Reg. datum: 24 januari 2000
Reg. datum: 24 januari 2000
De kans dat je uberhaupt mee mag doen is klein. Ik heb me iig ingeschreven..ben benieuwdquote:BezurK schreef op 23 september 2004 @ 22:51:
nog mensen hier die van plan zijn mee te doen met de Be A DJ contest? Ik zit er nog over te twijfelen, maar ik denk wel dat ik de gok ga wagen
Wordt dan m'n eerste contest
Hebben een foutje in de arm/antiskating geloof ik (moet ik ff nakijken in de ik heb het ooit is opgeschreven databasequote:Vash schreef op 23 september 2004 @ 23:57:
JB-Systems T-3?
In de prijsklasse tot 300¤ vind ik dit nog altijd een hele mooie, http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12717quote:Vimana schreef op 23 september 2004 @ 23:53:
[...]
Wat is volgens jou dan een goed alternatief? Er zit een behoorlijk gat tussen de low-budget draaitafels (¤ 100,- / ¤ 200,-) en de wat hogere klasse (> ¤ 400,-).
En dan heb ik het over nieuwe tafels.
Review op mijn site, http://www.aboutdj.nl/ind...t&task=view&id=26
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12805 Hetzelfde model als de T3 van JB. In de reloop zat een foutje in de anti skating van de arm voor zover ik heb begrepen van Andre Huisman. Dat is daarna door gegeven aan Reloop zelf en of ze er wat aan gedaan hebben weet ik niet.
Daar moet je Dre dus zelf maar ff over mailen.
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12678
Vallen buiten je budget maar als je het op kunt brengen om door te sparen zou ik het zeker doen, dan zit je meteen in het high end gebeuren voor een prijs die in het midden segment thuis hoort.
Reind wijzigde dit bericht 24-09-2004 01:13 (70%)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Is inmiddels gefixed heb ik begrepen. Sowieso een kleine anti-skating kracht is niet iets om wakker van te liggen, pak een one sided vinyl en je kan de AS perfect afstellen.quote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 01:08:
[...]
Hebben een foutje in de arm/antiskating geloof ik (moet ik ff nakijken in de ik heb het ooit is opgeschreven database)
Maar in principe heb je gelijk, de 5000 is een nette
Flake wijzigde dit bericht 24-09-2004 01:17 (7%)
Och dan ben je verplicht om alleen met technics gear te werken die daar staat.quote:Fewture schreef op 23 september 2004 @ 23:59:
[...]
De kans dat je uberhaupt mee mag doen is klein. Ik heb me iig ingeschreven..ben benieuwd
Ik was van plan me ook in te schrijven en dan aan te komen met final scratch, lijkt me lachen op zo'n zwaar gesponserde contest.
Kom je daar aan met je laptop en scratch ampje + 2 platen. En om het helemaal compleet te maken zou ik ook nog zo'n lelijke maar o zo opzichtige pioneer HDJ1000 koptelefoon op m'n kop zetten (ja zelfs de hoofdtelefoon die je gebruikt is van Technics).
Of ben ik weer de enige die daar dan de humor van in ziet
Anti skating stel je niet af met een one sided vinyl.quote:Vash schreef op 24 september 2004 @ 01:16:
[...]
Is inmiddels gefixed heb ik begrepen. Sowieso een kleine anti-skating kracht is niet iets om wakker van te liggen, pak een one sided vinyl en je kan de AS perfect afstellen.
Maar in principe heb je gelijk, de 5000 is een nette
Dat doe je netjes op de manier zoals het hoort, anti skating moet gelijk aan het aantal grammen contragewicht op je arm. Gaat je anti skating maar tot 3 en heb je 4 gram als contra gewicht dan gebruik je het maximale en dat is dus 3.
Flake wijzigde dit bericht 24-09-2004 01:21 (48%)
Je vergeet de Pioneer kledingquote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 01:17:
[...]
Och dan ben je verplicht om alleen met technics gear te werken die daar staat.
Ik was van plan me ook in te schrijven en dan aan te komen met final scratch, lijkt me lachen op zo'n zwaar gesponserde contest.
Kom je daar aan met je laptop en scratch ampje + 2 platen. En om het helemaal compleet te maken zou ik ook nog zo'n lelijke maar o zo opzichtige pioneer HDJ1000 koptelefoon op m'n kop zetten (ja zelfs de hoofdtelefoon die je gebruikt is van Technics).
Hoezo is dat?quote:Fewture schreef op 23 september 2004 @ 23:59:
[...]
De kans dat je uberhaupt mee mag doen is klein. Ik heb me iig ingeschreven..ben benieuwd
Ja is wel grappig, maar o-zo bijdehand. Ik snap niet wat je ermee bereikt behalve dan dat je een beetje de wijsneus uithangtquote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 01:17:
[...]
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
Dat heet provoceren en kan heel leuk zijnquote:BezurK schreef op 24 september 2004 @ 08:52:
[...]
Ja is wel grappig, maar o-zo bijdehand. Ik snap niet wat je ermee bereikt behalve dan dat je een beetje de wijsneus uithangt![]()
"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."
Mijn Honda Civic ESi uit 1992
Dan heb je gewoon een arm die niet klopt en stuur je hem terug naar je leverancier.quote:Vash schreef op 24 september 2004 @ 01:20:
Gaat nogal lastig als er sprake is van een vaste anti skating kracht denk je niet?Dan krijg je de equavalente anti skating kracht in gram nooit gelijk aan de naalddruk, omdat de equivalente anti skating kracht dan niet goed geijkt is
Ja inderdaad............................. ik doe eigenlijk niet anders in het dagelijks levenquote:BezurK schreef op 24 september 2004 @ 08:52:
Ja is wel grappig, maar o-zo bijdehand. Ik snap niet wat je ermee bereikt behalve dan dat je een beetje de wijsneus uithangt![]()
Maar het leek me wel leuk omdat er zo DUIDELIJK in de regels staat dat je ALLEEN met technics gear mag werken op de contest.
Reind wijzigde dit bericht 24-09-2004 12:47 (36%)
Iddquote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 12:42:
[...]
Dan heb je gewoon een arm die niet klopt en stuur je hem terug naar je leverancier.
[...]
Ja inderdaad............................. ik doe eigenlijk niet anders in het dagelijks leven
Maar het leek me wel leuk omdat er zo DUIDELIJK in de regels staat dat je ALLEEN met technics gear mag werken op de contest.
Ik zie de humor er ook wel van in haha
Verschil is dat jij er lakoniek mee om KAN gaan, in de zin van dat jij toch wel af en toe een gig heb enzo. Ik heb nog nooit voor publiek mogen draaien, dus voor mij betekent zo'n contest gewoon wat meer
Er staan 2 SL's dus das niks nieuws.. En die mixer lijkt me niet al te moeilijk. No problem dus. Mijn koptelefoon is ook van Technics, dus das ook niks nieuws.quote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 01:17:
[...]
Misschien omdat er tig anderen zich inschrijven? Tenminste, daar ga ik wel vanuit.quote:
Wat is er mis met technics? Niks toch? Ik draai niet met CD's, maar er staan ook 2 SL's.. nou prima toch? Het "technics only" kan ik wel snappen, het is immers een technics gesponsorde bedoelingquote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 12:42:
[...]
Dan heb je gewoon een arm die niet klopt en stuur je hem terug naar je leverancier.
[...]
Ja inderdaad............................. ik doe eigenlijk niet anders in het dagelijks leven
Fewture wijzigde dit bericht 24-09-2004 14:15 (43%)
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Sorry, maar ik zie er de lol niet echt van in. Je weet van te voren aan welke regels je moet voldoen. Ben je het er niet mee eens, doe dan niet mee. Maar ga niet de boel lopen provoceren want daar bereik je niets mee....quote:Reind schreef op 24 september 2004 @ 12:42:
[...]
"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
lijkt me logisch, maar jij zei dat de kans dat je mee mag doen klein is, maar dat zal denk ik wel meevallen. Ze vragen niet eens om een demo op te sturenquote:Fewture schreef op 24 september 2004 @ 14:12:
Misschien omdat er tig anderen zich inschrijven? Tenminste, daar ga ik wel vanuit.
Dus aan voorselectie doen ze dan niet eens. Lijkt me dom als ze dan uit bijvoorbeeld 100 inschrijvingen 20 willekeurige mensen gaan uitkiezen. Voor hetzelfde geld missen ze dan precies die ene grote talent
voor welke voorronde heb jij trouwens ingeschreven? Ik samen met een maat van me op 9 Oktober in Citylife (Reeuwijk)
BezurK wijzigde dit bericht 24-09-2004 16:14 (11%)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Tja.. heb je gelijk in. Misschien dat je later een demo moet opsturen? "I dunno man.."quote:BezurK schreef op 24 september 2004 @ 16:01:
[...]
lijkt me logisch, maar jij zei dat de kans dat je mee mag doen klein is, maar dat zal denk ik wel meevallen. Ze vragen niet eens om een demo op te sturen
Dus aan voorselectie doen ze dan niet eens. Lijkt me dom als ze dan uit bijvoorbeeld 100 inschrijvingen 20 willekeurige mensen gaan uitkiezen. Voor hetzelfde geld missen ze dan precies die ene grote talent
edit:
voor welke voorronde heb jij trouwens ingeschreven? Ik samen met een maat van me op 9 Oktober in Citylife (Reeuwijk)
Ik heb de tempel aangeklikt..Den Haag is dat. Ik woon in Delft dus das lekker dichtbij dan. Ik kon nergens wat vinden over genres e.d. We krijgen dus eerst hip-hop en dan hardcore op 1 avond?
Fewture wijzigde dit bericht 24-09-2004 19:11 (98%)
lol, alsof je als je normaal met 3 draaitafels draait niet met twee stuks overweg kanquote:Chiron schreef op 24 september 2004 @ 18:39:
ik heb ook even formuliertje ingevuld... en ach ik draai ook normaal op 3x technics ipv 2 boeie? zien wel wat eruit komten lijkt me supercool om zo'n technics cd spelers onder de vingers te hebben
3 is pure luxe
You don't need eyes to see, you need vision

O, en om even terug te komen op de vraag "How to become a DJ"
Is heel simpel, ga eerst oefenen... dan nog eens oefenen... draai dan een paar verjaardagspartijtjes van wat vrienden ofzo, als je goed bent wordt je automatisch meer gevraagd, praat eens met een DJ in een club etc etc.
Het draait allemaal om netwerken, zonder connecties wordt t heel moeilijk...
Nielsracing wijzigde dit bericht 25-09-2004 03:15 (60%)
Canon 20D + 70-200L + 28-75 f2.8 + SpeedLite 550EX + 18-55 - 50mm f1.8 - iPod Mini - Playseat - DFP wheel - Harman Kardon AVR2550 - Sony DVP-7700 DVD - KEF 2005 - Sony KV28FX68 Widescreen - VW Golf II - Toshiba M70 Notebook
en inderdaad.. het gaat er uiteindelijk meer om wie je kent, dan wat je kunt.... wil je een plekkie veroveren
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.