Zo, ff het verhaaltje.
Ik ben student in eindhoven, waar ik ook op een mooi kamer van 25 m^2 woon. Dit is ruimschoot voldoende om je HT spullen neer te zetten en goed te kunnen genieten.
Momenteel loop ik stage in heerlen omdat het in eindhoven moeilijk was een stage plek te vinden. Ik woon dan dus ook weer een half jaar bij mijn ouders (terror).
Ik heb zowat mijn halve ht set mee genomen naar heerlen, en heb nu sinds 3 dagen ook een beamer in mijn bezit, waar ik vandaag een scherm voor heb gemaakt.
Mijn set bestaat uit
Marantz sr7300
Front speakers: B&W DM309
De nieuwe aanwinst de projector EPSON TW 10H (sport edtion)
De rears tijdelijk deze oude philips speakers( in eindhoven staan mijn JBL TLX4's nog dit zijn ook zuilen net als de fronts)
De TV Grundig 72 cm breedbeeld
En het scherm wat ik morgen nog ga ophangen, zodat ik er voetbal op kan kijken
Het scherm heb ik vandaag met mijn vader gemaakt volgens deze constructie:

het is 190x110 en is gemaakt met vuren houten latjes verstevigd in de hoeken met mdf en hoek profielen. Hierover heen is een laken gespannen. Is het nu nog een goed idee om het laken nat te spuiten??? het is trouwens al super strak
Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik dit geheel goed heb opgesteld in eindhoven maar mijn stage duurt nog tot 15 januari

daarna zal ik posten hoe het er in eindhoven uitziet.
komende updates: Een Diy Subwoofer op basis van de ADIRE SHIVA MARK IV
Een marantz progressive scan dvd speler (nu een jvc XN-v33SL).
Ik ben erg tevreden met me setup denk alleen dat de full potentiel op deze kleine rotzooi kamer er niet uit zal komen

, nog ff w88 dus
Let niet op de rotzooi en hoe het staat dat kan helaas nu nog niet anders
vragen en reacties graag welkom
robbie1234 wijzigde dit bericht 02-09-2004 21:29 (13%)