Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

* JT heeft besloten om de Concerts los te gaan gebruiken voor stereo en een andere set te halen voor surround.

Waarom een 2e set speakers ? Nou, simpelweg omdat ik achter mijn pc muziek luister en op de bank film kijk :)
Waarom niet nog meer Concerts ? Reken maar is uit wat 3 setjes Concert erbij kost :P

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Naimoholic
Reg. datum: 18 maart 2001

quote:
MaximusAurelius schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:07:
[...]

Nou ik woon in noord-limburg.En dan naar Zutphen te rijden dat is wel een beetje te veel van het goeie.Wordt een erg dure cd speler dan.En vooral voor te gaan luisteren.Als ik 100% wist dat ik NAIM wilde dan had ik er met de vrachtwagen heen gereden.Kost het mij niet de centjes :+ :z En als ik daar net toevallig in de buurt was.Nog een plus punt had ik ook genoeg ruimte voor hem mee te nemen :)

[afbeelding] hier een foto van de NAIM netfilter

Ik trek nou ook een twijfel.Ik zie inderdaad niks op hun homepage staan.

Da's gewoon het Mainsblock, een 6-voudige stroomverdeeldoos, geen netfilter. Heb ik zelf ook liggen :) .

Maar da's wel vervelend ja. Hier kun je alle Naim dealers in de benelux vinden. Misschien zit er wel een dichterbij nog, dat zou schelen. Anders gaat het over ben ik bang :) .

Music Addicted

Reg. datum: 09 november 2003

quote:
Boekster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:55:
[...]

Da's gewoon het Mainsblock, een 6-voudige stroomverdeeldoos, geen netfilter. Heb ik zelf ook liggen :) .

Maar da's wel vervelend ja. Hier kun je alle Naim dealers in de benelux vinden. Misschien zit er wel een dichterbij nog, dat zou schelen. Anders gaat het over ben ik bang :) .

Ik heb ook gevonden hoe hij heet.Zat bij de folders die ik aangevraagd had.
Naim music line ML 6 netzleiste. Want als ik op oehlbach kijk(als voorbeeld de XXL) staat netzleiste.Op stassen.nl staat het beschreven onder netfilter.Kan zijn dat zei het verkeerd hebben , hebben ze dus ook :) Want het is inderdaad geen netfilter.Maar ik vind wel dat er veel fouten over gemaakt wordt.Typ maar eens in op veiling site(weet niet als ik de naam mag noemen maar begint met een E ;) ) en netfilter dan zie je de NAIM staan onder netfilter.Dus ook bij stassen zit er een fout.
Maar ik heb dus ook een fout gemaakt hier :o door te zeggen netfilter maar dat is niet zo , ik wacht op de stroomverdeeldoos , dan wel een proffesionele. :+

Ik ga eens kijken als er eentje in de buurt ligt.

thx Boekster

Mac powered
Reg. datum: 01 februari 2000

quote:
tatata schreef op maandag 17 januari 2005 @ 10:45:
[...]

Hoor er erg veel goeds over behalve als je echt power wilt gebruiken. Schijnt hiij niet genoeg stroom te kunnen leveren!
Dat heb ik in één review gelezen. Maar ik heb meerdere reviews het tegendeel zien beweren, ook a.d.h.v. metingen. In any event, deze knaap geeft hier écht wel voldoende power :D

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

Mijn poes popelt.
Reg. datum: 01 oktober 2001

quote:
Speedfight schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:22:
Ik heb de wave op zo'n 80% staan en het master volume kan gewoon voluit en dan raakt hij ook niet overstuur dat kan je mooi zien want de balkjes mogen niet in het rood komen.

Beetje late reactie, lees het hier af en toe door.

In de av wereld is het totaal geen probleem om te pieken in het rood hoor. Je kan hem net zo goed op 100 zetten. Rood is dus niet zoals bij het stoplicht. Als je cassette opneemt, video, camera wat dan ook is pieken in het eerste vlak van het rood harstikke normaal.

Back on Planet Telex
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Boekster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:44:
Meer in het oosten van het land? Zutphen zit een dealer die Naim verkoopt, zou je daar misschien wat kunnen proberen.

Sights and Sounds in Zutphen is niet een winkel waar je meteen van moet uitgaan dat ie veel heeft staan. Eric is nog maar net voor zichzelf begonnen en zit nog heel erg klein. Hij timmert echter wel erg aan de weg.....volgens mij geeft hij ondertussen wel elke maand een show ofzo. Aankomend weekend weer bij de Rover dealer in Apeldoorn.

quote:
MaximusAurelius schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:07:
[afbeelding] hier een foto van de NAIM netfilter

Ik trek nou ook een twijfel.Ik zie inderdaad niks op hun homepage staan.

Als je per sé die wilt kan je ook nog degene van Phonosophie nemen.....die is hetzelfde volgens mij (ook al is die van Phonosophie een ietsiepietsie langer....anders past de naam er niet op :P ). Komt van één of andere fabrikant af. http://www.phonosophie.de/strom3.html

http://www.phonosophie.de/Images/Bilder%20Phonosophie/netzleistenmuster400.jpg

Hier staan er wel een paar tweedehands.....de goedkoopste voor 85 euro: http://highendmarkt.de/selectcard.asp?ID=427720
quote:
JT schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:08:
* JT heeft besloten om de Concerts los te gaan gebruiken voor stereo en een andere set te halen voor surround.

Waarom een 2e set speakers ? Nou, simpelweg omdat ik achter mijn pc muziek luister en op de bank film kijk :)
Waarom niet nog meer Concerts ? Reken maar is uit wat 3 setjes Concert erbij kost :P
Ja ja!! Nu weten we het ondertussen wel dat je Jamo Concerts hebt en dat die duur zijn en dat er Seas Excel units in zitten!!

zimbab wijzigde dit bericht 17-01-2005 18:38 (4%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
zimbab schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:22:
Ja ja!! Nu weten we het ondertussen wel dat je Jamo Concerts hebt en dat die duur zijn en dat er Seas Excel units in zitten!!
})

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Mountainbike t3h pwn

quote:
zimbab schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:22:
[...]

Bedoel je deze:
http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/tweeter.jpg
En deze:
[img]]http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/woofer.jpg[/img]

:?

Liev he O+

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Back on Planet Telex

Hahaha.....nu is het wel weer grappig! :D Maar vanaf nu ophouden dan! :>

zimbab wijzigde dit bericht 17-01-2005 19:19 (11%)

I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.

Mountainbike t3h pwn

Komt goed, want voorlopig heb ik nog geen 2e speakerset....trouwens, ik heb nog wel een Parasound te posten :D Ik hoop niet dat je nu weer jaloers wordt :+ Pics maak ik straks wel als ik klaar ben met huiswerk :)

JT wijzigde dit bericht 17-01-2005 19:20 (16%)

Is er ook helemaal klaar voor!

quote:
Lelijk zijn ze wel ja... >:)

TomSwinnen wijzigde dit bericht 17-01-2005 19:40 (4%)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Maak dan ook even een goede foto van de binnenkant, als je toch bezig bent :9
Mountainbike t3h pwn

quote:
Duh, dat wisten we allang :|
quote:
Barry_Loef schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:41:
Maak dan ook even een goede foto van de binnenkant, als je toch bezig bent :9
Staan al een week of 2 in dat andere topic :P

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
JT schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:45:
[...]

Duh, dat wisten we allang :|

[...]

Staan al een week of 2 in dat andere topic :P
Ow, sorry. Ja ik let de laatste tijd niet echt meer op @ GoT :X
Reg. datum: 18 juli 2003

quote:
JT schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:08:

Op HTForum oid stond nog een surround setje concerts. Het was wel niet met de door jou zo geprezen Seas Excel units maar toch misschien wel interessant. Ik heb ze nooit gehoord, misschien dat deze wel bagger klinken tov die je nu hebt.

Edit:
Hmmz, ik had ze nog ff opgezocht was idd op HTforum, maar jou kennende was dit niet goed genoeg geweest. 400 euri voor een hele set! Was ook maar de concert II en niet de Concert VIII zoals jij hebt.

Edit2:
Spuit elf, nog iets verder gelezen en ik zie dat je zelf al gereageerd hebt!!!
Ik heb niks gezegd... :/ :X 8)7 |:(

Trasos wijzigde dit bericht 18-01-2005 14:58 (23%)

Reg. datum: 17 december 2003

quote:
JT schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:05:
[...]

Bedoel je deze:
[afbeelding]
En deze:
[[url=]http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/woofer.jpg]afbeelding[/url]]

:?

Liev he O+
We zien wel altijd je leuke fotos van de units enzo maar nooit echt een overzichts schot waar blijve die ??

[ help me (A) ]

Mountainbike t3h pwn

quote:
Trasos schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:54:
[...]

Op HTForum oid stond nog een surround setje concerts. Het was wel niet met de door jou zo geprezen Seas Excel units maar toch misschien wel interessant. Ik heb ze nooit gehoord, misschien dat deze wel bagger klinken tov die je nu hebt.

Edit:
Hmmz, ik had ze nog ff opgezocht was idd op HTforum, maar jou kennende was dit niet goed genoeg geweest. 400 euri voor een hele set! Was ook maar de concert II en niet de Concert VIII zoals jij hebt.

Edit2:
Spuit elf, nog iets verder gelezen en ik zie dat je zelf al gereageerd hebt!!!
Ik heb niks gezegd... :/ :X 8)7 |:(
Ja, 400e is wel erg goedkoop, 700 of 800 euro voor de complete set was niet vreemd geweest :) Maar de set is al weg als het goed is.
quote:
yash schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:42:
[...]

We zien wel altijd je leuke fotos van de units enzo maar nooit echt een overzichts schot waar blijve die ??
Tis nu zo een teringzooi, m'n Parasound staat voor m'n meubel, voor de rest staat het helemaal vol met teringzooi :P Dat komt omdat ik aan het einde van de maand ga verhuizen en het superdruk heb, dus ga ik niet meer opruimen :P In m'n nieuwe kamer maak ik wel weer een overzichtfoto als alles staat :)

Op hifimakelaar.nl staat nog een setje concerts 8 te koop voor ¤1050,-.
Misschien nog ergens in een ouwe sok liggen ofzo of kerstbonusje.

Dit setje dus:
http://www.hifimakelaar.nl/plaatjes/Jamo%208-2.jpg

Kleurt niet bij je huidige setje. Misschien overspuiten :X
Mountainbike t3h pwn

1050 vind ik way too much en als je alles hebt gelezen, dan had je gelezen dat 2 of 3 extra setjes simpelweg te duur voor me wordt :)

Ik heb het wel allemaal gelezen en ook gezien dat 2-3 setjes te veel geld kosten. Valt wel op dat rode dacht ik zo.

Kwist niet dat 1050 duur is voor zo`n setje. Wat is normaal 800 euro ofzo?
Mountainbike t3h pwn

Ja, iig iets meer in de buurt van 800 ja :)

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

EEk, zoveel zal ik nooit uitgeven aan jamo luidsprekers. Alle luidsprekers die ik van jamo die ik tot nu toe(meer dan 6 verschillende sierie's) heb ghoord, klonken allemaal super brak. Ik zou eerder naar Tony, B&W of Kef gaan.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Back on Planet Telex

Tony??

Reg. datum: 27 januari 2000

Tony :P ? Jamo is een Japans merk, en Japanse merken maken vaak een heleboel verschillende spullen. Jamo maakt heel goedkoop spul, en hele dure en goede. De concert serie valt in de laatste categorie :).

Reg. datum: 21 juni 2002

Sony? :X

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: