* BreeeZe gaat ook eindelijk zijn plannen uitvoeren
Heb gister een schermpje en gps ding besteld (bij stanet, bedankt voor dit topic

)
Helaas was het gps ding niet binnengekomen gister bij hun, hopelijk vandaag wel, dan heb ik het morgen binnen
Als basis gebruik ik een afgedankte sony laptop, pcg-r600hek, PIII-600
Het scherm was defect, maar dat maakt niet uit,die heb ik eraf gehaald en nu is ie lekker compact
Ga straks een fm-modulator halen voor de audio en een universele laptop adapter voor in de auto bij de kijkshop.
Voordeel bij een laptop is dat er een batterij inzit die de buffer vormt tijdens het starten van de auto zodat hij niet uitgaat.
De voeding ga ik dmv een relais schakelen op de stuurspanning van m'n radio, dus radio uit, geen oplaad spanning meer.
Tevens zit ik eraan te denken om zo ook de aan/uit knop te schakelen, dus dat hij een korte puls krijgt als de radio aan gaat, afsluiten doe ik dan via windows zelf.
Uiteraard komt er ook WiFi op, maar het schijnt nogal lastig te zijn een 54Mbit pcmcia kaartje te vinden met externe antenne aansluiting, dus ik denk dat ik maar een asus kaartje met opstaand antennetje ga modden.
Is het overigens mogelijk om een IDE dvd-speler via een usb-hdd interface aan te sluiten? LEZEN
* BreeeZe heeft er zin in