WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicHet zal me benieuwen wat die megapulse oplevert...
Ik doe nog steeds niet mee
We stand alone Together
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
quote:krvabo schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 02:27:
Ze hebben de website veranderd.. natuurlijk werken de team stats weer niet.. de next link komt bij het teams overzicht
Hum lekker nieuws zo laat nog
http://new.whatpulse.org/...1295/page/1/orderby/keys/ kun je btw naar andere pagina's gaan
En stats komen morgen sowieso later en waarschijnlijk nog meer later omdat ik een deel (of misschien alles wel) opnieuw moet 'rippen'.
Ah.. programma ff restarten, dan wil ie wel pulsen.
krvabo wijzigde dit bericht 01-01-2005 03:14 (17%)
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Activity blablalbla? Is iedereena aan het megapulsen ofzo?
quote:idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 12:53:
Ik kan al sinds gisteren niet meer pulsen, hij geeft dan de melding:
Activity blablalbla? Is iedereena aan het megapulsen ofzo?
net ff geprobeert, maar ik kan nog gewoon pulsen.
site werkt ook al weer beter, nu kun je tenminste weer naar de volgende pagina van het team gaan
Zou het ermee te maken kunne hebben dat het haast 600K is ? Lijkt me wel heel erg vaag.
Btw, ik kon gisteren wegens omstandigheden niet pulsen, sorry.
Zou er mee te maken kunnen hebben.quote:Due to the server move the DNS for whatpulse.org had to be updated, which will maybe stop you from pulsing for a few hours. Basically if you get a popup saying "Pulsing disabled because of server move, http://whatpulse.org for more info" you're trying to pulse to the old server. Note that you might need to restart your client to update its DNS.
Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)
quote:idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:02:
[afbeelding]
Zou het ermee te maken kunne hebben dat het haast 600K is ? Lijkt me wel heel erg vaag.
Btw, ik kon gisteren wegens omstandigheden niet pulsen, sorry.
Wanneer heb je als laatst gepulsed?
Dat bericht krijg je namelijk als je keys/seconde te hoog zijn (tegen cheaten)
Dus als jij gister nog hebt gepulsed dan moet je nu wachten, omdat anders je gemiddelde keys/seconde te hoog ligt.
quote:idle schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:23:
Op andere pc's pulse ik elke dag, maar die gebruik ik ook zelf........zucht, dan zal het daar wel aan liggen, nou, maar eerst niet op die andere pc pulsen dan........
Eventjes wachten tot je AvKPS van die 600K na je laatste pulse op een andere PC weer onder de 7 komt dan
Eh, nee? De stats komen er voorlopig toch nog niet geloof ik...quote:FrankTheTank schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:25:
Is het nu eigenlijk al te laat om nog mee te doen aan de megapulse?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Stats heb ik net gedownload (of eigenlijk alleen de html), nu alleen nog opnieuw rippen. Dit omdat het tijdsverschil van elke dag stats te maken te verkleinen.quote:XanderH schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:33:
[...]
Eventjes wachten tot je AvKPS van die 600K na je laatste pulse op een andere PC weer onder de 7 komt dan
[...]
Eh, nee? De stats komen er voorlopig toch nog niet geloof ik...
quote:Lighteye schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:42:
[...]
Stats heb ik net gedownload (of eigenlijk alleen de html), nu alleen nog opnieuw rippen. Dit omdat het tijdsverschil van elke dag stats te maken te verkleinen.
Ok, dan vergiste ik me er dus in....
Dan vrees ik dat je te laat bent om mee te doen FrankTheTank
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
OneUp wijzigde dit bericht 01-01-2005 14:17 (8%)
quote:Megamind schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:09:
Moet je nog ff uurtje wachten waarschijnlijk, handiger dat je eerst die pc had gepulsd dan
Ik was aan het prutsen aan die andere pc en had een gevoel dat iets ging zorgen dat het ding zou crashen, dus ik pulste. Even later wilde windows niet afsluiten, afsluitknop moeten inhouden en bin file corrupt.
Balen dat ik nu zo'n hoge avkps heb, op een andere pc heb ik ook al weer wat opgespaart, nu maar even mee wachten.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last