Hoofdcategorieën
Topicacties

How to Become a DJ... deel XI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Nu met Mac Pro!
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
OverSoft schreef op 16 september 2004 @ 19:30:
En nog steeds sta ik niet in het starttopic :p

Ik draai techno / techhouse met wat club erdoorheen.

Anyway, volgende week donderdag is het weer zo ver, ik moet weer es draaien op een feest van m'n studievereniging en vrijdag draaien op een flatfeest :P

Ik krijg het nog druk :D
olee ben ik dus toch niet de enige die techno draait hier ;) :)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage

Teekmietoejorlieder!

quote:
BezurK schreef op 16 september 2004 @ 20:30:
[...]

Welnee :Y)

Om nooit te vergeten: Han = Merely/XceeD/Merely O-) :P
Foto gallery || Mijn avonturen in Zwitserland

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

Fewture draaide ook techno... maar waar die is gebleven :?

Teekmietoejorlieder!

quote:
Vash schreef op 16 september 2004 @ 22:14:
Fewture draaide ook techno... maar waar die is gebleven :?

Zal wel te druk met OC'en zijn :+

Maar die draait idd techno. Draai veel met hem samen.
We zijn zelfs samen begonnen met draaien en hadden ook de eerste platenspelers samen gekocht :+

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

Zeg m dan es dattie wat vaker langs moet komen! Zomaar uitstappen accepteren we niet! :P
(net zoals TripleM, die volgens mij nog een plaat uit heeft ook, Sex heet het nummer).

http://www.springbeat.se/dj2/ <-- Cute :*

Reg. datum: 12 oktober 2003

* DJKylian draait ook techno en hardstyle soms ook wel beetje Hardtrance.

Dus je bent ckr niet de enige die techno draait. ;)

AboutDJ

quote:
UrinatinventuM schreef op 16 september 2004 @ 17:28:
[...]
Kunnen jullie mij een draaitafel aanraden tot ongeveer budget a la TTX? Ik wil er ook vynil mee gaan rippen, zodat ik deze weer op cd kan branden en afspelen met mijn MP-3000X.

Stanton ST150 beschikt over een nette s-shaped arm en heeft ook een shitload aan features + alle positieve dingen van de super OEM bakken.
Eigenlijk is de ST150 de beste van het stel, hij is zwaarder, heeft meer features en is gewoon de mooiste van het hele stel (alleen had die deckplate wel in de kleur van de STR gemogen naar mijn mening en dan met grote letters Stanton er op net als bij de Synq)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

zeikerd...

Ik denk dat ik voor de Synq XTRM1 ga, ik heb m voor 384 euri bij www.djgear.nl gezien. Het zal nog wel even duren voordat ie in bestelling gaat, ik vind het wel een mooij kerstcadeautje eigenlijk haha :7!

last night i played high stakes toilet Poker: i sat down, splashed the pot with my all-in bet and got a royal flush on the river.

Nu met Mac Pro!

als er meer mensen zijn die techno draaien, waarom kreeg ik dan geen reacties op mijn demo's die ik hier had gezet? Alleen maar "is niet mijn ding" reacties zag ik langskomen :) Ik trok toen dus maar de conclusie dat er geen techno'ers hier ronddwaalden :D

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

quote:
BezurK schreef op 16 september 2004 @ 23:15:
als er meer mensen zijn die techno draaien, waarom kreeg ik dan geen reacties op mijn demo's die ik hier had gezet? Alleen maar "is niet mijn ding" reacties zag ik langskomen :) Ik trok toen dus maar de conclusie dat er geen techno'ers hier ronddwaalden :D
Post eens een link... Ben niet de beroerdste om naar een mix te luisteren :&gt;

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 22 november 2003

quote:
momania schreef op 16 september 2004 @ 22:16:
[...]

Zal wel te druk met OC'en zijn :+

quote:
Vash schreef op 16 september 2004 @ 22:18:
Zeg m dan es dattie wat vaker langs moet komen! Zomaar uitstappen accepteren we niet! :P
offtopic:
Kijk nou even wat gaver is :+ , OC'en natuurlijk. Moet je ook eens aan beginnen Vash :o

mssl wijzigde dit bericht 16-09-2004 23:40 (7%)

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

quote:
Chiron schreef op 16 september 2004 @ 19:02:
[...]

finalscratch is top :) er komt binnenkort versie 2.0 aan, dus wie weet gaat versie 1.0 goedkoper de deur uit.. mij lijkt het ook wel wat in ieder geval

en anders is er nog djdecks ;)

Traktor vind ik wel cool om mee te mixen :) Ik wacht ff op 3, dan kan je elk kanaal op een andere output zetten: linkerkanaal op je front en rechter op je rear. Dan kan je echt met een mixer aan de gang :)

Maar ja, das het nog steeds niet helemaal. Platen zijn zo fucking duur, mixje in elkaar draaien kost je zo 40 tot 80 euro voor een mix. Ik wou eerst voor cd's gaan, gewoon mp3s erop fikken. Maar met cd's krijg je niet de vinyl feeling en dat kan met FS dus wel :)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

AboutDJ

quote:
UrinatinventuM schreef op 16 september 2004 @ 22:55:
Ik denk dat ik voor de Synq XTRM1 ga, ik heb m voor 384 euri bij www.djgear.nl gezien. Het zal nog wel even duren voordat ie in bestelling gaat, ik vind het wel een mooij kerstcadeautje eigenlijk haha :7!

Jij ging hem ook voor opnemen gebruiken hé?

Gebruik dan niet je line out in plaats van phono, versterkers in mixers zijn vaak een stuk beter voor elkaar.

Trouwens niet om Dre te promoten maar hier is ie maar een paar ¤ duurder, http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11708 en dan kun je voor een paar ¤ speling weg laten halen. Ik weet niet of ze dat bij djgear ook kunnen. Ze zullen vast zeggen van wel maar dan draaien ze hem hoogstwaarschijnlijk te strak vast, dat heb ik namelijk al een paar keer zien gebeuren bij andere shops waarvan ik de naam maar niet zal noemen.

Als je namelijk gaat opnemen en je wilt een zo'n goed mogelijke geluids kwaliteit dan moet namelijk de speling ook uit de lagers zijn. Waarschijnlijk niet hoorbaar voor het normale oor maar buiten dat om is het ook iets wat gewoon gedaan moet worden bij de draaitafel omdat het de ...... op de I zet en de draaitafel het verdiend. ;)

http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site

Teekmietoejorlieder!

quote:

Heb deze topics nooit zo intesief gevolgd, dus vandaar dat de links nooit opvielen denk ik.

Maar idd, post maar een linkje en ik luister wel wat, ben wel benieuwd. :)

* momania zal volgende week zelf ook maar weer eens een poging doen om wat op te nemen.

Zal even een oude mix zoeken zodat jullie die vast kunnen luisteren :)

[edit]
Deze is van vrijdag 25 juli 2003: linkie :Y)

momania wijzigde dit bericht 17-09-2004 00:37 (23%)

SMSUseNet.nl

quote:

*bliep* ik heb ze dus gemist O-)
ik ga morgen ff luisteren, ga nou maar es naar bed, studentenavond is leuk, maar s'ochtends dan weer moeten werken om 8 uur is minder...

/edit

Ik was trouwens net in een tent hier in ehv, en daar draaiden ze een nummer dat best wel een lekker nummer was. Ik denk dat deze vraag hier sneller beantwoord wordt dan in het standaard "hoe heet dit nummer topic".

Ik weet de precieze text niet, maar hij ging iig zo ongeveer:
I'm in neeeeeeeeeeed, i'm in need.
(of I belieeeeeeeeeve, i believe)

Met een ontzettend goeie beat er door heen.
Iemand?

/endedit

OverSoft wijzigde dit bericht 17-09-2004 03:12 (31%)

http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen

Nu met Mac Pro!

quote:
BezurK schreef op 19 augustus 2004 @ 19:41:
Ok mensen, ik heb voor de liefhebbers 'n nieuwe mix opgenomen vanmiddag :)
Hij is aardig representatief voor mijn huidige stijl en techniek, dus luister maar even als je geïnteresseerd bent :)

Zoals eerder in dit topic te lezen valt draai ik sinds mei dit jaar, en draai ik techno. Binnen de techno eigenlijk wel verschillende stromingen... Van funky tot schranz ;)

Download hier (50 min. MP3 - 69,3Mb)

Playlist:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
01 - Unknown - Unknown
02 - The Advent - 1 Up [PAIN026 - Tortured Records]
03 - Hardcell - The Play [ZYNC LP02a - Zync]
04 - The Advent - Nite Call [GEMA - Douala Trax]
05 - Graylock - Steaming! [First Impression]
06 - Dave Clarke - The Wiggle (12" Mix) [DEVILS004 - Skint Records]
07 - Eric Sneo vs Andy Düx - Entertainment (Andy Düx Remix) [Over150 - Overdrive]
08 - Michael Forzza - Exposure (Original Mix) [GOST 0004-6 - Ghoststyle]
09 - Adam Beyer & Henrik B - The eye that sees itself (B1 Remix) [ME01 - Mad Eye Recordings]
10 - Manu Kenton vs DJ HS - Metalica [Virtual003 - Virtual]
11 - Eric Sneo vs Andy Düx - Entertainment (Eric Sneo Remix) [Over150 - Overdrive]
12 - OR vs Craze Hacker - ASCII Code [RV01 - Reverse Vinyl]
13 - Robert Natus - Start & Stopbit [Systemcalls001 - Systemcalls]

dat is m'n laatste opgenomen mix :)
Alweer een maandje geleden, ben ondertussen alweer wat beter geworden vind ik zelf.... Maar toch, is best n nette mix en vooral aardig representatief qua stijl dat ik draai zeg maar :)

Overclocker
Reg. datum: 22 april 2000

quote:
Vash schreef op 16 september 2004 @ 22:18:
(net zoals TripleM, die volgens mij nog een plaat uit heeft ook, Sex heet het nummer).

http://www.springbeat.se/dj2/ <-- Cute :*

Daar issie dan! :D

Ik had ook altijd het idee dat er niet echt techno liefhebbers zaten hier. En aangezien ik toch wat harder draai dan de meesten heb je niet echt gespreks stof.

Ik heb nog en mix van Momania en mij samen van 13-9-2004. Die zal ik wel even ergens dumpen vanavond. Ik heb gewoon de record knop ingedrukt ergens, dus hij begint zomaar ergens.

Voor delftenaren en omgeving, 15 oktober draai ik als afsluiter op Proton in Lorre. Flyer volgt.. (en ja het gaat los daar :P )

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Fewture: harder=beter :Y) Schranz 0wn4g3

JT wijzigde dit bericht 17-09-2004 10:36 (4%)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Ik heb effe een vraagie :P :

Ik heb BPM Studio Pro & een Creative Audigy 2 ZS

Nu wil ik de Player A & B beide apart uitsturen naar 2 faders op mijn Pioneer DJM-600s. Is dat mogelijk met mijn geluidskaart?

Ik had dit al geprobeerd:

BPM Studio instellingen:
Player A: 1+2
Player B 3+4

Geluidskaart instellingen:
4 speakers
Minijack uitgang 1 = linksvoor / rechtsvoor
Minijack uitgang 2 = linksachter / rechtsachter

Maar dit werkt niet. Heeft iemand suggesties _/-\o_ ?

www.jzfotografie.eu - Nikon D60, 17-55mm f2.8 ED-IF AF-S, Nikon 50mm f1.8 Series E, Nikon SB-800 & SB-600, LowePro Flipside 300 & Crumpler Pretty Boy 4000 XL bag

quote:
BezurK schreef op 16 september 2004 @ 20:30:
[...]

zeer zeker niet...

Ik draai zelf funky space techno, beetje franse stijl, van (bijna) minimal tot techhouse met progressive invloeden tot aan het redelijk stevige beukwerk.. kan er niet echt een naam aan geven, heb in der loop der tijd wel m'n eigen stijl ontwikkeld denk ik.. moet binnenkort maar weer een mixje posten :)

Afgelopen zaterdag heb ik nog in de kleine zaal gedraaid op Heroes of Techno (en voordat het feest begon nog anderhalf uur in de grote 8-))

Zelf gisteren samen met een maat van me hele dag in de weer geweest op 3 decks (handig zo'n flightcase voor je sl) aan het oefenen voor de dj contest van P60 volgende week

Chiron wijzigde dit bericht 17-09-2004 11:22 (8%)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Teekmietoejorlieder!

quote:
Fewture schreef op 17 september 2004 @ 10:32:
[...]
Ik heb nog en mix van Momania en mij samen van 13-9-2004. Die zal ik wel even ergens dumpen vanavond. Ik heb gewoon de record knop ingedrukt ergens, dus hij begint zomaar ergens.
Ja! Hebbuh hebbuh hebbuh! :P

Reg. datum: 19 september 2002

Wil iemand ff mijn house mixje checken ?
Hij is te vinden op http://www.frisowebdesign...the%20mix%20vol%203.1.mp3

Tracklist:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1. J-Sonic ft Jon Fritz & Abgail Bailey - Release the pressure (original mix)
2. Aston Martinez - Seduction (original mix)
3. Dj john julius knight - Find a friend (audiowhores remix)
4. Hardsoul feat Ron Caroll - Back together (seamus haji dub mix)
5. Hi fashion feat Maria lawson - Watcha gonna do ? (club mix)
6. Portbella - Covered in punk (seamus haji remix)
7. Psycho radio - Sound is shocking (original mix)
8. Soul central - Strings of life (Martijn ten Velden & Mark Knight remix)
9. Michael Gray - The weekend (club mix)
10.Benjamin Bates - Whole (original mix)
11.Brick City vs Tito Puento - The Rhumba 
12.Harry Romero feat. Jessica Eve - What happened ? (original mix)

Achteraf gezien vind ik m een beetje zoetjes voor mijn doen, er komt binnenkort dus wat minder "toegankelijke" mix aan.

Overclocker

Fewture & Momania:
http://www.fewture.net/13-9-2004.mp3

Tracklist is er niet helaas.

pas op, hard :P

laat even weten of de link werkt, kan hem hier op m'n werk niet testen

Fewture wijzigde dit bericht 17-09-2004 13:57 (16%)

Teekmietoejorlieder!

link doet het niet :/

pruster :+

Nu wel 8)

momania wijzigde dit bericht 17-09-2004 14:04 (23%)

Overclocker

quote:
Gefixt, slet :/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: