Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicIk probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)
quote:Tha Biatch schreef op 15 september 2004 @ 00:49:
Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.
Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)
Ow, wat is dat makkelijk op www.yamigo.com te vinden:
naam@hotmail.com@msn.com, Als degene een msn.com adres heeft, dan voldoet naam@msn.com.
Ginz wijzigde dit bericht 15-09-2004 00:53 (3%)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
quote:Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]
Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.
Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?
Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Reg. datum: 20 maart 2003
Ik heb toestel zonder simlock en de laatste firmware maar geen my friends...
Alvast zeer bedankt voor evt. tips....!!!
You can't go nowhere, I swear, without searching for my face thinking I will be there
quote:QuarK schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
[...]
Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.
Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?
Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.
Ze zullen waarschijnlijk niet precies hetzelfde systeem hebben als hoe ik het doe, maar het moet uiteindelijk allemaal om het zelfde draaien.
Elke SonyEricsson* is opgebouwd uit 3 verschillende delen; de mainflash, modemflash en de GDFS. De mainflash en de modemflash samen zijn zogenaamd de kernel, daar draait alles om. De GDFS is de UI die de kernel zichtbaar en handelbaar maakt op een manier dat het zonder AT code's en allerlei andere dingen te bedienen is. In die GDFS zit de toegang tot 'My Friends'. De koppeling tussen 'My Friends' in de kernel en de koppeling die jou het gebruik daarvan mogelijk maakt.
Vodafone, T-Mobile en alle ander provider die een bepaalde 'branding' op het toestel uitvoeren, maken zelf zo'n UI. Met de kernel doen de provider eigenlijk helemaal niks.
Als jouw T630 de UI heeft waarin 'My Friends' niet verwerkt zit, dan heb jij dus geen 'My Friends'. Die UI moet door een SESP te wijzigen zijn, zodat jij wel toegang krijg tot 'My Friends'.
*Disclaimer*
De woorden 'Kernel' en 'User Interface (UI)' gebruik ik even om het iets duidelijker te maken, maar die woorden zijn niet de juiste benaming voor die onderdelen.
*De SonyEricsson P800, P900 en P910 natuurlijk uitgezonderd
Ginz wijzigde dit bericht 27-09-2004 21:54 (14%)
-
-
Reg. datum: 25 september 2000
Kun je als consument zo'n GDFS hier of daar krijgen zodat je je toestel zelf kunt flashen en zelf kunt bepalen wat er aan en uit moet?quote:Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]
Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Zijn er eigenlijk nog meer van die leuke verborgen grapjes?
Wat moet je nou eigenlijk precies vragen als je een SESP binnenwandelt? "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file en tegelijk My Friends activeren?" Of volstaat de vraag "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file?" en wordt daarmee automatisch de My Friends geactiveerd? (en eventuele andere leuke speeltjes?)
blah
Reg. datum: 13 september 2001
Ik heb verbinding, nog niet met iemand gechat want op dit uur is er niemand aanwezig. Maar ik voeg m'n vriendin d'r msn toe en als ik wat wil zeggen kan het bericht niet verstuurd worden.
Waarom is dat?
Thanx
Die blijkt bij SE telefoons op 12 minuten
python powered
Reg. datum: 25 september 2000
Kortom, ik mag fijn naar een ander gaan... *zucht*
blah
Reg. datum: 26 april 2001
Staat een beetje lelijk in de openings post
Ik heb een nokia 6230, en vind dit wel een zeer interessante optie!
thx in advance
Posters laten printen? www.adps.be
Reg. datum: 10 augustus 2003
Reg. datum: 14 maart 2001
>>> Nokia 6230(i) Forum <<<
Ginz wijzigde dit bericht 26-11-2004 12:48 (32%)
-
-
Is er iemand die het werkend heeft gekregen met een KPN (Debitel) Abbo ?
ik heb een 6230, maar krijg hem niet aangemeld.
Duurt ong. 2 minuten, en krijg dan aanmelden mislukt
Wil deze service graag gaan gebruiken, maar het wil niet lukken, en een fatsoenlijke uitleg is er nog niet....
de gegevens van mijn verbinding staan een bladzijde terug
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
-
-
quote:Ginz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:29:
En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?
GPRS werkt gewoon goed, no problemo.
echt puur het aanmelden vertikt ie.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
-
-
blijkt dat de proxy welke stond ingesteld in mijn GSM de boel verstierde !
Reg. datum: 01 december 2004
Ik zou wel graag willen weten of ik met 'n pre-paid kaartje en Orange World wel "gratis" (voor 6 euro/maand) kan MSN/WV'en. =)
Ramon 'Exyll' Smits
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last