gepulsed op 1 april ff te trashen zeker... :P ;)

Waarom trouwens niet gewoon het logootje uit de TS?
http://www.bfmaps.nl/~lighteye/GoT/Whatpulse/logo.png
dus?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

La Marmotte

quote:
XanderH schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:28:
En dan besluiten ze op Whatpulse als 1 april grap alle keys gepulsed op 1 april ff te trashen zeker... :P ;)

Waarom trouwens niet gewoon het logootje uit de TS?
[afbeelding]
dus?
Is niet echt logo he, meer een banner. Logo van 4cmx4cm ofzo zou wel mooier zijn :) Uiteraard iets met GoT erin ofzo.

You cán Touch it!

Ik heb ook WhatPulse, zit alleen niet bij Got omdat ik toch niet zoveel heb en ook bijna geen invloed heb, maar het lijkt mij wel leuk om idd voor het landenklassement te gaan.. Ik ken nog wat sites waar ze het ook vrij actief doen en als we daar dan ook nog wat reclame maken...

Misschien dat nummer 1 niet lukt, maar die Duitsers moeten met veel reclame toch te pakken zijn, over een tijdje ? O-)

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
Weblog voor m'n trip naar de States: My Destiny

La Marmotte

quote:
ScottB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:03:
Ik heb ook WhatPulse, zit alleen niet bij Got omdat ik toch niet zoveel heb en ook bijna geen invloed heb, maar het lijkt mij wel leuk om idd voor het landenklassement te gaan.. Ik ken nog wat sites waar ze het ook vrij actief doen en als we daar dan ook nog wat reclame maken...

Misschien dat nummer 1 niet lukt, maar die Duitsers moeten met veel reclame toch te pakken zijn, over een tijdje ? O-)
Dit bericht wat je typt levert toch wat keys op, elke key telt dus wordt toch lid.

quote:
ScottB schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:03:

Dat is juist de kracht van GoT, we hebben opzich niet veel keys per member nodig omdat we samen sterk staan :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 35 36 37 38 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: