Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juni 2002

Hmm, dat het hoog van Rotel's nogal scherp wordt heb ik ook wel ervaring mee...
Hier is het enkel bij hoge volume's dat het echt scherp gaat klinken, op lagere volume's hoor je niets van scherpte.... :)

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Reg. datum: 01 oktober 2000

quote:
JT schreef op 09 september 2004 @ 10:16:
[...]

Mjah, op zich een beetje lullig als ik het daar niet ga halen :P Maar misschien moet het maar ff ja :P
Mwoa vind ik niet, het spul staat er toch om beluisterd te worden? :P

Hackintosh: Core 2 Duo 4GHz | Gigabyte P35-DS3P | 8GB OCZ Platinum PC1000 | PoV 8800 GTS

Mountainbike t3h pwn
Reg. datum: 07 november 2000

Ik vraag gewoon of ik mezelf mag bedienen, eerlijk compromis toch ? :Y)

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Mijn Honda Civic ESi uit 1992

Anders koop je daar toch een setje bananen of kabel, vergoed je ruim de kosten/ moeite van het beluisteren. :)

www.hospitalitylife.nl

Mountainbike t3h pwn

:D Kep al een adres voor goedkoop kabel, ik kijk wel ff voor iets anders ofzo ja :P

"Sometimes life can only really begin with the knowledge of death. That it can all end, even when you least want it to."

Reg. datum: 01 oktober 2000

quote:
JT schreef op 09 september 2004 @ 18:19:
:D Kep al een adres voor goedkoop kabel, ik kijk wel ff voor iets anders ofzo ja :P

Ja nog meer leuke eindtrapjes, ze staan er om geluisterd te worden, dus waarom niet? Boeiend dat je niks koopt, als je kleren gaat passen koop je toch ook niet nog ff een broekriem omdat je anders niks bij die winkel zou kopen? :/

:)

Hackintosh: Core 2 Duo 4GHz | Gigabyte P35-DS3P | 8GB OCZ Platinum PC1000 | PoV 8800 GTS

DIY
Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
PsychoRealm schreef op 10 september 2004 @ 01:39:
[...]

Ja nog meer leuke eindtrapjes, ze staan er om geluisterd te worden, dus waarom niet? Boeiend dat je niks koopt, als je kleren gaat passen koop je toch ook niet nog ff een broekriem omdat je anders niks bij die winkel zou kopen? :/

Idd, verkopers moet je zien te overtuigen om het daar te kopen. En als je op een rustig moment binnenloopt, dan hebben ze toch niets anders te doen.

Hoe meer je weet, hoe groter de grip op je levensomgeving

Reg. datum: 24 juli 1999

quote:
Dupje schreef op 09 september 2004 @ 17:32:
Hmm, dat het hoog van Rotel's nogal scherp wordt heb ik ook wel ervaring mee...
Hier is het enkel bij hoge volume's dat het echt scherp gaat klinken, op lagere volume's hoor je niets van scherpte.... :)

Even over Rotel power amps,

Ik heb zelf een RB-991 gehad (voorloper van de huidige RB-1080) en ik vond ook het hoog (te) fel. Het laag was wel lekker (puntig , maar helaas niet zoveel drive en impact). Draai nu met een Yamaha MX-1 en het laag is minder puntig maar wel veel meer drive en het hoog is ook lekkerder (minder over de top).

Als je een echt goede rotel wilt kopen zou ik alleen de RB-1090 als kandidaat zien , deze amp is veel beter gebouwd dan de rest uit de serie en echt een klasse amp.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Mountainbike t3h pwn

quote:
Taco schreef op 10 september 2004 @ 16:57:
[...]

Idd, verkopers moet je zien te overtuigen om het daar te kopen.
Mwoah, ik weet toch al dat ik het niet zo goedkoop ga krijgen hier.

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

Specs:

H/K avr230
Technics Cd speler (zonder AB :( ) SL-P177A
Boxen >20 jaar oud SB-202
Philips TV + video (niet echt bijzonder)

http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/IMG_0216.jpg
Fear my night photo skilz :P (Lekker stilgehouden) Check de ruimte die ik overhoud op de plank :Y)

http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/IMG_0217.jpg
Zonder flits = duim op de flitser= auw 8)7

http://home.hccnet.nl/niels.winters/Computer/IMG_0214.bmp
Zonder kappen

Te verbeteren:
RUIMTE!!! :P
Center, weet iemand waar ik die moet plaatsen :X

Roamor wijzigde dit bericht 10-09-2004 23:21 (14%)

Dookie Fundamentalist

Mountainbike t3h pwn

Misschien anders satellieten nemen voor als je surround draait ? Kan je wat beter plaatsen.

Reg. datum: 24 april 2000

gewoon je stackje componenten verdelen in twee halfhoogte stapels, dat moet net naast elkaar kunnen daar volgens mij, en dan center erbovenop. Maarre, je houdt van stereo ook al niet veel over zo.. mahja, dat heb je soms zo als je thuis woont of op 1 kamer.

Als je speakers zo dicht naast de tv staan heb je die center echt niet nodig hoor. ;)

www.hospitalitylife.nl

The man with the plan
Reg. datum: 17 januari 2001

Inderdaad, wat moet je met een center? Surrounds (mocht je die nog niet hebben) of een sub lijken me in jouw situatie meer toe te voegen.

Great minds think alike!

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Kun je geen echte foto's posten? :) Die productiefoto's zijn nu niet echt boeiend om te zien ;) Verder wel heel leuke luidsprekers :P

TCF Specs - Forza Scuderia Ferrari

Op zoek naar user icon...

quote:
PsychoRealm schreef op 10 september 2004 @ 01:39:
[...]

Dit vind ik wel raar...............

Sterker nog, hier erger ik me aan. Normaal gesproken zou ik zeggen dat je stelling klopt. Echter de boodschapper waar jij op reageert heeft al aangegeven ergens anders te willen kopen. Dan vind ik het laag om zo te doen. De verkoper steekt er tijd, dus geld in. Dat zit mede in de prijzen zoals die in Nl. zijn.

Als je tussen verschillende winkels twijfelt is het een ander verhaal, de verkoper moet dan maar proberen zijn eigen spul te verkopen. Hier is geen sprake van twijfel over de winkel. Ik vind dit niet kunnen.

1 game pc en 4 kantoor pc's

quote:
Play schreef op 11 september 2004 @ 00:44:
Als je speakers zo dicht naast de tv staan heb je die center echt niet nodig hoor. ;)

Er is wel degelijk verschil tussen een fysieke center of een phantom center. Naar gelang je fronts beter zijn zal de phantom center ook beter worden.

Ook met een dermate kleine afstand tussen beide speakers. Persoonlijk lijkt me dat minder klinken, minder diepte en minder wijds stereobeeld.

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
Blue Eyes schreef op 12 september 2004 @ 12:19:
[...]

Er is wel degelijk verschil tussen een fysieke center of een phantom center. Naar gelang je fronts beter zijn zal de phantom center ook beter worden.

Ook met een dermate kleine afstand tussen beide speakers. Persoonlijk lijkt me dat minder klinken, minder diepte en minder wijds stereobeeld.

Gelukkig ken ik niets beters... :P Zodra ik weer uit huis ben, heb ik meer mogelijkheden qua ruimte.

Er is trouwens ook maar 1 "spot", de hotspot (punt van de foto's), overal anders hoor je vrijwel alleen rechts 8)7

Dookie Fundamentalist

quote:
Blue Eyes schreef op 12 september 2004 @ 12:19:

Een wijds stereobeeld, met de fronts minder ver uit elkaar dan de afstand tussen de woofers en de tweeters?

Sure. Whatever.

quote:
Jasper Janssen schreef op 12 september 2004 @ 14:14:
[...]

Een wijds stereobeeld, met de fronts minder ver uit elkaar dan de afstand tussen de woofers en de tweeters?

Sure. Whatever.

Ik doelde puur op het feit dat ze dicht bij elkaar staan. Niet in relatie met andere onderwerpen.

Wil jij beweren dat je een mooi stereo beeld kan hebben met de speakers zo dicht bij elkaar???

Met MIJN smaak zal dat zeker (uiteraard speaker afhankelijk) zeker 1,75-2,25 meter moeten zijn.

Ik heb ze zelf (gelukkig heb ik de ruimte) een meter van de zijmuur, een meter van de achterwand staan. De fronts staan 2 meter uit elkaar, gemeten vanaf de zijkant van de speaker. Verder gebruik ik geen center. Dit omdat er geen bijbehorende center te krijgen is. Er is wel een in de serie maar deze is klankmatig anders dan de fronts. Ik heb begrepen dat er geen bijpassende center komt.

Hier een foto. Het is niet 100% meer zoals het nu is, in basis staat het nog wel zo. Alleen de afstanden zijn wat aangepast.

http://download.blue-eyes.nu/overzicht11.jpg

blue eyes wijzigde dit bericht 12-09-2004 15:50 (40%)

Reg. datum: 17 december 2003

Hej blue eyes altijd weer leuk om fotos van je setje te zien :D. En ik volg het topic op het ht forum ook over je nieuwe meubel, maar wanneer kunnen we hem ongeveer verwachten ?

[ help me (A) ]

Ligt er allemaal een beetje aan.

Ik moet nog steeds op vakantie. Ik heb twee weken vrijgenomen om daarin tweemaal een week weg te gaan. Heb tot nu toe drie dagen vrij gehad omdat ik naar de kapper moest :D . Echter waarschijnlijk zal de tweede week niet doorgaan omdat mijn vriendin dan op cursus moet. Wellicht dat ik dan die week gewoon lekker thuis blijf en dat meubel ga maken.

Maar ik moet eerst nog een paar kleine zaken op een rijtje zetten. Ben nog op zoek naar een MDF leverancier. Heb daar vanmiddag iemand voor aangeschreven, dus wellicht kan het snel gaan.

Weet iemand een adres voor MDF die andere diktes dan de standaard kan leveren? Praxis en de Gamma leveren niet dikker dan 18 mm, ik wil graag 30mm. Lijmen zal moeilijk gaan, dit ivm de mogelijkheden die ik heb om te zagen, lijmen en transport.

Normaal gesproken zal ik het in jan. pas maken.

Reg. datum: 17 december 2003

bij ons in de karwij kan je gewoon dikkere maten halen hoor ik geloof ook 30 mm. Wijzelf halen er altijd 22mm geen enkel probleem, en ut wordt ook nog op maat gezaagt ;)!

[ help me (A) ]

quote:
Blue Eyes schreef op 12 september 2004 @ 17:02:
Weet iemand een adres voor MDF die andere diktes dan de standaard kan leveren? Praxis en de Gamma leveren niet dikker dan 18 mm, ik wil graag 30mm. Lijmen zal moeilijk gaan, dit ivm de mogelijkheden die ik heb om te zagen, lijmen en transport.
Bij veel bouwmarkten kun je in ieder geval ook reeds verlijmde 2x18 platen kopen, dat is sowieso volgens mij wat je krijgt als je ergens 36 bestelt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: