Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topic

Denon 3805 receiver.Heb 'm met de bijbehorende mic in autoset-up gedraaid en man, wat een geluid
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
quote:Abbadon schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:08:
de kogel die wordt afgevuurd is dwars door m'n linker oor gegaan
Leuk is dat altijd he... ik zat laatst The Grudge te kijken op een volume dat ik mensen af en toe voorbij voelde lopen, was ook niet echt goed voor mijn oren geloof ik
Mooie receiver btw, is denk ik een leuke stap vooruit t.o.v. je JVC
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
(wel jammer van die radiator, had liever een lage uitvoering gehad)
quote:derrian schreef op zondag 16 januari 2005 @ 17:32:
[...]
Ik wil ook een andere kamer, ik heb op dit moment echt een onmogelijke kamer..
Mijn ouders zijn gesceiden, en allebei m'n kamers zijn echt rampgebieden, en wat opstelling betreft echt waardeloos
Dat gaat dus deels verholpen worden met me nieuwe kamer
quote:Abbadon schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:08:
Update/upgrade!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denon 3805 receiver.Heb 'm met de bijbehorende mic in autoset-up gedraaid en man, wat een geluidIk heb nu alleen last van m'n linkeroor omdat ik 'm schijnbaar iets te hard aan had staan tijdens een test met de James Bond DTS intro; de kogel die wordt afgevuurd is dwars door m'n linker oor gegaan
Mooi man!
Maar naast dat et er mooi uitziet en erg hard gaat, ga ik er natuurlijk ook vanuit dat het met de SQ ook wel snor zit
fun...anyone?
SQ? Sound Quality bedoel je?quote:triple_A schreef op zondag 16 januari 2005 @ 18:46:
Maar naast dat et er mooi uitziet en erg hard gaat, ga ik er natuurlijk ook vanuit dat het met de SQ ook wel snor zit
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Reg. datum: 13 december 2001
Het gaat om de denon 1910.
Het beeld is TOP en speelt goed af.
Alleen pakt lijkt hij geen dual layer dvd+r te pakken
Kan dit kloppen ? of kan het aan het merk liggen van de dvd+r dl ?
Merk dvd+r dl = Verbatim.
Mijn broer heeft ook een denon dvd speler, maar die pakt ze wel
P.S ik post binnen kort mijn home cinema ook
quote:derrian schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:13:
Dan ligt het denk ik inderdaad aan de dvdspeler, daar de dvd in een andere dvdspeler wel naar behoren functioneert. Misschien zou je een ander merk Dual-layer dvd kunnen proberen, om uit te sluiten of het aan het merk ligt.
In de winkel zijden ze dat hij alles zou moeten pakken
Ik ga morgen met de dvd+r dl even naar de winkel en dan mogen hun em eens testen.
Voor de rest pakt hij alles. dvd+ / - r(w) pakt ie net als orginele dvd's.
Daarom vind ik het vaag dat hij em niet pakt.
Dan weet je precies of het aan je speler ligt of aan de dvd.
quote:MaximusAurelius schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:32:
Nou hier even mijn set posten.
[afbeelding]
Het was niet mogelijk om compleet het rack erop te krijgen.
Mijn apparatuur:
Versterker - Primare i21
Minidisc - Sony MDS JB-980
Dvd speler - Marantz dv4100
Cd speler - Kenwood dp 4090
Hifirack - Creaktiv
Mijn rack en versterker zijn splinternieuw en alles staat sinds gisteren mooi in het rack.
Nou kan ik eindelijk eens gaan genieten van stereo weergave , wat bij mij toch het belangrijkste is en bij speelt ook wel een klein beetje design mee.
En een goed hifi rack doet ook goed zijn werk , muzikaal is alleen al op het rack met 80% omhoog gegaan.![]()
Ik heb ook nog een goeie netfilter besteld maar helaas was deze nog niet binnen![]()
Mijn cd-speler word ook vervangen. Ik verwacht dat ik volgende maand deze vervangen heb.Helaas kost het wat tijd voor te gaan luisteren en een oordeel over te geven.
Ik heb wel verschillende geluisterd.
Primare cd21
Atoll 100
AVM cd6
Quad cd 99
T+A 1230R
Densen
Audiomeca
Arcam cd 192
Rega planet
Maar daar moet ik me nog eens goed voor gaan zitten![]()
Deze versterker heb ik ook gehaald voor dat ik luidsprekers upgrade kan maken.Ik heb deze ook beluisterd op de Dynaudio audience en contour , Kef reference en Piega's , deze stonden er zooi mooi bij te pronken dat ik het niet laten konNatuurlijk geen zeker heid dat het deze worden , al hoe wel ze prachtig waren qua muziek , de klang was fenominaal.Maar er zullen er wel meer bij komen dan.
Ik ben terug gegaan van home theater naar stereo omdat mij een av receiver niet kon overtuigen van de stereo weergave.Zelfs niet in de prijsklasse 2000-2500 euro.Al deze receivers , marantz SR 8500 , Denon 3805 , Arcam AVR 300 en Rotel RSX-1056 etc etc kwamen niet tegen het geweld op van geintrigeerde versterkers zoals AVM A2 , Primare i21 , marantz PM 17MK2 etc etc.Voor mij was het een nek aan nek race met de Primare en AVM.Deze heb ik thuis goed beluisterd en op mijn gemak.Conclusie dat de Primare i21 toch wat beter was als de AVMa2.
De Primare klinkt veel muzikaler in mijn soort muziek genre's.Wat is mijn muziek genre's Metallica , metallica en nog eens metallica![]()
ook Pink floyd.Maar meeste toch stevige muziek , slipknot Faith no more , tool etc.U2 , Pink floyd en sommige nummers van Dance muziek.Bass moet dan niet overheersen bij mij.Live(concerten) is bij mij 70% van de muziek , vooral bootlegs.(er zijn heel veel goeie kwaliteit bootlegs).
Mijn uprade ziet er nou als volgt uit.Cd-speler en dan mijn interkinks , Tuner, luidsprekers en dan een surround processor/decoder.Waarom een processor omdat een receiver(wel mogelijk)te veel toeters en bellen heeft zoals 7.1 etc etc.Dan zal ik alleen op de receiver de rear en center gebruiken en de TV en dvd speler erop zetten en voor de verder rest niets.
Op dit moment is de Center over(zie je ook in het rack staan)Hier zal ik denk ik ook niks meer met doen.Maar ja als dat alles isAlleen mijn dvd speler maakt geen upgrade omdat ik toch niet op dit moment veel dvd's kijk.Mocht ik een tik krijgen voor het nog te doen dan gebeurd dat pas zodra ik alles al geupgrade heb.Tot aan de luidsprekers zit in de planning voor dit jaar.
![]()
Zo ik ga nou genieten van de muzikale weergave van mijn versterker.![]()
Tip: Als iemand nog een versterker wilt kopen of gaat upgraden neem altijd Primare mee in de luistertest , je zal niet teleurgesteld worden.![]()
Zul jij teleurgesteld zijn in de Metallica CD's
Maar een mooie versterker heb je zeker! Ik ben erg gecharmeerd van Primare. Ik had het bijna zelf gehad, zij het dat ik Naim er naast had staan. Ik vind het muzikaler en meer emotie hebben, waar de Primare weer meer detaillering had. Het zou mijn 2e keuze zijn
Maar ik mis (als Naim propagateur en opdringer
Music Addicted
Imitation is the sincerest form of flattery
Reg. datum: 12 september 2001
heb dus even navraag gedaan, expert doet "normaal" niets van de prijzen af..... (bij kef dus)quote:derrian schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:21:
[...]
Ik ben er al in geen tijden geweest, maar het zou zo eens kunnen hoor.
Ik dat geval ga ik er binnenkort eens loeren..
Waarom heb je 2 TV's?quote:geforce5_guy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:13:
Hier de beloofde pics van mijn home cinema set.
denon 1910
denon AVR-1803
[afbeelding]
Totaal plaatje
[afbeelding]
Reg. datum: 27 september 2002
Hoor er erg veel goeds over behalve als je echt power wilt gebruiken. Schijnt hiij niet genoeg stroom te kunnen leveren!quote:Grrrrrene schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:00:
Mooie receiver, AbbadonJe B&W's waardig
Denon is errug goed bezig de laatste tijd, die 3805 is een beest
quote:
Stereo
@Waypoint... Ow, is dat het?
MikeyMan wijzigde dit bericht 17-01-2005 11:18 (12%)
www.carina-avensisclub.nl
quote:
Met stereo wordt over het algemeen het stereo geluidsbeeld bedoeld en dat bereik je niet met 2 tv's.
Ik denk dat die 2e tv een oude is die nog niet opgeruimd is..?
Die 2e tv moet inderdaat nog opgeruimt wordenquote:Waypoint schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:17:
[...]
Met stereo wordt over het algemeen het stereo geluidsbeeld bedoeld en dat bereik je niet met 2 tv's.![]()
Ik denk dat die 2e tv een oude is die nog niet opgeruimd is..?
Reg. datum: 09 november 2003
quote:Boekster schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:55:
[...]
Zul jij teleurgesteld zijn in de Metallica CD's. Opnametechnisch zijn die vrij matig. Pink Floyd ga je extra van genieten evenals Tool. Jammer dat er zo veel metal is dat zo slecht is opgenomen. Als het niet gecomprimeerd is, is het vlak, en als het dat niet is is het een flinterdun gordijntje van geluid
.
Maar een mooie versterker heb je zeker! Ik ben erg gecharmeerd van Primare. Ik had het bijna zelf gehad, zij het dat ik Naim er naast had staan. Ik vind het muzikaler en meer emotie hebben, waar de Primare weer meer detaillering had. Het zou mijn 2e keuze zijn.
Maar ik mis (als Naim propagateur en opdringer) de CD5i in je test opstelling
. Dat is een briljant muzikale speler voor z'n geld
. Ik zou hem zeker niet overslaan met testen. Wat ik ook niet zo doen is die in je netfilter prikken, daar kan Naim apparatuur niet zo goed tegen omdat het dan z'n leven totaal verliest.
Met de opnames cd's van Metallica klopt inderdaad wat je schrijft.Maar vanaf Garage inc is het veel beter geworden.
Ik zou best de cd speler van NAIM cd5i mee nemen maar een klein probleem(toch eigenlijk groot probleem
Betreft die netfilter kon ik goedkoop krijgen , maar NAIM heeft zelf ook netfilters.
Het beluisteren van cd spelers zal wel weer wat tijd in beslag nemen.
Die wat ik nou beluisterd heb zijn muzikaal zeer sterk en fijn gedaitalleerd.Het wordt een hele moeilijke keuze tussen de cd spelers
Voor mij zal voorlopig ook geen HT komen want nou zie je hoe zwak receivers zijn in stereo weergave.En op surround zijn ze ook zwakker als een Surround processor
quote:MaximusAurelius schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:28:
[...]
Met de opnames cd's van Metallica klopt inderdaad wat je schrijft.Maar vanaf Garage inc is het veel beter geworden.
Ik zou best de cd speler van NAIM cd5i mee nemen maar een klein probleem(toch eigenlijk groot probleem) bij mij in de regio niet te krijgen en niet te beluisteren
Ik heb folders aan gevraagd in Duitsland en deze binnen gekregen , kijken als er in Duitsland eentje in de buurt ligt.
Betreft die netfilter kon ik goedkoop krijgen , maar NAIM heeft zelf ook netfilters.
Het beluisteren van cd spelers zal wel weer wat tijd in beslag nemen.
Die wat ik nou beluisterd heb zijn muzikaal zeer sterk en fijn gedaitalleerd.Het wordt een hele moeilijke keuze tussen de cd spelers![]()
Voor mij zal voorlopig ook geen HT komen want nou zie je hoe zwak receivers zijn in stereo weergave.En op surround zijn ze ook zwakker als een Surround processor
Mooi, Garage Inc. staat namelijk nog wel op het to-buy-lijstje
Ik heb geen idee waar je woont, maar het komt even over als 'geen randstad' om het lomp te brengen. Meer in het oosten van het land? Zutphen zit een dealer die Naim verkoopt, zou je daar misschien wat kunnen proberen. Emmen zit een flinke dealer, maargoed, dat is weer een ander uiterste
Maar welk Naim netfilter bedoel je dan? Want ze hebben er echt geen.
Music Addicted
Reg. datum: 09 november 2003
quote:Boekster schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:44:
[...]
Mooi, Garage Inc. staat namelijk nog wel op het to-buy-lijstje. De rest boeit me nog niet zo
.
Ik heb geen idee waar je woont, maar het komt even over als 'geen randstad' om het lomp te brengen. Meer in het oosten van het land? Zutphen zit een dealer die Naim verkoopt, zou je daar misschien wat kunnen proberen. Emmen zit een flinke dealer, maargoed, dat is weer een ander uiterste.
Maar welk Naim netfilter bedoel je dan? Want ze hebben er echt geen.
Nou ik woon in noord-limburg.En dan naar Zutphen te rijden dat is wel een beetje te veel van het goeie.Wordt een erg dure cd speler dan.En vooral voor te gaan luisteren.Als ik 100% wist dat ik NAIM wilde dan had ik er met de vrachtwagen heen gereden.Kost het mij niet de centjes
hier een foto van de NAIM netfilterIk trek nou ook een twijfel.Ik zie inderdaad niks op hun homepage staan.
MaximusAurelius wijzigde dit bericht 17-01-2005 15:12 (4%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.