Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
ExploWare schreef op 22 augustus 2004 @ 20:59:
Ik zit net even bij die IA te kijken, is echt oplichting (er staat dan ook wel Commercieel)
voorbeeld: Epia M10000 voor 160 euro, kost bij www.MyElectronics.nl 123 euro ex BTW (146,37 incl. BTW)...
dus dan denk ik al, laat maar
Op het forum staat dat hij nog niet echt goed gezocht heeft :? Je mag hier eigenlijk hierover praten maar deze jongen heeft wel meer IA's op ze naam staan (het is ook een animocheck eh..)

quote:
Lamborghini schreef op 22 augustus 2004 @ 20:12:
[...]

Ben ik blij dat ik mijn 12,1" scherm zo in mijn auto kon krijgen zonder me dashboard te verbouwen.

Blijft hobby toch? hebben vandaag het beeldscherm gemonteerd en de radio ietsjes moeten verplaatsen, 30cm naar boven O-)

complete dashboard is straks zo ongeveer een cockpit door de knopjes en zeker door het big-ass scherm. maar dat word wel leuk denk ik

je hebt zelf gezegt dat je nieuwe dingen wil doen, ga dan ook op zoek naar iets nieuws!....

Heb alles wat leeft lief
Reg. datum: 06 maart 2001

quote:
RoBBS schreef op 22 augustus 2004 @ 21:15:
complete dashboard is straks zo ongeveer een cockpit door de knopjes en zeker door het big-ass scherm. maar dat word wel leuk denk ik
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties C++ (Borland Builder)

quote:
Lamborghini schreef op 22 augustus 2004 @ 21:49:
[...]

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik ook :7

verwacht dat het nog 2 weken gaat duren eer het zootje af is dus dan open ik wel een topic met pics en beschrijving. weet iemand trouwens waar je polyesther goedkoop kan krijgen of weet iemand een goed alternatief ???
(nu ik toch bezig was :) )

je hebt zelf gezegt dat je nieuwe dingen wil doen, ga dan ook op zoek naar iets nieuws!....

Reg. datum: 15 augustus 2002

Ik mis hier www.mp3car.com bij de links! Ik ben al een tijd aan het spelen met de idee en begin zo langzamerhand ook voldoende onderdelen te krijgen. Ik haal veel informatie van MP3Car.com af. Daar staat ook software die speciaal ontwikkeld is voor CarPC's. Daar staat dan ook software bij waarin navigatie al geïntegreerd is... Lijkt mij het vermelden waard dus. Daarnaast is www.digitalww.com ook wel een mooie site. Daar staan hele mooie schermpjes...

48k was toen meer dan genoeg.

en niet te vergeten www.gnetcanada.com , die hebben ook een betaalbaar fantastisch softwarepakket.
pro

Die voedingen zijn intressant! Ik wil er misschien wel 2.
FKA 'bobje86nl' \o/
Reg. datum: 25 maart 2003

Die links zet ik er vanavond bij :). Thnx.
PS. Bobje in "[CM] PC in je Auto. Info en How-to's - D..."
edit:
Rum, mp3car.com staat erbij hoor :?.

Bobje wijzigde dit bericht 23-08-2004 14:27 (19%)

Reg. datum: 08 maart 2002

quote:
nIghtorius schreef op 19 augustus 2004 @ 20:54:
[...]

deze twee componenten:

[afbeelding]

[afbeelding]

en het kabeltje wat op je printje en op de 12v regulator moet:

[afbeelding]

hiermee kun je zo in je sigaretten houder pluggen of met enkele modificaties rechtstreeks op de accu (met een zekering ertussen natuurlijk)

Compleet setje + nieuw printje

over die zekering heb ik dus een vraagje. wat voor soort zekering moet dat dus zijn?
Tussen de accu en de itps heb ik momenteel geen zekering staan. en het is best wel handig.
maar hoeveel ampere moet ik ertussen zetten
kan dat zonder solderen

Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!

quote:
dread schreef op 23 augustus 2004 @ 14:19:
[...]

over die zekering heb ik dus een vraagje. wat voor soort zekering moet dat dus zijn?
Tussen de accu en de itps heb ik momenteel geen zekering staan. en het is best wel handig.
maar hoeveel ampere moet ik ertussen zetten
kan dat zonder solderen
gewoon zo'n zekeringplug gebruiken die je ook bij een externe versterker gebruikt.. komt geen solderen te pas.
Reg. datum: 15 augustus 2002

quote:
Bobje schreef op 23 augustus 2004 @ 13:46:
Die links zet ik er vanavond bij :). Thnx.
PS. Bobje in "[CM] PC in je Auto. Info en How-to's - D..."
edit:
Rum, mp3car.com staat erbij hoor :?.
Die post van The Undertaker had ik niet bekeken... Ik ging er eigenlijk vanuit dat alle handige links in de TopicStart zouden staan... Kennelijk niet dus...

Reg. datum: 15 juli 2004

Prachtig dit allemaal, pc in je auto. Das echt zo iets exotisch waar ieder zn mond van open valt. Kijk mn auto; kan gamen, dvd kijken, mp3 spelen, internetten. Wat voor auto heb jij? >:)

Ondervind een harde schijf in de auto dan niet immens veel problemen door trillingen?

LF Hazard wijzigde dit bericht 23-08-2004 16:36 (21%)

Reg. datum: 08 maart 2000

quote:
LF Hazard schreef op 23 augustus 2004 @ 16:35:
Ondervind een harde schijf in de auto dan niet immens veel problemen door trillingen?
Laptopschijfjes kunnen daar over het algemeen goed tegen, evt normale schijf in veren ophangen is ook nog een optie.
quote:
Mex schreef op 23 augustus 2004 @ 16:43:
[...]

Laptopschijfjes kunnen daar over het algemeen goed tegen, evt normale schijf in veren ophangen is ook nog een optie.
Hmm dit schijnt averechts te werken.. Het beste is gewoon een laptop hd of een HD verticaal monteren.. In veren ophangen kan schokken versterken juist.. Ik rij al een paar maanden rond met een HD verticaal en heb nog niks gemerkt van slechte HD..

Bite me
Reg. datum: 25 oktober 2000

Moet zeggen dat ik al een tijdje dit topic volg, en al een tijdje met zo'n idee zit. Wat mij alleen tegenhoud is de diefstalgevoeldigheid van zo'n scherm, vandaar dat ik een "achter nep frontje van de radio automatische uitklapscherm" zoek, iemand toevallig al zoiets gevonden?

Bite me

BoingBoing

een nep radiofrontje zoeken via marktplaats een idee?
genoeg mensen die er nog 1 hebben van een gestolen radio... en als je eerlijk uitlegt wat je er mee van plan bent, en duidelijk aangeeft dat het je niet uit maakt welk merk of type is het ook niet zo verdacht...

. . . . . Youp.net . . . . .

quote:
aufl schreef op 22 augustus 2004 @ 17:28:
Oke, ik zal morgen gelijk vragen of ze beschikbaar zijn / wat het prijskaartje is. Wat m'n collega ervan zei was dat de ingangsspanning tussen 10 en 16 V moet liggen, en je kan 'm ook zo instellen dat hij op 24 V werkt, dan moet de ingang tussen 20 en 32 V liggen. Lijkt me dus prima werken in de auto, zolang je de startmotor niet gebruikt. Verder zit er een zekering in de ingang opgenomen, een male ATX connector, een male ATX 12 V, een male molex voor HD/CD, een male header voor floppyvoeding, een fan voeding header en een rs232 poort op. Ik heb dus zelf een aantal kabels moeten maken om 'm op m'n moederboard en HD aan te sluiten. De rs232 schijn je uit te kunnen lezen, o.a temp en inschakeltijd. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb er wel schema's van, maar een passende rs232 kabel heb ik nog niet gemaakt. Met mijn moederboard wordt 'ie niet erg warm, een fan was niet nodig, maar als je 'm inbouwd is het wel handig.

Al iets meer bekend?

Ik ben naar deze aan het kijken, of het iets is, geen vga, ook geen touchscreen, maar wel erg goedkoop:

http://www.marktplaats.nl...igatie/41899.htm?zoek=tft
http://static.marktplaats.nl/fotos/autodiversen/navigatie/41899.jpg

Mex wijzigde dit bericht 23-08-2004 21:46 (14%)

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Mex schreef op 23 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

Al iets meer bekend?

Ik ben naar deze aan het kijken, of het iets is, geen vga, ook geen touchscreen, maar wel erg goedkoop:

http://www.marktplaats.nl...igatie/41899.htm?zoek=tft
[afbeelding]
Leuk dingetje:
quote:
ANTI REFLECTION AGAINST DAYLIGHT Yes *RESOLUTION 960 x 234 pixels (high)
Wat voor resolutie is dat? Zou ik zo'n schermpje kunnen gebruiken om dvd's af te spelen en dat de ondertiteling dan nog een beetje leesbaar is? Wat voor aansluitingen zitten erop? In dat geval ben ik best wel bereid om z'o'n scherm te kopen.

Bobje wijzigde dit bericht 23-08-2004 22:10 (5%)

quote:
Bobje schreef op 23 augustus 2004 @ 21:58:
[...]
Leuk dingetje:
[...]
Wat voor resolutie is dat? Zou ik zo'n schermpje kunnen gebruiken om dvd's af te spelen en dat de ondertiteling dan nog een beetje leesbaar is? In dat geval ben ik best wel bereid om z'o'n scherm te kopen.

Dat vroeg ik me dus ook af, ik heb de verkoper gemaild en die wist me te vertellen dat het geen tikfout oid was.

Zie ook:
[url=]http://www.zanon.biz/product_support.asp?id=95[/url]
en een pdfje http://www.zanon.biz/productsheets/english/LCD56.PDF
Reg. datum: 11 november 2003

Door Mex - Monday 23 August 2004 21:37

quote: ...die atx voeding dus...

Al iets meer bekend?

Ja, ik heb vandaag met m'n baas gesproken, en hij wil er wel vanaf. De voedingen liggen al meer dan een jaar op de plank, die klant van os die falliet gegaan is zal ze dus echt niet meer afnemen. Jammer voor de baas, gelukkig voor ons. Ik heb even snel een pagina gemaakt met wat foto's en specs, het is echt een leuke compacte voeding, kijk zelf maar:

http://home.zonnet.nl/a.flapper/atx.htm

Geen commentaar op die pagina, aub, het is m'n eerste probeersel, ik weet niet hoe ik hier die foto's kan posten.

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
aufl schreef op 23 augustus 2004 @ 22:12:

Al iets meer bekend?

Ja, ik heb vandaag met m'n baas gesproken, en hij wil er wel vanaf. De voedingen liggen al meer dan een jaar op de plank, die klant van os die falliet gegaan is zal ze dus echt niet meer afnemen. Jammer voor de baas, gelukkig voor ons. Ik heb even snel een pagina gemaakt met wat foto's en specs, het is echt een leuke compacte voeding, kijk zelf maar:

Geen commentaar op die pagina, aub, het is m'n eerste probeersel, ik weet niet hoe ik hier die foto's kan posten.
Leuke voeding. Ik denk niet dat ik er één afneem, omdat ik waarschijnlijk die kast van Procase neem.

Mex, ik kwam nunet op de site. Je was me net iets voor ;). Die schermpjes staan op verschillende webwinkels ook voor rond de 100 euro, zoek maar eens op google.
edit:
Aan die pdf heb je niet zoveel, er staan niet echt specificaties bij. Ik wil weten hoe die resolutie zit voor DVD's via de PC. Ook kan ik er niet uit opmaken of die houders erbij zitten en op welke manier het schermpje stroom krijgt. Die houders zitten er dus niet bij.

Die resolutie klopt wel zo, maar krijg je dan niet een enorm vertekend beeld als je dat ding op je PC aansluit?

Bobje wijzigde dit bericht 23-08-2004 22:27 (30%)

In memoriam : De Gulden
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Bobje schreef op 19 augustus 2004 @ 20:05:
[...]
Ik heb het in de OP verwerkt :). Weet er iemand trouwens waar je deze dingen kan kopen:

[afbeelding]
www.omvormer.net heeft ze , 300watt voor 55 euro geloof ik, alleen mijn pc doet het niet op de 600watt versie :|

BYM wijzigde dit bericht 23-08-2004 22:23 (18%)

Insert your txt here

quote:
BYM schreef op 23 augustus 2004 @ 22:22:
[...]

www.omvormer.net heeft ze , 300watt voor 55 euro geloof ik, alleen mijn pc doet het niet op de 600watt versie :|
Heb je er ook nog een 21" monitor aanhangen ofzo :*)

quote:
aufl schreef op 23 augustus 2004 @ 22:12:

Al iets meer bekend?

Wat moet het gaan kosten..?
Reg. datum: 17 december 2003

Ik vraag me de heletijd af hoe het dan met de radio zit ? Hoe kan je radio via de comp luisteren als je je steeds verplaatst in de auto?

[ help me (A) ]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: