Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland
Reg. datum: 08 juni 2002
Maareuh, me realm is nu al 3x down gegaan achter elkaar. Issie up, ga ik spelen... 5 mins later -> Realm Down. En nee dan niet voor 10 mins down.. 45 mins steeds zowat, wordt er gek van!
Iemand hier die weet wat je ertegen kan doen ?
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Reg. datum: 28 april 2004
liefst in runes
sup
WoW - forge @ Trollbane
lagere shako's zijn pul
Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga
Reg. datum: 03 juli 2002
Specs: p3 800 @ 864, 1x256 MB ram & 1x128 MB ram, POV GF 4 ti4200 128 MB, soundblaster live
Reg. datum: 08 juni 2002
Heb jij misschien een 3 sox shield rondslingeren ergens? Of iemand ? Ik wil even KoKoMal maken
Laat hier even weten of je er nog een hebt!
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
WoW - forge @ Trollbane
Als je het voor een pala gaat maken, zou ik eerder gaan voor een 3skt pala shield, zoals Sacred Rondage of Sacred Targe.quote:Keesr schreef op 07 oktober 2004 @ 14:34:
Hmm, Qlimax..
Heb jij misschien een 3 sox shield rondslingeren ergens? Of iemand ? Ik wil even KoKoMal makenMaar kan nergens een goed schild vinden, liefst een dragonshield (91 strength maar) en hij ziet er nog cool uit ook
Specs :: 3DMark2001SE :: D2X Acc (SCL): *Odinand *GoT-Odin
Eergisteren een IK armor gevonden bij pinnie, ach zijn drops gaan wel...quote:Odin schreef op 07 oktober 2004 @ 15:03:
Jezus die pindle dropt echt slecht vind ik, veel runs gedaan en echt nog bijna nooit iets fatsoenlijks gevonden.
Specs :: 3DMark2001SE :: D2X Acc (SCL): *Odinand *GoT-Odin
hebben andere mensen hier ook last van?
Your face, your ass, what's the difference?
* Xanga steekt z'n hand opquote:Assmael schreef op 07 oktober 2004 @ 15:46:
Ik heb heel de dag al realm down,
hebben andere mensen hier ook last van?
Reg. datum: 22 september 2004
als je wilt heb ik een 3 sock monarch voor jequote:Keesr schreef op 07 oktober 2004 @ 14:34:
Heb jij misschien een 3 sox shield rondslingeren ergens? Of iemand ? Ik wil even KoKoMal makenMaar kan nergens een goed schild vinden, liefst een dragonshield (91 strength maar) en hij ziet er nog cool uit ook
*kiirto @ D2 Bnet
Meph = Weinig runs nodig, veel spullen. Weinig kans op echte goede spullen.
Mijn mening/ervaring.
Status shockadin: lvl66. Vannavond nog ff 10lvls baalrunnen en dan kan ik alles dragen (griffons eye en dragul grasp).
Gisteren nog even gedueled op lvl66 en ik 1hit sorc nu al.
Ik zoek btw, nog steeds ff een slachtoffer / dueler om hem op uit te testen.
Het probleem is gelokaliseerd: het bevind zich tussen het toetsenbord en de rugleuning.
maar ik heb nog steeds R/D
Your face, your ass, what's the difference?
Vanavond ben ik rond 22:00 thuis. Kijken of mijn Zealot het een beetje uit kan houdenquote:Wub schreef op 07 oktober 2004 @ 16:24:
Pindle = Veel runs nodig, erg vaak niks. Maar als hij dropt, dan dropt ie ook goed.
Meph = Weinig runs nodig, veel spullen. Weinig kans op echte goede spullen.
Mijn mening/ervaring.
Status shockadin: lvl66. Vannavond nog ff 10lvls baalrunnen en dan kan ik alles dragen (griffons eye en dragul grasp).
Gisteren nog even gedueled op lvl66 en ik 1hit sorc nu al.2-.7.6k lightning/poison/phisical damage al zover. Word ongeveer 11-12k max op lvl76.
Ik zoek btw, nog steeds ff een slachtoffer / dueler om hem op uit te testen.
Reg. datum: 02 september 2001
Zelfde vraag trouwens voor hell en vanaf welk lvl moet ik daar heen.
encominc wijzigde dit bericht 07-10-2004 16:53 (6%)
al i wanna do is have a little fun before i die
Je kan ook wat langer blijven plakken, hang beetje van je chars af. Als je ze zo opbouwt dat ze pas rond lvl 80 echt sterk worken zou ik wat langer in nm blijven hangen. Anders niet
Een plof in het heden is een knal in het verleden!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.