Hoofdcategorieën
Topicacties

WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juni 2002

:'( Deze morgend mijn andere pc gepulsed, nu moet ik deze formatten en ik kan niet pulsen. :(

Moet je nog ff uurtje wachten waarschijnlijk, handiger dat je eerst die pc had gepulsd dan ;)

Dubbelzinnig

Heb opzich aardig wat gespaard maar ik denk dat ik niet mee doe met de mega-pulse dit keer.. Spaar liever door naar de miljoen en dan pulsen bijv.. (zit nu op 856k)
Reg. datum: 23 augustus 2004

bah, zit nog maar op 560K , omdat ik een keer perongeluk 260K heb weggepulst....

...
Reg. datum: 06 februari 2002

Woei, Beton... :)

Het zal me benieuwen wat die megapulse oplevert...

Ik doe nog steeds niet mee ;)

3 miles up, 3 miles down!
Reg. datum: 23 november 2004

Hee een keer chatslet van de dag mooi meegenomen. En pulse vannacht nog wel weer even 20 k voor de megapulse :) . Trouwens volgende megapulse op 5 mei (60 jaar na dato), trouwens valt dit jaar tegelijk met hemelvaarstdag :D

We stand alone Together

MATERIALISE!

Ze hebben de website veranderd.. natuurlijk werken de team stats weer niet.. de next link komt bij het teams overzicht 8)7

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.

Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
krvabo schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 02:27:
Ze hebben de website veranderd.. natuurlijk werken de team stats weer niet.. de next link komt bij het teams overzicht 8)7

Hum lekker nieuws zo laat nog :X ik wacht wel ff met keys pulsen voor de zekerheid :P

http://new.whatpulse.org/...1295/page/1/orderby/keys/ kun je btw naar andere pagina's gaan :P

En stats komen morgen sowieso later en waarschijnlijk nog meer later omdat ik een deel (of misschien alles wel) opnieuw moet 'rippen'.
MATERIALISE!

Mja.. je zit met pulsen met dns updates.. volgens whatpulse.. ? heb er verder nog niets mee te maken gehad, alleen het prog wil niet pulsen..

Ah.. programma ff restarten, dan wil ie wel pulsen.

krvabo wijzigde dit bericht 01-01-2005 03:14 (17%)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.

Ik kan al sinds gisteren niet meer pulsen, hij geeft dan de melding:

Activity blablalbla? Is iedereena aan het megapulsen ofzo?

Mark It Zero!
Reg. datum: 08 november 2003

quote:
idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:53:
Ik kan al sinds gisteren niet meer pulsen, hij geeft dan de melding:

Activity blablalbla? Is iedereena aan het megapulsen ofzo?

net ff geprobeert, maar ik kan nog gewoon pulsen.

site werkt ook al weer beter, nu kun je tenminste weer naar de volgende pagina van het team gaan

http://home.wanadoo.nl/stensen/gvd.JPG

Zou het ermee te maken kunne hebben dat het haast 600K is ? Lijkt me wel heel erg vaag.

Btw, ik kon gisteren wegens omstandigheden niet pulsen, sorry.

Quote uit het artikel over een servermove:
quote:
Due to the server move the DNS for whatpulse.org had to be updated, which will maybe stop you from pulsing for a few hours. Basically if you get a popup saying "Pulsing disabled because of server move, http://whatpulse.org for more info" you're trying to pulse to the old server. Note that you might need to restart your client to update its DNS.
Zou er mee te maken kunnen hebben. :)

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart maar mocht niet baten, over een paar uur maar weer proberen dan. :Z

Mark It Zero!
Reg. datum: 08 november 2003

quote:
idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:02:
[afbeelding]

Zou het ermee te maken kunne hebben dat het haast 600K is ? Lijkt me wel heel erg vaag.

Btw, ik kon gisteren wegens omstandigheden niet pulsen, sorry.

Wanneer heb je als laatst gepulsed?
Dat bericht krijg je namelijk als je keys/seconde te hoog zijn (tegen cheaten)

Dus als jij gister nog hebt gepulsed dan moet je nu wachten, omdat anders je gemiddelde keys/seconde te hoog ligt.

Nah, ik moet inderdaad alles opnieuw rippen van de html. Nu juist ik er niet zoveel zin in heb :X maar goed we gaan ermee bezig ;)

Op andere pc's pulse ik elke dag, maar die gebruik ik ook zelf........zucht, dan zal het daar wel aan liggen, nou, maar eerst niet op die andere pc pulsen dan........ :(

Reg. datum: 05 december 2004

Is het nu eigenlijk al te laat om nog mee te doen aan de megapulse?

quote:
idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:23:
Op andere pc's pulse ik elke dag, maar die gebruik ik ook zelf........zucht, dan zal het daar wel aan liggen, nou, maar eerst niet op die andere pc pulsen dan........ :(

Eventjes wachten tot je AvKPS van die 600K na je laatste pulse op een andere PC weer onder de 7 komt dan :)

quote:
FrankTheTank schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:25:
Is het nu eigenlijk al te laat om nog mee te doen aan de megapulse?
Eh, nee? De stats komen er voorlopig toch nog niet geloof ik... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

quote:
XanderH schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:33:
[...]

Eventjes wachten tot je AvKPS van die 600K na je laatste pulse op een andere PC weer onder de 7 komt dan :)

[...]

Eh, nee? De stats komen er voorlopig toch nog niet geloof ik... :P
Stats heb ik net gedownload (of eigenlijk alleen de html), nu alleen nog opnieuw rippen. Dit omdat het tijdsverschil van elke dag stats te maken te verkleinen.
quote:
Lighteye schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:42:
[...]

Stats heb ik net gedownload (of eigenlijk alleen de html), nu alleen nog opnieuw rippen. Dit omdat het tijdsverschil van elke dag stats te maken te verkleinen.

Ok, dan vergiste ik me er dus in....

Dan vrees ik dat je te laat bent om mee te doen FrankTheTank :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

You smell funny
Reg. datum: 09 september 2002

oeps vergeten te pulsen gister :/

OneUp wijzigde dit bericht 01-01-2005 14:17 (8%)

Reg. datum: 18 juni 2002

quote:
Megamind schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:09:
Moet je nog ff uurtje wachten waarschijnlijk, handiger dat je eerst die pc had gepulsd dan ;)

Ik was aan het prutsen aan die andere pc en had een gevoel dat iets ging zorgen dat het ding zou crashen, dus ik pulste. Even later wilde windows niet afsluiten, afsluitknop moeten inhouden en bin file corrupt.
Balen dat ik nu zo'n hoge avkps heb, op een andere pc heb ik ook al weer wat opgespaart, nu maar even mee wachten.

1600kb of shit

Eindelijk is de site vernieuwd :) En de changelog-pagina laat zien dat WP 1.5 binnenkort eraan komt. Iemand een idee wat de vernieuwingen erin zullen zijn?
Ik zat voorheen bij een ander team maar heb GoT maar gejoind :) kom meteen op plaatsje 98 terecht :P

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: