Reg. datum: 23 december 2002
Reg. datum: 23 december 2002
Vanwaar een 600 watt omvormer, een 300 was ook wel genoeg geweest toch?quote:Cyber Spy schreef op donderdag 23 december 2004 @ 19:52:
Vandaag mijn nieuwe omvormer binnen gekregen.Hij werkt echt perfect, ik heb vanmiddag de pc ongeveer 2 uur zonder problemen laten draaien en de motor een aantal keer gestart zonder dat de pc uitviel.
Het gaat om deze omvormer
http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=7215
[afbeelding]
ff testen
[afbeelding]
Ook heb ik mijn keyboard binnen gekregen. Die heb ik gekocht bij myelectronics.nl. Deze past precies in mijn handschoenenvakje.
Foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga de binnenkant van mijn handschoenenvakje bekleden met een soort schuimrubber, zodat het keyboard niet beschadigd als ik hem er steeds in en uit haal. Ook de radio ga ik een stuk verplaatsen, omdat ik er nu geen cd meer in of uit kan doen. Het is soms nog wel eens handig om gewoon een cd te luisteren voor korte afstanden. Dan kun je thuis gelijk wegrijden met muziek, en niet wachten todat de pc is opgestart.
![]()
Nu is het nog wachten op de FM Modulator zodat ik alles een beetje kan gaan afronden. Ik ben tot nu toe in ieder geval heel tevreden.