Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:

in Bomana ergens bij een rock formation...

wil je ze gaan killen dan?

zo ja, PM me ff, dan kom ik daar wel ff naar toe in men caracal of moa (moa is nogal long range met mijn skills en fitting, dus lijkt me beter plan om die te verliezen dan een mega :)

wel een waarschuwing, een apoc snel dood aan deze rakkers. heb ooit iemand geholpen maar tegen de tijd dat ik er was, was hij zen apoc al kwijt, en zat die vijand pas op 50% armor....

TepelStreeltje wijzigde dit bericht 01-10-2004 14:57 (47%)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Nogsteeds geen advanced learning skills getrained, zit 1d2hrs van Large projectile level 5 vandaan... Het trainen van deze advanced skills zal me niet zo veel voordeel opleveren voor deze skill dat ik heb besloten eerst deze af te trainen... (31 dagen getrained). 8)7

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 01 september 2001

quote:
Piksa schreef op 01 oktober 2004 @ 07:23:
et schijnt dat als je die advanced learning skills tot lvl5 train je uiteindelijk maar een week voordeel heb met als je ze tot lvl4 train ... dus je zou ze beter gwn tot lvl4 kunnen trainen ... klopt dat?

beetje vreemde vergelijking. hoe kun je nou 'een week voordeel' hebben op lvl4 als je ze naar lvl5 traint? :P
Ik heb ergens gelezen dat alle basic learning skills naar 5 trainen na ong. een jaar loont. Logisch redeneren verteld mij dan dat dit ongeveer 3 jaar gaat kosten om quitte te spelen als je de advanced learnings naar 5 gooit.
In feitte is dit nog minder aangezien je attributes al hoger zijn en het PROCENTUEEL verschil per level kleiner is dan bij de basic learnings :)

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Mja ik zie wel of ik ze naar lv5 of niet train, ben er gek genoeg voor + heb toch niks anders wat ik MOET leren :)

ik wil geen signature! :(

[TeamBVD]

quote:
CU2morO schreef op 01 oktober 2004 @ 16:50:
[...]

beetje vreemde vergelijking. hoe kun je nou 'een week voordeel' hebben op lvl4 als je ze naar lvl5 traint? :P
Ik heb ergens gelezen dat alle basic learning skills naar 5 trainen na ong. een jaar loont. Logisch redeneren verteld mij dan dat dit ongeveer 3 jaar gaat kosten om quitte te spelen als je de advanced learnings naar 5 gooit.
In feitte is dit nog minder aangezien je attributes al hoger zijn en het PROCENTUEEL verschil per level kleiner is dan bij de basic learnings :)
Ik herinner me dat je na 168 dagen jezelf inhaald als je lvl5 basic skills had getrained vergeleken met lvl4 skills. Dat heb ik toch wel gehaald :)

Joinen mensen -> TeamBVD

Xetic Fleet Commander
Reg. datum: 04 september 2004

Hegemonic Core heeft speciaal voor nieuwe mensen een corperation opgericht, daarin kan je al je vragen kwijt, je wordt ondersteund in skilltraining en het verdienen van ISK. Convo HC MasiEEE voor meer info ;)

Over de advanced learning skill het heeft zeker wel zin om ze te trainen maargoed naar lvl 5 heeft weining nut kost ongeveer 20-25 dagen met gemiddelde attributes. Van lvl 4 basic naar lvl 4 advanced scheeld wel dik veel.

www.hegemonic-core.com - Zoek je nog een Corperation MSG (HC MasiEEE) - Xetic Fleet Commander

Reg. datum: 23 oktober 2000

Die Heavy Assault schepen zijn wel grappig idd.
(handige link http://home.no/teela/teela-thenewhvyaships.jpg )
Alleen kosten ze waarschijnlijk net zoveel als een BS en kunnen minder.
Zoveel toegevoegde waarde hebben ze dan ook weer niet tenzij ze stukken goedkoper worden.
Bijv de Deimos komt er niet zo goed vanaf. 5 turrets (Terwijl de eagle er 6 heeft) en minder drone space maar een extra low maakt het niet goed. Dan is bijv de Ishtar veel gunstiger met mogelijk 5k drone space. Oftewel 20 heavy drones waarvan je er 15 in de lucht kan houden. Daarmee kun je een BS het nog flink moeilijk maken. Helemaal als je close range gaat met web/scramble.
En Eagle en Cerebus zijn IMO duidelijk de beste schepen in deze klasse. Maar dat heb je zo'n beetje met alle Caldari schepen.

Wat ik heel erg jammer vind is dat ze de kosten van de de skills zo onevenredig hebben op het moment. Bijv voor een cruiser kost die 500k en een heavy assault 31M. Dat zijn geen proporties IMHO. Komen daar ook nog eens het aantal skillpoints bij plus kosten voor assault skill. Dan lijkt me een bijv 8M voor die heavy assault me veel meer in verhouding.

Btw advanced learning skills is wel aan te raden omdat je op lange termijn qua training het wint. Vooral je nu langere perioden moet gaan trainen om skills op lvl4 of lvl5 te krijgen. En dan win je veel sneller de tijd terug die het koste om die skills te trainen. Ik zet ze nu allemaal op lvl 3 en dan zie ik wel verder. Ik heb nl. bewust learning skills op lvl 5 getrained en andere skills niet tot lvl 4 en 5 getrained omdat ik wist dat dit eraan zat te komen.

wouter veltmaat wijzigde dit bericht 03-10-2004 15:58 (22%)

^_^;

quote:
MassiEEE schreef op 03 oktober 2004 @ 00:16:
Hegemonic Core heeft speciaal voor nieuwe mensen een corperation opgericht, daarin kan je al je vragen kwijt, je wordt ondersteund in skilltraining en het verdienen van ISK. Convo HC MasiEEE voor meer info ;)

Over de advanced learning skill het heeft zeker wel zin om ze te trainen maargoed naar lvl 5 heeft weining nut kost ongeveer 20-25 dagen met gemiddelde attributes. Van lvl 4 basic naar lvl 4 advanced scheeld wel dik veel.
Berekend is dat het ongeveer een jaar duurt om lvl 5 attribute skills 'terug te verdienen' het enige voordeel is dus een lvl 5 learning skill naar lvl 5 te trainen om advanced te trainen of dat je echt 100% zeker weet dat je nog een jaar gaat trainen.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 23 juni 2003

Ik wilde ff een nieuwe setup testen tegen wat sterkere gasten dan 500 en 750K dus ik ging op avontuur en kwam dit in de 2e belt al tegen:
http://www.home.zonnet.nl/donkey/spawn.jpg

Wat mij betreft is tie geslaagd :)
http://www.home.zonnet.nl/donkey/bewijs.jpg
Moest wel 1 keer uitwarpen maar das ook neit zo gek als ze allemaal op je staan te raggen.
Fairytale gone bad...

quote:

eagle heeft 4 turrets HPs en 2 andere HP's

geen verandering dus ivm Moa.
enige voordeel qua slots is een extra med slot.

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Donny schreef op 03 oktober 2004 @ 16:14:
Ik wilde ff een nieuwe setup testen tegen wat sterkere gasten dan 500 en 750K dus ik ging op avontuur en kwam dit in de 2e belt al tegen:
[afbeelding]

Wat mij betreft is tie geslaagd :)
[afbeelding]
Moest wel 1 keer uitwarpen maar das ook neit zo gek als ze allemaal op je staan te raggen.
jup, Zo'n setje kreeg ik ook voor m'n neus. Alleen heb ik dan bm's dat ik minimaal op 100km inwarp :). eerst de frigjes bombarderen en dan de rest afmaken met cruise missiles. was trouwens een 6 mill npc (elder comodore) , en de loot was waardeloos (named remote armor repairers). Maar met raven is makkelijk te doen. mwdtje erop en zorgen dat je op min 90 km afstand van die krengen blijft, want die kunnen ook mwd-en als een gek :P

traktor scratch!

Reg. datum: 23 juni 2003

quote:

Ik warp gewoon op 60 van de belt in en heb geen long range setup.
Heb een leuke dark blood cap relay geloot uit hem dus de loot was wel lekker.
Ballz of Chrome

Heb 2 dagen geleden een Wolf gekregen :D

Damn wat kunnen die krengen schieten - Thorax in ongeveer een halve minuut dood.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Fairytale gone bad...

quote:
ChromeBallz schreef op 04 oktober 2004 @ 00:23:

Damn wat kunnen die krengen schieten - Thorax in ongeveer een halve minuut dood.

hmm, minmatar elite frigate, assault neem ik aan...
Fitting
CPU 125 tf
Powergrid 48 MW
LowSlots 4
MedSlots 2
HiSlots 5
Turret hardpoints 4
Launcher hardpoints 1

hmmz, ziet er leuk uit. ook de resistances klinken goed :)

ARMOR
armor HP 500
Armor Em Damage Resistance 92.5 %
Armor Explosive Damage Resistance 10 %
Armor Kinetic Damage Resistance 25 %
Armor Thermal Damage Resistance 67.5 %
SHIELD
shield Capacity 300
Shield Em Damage Resistance 75 %
Shield Explosive Damage Resistance 60 %
Shield Kinetic Damage Resistance 40 %
Shield Thermal Damage Resistance 60 %
Shield recharge time 500 s

75% EMP resistance op shield!? damn!! dat ding is bijna niet kapot te krijgen denk ik!

hebbie een screenie voor ons?
ben wel heel benieuwd hoe dat beesie der uit ziet!

^_^;

quote:
TepelStreeltje schreef op 04 oktober 2004 @ 08:37:
[...]
hebbie een screenie voor ons?
ben wel heel benieuwd hoe dat beesie der uit ziet!
Ziet eruit als een rifter maar dan met andere kleuren. :P

Fairytale gone bad...

quote:
DreamCatchers schreef op 04 oktober 2004 @ 08:55:
[...]

Ziet eruit als een rifter maar dan met andere kleuren. :P

die conclusie had ik ook al getrokken :)

maar een Hawk is een Merlin met 2 VETTE launchers onder zen vleugel, en paar andere uitsteeksels...

die bootjes zien der altijd weer wat extra koel uit enzo :), vandaar dat ik screenies wil :)

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
ChromeBallz schreef op 04 oktober 2004 @ 00:23:

was je snel @ naga zeker? ze nemen nu niet eens orders meer aan, en ik kan net een Enyo vliegen >_<

^_^;

quote:
Indi schreef op 05 oktober 2004 @ 08:01:
[...]

was je snel @ naga zeker? ze nemen nu niet eens orders meer aan, en ik kan net een Enyo vliegen >_<
Met tech2 schepen is het echt het geval dat je tot shiva moet wachten tot wanneer de component bpo's uitkomen.

Reg. datum: 31 januari 2002

naja taranis heb ik al :+ en ik ken iemand die ze aardig goedkoop maakt :) dus das niet zo'n probleem, maar ik vind het jammer dat ik geen assaultje kan vliegen nu

^_^;

quote:
Indi schreef op 05 oktober 2004 @ 08:38:
naja taranis heb ik al :+ en ik ken iemand die ze aardig goedkoop maakt :) dus das niet zo'n probleem, maar ik vind het jammer dat ik geen assaultje kan vliegen nu
Hoe goedkoop kan jij ze krijgen? Ik had er een bij N.A.G.A. gekocht voor 8.5m, 2 dagen in gevlogen.... 3 battleships mee gekilled met mijn groep, gaan we een grote battle in... Ben ik als eerste target voor 6 enemies (maller, 3 kestrels, punisher ennogiets) :{ ik kil een kestrel, probeer weg te warpen. zie ik mezelf in warp gaan maar mijn cargo container achterblijven. ;( Heb niet eens waar voor mijn isk gekregen, :P (huilie ghehe).

Witlof ^^

Allemaal ff deze link klikken ... :

http://myeve.eve-online.com/shiva.asp

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Mits je ook echt van plan bent te gaan testen natuurlijk. Anders zorg je er alleen maar voor dat mensen die wel echt willen gaan testen er pas later opkunnen.

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
TepelStreeltje schreef op 03 oktober 2004 @ 16:31:
[...]
eagle heeft 4 turrets HPs en 2 andere HP's

geen verandering dus ivm Moa.
enige voordeel qua slots is een extra med slot.

Ik mocht willen dat die Deimos nog een mid slot extra had.
Maar Ishtar vinnik best wel geil zo.

Fairytale gone bad...

mjah, als je kijkt naar andere ass cruisers, die krijgen een high slotje derbiij (weet ff niet welke) en sommige andere krijgen weer high slotje en nog ander slotje derbij :)

vind dus dat dat extra med slotje beetje magertjes is voor de eagle...

Ballz of Chrome

quote:
Indi schreef op 05 oktober 2004 @ 08:01:
[...]

Geen NAGA. Ik heb em bij Excelsior gekocht.

NAGA heeft em namelijk helemaal niet :P

http://myeve.eve-online.c...threadID=92921&page=1

Kijk es naar de naam van de topicstarter :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: