www.carina-avensisclub.nl
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicLijkt me zeker voor het geld best te doen als je er een DVD-speler bijkrijgt... en die 100W bass-box kun je vast wel verkopen op school ofzo...quote:syconn schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:16:
Ik poste vanmiddag dat ik op zoek was naar een versterker. Nu heb ik door een vriend van me vader een Kenwood KRF-V4550 aangeboden gekregen voor 150 euro, dit inclusief DVD-Spelere en een 100 Wat bass box. Het is een 5.1 versterker. Mijn vraag is nu moet ik dit doen of zou ik hiermee mijn geld "weg" gooien?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Het verbaast mij dat je voor ¤150 een DTS-receiver aangeboden kreeg. Van die boombox kan je misschien een leuk subje maken. En (nogmaals) als satalieten zou ik beginnen met de Eltax set van JT.
quote:Barry_Loef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:30:
Wow! Ik zie net wat voor receiver het is!Kenwood is zeker niet slecht ofzo. Voorheen te vergelijken met de duurdere Sony modellen. Sinds ze zich meer op auto-hifi gingen richten, hoor je er niet veel meer van.
Het verbaast mij dat je voor ¤150 een DTS-receiver aangeboden kreeg. Van die boombox kan je misschien een leuk subje maken. En (nogmaals) als satalieten zou ik beginnen met de Eltax set van JT.
DTS????
waar haal jij die info vandaan, want ik zag hem op kieskeurig, en daar staat dattie alleen maar dolby digital heeft, en pro-logic..
fun...anyone?
Toch zou ik wel willen weten wat het opgenomen vermogen van deze receiver is, kunnen we voor de grap eens checken of het vermogen in stereo een beetje klopt (om nog maar te zwijgen over surround mode
quote:Barry_Loef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:40:
Het Wehkamp boek? Ik dacht dat deze receiver dts was hoor.
Toch zou ik wel willen weten wat het opgenomen vermogen van deze receiver is, kunnen we voor de grap eens checken of het vermogen in stereo een beetje klopt (om nog maar te zwijgen over surround mode).
Klopt bij de meeste receivers niets van hoor
Het opgenomen vermogen van mijn Pioneer VSX-D711K (5x 100W) is zo uit mijn hoofd ook maar 250W... ok, vermogen in stereo zou kunnen kloppen dus... surround mode no way.
en mijn "70 watt" jamo sub lust niet meer dan 30watt
fun...anyone?
quote:pvr83 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:34:
...
wat ik absoluut wil vervangen is mijn Denon speler voor een model van Cyrus, maar het is lastig om een goede (niet versleten) 2e hands te kopen, en een nieuwe kost te duur
...
Kost te veel of is te duur
Hij ziet dat stereosets ook gewenst zijn in dit topic en hoppa, hij maakt pics en schroeft meteen de boel uit elkaar. Laat er geen gras over groeien.
pvr83 in "Schroef je audioapparatuur open! Pics!"
Nice setje, geen die-hard filmliefhebber zo te zien. Leuk om te zien dat er ook nog mensen zijn die niet alles willen, zoals ik. Scheelt een hoop geld...
Dat van je Samson amp is nou eemaal de efficientie. 1000W uit het lichtnet is best veel. Jij stuurt hiermee je Shiva toch aan? Waarom zet je er geen aktieve crossover voor? Naar mijn idee ga je met '' pre-amp-->EQ-->Samson-->Shiva '' best wel wat achteruit qua kwaliteitquote:triple_A schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:47:
Hehe lol, ik heb een PA amp die maximaal 1000watt uit het stopcontact sleurt, en maximaal 2 x 275watt uitstuurt (aan 4 ohm nog wel).. lekker hoor..
en mijn "70 watt" jamo sub lust niet meer dan 30watt![]()
Reg. datum: 20 mei 2003
quote:JT schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:42:
[...]
Nou, in Nederlandse zaken is het toch wel te duurKijk is op www.hirschille.de, haal een Yamaha RX-V450 met Canton Movie 10MX en een DVD speler en je hebt een hele leuke set voor het geld. Misschien als het kan met de JM Lab Sib&Cub set, die kost alleen wel 500e inc verzendkosten. Maar dan heb je een supermooie set voor geen geld. En ik vind het jammer om een mooie beamer te hebben en dan slecht geluid, niet dan ? En vertel je ouders gewoon niet dat je het koopt, pas als je al besteld heb, dan kunnen ze zeuren, maar als het er staat is het al te laat
Zo was altijd passief bezig met deze topics maar heb besloten om ook maar eens te beginnen met wat HT aan te schaffen.
Heb al een Breedbeeld tv die ik op deze pagina voor het eerst voorbij zie komen dat is die Sony
Nou is na wat geklets en gediscusieer met anderen mijn oog op de yamaha RX-V450 maar er is nogal wat prijs verschil merk ik.
Bcc = ¤ 369,-
Tqs = ¤ 275,-
de winkel waar JT mee kwam 229,-
Ten eerst is die yamaha wat? Het is een beginnende HT dus om meteen een harman en kardon receiver van ¤ 600,- te halen vind ik nog niet nodig.
Ten tweede heeft iemand ervaring met die winkel en zo ja hoe heeft hij het precies gedaan? (lees zelf erlangs of besteld)
EDIT: ik lees dat je niks per post buiten DE kunt bestellen hoe moet je het dan doen?
Sproedie wijzigde dit bericht 22-12-2004 00:25 (4%)
PS2 & PC Gamer
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
In Nederland staat de prijs vast maar in DE kom ik ook niets schokkends tegen. 2ehands is volgens mij nog meeste kans. Maar dan moet ik ze vaak allemaal tegelijk kopen en daar is geen geld voor.
quote:
Je bedoelt Tqs.nl (tqs-thuisbios)?
Mijn Cd-speler komt bij Tqs vandaan. Scheelde me 150 euro met de winkelprijs van RAF, Polectro enz.
De eerste die ik kreeg vertoonde wat mankementen, maar ik kreeg meteen een nieuwe toen ik hem terug stuurde. Prima service en snel met beantwoorden van mail.
(gouden regel: altijd dure spullen onder rembours kopen)
edit: Tuurlijk kun je nog meer besparen door in Duitsland te kopen maar het is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om het binnen de grenzen te houden. Vooral als je een beetje huiverig bent voor dat hele postorder/internet shop gedoe
ToniBraxton wijzigde dit bericht 22-12-2004 11:23 (19%)
"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
quote:Barry_Loef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:55:
[...]
Dat van je Samson amp is nou eemaal de efficientie. 1000W uit het lichtnet is best veel. Jij stuurt hiermee je Shiva toch aan? Waarom zet je er geen aktieve crossover voor? Naar mijn idee ga je met '' pre-amp-->EQ-->Samson-->Shiva '' best wel wat achteruit qua kwaliteitEen aktieve crossover kostte dacht ik zo'n 100~150 Euro's. Maar dan heb je wel wat meer vermogen dan zo'n Conrad amp.
Ja dat klopt.. De shiva gebruik ik niet zo heel veel meer de laatste tijd ( ik luister al zowiezo een stuk minder muziek... beetje druk met andere dingen
Maar heel binnenkort krijg ik me nieuwe fronts (welke nou niet echt weinig basdruk kunnen produceren
triple_A wijzigde dit bericht 22-12-2004 15:19 (5%)
fun...anyone?
quote:Barry_Loef schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:26:
Dat hangt er van af wat jij wilt. Is het een pro-logic receiver? Zo ja, dan wil je snel weer iets andersAls ik jou was zou ik met zo'n ''klein'' budget gewoon voor een goede stereo amp gaan. Ga je toch voor de Kenwood (wat overigins ook geen slechte keuze zou zijn inc. dvd-speler)? Dan zou ik eens goed kijken naar de sig van JT.
Waarom zou ik snel weer iets anders willen met een pro-logic receiver?
En, de sig van JT, dat zijn toch alleen speakertjes?
Zelf heb ik hier 2 zuilen staan (merk ff geen id, ben niet thuis) die nog prima werken. Maar ik wil graag een 5.1 receiver omdat mijn huidige is overleden en ik in de toekoms miss. nog 2 rear spekers en een center er bij koop.
[ S y c o n n ] -- || Specs@tweakers || -- || Specs@Got || -- || IR-Customs || --
Reg. datum: 05 augustus 2004
Eindelijk mijn DTS,DD set bij elkaar.
Specs.
Harman Kardon AVR 4500
Harman Kardon DVD25
Infinity Oreus HT speakerset
Toch wel een redelijk setje of niet......
Owja nog een of andere Akai (gare) TV en een Xbox
Als ik alles heb aangesloten zal ik morgen ff wat pics plaatsen....
Hoover wijzigde dit bericht 22-12-2004 16:11 (3%)

En met NEON onder mn TV

specificaties voor de geintereseerde
Sony Tv (Trinitron)
Sony DVD Speler (DVP-Ns330)
Philips (MZ-7)
Blog: Pixeldude.nl
Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA

Hier vast een pic van mijn "nieuwe" tv, voor niet al te veel geld een tv die toch heel wat beter in mijn setje past dan mijn vorige (de meeste kennen 'm nog wel denk ik...) en een leuke tussenstap totdat ik een keer geld heb voor een echte goede tv (wordt waarschijnlijk plasma dan, heb tegen die tijd waarschijnlijk ook een andere kamer / huis... magoed
Volgende week nog pics van mijn dvd-speler, en wat overzichtspics als ik me er toe kan zetten om mijn kamer eindelijk eens op te ruimen...
Reg. datum: 20 mei 2003
Kijk hier heb ik wat aan. Straks maar eens een telefoontje naar de BCC. Ben gister ook geweest ff uitgelegd (ivb met hun low price garantie) voorwaarden gelden alleen binnen een straal van 40km zei die maarja in tilburg zal ook vast wel een bcc zitten. Maar hij zei als je van plan bent om aan te schaffen dan kom maar langs kijken we tot hoever we jou tegemoet komen en anders bestel ik gewoon bij TQS.nl. En me ouders doen er ook nog 150,- bij voor kerstquote:ToniBraxton schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:16:
[...]
Je bedoelt Tqs.nl (tqs-thuisbios)?
Mijn Cd-speler komt bij Tqs vandaan. Scheelde me 150 euro met de winkelprijs van RAF, Polectro enz.
De eerste die ik kreeg vertoonde wat mankementen, maar ik kreeg meteen een nieuwe toen ik hem terug stuurde. Prima service en snel met beantwoorden van mail.
![]()
(gouden regel: altijd dure spullen onder rembours kopen)
edit: Tuurlijk kun je nog meer besparen door in Duitsland te kopen maar het is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om het binnen de grenzen te houden. Vooral als je een beetje huiverig bent voor dat hele postorder/internet shop gedoe
PS2 & PC Gamer
quote:XanderH schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:24:
Kan het niet laten he...
[afbeelding]
Hier vast een pic van mijn "nieuwe" tv, voor niet al te veel geld een tv die toch heel wat beter in mijn setje past dan mijn vorige (de meeste kennen 'm nog wel denk ik...) en een leuke tussenstap totdat ik een keer geld heb voor een echte goede tv (wordt waarschijnlijk plasma dan, heb tegen die tijd waarschijnlijk ook een andere kamer / huis... magoed).
Volgende week nog pics van mijn dvd-speler, en wat overzichtspics als ik me er toe kan zetten om mijn kamer eindelijk eens op te ruimen...
Mag ik vragen wat je voor die tv hebt neergelegd dan...?
En hoe je eraan bent gekomen ziet er wel leuk uit
Sony VGN-AR61M Laptop * C2D T7500 * 8400m GT 256Mb * 4Gb DDR2 667MHz * 17" WXGA
Ik heb er uiteindelijk 200 voor betaald, rest (nog 49 euro) heeft mijn vader bijgelegd... heb hem gekocht in een 2e hands winkel, voor dit bedrag kon ik amper een 55cm tv krijgen dus het leek me wel een goede dealquote:Dark Master schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:31:
[...]
Mag ik vragen wat je voor die tv hebt neergelegd dan...?
En hoe je eraan bent gekomen ziet er wel leuk uit.
Reg. datum: 20 maart 2004
Dus bij deze:
Dit is de reciever: JVC RX-8032VSLDe voorganger de JVC RX-8022RSL was aan vervanging toe door toedoen van moedertje natuur.
Daarboven staat de DVD speler: JVC XV-N55SLDe voorganger hiervan de JVC XV-FA92SL was aa vervanging toe door een soort van fabrikage fout.
Naast de Reciever en DVD speler staat de video recorder: AKAI VS-G796EO-D
Totaalplaatje van het Audio Meubel.
Op het Audio Meubel staat de TV: AKAI (geen type nummer bekend, ook niet op handleiding)
Boven de TV ligt de centerspeaker: KENWOOD LS-E5
In de hoeken staan in totaal 4: SONY SS-NX1
Totaal plaatje van de achterkant. (let niet op mij Nog even wat info:
JVC RX-8032VSL:
6 maal 100 Watt
K2 technology
CC cenverter front speakers
JVC XV-N55SL:
AV compulink
AKAI VS-G796EO-D:
Hi-Fi
Intelligent-HQ
4 koppen
Showview
AKAI:
55cm
Stereo
KENWOOD LS-E5:
80 Watt
6 Ohm
SONY SS-NX1:
120 Watt
6 Ohm
De Boxen zijn eigenlijk zo goed dat je geen Subwoofer nodig hebt, vraag maar aan mijn buren
Ik ben nog op zoek naar een Actieve Subwoofer, maar omdat het niet echt nodig is, alleen bij films is het een welkome aanvulling, ben ik nog niet in mijn zoektocht geslaagd.
Ik kan ook nog SuroundBack speaker plaatsen maar dat worden dan wel kleine want anders heb ik geen plaats meer. En het is naar mijn mening nu ook nog wel even overbodig. Je merkt het verschil overigens wel goed als je ze wel hebt, heb het namelijk even getest.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.