Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
ShaDoW schreef op 31 augustus 2004 @ 14:16:
[...]

Volgens mij zag ik ze voor ~15mil gaan, het is bizar jah... cruisers zijn gewoon goedkooper & meer insurance heheh
22m in yulai... Echt fucked up.

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 25 augustus 2004

Hey ik zie dat jullie die zwarte balkjes weg hebben hoe doe je dat?

enne..wicked, dat zegk alleen maar als een "sarcastische" opmerking omdat ik weet dat velen dat niet een leuk woord vinden (including me)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
Deslaw schreef op 31 augustus 2004 @ 18:26:
Hey ik zie dat jullie die zwarte balkjes weg hebben hoe doe je dat?

enne..wicked, dat zegk alleen maar als een "sarcastische" opmerking omdat ik weet dat velen dat niet een leuk woord vinden (including me)
ik zeg ook soms wicked hoor....
en ik zit al in hazops :P

maaruh, moet je widescreen uit zetten in je options.

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

KoelkastFilosoof
Reg. datum: 23 februari 2000

Vraagje

Ik heb EVE nu 5 dagen getriald. en opzich vind ik het idee wel leuk
maar ik word knettergek van al dat gewacht.
ik vanmiddag bv een cargo missies van bv 12 jumps verder zijn : resultaat een uur lang op autopilot vliegen om ff heen en weer te gaan
en om mijn bantam vol te minen ben ik 5 min aan het wachten, heen en weer vliegen is nog es een keer dat.

hetzelfde geld voor mijn schipje upgraden.
gekocht :
2 medium rail guns
mechanic skill
navigation skill
afterburner skill
hybrid tower skill

gevolg : een reis van 71 jumps om dat zooitje op verschillende punten op te halen.
en dus weer een hele middag lopen autopilotten.

word dit laterop nog wat minder, of blijft dit gewoon een spelletje van veel wachten en weinig doen ?

heuveltje wijzigde dit bericht 01-09-2004 00:03 (4%)

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen
WOW : Tlor lvL 60 mage, Wilow LvL 58 priest. Toria LvL 32 warrior @aszune

Reg. datum: 23 juni 2003

Het wordt een spelletje van tactische plekken weten waar ze allemaal die dingen verkopen zodat je ze kortbij en zoveel mogenlijk op 1 punt kunt kopen.

Maar het wachten blijft wel wat maar je gaat steeds meer dingen buiten eve doen. Tis geen spel dat je fullscreen draait.
Reg. datum: 25 augustus 2000

je hoeft natuurlijk niet altijd het goedkoopste item te kopen, scheelt je heel wat reizen :)

Reg. datum: 03 maart 2004

tis cker geen game die je fullscreen draait, maar om afk te gaan tijdens autopilot in 0.4 en lager zou ik cker niet aan raden ;) vanwege piraatjes hehe })

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

tis gewoon goed op letten waar je je stuff koopt.
je kan op het groene icoontje klikken, dan zie je waar het te koop is voor welke prijs, en hoeveel jumps het vliegen is. bij een item dus he, die je wilt kopen.

trainen blijft wachten, je stopt er (als het goed is) ook nooit mee...
en 2 medium railguns gaan niet op je bantam passen, die passen namelijk alleen op een cruiser...

je kan altijd mij ff convo'en als je vragen hebt, nick staat in siggeh

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

^_^;

En ja, op een gegeven moment als je geen carebear word zal je meer doen dan autopilot te gebruiken. 8)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Heb Eve weer opgepakt sinds een maandje.. (ben gestopt toen het final ging)
Moet zeggen dat het flink vooruit is gegaan.. miste echter nog een ding, maar dat heb ik al opgelos".

Het is namelijk niet zo makkelijk om te onderzoeken welke agents er allemaal in het systeem/region zitten waar jij op dat moment bent. Heb me soms wezenloos gezocht (van station naar station hoppen) voor een agent met beetje quality (ik doe niet aan corp opbouw. maar aan agent opbouw :-) )

dus daar een oplossing voor bedacht.. en dat is geworden.. een igb website die het allemaal automatisch voor je uitzoekt..
1 nadeel.. de database is nog niet helemaal gevuld.. er zitten nu ong 8600 agents in met hun locatie.. echter 870 ervan is de quality ingevoerd..

ben er dus nog wel ff mee bezig.. maar wil ook anderen ervan laten profiteren (die dan ook weer mogen meehelpen met vullen/aanvullen vna de database).

Het is nog in alpha/beta stadium.. wat inhoudt dat er nog wel eens een error 500 in beeld kan komen als ik er mee bezig ben.. ook werkt nog niet alles (zie oa. de todo list)

Ik geef op dit moment iedereen ff 2 dagen om het te bekijken.. lijkt het je wat.. laat het me dan via evemail weten (Sundace II), dan voeg ik je toe aan de whitelist.
Wil je toegang voor ene totale corp. Laat dan de CEO ff een evemail sturen, dan krijgt de hele corp toegang.

De agentlist blijft in ieder geval tot eind dit jaar gratis.. waarschijnlijk ook daarna nog wel, maar dat ligt aan de input van spelers...
een x ISK donatie storten mag natuurlijk altijd.. kost me namelijk behoorlijk wat tijd om alles bij elkaar te sprokkelen en te bouwen

waar te vinden:
igb: http://www.nexus-zone.com/eve/alal.asp

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
sun.dace schreef op 01 september 2004 @ 11:54:
Moet zeggen dat het flink vooruit is gegaan.. miste echter nog een ding, maar dat heb ik al opgelos".

Het is namelijk niet zo makkelijk om te onderzoeken welke agents er allemaal in het systeem/region zitten waar jij op dat moment bent. Heb me soms wezenloos gezocht (van station naar station hoppen) voor een agent met beetje quality (ik doe niet aan corp opbouw. maar aan agent opbouw :-) )
Hoe ik altijd agents vind, is door bij de agent-list van een corp te kijken. Je kunt een lijst opvragen van b.v. welke corps er allemaal bij Caldari zitten, en per corps kun je daarna kijken welke agents ze hebben. Aangezien ik meestal toch een hoge agent opzoek en daar een tijdje in de buurt blijf is het dan niet zo erg om een agent iets verder weg te vinden.

Reg. datum: 01 oktober 2003

quote:
sun.dace schreef op 01 september 2004 @ 11:54:

dus daar een oplossing voor bedacht.. en dat is geworden.. een igb website die het allemaal automatisch voor je uitzoekt..
1 nadeel.. de database is nog niet helemaal gevuld.. er zitten nu ong 8600 agents in met hun locatie.. echter 870 ervan is de quality ingevoerd..

ben er dus nog wel ff mee bezig.. maar wil ook anderen ervan laten profiteren (die dan ook weer mogen meehelpen met vullen/aanvullen vna de database).

Het is nog in alpha/beta stadium.. wat inhoudt dat er nog wel eens een error 500 in beeld kan komen als ik er mee bezig ben.. ook werkt nog niet alles (zie oa. de todo list)

Ik geef op dit moment iedereen ff 2 dagen om het te bekijken.. lijkt het je wat.. laat het me dan via evemail weten (Sundace II), dan voeg ik je toe aan de whitelist.
Wil je toegang voor ene totale corp. Laat dan de CEO ff een evemail sturen, dan krijgt de hele corp toegang.

De agentlist blijft in ieder geval tot eind dit jaar gratis.. waarschijnlijk ook daarna nog wel, maar dat ligt aan de input van spelers...
een x ISK donatie storten mag natuurlijk altijd.. kost me namelijk behoorlijk wat tijd om alles bij elkaar te sprokkelen en te bouwen

waar te vinden:
igb: http://www.nexus-zone.com/eve/alal.asp
En wanneer gaan die 2 dagen dan precies in? Ik kan mij trouwens herinneren dat dit eerder door iemand is gedaan. Ik heb iig al eens een online DB gezien van agents incl. alle gegevens als qualities en de onderwerpen welke ze researchen.... ben alleen ff te lui om het nu op te zoeken ;)

2 dagen lopen sinds gisteren...
denk dat ik het laat doorlopen t/m zaterdagmiddag
(dus verlenging van 1,5 dag)

Heb op internet alleen een database kunnen vinden met agents waarbij je zelf de regio etc. moest invoeren en die niet igb werkte. Degene waar ik mee bezig ben werkt in de igb, gaat dezelfde zoekfunctie krijgen als de pagina die ik had gevonden, maar doet nog meer, namelijk ook een direct overzicht tonen van de regio/system waar je in zit.

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Ey Dream, hoe is het daar in EVE? Ooit nog Jean gezien? Dat was m'n character die ik verkocht heb. Ben benieuwd of die gast er mee door gespeeld heeft :)

World of Warcraft heerscht!

^_^;

quote:
zanac schreef op 02 september 2004 @ 11:52:
Ey Dream, hoe is het daar in EVE? Ooit nog Jean gezien? Dat was m'n character die ik verkocht heb. Ben benieuwd of die gast er mee door gespeeld heeft :)
Jepz, die speelde paar maanden geleden nog.. Denk dat ik hem eens neergeschoten heb maar kan me vergissen, ben nogsteeds member van Omega corp.

Reg. datum: 04 juni 2003

Nog bedankt voor de trial key.

Ik heb het spel gekocht en mijn trial period loopt af in 2 dagen. Kan ik dan mijn key van de gekochte game ergens invoeren voor een maand extra die bij het gekochte spel hoort?

Specs 3dmark2003: 6048

Reg. datum: 19 juni 2001

zeker kan dan, moet je op www.eve-online.com, dan account managment en dan modify existing

daar zou het ergens moeten staat :)

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Kan zijn dat je het niet vindt (tenminste als ik begrijp dat je een CD versie ergens gekocht hebt) want ik lees vaker die topics op eve-online van mensen die de CD versie in een winkel gekocht hebben en niet kunnen upgraden want je hebt al een key (die van de trial).

Dit kan wel opgelost worden door een mailtje naar customer support te sturen dan kan dat gefixed worden :)

ik wil geen signature! :(

[TeamBVD]

Iemand hier die nog gebruik gaat maken van de "The power of 2" aanbieding? Een tweede account voor 35,85 dollah met 6 maanden tegoed?

Joinen mensen -> TeamBVD

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

nah, ik heb al genoeg accounts wel mooie aanbieding :P

ik wil geen signature! :(

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

sla leuk die aanbieding, maar daarna kost t gewoon weer 65 dollar, ware het niet dat het automatisch wordt afgeschreven :) .

Ps, t lukt me volgens mij ook niet om op 2 beeldscgermen een d3x apliccatie te draaien. 'k kan kiezen tussen links of rechterbeeldscherm, maar niet allebei .. (9800pro). Had ik trouwens ook met m'n vorige kaarten (gf2 / gf4). Waarschijnlijk omdat ik 2 ' verschillende' desktop resoluties draai?

traktor scratch!

Xetic Fleet Commander
Reg. datum: 04 september 2004

Ik wist dat dat een redelijk grote groep mensen hier ook speelden 8)7 wel cool natuurlijk veel verschillende corps, zelfs wat vijanden hier :*)

Enne ola Senor Erikie _/-\o_

www.hegemonic-core.com - Zoek je nog een Corperation MSG (HC MasiEEE) - Xetic Fleet Commander

Reg. datum: 28 oktober 2003

Heya, ik had een week geleden een buddy account gekregen, en het spel is echt tof! erg verslavend tbh, wil graag verder spelen maar dan moet ik betalen. Ik heb evt. wel een CC ter beschikking.

Ik had even een paar vragen over verschillende betaalmethodes, alsvolgd:

-Ik wil graag weten hoe jullie betalen om Eve te spelen, en wat volgens jullie het makkelijkst of beste/goedkoopste is.

-Gebruikt er iemand een gametimecard? Zoja, waar kan je ze bestellen? of moet je een gamestore zover zien te krijgen om ze te importeren?

alvast bedankt, DT 8)

Reg. datum: 23 juni 2003

Met een CC is het het goedkoopst en het snelst.
Ikzelf betaal via wiretransfer (internet bankieren van rabobank), het kost dan 6 a 7 dagen voordat je betaling binnen is. Met een CC zou je meteen door moeten kunnen spelen.
'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
DarkTemplar schreef op 04 september 2004 @ 18:34:
-Gebruikt er iemand een gametimecard? Zoja, waar kan je ze bestellen? of moet je een gamestore zover zien te krijgen om ze te importeren?
alvast bedankt, DT 8)
Die kan je kopen in de CCP store met, inderdaad, een creditcard. Het schijnt dat in duitsland al een aantal winkels ze verkopen, ik heb geen idee of ze in nederland als te vinden zijn.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: