Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
De Conrad verkoopt ze volgens mij; ze zijn wel aardig prijzig. Ze vallen daar onder vandalismebestendige-schakelaars meen ik :) .

/edit

Code: 704954
http://www1.nl.conrad.com/m/7000_7999/7000/7040/7049/704954_BB_00_FB.EPS.jpg
¤11,73

Ze hebben ook een goedkopere uitvoering:
quote:

RVS DRUKTOETS MSW1206
Artikelnr.: 700679 - 8B
http://www1.nl.conrad.com/m/7000_7999/7000/7000/7006/700679_BB_00_FB.EPS.jpg
¤7,95

WouterMei.NL wijzigde dit bericht 09-01-2005 15:12 (62%)

Ik heb die bovenste, alleen zonder dat lompe blok eraan. Inderdaad bij de Conrad, had alles binnen 48 uur in huis :)
Reg. datum: 13 september 2001

Ik heb mijn kast voor mijn car pc bijna af, hij is van MDF, de bodem 18 mm en de zij en bovenkant van 8 mm.
Nu is het mijn bedoeling deze kast aan mijn hoedenplank te bevestigen (zie plaatje). Maar ik wil hem op zo'n manier dat ik hem makkelijk kan loskoppelen i.v.m. onderhoud die ik wil plegen aan de pc. Hij moet uiteraard ook niet te los zitten zodat hij eraf kan vallen. Heeft iemand hier een brainwave bij? Heb namelijk al wel wat bedacht maar ben nog niet tevreden hierover.
http://www.arnoldzanting.nl/uploaded/carpc1.jpg

quote:
AEZscf schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:32:
Ik heb mijn kast voor mijn car pc bijna af, hij is van MDF, de bodem 18 mm en de zij en bovenkant van 8 mm.
Nu is het mijn bedoeling deze kast aan mijn hoedenplank te bevestigen (zie plaatje). Maar ik wil hem op zo'n manier dat ik hem makkelijk kan loskoppelen i.v.m. onderhoud die ik wil plegen aan de pc. Hij moet uiteraard ook niet te los zitten zodat hij eraf kan vallen. Heeft iemand hier een brainwave bij? Heb namelijk al wel wat bedacht maar ben nog niet tevreden hierover.
[afbeelding]

Een plaatje ijzer pakken en daar een (2tal) grote moeren op vastlassen, met een gat eringeboord.

Dat schroef je aan de onderzijde van je hoedenplank met een aantal goede parkers vast. De moer laat je in de hoedenplank vallen (infrezen). Mocht je bang zijn dat t niet goed vast zit, dan kun je ook nog een bout vanaf boven er doorheen schroeven (verzinken en afplamuren zodat t uit het zicht is)

Aan de zijkanten van je car-PC maak je een hoekprofiel. Met 4 bouten kun je 'm dan zo aan de hoedenplank vastschroeven, en als ie eruit moet, 4 bouten los, en hij kan eraf. Voordeel: ook geen (zichtbare) gaten aan de bovenkant.

Andere optie is om een soort glijrails te maken (aluminium profiel en die met (verzonken) boutjes vastmaken aan hoedenplank), dan kun je 'm erin- en eruit schuiven, met 2 kleine schroefjes om te voorkomen dat ie ongewenst gaat glijden.

DJSmiley wijzigde dit bericht 11-01-2005 11:19 (11%)

Cadillacs rule!
Reg. datum: 09 september 2000

Voor diegene die het zeer handige Destinator gebruiken, beta 3 is uit.
Hier zijn weer een groot aantal nieuwe features bijgekomen, en bugs verwijderd.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
Version History

[v1.1.3.23 BETA 3]

*New Features*
--------------

-Destinator Frontend SDK (D3Talk)
    The SDK for the frontend has been released. This makes it
    very easy to create your own plugins or embed and integrate
    the frontend fully in your application.

-Plugin Structure
    The frontend now allows you to select the plugins to use
    at startup.

-SiRF Support in Advanced Mode
    It is now possible to recieve higher quality updates via the
    SiRF protocol. This has not been fully tested.

-Windows Media Player Control
    You can now map your Prev/Play/Next buttons to Windows Media
    Player.

-QuickFavorite
    A button on your skin or a hotkey can now be assigned to
    quickly add the current location into a favorites folder.
    Only the "Classic" skin has this button by default.

-Default Address Sort View
    You can now specify the default view to use on the route to
    address dialog

-Background image on skin
    By placing a "Tile.JPG" inside your skin folder, the image will
    be tiled on your skins background rather than a colour.

-Hide Mouse
    It is now possible to allow Destinator to hide your mouse while
    it's running (and make it visible again upon exiting)

-Remove Speed Camera
    When a speed camera warning appears, a button also appears next
    to the "Add Speed Camera" button allowing you to delete the
    camera from the database

-Route Home
    A new destinate option has been added called "Go Home". This
    allows you to quickly route to some preset coordinates.

*Changes / Fixes*
-----------------

-Speed Camera Databases
    The speed camera detection now uses full databases to store and
    retrieve data. This should greatly improve speed of operation
    and work independent of the users language settings.

-Border around speed
    As well as a shadow effect, it is also possible to simply have a
    coloured border around the on-screen speed display

-Clicking Satellite Image
    Clicking the satellite image next to the satellite count will now
    open GPS Status

-ETA/ETR
    Estimated Times Remaining/Arriving have had a complete overhaul.
    They are now determined on the fly using your current speed. If you
    are not using Advanced mode they are calculated using a customisable
    preset speed.

-Scroll Speed in Dialogs
    The scrolling speed of the scroll buttons when in dialogs has been
    greatly reduced

-Zoom Steps
    You can now customise the amount of steps between each zoom (for the
    skinnable zoom buttons and zoom hotkeys)

-Hotkeys for scroll buttons
    Hotkeys have been added for scrolling dialogs

-Other Bugs/Fixes
    Many other undocumented or trivial bugs have been resolved.

http://www.mp3car.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=56

No more RC5... I'm searching for ET now!
Koreaans - Nederlands online woordenboek

quote:
Bjorker schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:50:
Voor diegene die het zeer handige Destinator gebruiken, beta 3 is uit.
Hier zijn weer een groot aantal nieuwe features bijgekomen, en bugs verwijderd.
...
Ik zag het ja. Vanavond ff proberen! Ik vond beta2 al prima, mooi spraakgestuurd, flitspalen, gratis, wat wil je nog meer ;)

Reg. datum: 18 december 2004

wie kan me even vertellen hoe je flitspalen kan toevoegen. heb zo´n *.csv file maar weet niet hoe ik het kan gebruiken met Destinator (de nieuwe beta 3 versie)

alvast bedankt

gr. Denis

Heerlijk Helder

Ik ben gisteren bezig geweest met kabels trekken in mijn auto (VW Golf 4).
De pc komt namelijk in de kofferbak te staan, dus het lijkt inmiddels op een klein kantoortje in mijn auto ;)

Ik heb een Opus SFX.1215 150 W voeding http://www.opussolutions....p;file=article&sid=23 aangeschaft. Alleen nu zit ik met een paar vragen over hoe ik deze voeding moet aansluiten in mijn auto.

Volgens het onderstaande schema moet je je stroom pakken vanaf het contact en daarbij nog een aan/uit schakelaar er tussen zetten. Alleen het lukt niet om dichtbij het contact te komen in deze auto, er zit namelijk een kap voor die er onmogelijk afgehaald kan worden, zonder eerst mijn stuur te demonteren. Alleen vanwege airbags enzo durf ik dit niet aan.
Zijn er personen die weten of er ook andere punten in de auto zijn, waar stroom vanaf te halen valt maar wel via het contact lopen?

Andere oplossing zou zijn, om de voeding rechtstreeks op de accu aan te sluiten, zonder dat het contact er tussen zit. Alleen het grote gevaar hiervan is dat als je vergeet de pc af te sluiten, de volgende morgen je accu leeg is. Zijn nog hier nog andere oplossing voor te verzinnen?

Link naar aansluitschema, want afbeelding is te groot:
http://www.opussolutions....2%20_Application_Dgrm.jpg

Een andere vraag die ik heb is naar aanleiding van de omschrijving van deze voeding op de website van opus.

quote:
The power supply can be programmed to shut down the PC after a delay of up to one hour. The power supply outputs are monitored to assure proper PC operation.
Volledige omschrijving: http://www.opussolutions....p;file=article&sid=23

Zoals te lezen is, kun je de voeding programmeren dat na een bepaalde delay de pc uitgaat.
Dat zou dan een mooie oplossing zijn, wanneer je rechtstreeks vanaf je accu de pc hebt aangesloten. Alleen vraag ik me dan af, hoe bepaald de voeding wanneer de delay in gaat.
Houdt delay in dat na bijvoorbeeld 1 uur geen activiteit op de pc, dat de voeding dat uitgaat en hoe bepaalt hij dat er geen activiteit meer is?
Is hier bepaalde software voor, want ik lees hier verder niks van op de opus website.

We Listen : Radiostreams luisteren

Waarom heb je hem eigenlijk niet meteen hier geplaatst i.p.v. hier. Nou ja daar staat mijn antwoord, en denk dat je er wel genoeg aan moet hebben.

Reg. datum: 23 december 2002

quote:
connector schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:25:
Ik ben gisteren bezig geweest met kabels trekken in mijn auto (VW Golf 4).
De pc komt namelijk in de kofferbak te staan, dus het lijkt inmiddels op een klein kantoortje in mijn auto ;)

Ik heb een Opus SFX.1215 150 W voeding http://www.opussolutions....p;file=article&sid=23 aangeschaft. Alleen nu zit ik met een paar vragen over hoe ik deze voeding moet aansluiten in mijn auto.

Volgens het onderstaande schema moet je je stroom pakken vanaf het contact en daarbij nog een aan/uit schakelaar er tussen zetten. Alleen het lukt niet om dichtbij het contact te komen in deze auto, er zit namelijk een kap voor die er onmogelijk afgehaald kan worden, zonder eerst mijn stuur te demonteren. Alleen vanwege airbags enzo durf ik dit niet aan.
Zijn er personen die weten of er ook andere punten in de auto zijn, waar stroom vanaf te halen valt maar wel via het contact lopen?

Andere oplossing zou zijn, om de voeding rechtstreeks op de accu aan te sluiten, zonder dat het contact er tussen zit. Alleen het grote gevaar hiervan is dat als je vergeet de pc af te sluiten, de volgende morgen je accu leeg is. Zijn nog hier nog andere oplossing voor te verzinnen?

Link naar aansluitschema, want afbeelding is te groot:
http://www.opussolutions....2%20_Application_Dgrm.jpg

Een andere vraag die ik heb is naar aanleiding van de omschrijving van deze voeding op de website van opus.

[...]

Volledige omschrijving: http://www.opussolutions....p;file=article&sid=23

Zoals te lezen is, kun je de voeding programmeren dat na een bepaalde delay de pc uitgaat.
Dat zou dan een mooie oplossing zijn, wanneer je rechtstreeks vanaf je accu de pc hebt aangesloten. Alleen vraag ik me dan af, hoe bepaald de voeding wanneer de delay in gaat.
Houdt delay in dat na bijvoorbeeld 1 uur geen activiteit op de pc, dat de voeding dat uitgaat en hoe bepaalt hij dat er geen activiteit meer is?
Is hier bepaalde software voor, want ik lees hier verder niks van op de opus website.

Ik heb er niet echt verstand van, maar als ik het goed begrijp moet je gewoon een draad hebben waar de stroom alleen door kan gaan als het contactslot aan is.
D'r zijn toch wel genoeg draden te vinden? Bijv de voedingsdraad van je auto radio, of misschien zo'n lampje aan het dak, alhoewel ik betwijfel dat die bedrading wel dik genoeg is. Maar aftappen van de autoradio zou toch moeten lukken?

Reg. datum: 13 augustus 2001

Heeft iemand al een systeem met twee schermen draaien?

Eentje voor bijvoorbeeld navigatie en de andere voor bijvoorbeeld een DVD film?

BMW M POWER

Stomme vraag misschien, maar ik kan het niet vinden. Waar kan je de kaarten voor destinator vinden? Flitspalen heb ik al gevonden maar de routekaarten van bv. NL kan ik niet vinden.

[url]www.cbforum.nl[url]

quote:
Thunderbolt schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:41:
[...]

Ik heb er niet echt verstand van, maar als ik het goed begrijp moet je gewoon een draad hebben waar de stroom alleen door kan gaan als het contactslot aan is.
D'r zijn toch wel genoeg draden te vinden? Bijv de voedingsdraad van je auto radio, of misschien zo'n lampje aan het dak, alhoewel ik betwijfel dat die bedrading wel dik genoeg is. Maar aftappen van de autoradio zou toch moeten lukken?
Maakt niet uit of hij dik is, hij word alleen maar gebruikt voor de remote, dus de aansturing van de voeding. Zie mijn verhaal in connectors andere topic.
quote:
AEZscf schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:11:
Jep, even meten, heb het ook bij de radio weggehaald, de + rechtstreeks vanaf de accu met een zekering er tussen, de min vanaf het chassis, en de remote bij de radio weg (dacht de gele kabel).
Dat met dat delay is simpel, dacht dat je op die voeding d.m.v. jumpers kan instellen hoe lang die tijdsperiode is. Hij controleert vervolgens de remote line, zet je dan de auto op contact dan staat er 12 volt op de remote lijn, voeding ziet dat, en geeft signaal naar moederbord, vergelijkbaar met als jij de power knop van je pc indrukt.
Zet je nu de auto weer van contact af, dan staat er geen stroom meer op de remote, de voeding herkend dat, en na de ingestelde delay geeft de voeding weer een signaal naar het moederbord, weer vergelijkbaar met als jij de power knop indrukt en je pc staat aan. Resultaat, pc sluit af. Mits goed ingesteld in je windows installatie.

quote:
hullepim schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:31:
Stomme vraag misschien, maar ik kan het niet vinden. Waar kan je de kaarten voor destinator vinden? Flitspalen heb ik al gevonden maar de routekaarten van bv. NL kan ik niet vinden.

Miotech ( www.mio-tech.be ) heeft ze op hun site staan. Eigenlijk voor hun PDA's, maar werkt ook prima met destinator ;)

Nieuwere kaarten zijn er wel, alleen zijn die (C) dus officieel niet te downloaden.

BMW M POWER

quote:
DJSmiley schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:06:
[...]

Miotech ( www.mio-tech.be ) heeft ze op hun site staan. Eigenlijk voor hun PDA's, maar werkt ook prima met destinator ;)

Nieuwere kaarten zijn er wel, alleen zijn die (C) dus officieel niet te downloaden.
Mijn dank is weer groot!

[url]www.cbforum.nl[url]

Reg. datum: 23 december 2002

quote:
AEZscf schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:47:
[...]

Maakt niet uit of hij dik is, hij word alleen maar gebruikt voor de remote, dus de aansturing van de voeding. Zie mijn verhaal in connectors andere topic.

[...]
Oh, dan kan het dus zeker weten zonder bij je airbags te komen :Y)

Reg. datum: 12 januari 2005

ik ben ook lekker bezig
zover ben ik nu
http://pic3.picturetrail.com/VOL10/2244470/4909581/80681689.jpg
knoppen verplaatst
http://pic3.picturetrail.com/VOL10/2244470/4909581/79736388.jpg
die tuimelschakelaar is de schakelaar waarmee me pc omvormer en versterkers worden geregeld
als de schakelaar om gaat gaat me omvormer aan en dan geeft een chip na +-5 sec als de omvormer voeding gaat leveren een puls waardoor de pc aan gaat
als ik de schakelaar omzet geeft ie weer een puls zodat de pc afsluit ik heb op de omvormer ook nog een relais staan die in verbinding staan met de led van me pc als de pc dus klaar is met afsluiten gaat de led uit en de omvormer ook.
alles werkt perfect met 1 schakelaar en dat was echt een kutwerk

hier de hele reeks
http://www.picturetrail.c...d=4909581&uid=2244470

Reg. datum: 23 november 2001

Whow, vette plek voor een voeding man. Leuke install wordt het !

Weet iemand of er grote vershillen zijn tussen de kaarten van mio-tech en de oficiele van destinator?

Heb vandaag ook die nieuwe betaversie getest en dat ziet er prima uit. Die SDK kan ons nog veel leuke dingen brengen.

VIC_TOR wijzigde dit bericht 12-01-2005 23:39 (14%)

Heerlijk Helder

Ik heb gisterenavond alles aangesloten in de auto, ik heb de remote kabel achter radio vandaag gehaald, dat was de makkelijkste manier.
Vervolgens de voedingskabel rechtstreeks vanaf de accu gepakt en er een zekering tussen gezet.
Vervolgens diverse test runs gemaakt en het werkte echt perfect, hulde aan de opus voeding. Het enige wat nog moet gebeuren is een on/off schakelaar er tussen zetten, want je wilt niet dat de pc iedere keer aan gaat. Ik wil hiervoor zo'n standaard schakelaar gebruiken die nu gebruikt wordt als waarschuwingslicht schakelaar, dus als iemand er nog eentje heeft liggen, laat het mij weten

Het enige probleem waar ik gisteren tegen aan ben gelopen is dat er nogal wat storing zit op de monitor kabel. Het scherm flikkert en witte balken zie je lopen. Heb er namelijk ook een normaal 15" crt scherm op aangesloten en hier had ik dit niet. Dit blijkt dus aan de monitor kabel te liggen, die ik van voorin naar achteren heb getrokken.

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Waar zou dit aan kunnen liggen? Zou dit kunnen komen doordat alle kabels, dus monitor, usb, audio en voeding via de zelfde kant van de auto lopen?

Download MP3> radio.grtz.nl
Reg. datum: 12 september 2002

quote:
connector schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:55:
Ik heb gisterenavond alles aangesloten in de auto, ik heb de remote kabel achter radio vandaag gehaald, dat was de makkelijkste manier.
Vervolgens de voedingskabel rechtstreeks vanaf de accu gepakt en er een zekering tussen gezet.
Vervolgens diverse test runs gemaakt en het werkte echt perfect, hulde aan de opus voeding. Het enige wat nog moet gebeuren is een on/off schakelaar er tussen zetten, want je wilt niet dat de pc iedere keer aan gaat. Ik wil hiervoor zo'n standaard schakelaar gebruiken die nu gebruikt wordt als waarschuwingslicht schakelaar, dus als iemand er nog eentje heeft liggen, laat het mij weten

Het enige probleem waar ik gisteren tegen aan ben gelopen is dat er nogal wat storing zit op de monitor kabel. Het scherm flikkert en witte balken zie je lopen. Heb er namelijk ook een normaal 15" crt scherm op aangesloten en hier had ik dit niet. Dit blijkt dus aan de monitor kabel te liggen, die ik van voorin naar achteren heb getrokken.

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? Waar zou dit aan kunnen liggen? Zou dit kunnen komen doordat alle kabels, dus monitor, usb, audio en voeding via de zelfde kant van de auto lopen?

De schakelaar waar je op doelt is per auotmerk verschillend, je kan het beste een autosloop in de buurt opzoeken en daar vragen / zoeken tussen wrakken.
Succes gegarandeerd!

Download GRTZ-Radioshows
Gecontroleerde chaos: veel onzin, house en livesets
Vrijdags vanaf 21u op 105.6 FM (Kop van Goeree)

De stroom moet je goed scheiden van de rest, vaak zie je dat aan de ene kant de luidsprekerkabels lopen, en aan de andere kant de voeding kabels. Dit om storing te vermijden op de luidspreker kabels. Als je stroomkabel naast je monitor kabel loopt kan dit uiteraard ook nadelige gevolgen hebben op de beeldkwaliteit.

Ook een oorzaak kan zijn een te geodkope monitor verleng kabel, iets waar ik in huis een keer last van had. Had een "goedkoop" verleng kabeltje gekocht (kenmerken, dunne kabel zonder ontstorings filter, die ronde blokjes vlak voor je vga connectors). Dus bespaar ook niet op de monitor kabel. En houd altijd je stroom kabels gescheiden van andere kabels.

Ik ga bijvoorbeeld mijn luidspreker kabels linksom leggen en mijn stroom kabels rechtsom, en als het enizins kan mijn vga, usb en dergelijke door het midden.

quote:
AEZscf schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:18:
De stroom moet je goed scheiden van de rest, vaak zie je dat aan de ene kant de luidsprekerkabels lopen, en aan de andere kant de voeding kabels. Dit om storing te vermijden op de luidspreker kabels. Als je stroomkabel naast je monitor kabel loopt kan dit uiteraard ook nadelige gevolgen hebben op de beeldkwaliteit.

Ook een oorzaak kan zijn een te geodkope monitor verleng kabel, iets waar ik in huis een keer last van had. Had een "goedkoop" verleng kabeltje gekocht (kenmerken, dunne kabel zonder ontstorings filter, die ronde blokjes vlak voor je vga connectors). Dus bespaar ook niet op de monitor kabel. En houd altijd je stroom kabels gescheiden van andere kabels.

Ik ga bijvoorbeeld mijn luidspreker kabels linksom leggen en mijn stroom kabels rechtsom, en als het enizins kan mijn vga, usb en dergelijke door het midden.

Idd, dat doe ik ook op die manier. Zoiezo voeding gescheiden: Een invertor (en ook een versterker bv) werkt dmv een stapel spoelen om zo de spanning te "boosten", wat op een hoge frequentie gebeurt. Daardoor ook vrij veel uitstraling op de voedingskabel vaak. En idd een goede kwaliteit monitorkabel gebruiken, bij voorkeur een goed afgeschermde (= vaak wat dikker).

quote:
VIC_TOR schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:38:
...
Weet iemand of er grote vershillen zijn tussen de kaarten van mio-tech en de oficiele van destinator?

Heb vandaag ook die nieuwe betaversie getest en dat ziet er prima uit. Die SDK kan ons nog veel leuke dingen brengen.
Veel verschillen? Nee. De miotech mappen zijn officiele Destinator kaarten, alleen heeft Mio-tech dat iets hernoemd voor hun PDA's.

Alleen zijn de miomaps wat ouder, uit 2003 ofzo (ik heb ze niet meer). De nieuwere (2004) kaarten zijn een stuk actueeler (duh) en hebben een (vind ik) prettigere uitstraling (iets andere kleuropbouw). Daarnaast zijn er sinds 2004 ook nieuwe kaarten: Tsjechie, Polen, Hongarije.

DJSmiley wijzigde dit bericht 13-01-2005 10:40 (24%)

Reg. datum: 07 mei 2003

quote:
connector schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:55:
....

Heb je wel een High-Quality kabel gebruikt? En hoelang is deze kabel? En het is inderdaad ook verstandig de kabels zo goed mogelijk te scheiden.

Heerlijk Helder

quote:
varkentjuh schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:35:
[...]

Heb je wel een High-Quality kabel gebruikt? En hoelang is deze kabel? En het is inderdaad ook verstandig de kabels zo goed mogelijk te scheiden.
Ik denk niet dat de kabels High-Qualty zijn, ik heb ze bij Alternate gekocht namelijk.
Helaas hadden ze geen lange langtes, dus ik heb moeten kiezen voor 2 x 1,8m.
Deze heb ik erin liggen: http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/rdvc20.html.

Wat zijn de kenmerken van een HQ kabel, zijn deze dikker, zit er een signaalversterkblokje aan ofzo. Wat kosten deze kabels ongeveer?

connector wijzigde dit bericht 13-01-2005 11:06 (4%)

quote:
connector schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:04:
[...]
Ik denk niet dat de kabels High-Qualty zijn, ik heb ze bij Alternate gekocht namelijk.
Helaas hadden ze geen lange langtes, dus ik heb moeten kiezen voor 2 x 1,8m.
Deze heb ik erin liggen: http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/rdvc20.html.

Wat zijn de kenmerken van een HQ kabel, zijn deze dikker, zit er een signaalversterkblokje aan ofzo. Wat kosten deze kabels ongeveer?

Dat zijn idd lowbudget kabels, en al helemaal als je er 2 aan elkaar knupt ;)

http://www.intronics.nl/intronics/Images/ak8132.jpg

Zoek eens rond naar zulk soort spul (beetje computerwinkel heeft het wel). Is idd dikker. Signaalversterkerblokje bestaat niet, je bedoelt dan zeker een ferrietspoeltje. Dat is bedoeld om wat storing te filteren, al is dat vaak bijzaak: Een goeie kabel is beter dan een brakke kabel met een ontstoorspoeltje.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: