Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Pure breed

Ehmm..... Ik heb een Barton Mobile op 2400mhz, 1GB mem, en een GeForce3.... alleen dit speelt draait echt voor geen meter.

Gewoon het beginschermpje wanneer je moet inloggen lijkt wel te zwaar voor mn systeem, dat draaiende EVE logo wordt echt gerenderd met 1fps per seconde.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Intel Core2Duo E6700 ES // Intel D975X BadAxe2 // OCZ 4GB PC2-6400 Reaper HPC // 8800GT // 4xWD Caviar 160GB RAID0 // DELL 3007WFP-HC // Lian Li A70

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Lawtje.com schreef op 16 september 2004 @ 02:22:
Ehmm..... Ik heb een Barton Mobile op 2400mhz, 1GB mem, en een GeForce3.... alleen dit speelt draait echt voor geen meter.

Gewoon het beginschermpje wanneer je moet inloggen lijkt wel te zwaar voor mn systeem, dat draaiende EVE logo wordt echt gerenderd met 1fps per seconde.

Lijkt me een driver probleem dan, ik heb tijden lang EVE gespeeld op een XP1900+ met GF3 en dat draaide goed genoeg om goed speelbaar te zijn :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

iPhone 3G

Hoeveel skillpoints zit iedereen nu?

PSN ID: Pixxa_NL

[TeamBVD]

Ik zit momenteel aan de 9 mill skillpoints

Joinen mensen -> TeamBVD

Reg. datum: 15 maart 2004

14.7 mill. , maar daar komt morgen nog 1.6 bij op (een battleship skill naar level 5 duurt lang :( )

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

16.8m

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
ChromeBallz schreef op 16 september 2004 @ 01:54:2: wtf zijn "GoT's Raatjes"???????

zet er es 'Pi' voor (net als Rats en Pirates in het engels dus, gewoon een kleine verbastering, ik vond het wel geinig klinken en het leek me een vrij logische afkorting :) ) sorry voor enige onduidelijkheid :+

maar Evol is dus geen pirate corp? ik heb een tijd in XiF gezeten (als Applicant, het was nix voor ons dus we zijn weer weg gegaan) maar dat was nog voor de oorlog met CA, en toen viel Evol ook al continue aan, zonder echte reden... ik heb toen van niemand iets over een 'oorlog' tegen Evol gehoord iig, alleen dat er piraten waren waarvoor je moest uitkijken. Toen de oorlog tegen CA begon ging dat inderdaad gewoon door en sloot Evol zich bij CA aan, dan is het begrijpelijk als we kapot geschoten worden :) maar we zijn toen ook weg gegaan omdat XiF niet in staat bleek zichzelf adequaat te verdedigen (althans niet de Applicants, de echte Xetic corps konden zichzelf natuurlijk aardig redden olv HC :) )

edit:

en al sloot CA zich niet bij Evol aan, ze hadden wel een gezamelijke vijand... waar komt die oorlog met XiF dan vandaan?
quote:
Ind schreef op 15 september 2004 @ 23:45:
- Indigo Seqi, Retired - The Gang, Space Invaders
egh vervelende nick :+ dacht eerst: 'heej dat heb ik niet geschreven :P'

Indi wijzigde dit bericht 16-09-2004 10:48 (20%)

^_^;

CA heeft zich nimmer bij Evol aangesloten en vice versa.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Pure breed

quote:
StarLite schreef op 16 september 2004 @ 03:26:
[...]

Lijkt me een driver probleem dan, ik heb tijden lang EVE gespeeld op een XP1900+ met GF3 en dat draaide goed genoeg om goed speelbaar te zijn :)

Owja et probleem is nu opgelost :)

Mmmm gisteravond ff gespeeld, ik doe de 14 dagen trial, tot nu toe echt heftig :P Kheb alleen nog de tutorial gedaan en de eerste opdracht van de agent waar je 4000 credits krijgt.

Ik herken wel wat uit freelancer, maar dit is echt ingewikkeld :P

Intel Core2Duo E6700 ES // Intel D975X BadAxe2 // OCZ 4GB PC2-6400 Reaper HPC // 8800GT // 4xWD Caviar 160GB RAID0 // DELL 3007WFP-HC // Lian Li A70

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Ja in het begin ff doorbijten zodra je de basics snapt is het heerlijk spelen :)

Ik zit btw net onder de 11 mill skillpoints :)

ik wil geen signature! :(

Pure breed

Ik las net ff dat stukje over races & skills in de openingspost van een van de voorgaande topics. Et ging over 75.000 credits of 100h tijd schelen.....

Kan iemand dat simpel uitleggen? Bij character creation heb ik niet zelf mn skills verdeeld, ik heb gewoon fighter gekozen, is dit erg?

Reg. datum: 23 juni 2003

Als je fighter wilt worden si dat de goede keuze. Het gaat er om dat je niet zoveel mogenlijk skills kiest in het begin maar zoveel mogenlijk op 1 skill gooit. (je kan namelijk als je wilt bij je character creation je eigen skills kiezen) Een skill naar lvl2 is ongeveer gelijk aan 4 a 5 skills naar lvl1. Het scheelt dus wel wat maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit.
^_^;

quote:
Indi schreef op 16 september 2004 @ 10:45:
[...]

edit:

en al sloot CA zich niet bij Evol aan, ze hadden wel een gezamelijke vijand... waar komt die oorlog met XiF dan vandaan?

[...]

egh vervelende nick :+ dacht eerst: 'heej dat heb ik niet geschreven :P'
Evol was FA, Evol verliet FA. Fa had al oorlog met CA, dus Evol had oorlog nog met CA. Evol verklaarde de oorlog aan XIF/Xetic... CA verklaarde oorlog aan Xetic toen ze een piloot neerschoten en eenzijds de NAP aanpasten, over dat laatste is nogsteeds een twist van welles nietus.

Ballz of Chrome

quote:
Lawtje.com schreef op 16 september 2004 @ 02:22:

Ik speel EVE op mn 2de pc met een gf2mx.... Loopt redelijk.

Misschien heb je fsaa of anisotropic filetring aanstaan, en ook idd je drivers niet geupdate. fsaa en anisotropic filetring zet je uit bij beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> GeForce 3 -> direct3d instellingen (of algemene instellingen) -> fsaa en anisotropic filtering het vakje "aplication controlled" uitvinken en de sliders op "off" zetten.

Nieuwe drivers kun je gewoon op de nvidia site downloaden (www.nvidia.com).

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Ballz of Chrome

quote:
DreamCatchers schreef op 16 september 2004 @ 15:30:
[...]

Evol was FA, Evol verliet FA. Fa had al oorlog met CA, dus Evol had oorlog nog met CA. Evol verklaarde de oorlog aan XIF/Xetic... CA verklaarde oorlog aan Xetic toen ze een piloot neerschoten en eenzijds de NAP aanpasten, over dat laatste is nogsteeds een twist van welles nietus.

Evol heeft een standings lijst. Corps op +10 zijn vrienden, corps op -10 zijn vijanden, corps op 0 bestaan niet voor Evol.

Als een corp op -10 staat heeft ie een evol aangevallen, en niet vice versa. Evol zet niet lukraak corps op -10. Als XIF op -10 stond heeft dus 1 of meer van hun corps een evol member aangevallen, en dus verklaart evol XIF de oorlog.

Tja ach, zo heel actief ben ik niet maar net als ik mijn info update word ik eraf gesodemieterd :)

Will McBlack - Ascendance Industries

met grofweg 12.5M skillpoints misschien ietsjes meer.

Ik zit eigenlijk nooit op die IRC channels eerlijk gezegd.

PC1: P4-2.8MHz, 1.5 GB DDR, FX5600, WinXP | PC2: P3-850, 512 Mb SDR, FreeBSD 5.3 | NSLU2

Pure breed

quote:
ChromeBallz schreef op 16 september 2004 @ 16:33:
[...]

Ik speel EVE op mn 2de pc met een gf2mx.... Loopt redelijk.

Misschien heb je fsaa of anisotropic filetring aanstaan, en ook idd je drivers niet geupdate. fsaa en anisotropic filetring zet je uit bij beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> GeForce 3 -> direct3d instellingen (of algemene instellingen) -> fsaa en anisotropic filtering het vakje "aplication controlled" uitvinken en de sliders op "off" zetten.

Nieuwe drivers kun je gewoon op de nvidia site downloaden (www.nvidia.com).
Ja thnx, ik had idd FSAA aanstaan, et staat nu uit en et loopt heerlijk :)

Xetic Fleet Commander
Reg. datum: 04 september 2004

quote:
Indi schreef op 16 september 2004 @ 10:45:
[...]

maar we zijn toen ook weg gegaan omdat XiF niet in staat bleek zichzelf adequaat te verdedigen (althans niet de Applicants, de echte Xetic corps konden zichzelf natuurlijk aardig redden olv HC :) )

edit:

Xetic (Xif is niets meer ;) ) was inderdaad niet in staat zichzelf te verdedigen en ondervind daar nog steeds hier en daar wat probleempjes mee. Maargoed het grootste gedeelte van Xetic blijven mining corps zonder enige ervaring met PvP, ik snap ook niet waarom CA zo blij is dat ze deze steeds blijven afslachten maargoed 8)7

Je mag mij aan de lijst toevoegen :

Ingame Name : HC MasiEEE
Corp : Hegemonic Core
Alliance : Xetic

www.hegemonic-core.com - Zoek je nog een Corperation MSG (HC MasiEEE) - Xetic Fleet Commander

Pure breed

Woei, kben al aardig op weg, begin et onder de knie te krijgen.
Kben serieus aan het overwegen om ervoor te gaan betalen :D

Heeft iemand misschien nog andere tips over wat ik het beste kan doen? Meteen doorsparen voor een nieuw schip?

Ballz of Chrome

quote:
Lawtje.com schreef op 17 september 2004 @ 01:03:
Woei, kben al aardig op weg, begin et onder de knie te krijgen.
Kben serieus aan het overwegen om ervoor te gaan betalen :D

Heeft iemand misschien nog andere tips over wat ik het beste kan doen? Meteen doorsparen voor een nieuw schip?
Corp joinen.

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

en zeker doorsparen voor een schip wat beter is voor wat je het liefst doet (dus mining koop schip met grote cargo en zoveel mogelijk minig lasers, agenten, bij koerier koop snel en grote cargo, combat sterk mogelijk schip natuurlijk :P)

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 01 juni 2001

ik heb mezelf gister ook ingeschreven, en vind het tot nog toe zeer leuk!
Heb alleen nog maar tutorial gedaan en 1 missie van mn agent.
Interface was in t begin een beetje groot, maar werkt uitermate goed vind ik.

Heb bij char creation eigenlijk maar gedaan wat me op dat moment leuk leek, maar hoe maak ik gebruik van de skills die ik daar gekregen heb, op basis van de schools die ik gekozen heb. Ik heb iets met energy boosters en weapons, iemand enig idee hoe ik dat uit kan buiten?

Verder, cool spel, wel de kosten waard denk ik.

'ik snap er geen zak van, maar ik vind de kleurtjes wel leuk...' - girlfriend vs Syntax Highlighting :+

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

join ook het GoT kanaal pplz. altijd wel iemand die je ff kan helpen.
ook veel hazops mensen, mocht je een corp zoeken ;)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Ja niet dan ?

7.3m skillpoints. Met een pauze van 4 maanden :<

Achteraf natuurlijk wel spijt van, maar kon toen niet echt anders :/

Leeg!

iPhone 3G

Ook ik ben wel gewillig om wat mensen te helpen =) contact me maar ingame 'Pixje'. Kvind het altijd wel leuk om n00bs te helpen .. ben er zelf natuurlijk ook 1 geweest en ben toen der tijd ook flink geholpen door mn corp mates..

En ik wil zeker wel een keer ingame afspreken met een aantal gotters!

PSN ID: Pixxa_NL

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: