Money makes the world go round!
Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 25 november 2002
Ben er al tijden mee aan het stoeien maar krijg het niet aan de gang. Iemand die ditzelfde probleem heeft gehad?
Wat toevallig dat ik 2x de 6 vergeten ben voor de 7 te zettenquote:_Richie_ schreef op 17 augustus 2004 @ 22:00:
[...]
Shoot me if i'm wrong maar 67809 bytes is volgens mij wel 67KB....
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
dit is misschien wat offtopic maar heb je ooit geprobeert om irc (EFNET/DALNET/etc) aan de praat te krijgen met een t610/t630. Mij lukt het niet ivm sockets ofzo.
(via http proxy's wil niet vlotten omdat ik geen tomcat heb)
Hopelijk ondersteunt WV in de toekomst iets van IRC....
..:: Zepto Znote 6224W ::.. | ..:: www.falcon4ever.com ::.. | ..:: mijn multitouch blog @ www.multigesture.net ::..
Klopt gewoon, T610 ondersteund dat niet. Mij zal dat dus ook niet lukkenquote:falcon4ever schreef op 18 augustus 2004 @ 22:39:
Ginz,
dit is misschien wat offtopic maar heb je ooit geprobeert om irc (EFNET/DALNET/etc) aan de praat te krijgen met een t610/t630. Mij lukt het niet ivm sockets ofzo.
(via http proxy's wil niet vlotten omdat ik geen tomcat heb)
Hopelijk ondersteunt WV in de toekomst iets van IRC....
-
-
Reg. datum: 20 augustus 2004
Ook ik heb een SE700. Ik las ergens dat iemand via een bleutooth dongle en een prog dat myfriends kon enablen. Waar haal ik dat proggie? het heette volgens de forummember myfriends.gdfs of zo. Enig idee?
Reg. datum: 09 oktober 2003
ja zou ik ook wel graag willen proberen voor mij k700i !quote:Mycall108 schreef op 20 augustus 2004 @ 01:23:
Hallo tweakers,
Ook ik heb een SE700. Ik las ergens dat iemand via een bleutooth dongle en een prog dat myfriends kon enablen. Waar haal ik dat proggie? het heette volgens de forummember myfriends.gdfs of zo. Enig idee?
Klopt, dat is in ieder geval wel zo bij de T630. Maar daarvoor heb je `n Terminator Dongle nodig. Via Bluetooth of data-kabel is dan dus ook niet mogelijkquote:Mycall108 schreef op 20 augustus 2004 @ 01:23:
Hallo tweakers,
-
-
Hoe kan dat?Ik heb haar gewoon aangemeld met haar hotmail adres evenals mezelf, maar ik heb dit nooit.Als ze terugtypt naar die mensen die haar wat sturen krijgen die personen niks binnen.Echt vaag dus.
Gister kreeg ze een chatbericht binnen van iemand van hier denk ik.T was iig een onbekende, die vroeg of het werkte.
Dat deed het dus iig.
Ik heb het een week gedaan een poosje geleden, maar had toch 10 mb aan data verbruikt, dus het gaat best hard volgens mij.
Ik heb dus een 6230, en als ik mn foon aan zet verbind ie automatisch met de aanwezigheidsdienst.Das weer wat anders dan chatten dus, maar je bent wel continu online ook.
Als ik wil chatten moet ie dat ook eerst weer aanmelden.Die aanwezigheidsdienst kan ik ook nergens uitzettten ofzo.Ook vaag dus.
>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<
Reg. datum: 30 december 2002
Ik heb nu Orange en een K700i, maareh dikke reet dat ik het aan de praat krijg. Nou vind ik mezelf geen n00b en heb ik zowat elke instelling die ik tegen kom wel geprobeerd. Maar ik krijg die troep echt niet aan de praat
Hellup...
Ik word een beetje moe van switchen tussen 3 topics (Orange, WV, K700i). Ik zoek me de ...... Nog meer K700i/Orange combo users? Mail mij svp. Zodra er een mail tussen zit van iemand die het aan de praat heeft, zal ik het door mailen. Want hier word niemand wijs van vrees ik.
Speciaal voor jou Bianca.... Je hebt helemaal gelijk. Ik hou mn mond en laat de vraag maar.... Het gaat mij om Yamigo dat nog niet werkt dus. Die My Friends dingen werk ik nog niet mee. Ik wil MSN op dat ding
In plaats van interessant doen, kun je ook behulpzaam zijn en zeggen hoe
Die Bruine wijzigde dit bericht 20-08-2004 16:07 (43%)
Doe vandaag niet wat ook morgen kan!
Wii: 4013 2134 6202 3976
Reg. datum: 09 oktober 2003
quote:o0-Bianca-0o schreef op 20 augustus 2004 @ 15:07:
Ik heb Orange world icm My friends werkend gekregen door een post uit dit topic dus het staat hier wel degelijk.
@ bianca stond de optie my friends al in jouw k700i ? of was hij bij jouw ook verborgen ? als niet dan heb je waarschijnlijk een engelse versie ? zou da kunne kloppen ??
Groeten
Majin
Wii: 4013 2134 6202 3976
Hieraan kan je dus zien dat de Nederlandse providers er gewoon voor gezorgt hebben dat My Friends er dus bij onze niet in staat. Maar volgens mij moet je die gewoon bij een Service Point er gratis in kunnen laten zetten. Zouden ze naar mijn mening toch eigenlijk wel moeten doen.quote:o0-Bianca-0o schreef op 20 augustus 2004 @ 17:25:
@MajinChaos: Ik heb idd mijn k700 geimporteerd dus my friends stond er gewoon in
-
-
En ook wel apart dat ik met niks doen al 19 KB verzonden heb, terwijl anderen met een K700 of een Nokia met veel minder bytes al veel langer online zijn.
Eegee wijzigde dit bericht 20-08-2004 20:27 (32%)
Reg. datum: 03 februari 2001
Dus
punt 1
quote:
Verbindingsinstellingen :
Je moet niet voor Orange World kiezen in het menu waar je je instelling kan bepalen
(Dan kan je de homepage niet invullen)
Maakt dus een nieuwe instellingen
Noem hem bv : WV
Vul nu als homepage in : www.yamigo.com/wv/control
Gb-id : wv:User
wachtwoorD : je wachtwoord
bij instelling verbinding :
toegangspunt : wap
gebruikersnaam : 0628000000
primaire proxy : 010.250.255.188 op poort 5080
dan moet het werken (6230 @ Orange Free 30, incl World)
en nog punt 2 :
Voor de rest msn werkt nog niet super. Vertraaging is er haast niet maar wel dat je users niet online ziet.quote:
Hoe moet ik msn users toevoegen?
Bij Yamigo moet je een msn adres + wachtwoord invullen.
Dan moet je op je telefoon de user toevoegen (of ze moeten wat tegen je zeggen) als pieter@hotmail.com@msn.com .. dus dat @msn.com moet erachter het msn adres.
Reg. datum: 07 maart 2004
Reg. datum: 03 februari 2001
Reg. datum: 12 oktober 2000
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33
quote:StanTheMan schreef op 21 augustus 2004 @ 17:23:
ik krijg het niet aan de praat op m'n nokia 6230 met vodafone.. Vodafone Live en andere wap sites werken prima.
berichten -> chatten -> verbindingsinstellingen -> bewerken:
naam : Yamigo
Homepage: http://www.yamigo.com/wv/control
gebruikers-ID: wv:username
instellingen verbinding:
naam: Yamigo
proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 192.168.251.150:8799
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS
instellingen drager:
Toegangspunt: live.vodafone.com
Verificatietype: normaal
login-type: automatisch
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
zo zou die 't moeten doen
EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6
ik zoek me k' pot, maar kan ze niet vinden.
theezeefje wijzigde dit bericht 26-08-2004 12:57 (10%)
Reden: extra info
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
N95 | Wii | Digitenne |
naar mijn idee heb ik alle settings goedstaan...
bij het aanmelden wacht ik ong. 2/3 min, en dan krijg ik een melding dat het aanmelden is mislukt....
N95 | Wii | Digitenne |
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last