Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Dj... deel X

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
Friso schreef op 12 september 2004 @ 22:35:
Je kan ook een pioneer cdj-100 in duitsland kopen voor 350 euro.

Echt een mooi cd spelertje, en het behoudt z'n waarde volgens mij ook wel omdat er "pioneer" opstaat.

>> http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-132821.html

De vraag is alleen of je het in duitsland wil kopen, ik heb het wel gedaan met mn technics en heb er geen problemen mee gehad, na een week was alles geleverd.
Je moet alleen erg snel zijn om loopjes te maken.

Reg. datum: 19 september 2002

quote:
jadjong schreef op 12 september 2004 @ 22:48:
[...]

Je moet alleen erg snel zijn om loopjes te maken.
klopt :+

Reg. datum: 12 oktober 2003

en ook daar wen je wel weer aan. zolang je t maar vaak genoeg doet....

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

quote:
Gaat deze nog een halfjaar de discman in? :D

Reg. datum: 22 november 2003

quote:
Vash schreef op 13 september 2004 @ 08:34:
[...]
Gaat deze nog een halfjaar de discman in? :D
Als jij er weer zolang over doet om een nieuwe set te maken wel ja :+ Nee ik houd van iets hardere muziek en me discman gaat vervangen worden :o

Relax, we understand j00
Reg. datum: 04 februari 2001

quote:
mssl schreef op 13 september 2004 @ 08:38:
[...]

Als jij er weer zolang over doet om een nieuwe set te maken wel ja :+ Nee ik houd van iets hardere muziek en me discman gaat vervangen worden :o
W8 ff een krappe week O-)

Nu met Mac Pro!
Reg. datum: 04 juni 2001

Ik vroeg me af hè, tis wel een beetje offtopic maar het leek me toch leuk om de "vaste" HTBADJ mensen eens wat beter te leren kennen :)

vooral ben ik benieuwd naar op welke school jullie zitten, wat jullie studeren en/of wat voor werk jullie doen :)

om te beginnen: ik doe op dit moment Management, Economie & Recht op Hogeschool inholland in Diemen :) Hiervoor heb ik Technische Informatica gedaan (MBO) op ROC de Amerlanden in A'foort

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage

Reg. datum: 02 juli 2004

quote:
BezurK schreef op 13 september 2004 @ 10:50:
Hiervoor heb ik Technische Informatica gedaan (MBO) op ROC de Amerlanden in A'foort

wauw meesterlijke opleiding en school _/-\o_

kdoe hem zelf ook !

........ :/

Nu met Mac Pro!

quote:
fokkol schreef op 13 september 2004 @ 11:17:
[...]

wauw meesterlijke opleiding en school _/-\o_

kdoe hem zelf ook !

........ :/

lullig voor je, ben blij dat ik het afgerond heb ;)
wat een kloteschool zeg... en vooral een extreeeeem laag niveau opleiding. 4 jaar lang uit je neus vreten en niks uitvoeren en alsnog je diploma halen met achtes en negens. Het zou verboden moeten worden >:) ;)

SMSUseNet.nl

Ik ben 19, doe Electrotechniek op de TU/e... (niet aan beginnen...)
En om bij te verdienen heb ik een eigen bedrijfje (computers repareren e.d.) en ik ben af en toe bezorger voor een shoarma tent :P

Dus... :P

http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen

Extreme Audio

22 jaar, studeer BI in Zwolle en werk in een supermarkt :)
that's it :)

Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen

Reg. datum: 24 januari 2000

23, afstuderende fase HBO Digitale Communicatie (HvU Utrecht)
Part-time werk als ICT-technicus bij een verzekeringsbedrijf en ik probeer m'n producties op vinyl te krijgen..
Reg. datum: 02 juli 2004

18 jaar, 3de jaar mbo ict B) werkd als keukenhulp :Y)
en wou me demo online zetten, maar toen ik die van vash hoorde (goede set btw O-) ) ga ik nog ff wat harder oefenen :)

Reg. datum: 12 oktober 2003

22 jaartjes jong,
Electro tecniek VBO C gedaan en daarna Technische informatica niveau 3 & 4.
Werk nu als technisch medewerker bij een telecom winkel.
Verder ben ik nog flink aan het oefenen als DJ en aan t kijken of ik weer ergens aan de gang kan komen als DJ.

Reg. datum: 20 april 2004

Net 17 jaar, woonachtige te veldhoven en geobsedeerd door Hardstyle. Volg een MBO opleiding ICT beheerder, heb VWO opleiding gedaan. Het geld dat ik nogig had voor apparatuur is de aanleiding geweest om niet een HBO, maar een MBO BBL (werk/school) opleiding te gaan doen, en t bevalt me prima :> Ben nu werkzaam als systeembeheerder bij een witgoedzaak. Alleen thuiservaring, en vroeger met drive-in (maar dat was Top40 crap)

Reg. datum: 07 oktober 2003

Ik zal er wel nieij bij horen..... :| Maar ikke is 13 en doe VWO in Oosterhout, daaro bij Breda... :P

zeikerd...

Ik ben fulltime Software Ontwikkelaar, 24 jaar oud, deed parttime Management Economie en Recht aan de Hogeschool van Amsterdam en ga dat na een kleine periode van rust (huis gekocht, vriendin uit, wat je rust noemt :p) weer doen.

Verder heb ik eigenlijk alleen mijn MAVO afgerond aan het Augustinus College in Beverwijk van weleer (nu Kennemer College) en ben daarna Elektrotechniek gaan doen aan het Nova College in Beverwijk. Na 4 jaar gek*t ben ik een particuliere opleiding Microsoft Certified Solution Developer gaan doen aan het EnterIT in Heerhugowaard.

Ik ben vooral een huiskamer-DJ omdat ik het nog niet al te goed kan. Draai wel eens op themafeestjes, maar boven de 50 man ben ik nog niet geweest helaas. Mijn potentie is wel wat groter te worden, maar dan moet ik eerst nog wat beter oefenen.

Ik kan bijvoorbeeld niet altijd binnen de gestelde tijd beatmixen. Of gewoon helemaal niet als er een wat complexere basslijn in zit. Verder moet ik nog heel erg werken aan overgangen... Iemand tips hierover, hoe zij een ander nummer inmixen?

Wat ik draai? Hardstyle/-core is mijn passie, vooral de wat melodieuzere kant. Ook de industriele kant vind ik lekker om te luisteren/horen. Op themafeestjes draai ik van alles van 70-er jaren tot nu, en na een bepaald uur mag ik dan eindelijk hardstyle draaien, omdat er een kleine harde kern is daar haha _/-\o_

bartvdvliet wijzigde dit bericht 13-09-2004 17:34 (45%)

last night i played high stakes toilet Poker: i sat down, splashed the pot with my all-in bet and got a royal flush on the river.

20 jaar, studeer (ook) aan de Hogeschool van Utrecht, Academie voor Digitale Communicatie, 4e jaars... Verder werk ik in een slijterij en bij een licht- en geluidsbedrijf. Af en toe snoep ik nog wat bij met discoshows.

Here I am, so what are you 2 other wishes?

25 jaar, studeer aan de Hogeschool van Amsterdam, opleiding Informatica.

Ik werk verder als freelance webdesigner/ict kluns, als vrijwilliger in het lokale jongerencentrum hier en bij poppodium P60 waar ik nog weleens een plaatje draai.

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Reg. datum: 16 april 2004

19 jaar ict rotterdam, ben nog geen dj ga binnenkort beginnen

You shut-up or i will #shutdown -h now You.

Acties: [view]

Door: BtM909
Moderator WEB/GFX/DTE
( o Y o )
Reg. datum: 08 juni 2000

25 jaar, heb BI gedaan op Hogeschool Holland (ja, voordat het inHolland werd :)) in Diemen. Implementeer nu bijna 5 jaar high-end contactcenters.

Heb in de tussentijd wat webdesign projecten gedaan en ben ook inmiddels al een paar jaar DJ (<-- stoer om te zeggen :D ;))

Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)

Reg. datum: 05 oktober 1999

ik ben 27 en werk full-time als software engineer en heb HTS Hogere Informatica in Eindhoven gestudeerd...
Op dit moment ben ik bij een kleine bedrijf in Den Bosch voornamelijk met bezig Flash en soms met Java.
Daarnaast heb ik samen met m'n vader een computerwinkel (misschien wel ooit full-time :) )
Tijdens mijn schaarse vrije tijd probeer ik (thuis) wat te dj'en... ongeveer 8 jaar geleden was ik al bezig met dj'en met een of andere JB Systems dubbele cd-speler en een prut Numark mixertje, maar op een gegeven moment is dat verwaterd, sinds vorig jaar ben ik weer bezig.

quote:
He BtM909... ik zie jou regelmatig in topics die over Flash gaan. Wat doe jij vnl. met Flash?

Canard wijzigde dit bericht 13-09-2004 19:42 (17%)

eerst even langs de kvk

21 Jaar werk inmiddels al 4 jaar. Ben Netwerk / Systeembeheerder als beroep met als voorkeuren Windows 2000/2003, Citrix en Cisco.

Ben Bedroom DJ en dat puur voor de hobby. Het is de ultimate release na een drukke dag.

Verder volg ik dit topic al vanaf het eerste deel ben alleen geen active poster..

Arne_F wijzigde dit bericht 13-09-2004 19:01 (6%)

Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....

Nu met Mac Pro!

lache om dat allemaal te lezen zo :D

Wat grappig dat ik trouwens twee keer ADC zie langskomen (vd HvU), dit zou ik in principe ook gaan doen eerst, maar door mijn stage (20 weken lang 40 uur per week C# en XML/XSLT programmeren) kwam ik erachter dat het uitvoerende op ict/media gebied toch niet echt 'mijn ding' is... Ik kon het best goed hoor, daar niet van, doe het ook nog steeds graag als hobby, maar als werk? :? Poe, mij niet gezien ;)
vandaar dat ik nu MER doe, bevalt me prima trouwens :)

'later' misschien een eigen bedrijfje in softwareland beginnen, of webdesignland :)

Reg. datum: 24 januari 2000

Nou veel uitvoerend is er aan onze opleiding ook niet echt hoor. het is meer all-round.
Ik ben ook geen diehard programmeur en zou dat ook niet willen zijn :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: