"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 03 februari 2001
$naam@hotmail.com@msn.comquote:Maeslant schreef op 15 augustus 2004 @ 18:37:
Bij mij lukt msn niet .. de rest al een keer getest .. maar moet het @msn.com of @msn
-
-
Reg. datum: 14 augustus 2002
Is niet waar, WV kun je binnen je Orange World gebruiken en dat is dus onbeperkt dataverkeer...quote:BlackTiger85 schreef op 22 juni 2004 @ 11:25:
[...]
Ofdat het goedkoper is ligt eraan. Je moet het namelijk ook kunnen toepassen, als je niemand in je persoonlijke omgeving het heeft. De kosten zijn zo en zo 6 euro per maand voor Orange World daar kan je dus 28 smsjes mee sturen. Je haalt er dus pas uit als na 28 smsjes of als je zo en zo al gebruikt maakt van Orange World.
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Wii: 4013 2134 6202 3976
ik ook, gebruik orange world behalve voor wireless village ook om o.a. dit forum te lezenquote:o0-Bianca-0o schreef op 15 augustus 2004 @ 22:06:
Ja maar toch betaal je dan 6 euro per maand. Alleen neem ik aan dat niemand World alleen voor my friends gaat nemen. Ik heb sowieso world al dusja dan is my friends mooi meegenomen.
N95 | Wii | Digitenne |
met m'n eigen sim van vodafone (prepaid)
kwel werkt prima met vodafone :D!
bijna geen vertraging
vraag me alleen af hoe duur het is...
falcon4ever wijzigde dit bericht 15-08-2004 23:04 (87%)
..:: Zepto Znote 6224W ::.. | ..:: www.falcon4ever.com ::.. | ..:: mijn multitouch blog @ www.multigesture.net ::..
quote:falcon4ever schreef op 15 augustus 2004 @ 22:40:
kheb zelf een t630 (simlock vrij in hongkong gekocht)
met m'n eigen sim van vodafone (prepaid)
kwel werkt prima met vodafone :D!
bijna geen vertragingalleen typen op een t630 is kut
vraag me alleen af hoe duur het is...
Bij Vodafone is het redelijk prijzig ja, vooral met prepaid.
Kijk, das weer een mooi voordeel van Telfort
-
-
quote:dreamscape schreef op 16 augustus 2004 @ 13:31:
Zo, ik meld dat ding weer eens aan, zie inderdaad mijn trillian uitloggen op de pc, maar ik snap even niet hoe nu verder... ik zie alleen nog Ginz2002 en stoffel die ik eerder al had toegevoegd. Moet ik nu in de telefoon nog al mijn msn contacts extra toevoegen?
Ja, maar je kan eigenlijk beter gewoon een nieuwe extra account aanmaken, en dan die opnieuw aan mensen uitgeven.
Hij neemt iig niet je buddy-list aan die je al heb. Je zal een hele nieuwe moeten maken.
-
-
Think different.
-
-
Heb de Service point gemailt.. ben benieuwt.
Maciek wijzigde dit bericht 16-08-2004 15:04 (38%)
Think different.
Wel, maar dan hebben we het over het aanpassen van de software/firmware, wat hier niet toegestaan is.quote:MCK schreef op 16 augustus 2004 @ 14:54:
Geen mogelijkheid om het zelf te doen?
Heb de Service point gemailt.. ben benieuwt.
-
-
quote:Ginz schreef op 16 augustus 2004 @ 13:36:
[...]
Ja, maar je kan eigenlijk beter gewoon een nieuwe extra account aanmaken, en dan die opnieuw aan mensen uitgeven.
Ik merk 't... dat werkt inderdaad beter.
Merkte wel dat je dan toch eerst op een computer met dat nieuwe account moet aanmelden, om contacts toe te voegen. Contacts die je alleen met je mobiel toevoegt, komen wel leuk op je schermpje te staan, maar die lijken offline te blijven...
Flexibel servercapaciteit huren op enterprise virtualisatie cluster
quote:dreamscape schreef op 16 augustus 2004 @ 15:11:
[...]
Ik merk 't... dat werkt inderdaad beter.
Merkte wel dat je dan toch eerst op een computer met dat nieuwe account moet aanmelden, om contacts toe te voegen. Contacts die je alleen met je mobiel toevoegt, komen wel leuk op je schermpje te staan, maar die lijken offline te blijven...
quote:jep schreef op 16 augustus 2004 @ 15:23:
MSN werkt hier niet hoor, ook niet met @msn.com erachter. Hij meld me niet aan, en ziet al helemaal geen contacts.
Het is nog allemaal even behelpen, maar in vergelijking tot een maand geleden is het toch flink verbeterd. De vertraging is vaak zo goed als helemaal weg, MSN werkt vaak goed, ICQ idem. Kijkende naar de vorderingen gaat dit een zeer goeie kant op.
Het enige wat mij niet zint is dat de Nederlandse providers waarschijnlijk een vinger in de pap willen hebben mbt de ontwikkeling van WV, aangezien WV natuurlijk een bedreiging is voor de massale inkomsten die de providers verwerven met SMS.
Ik denk dan ook dat bijvoorbeeld de Nederlandse versie van de K700 mede door de providers niet is uitgerust met WV, terwijl hij dit wel gewoon zou moeten hebben.
Misschien zie ik een complot wat er helemaal niet is, maar het lijkt er wel op. Ze hebben een motief, er zijn bewijsstukken. En het is begrijpbaar.
Ik wil proberen een grotere interesse te wekken voor WV. Zodat dit meer naamsbekendheid krijgt. Jullie mogen dus ook lekker aan vrienden etc... vragen of ze zich ook willen aanmelden. Het is namelijk ook mogelijk met de populaire 6230/6820.
-
-
Ik neem aan dat mijn provider (vodafone) dit wel ondersteund, omdat het via GPRS (live!-prepaid) om mijn mobiel gaat. Dat klopt toch?
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
Reg. datum: 03 februari 2001
misschien een ideetje om een lijst te maken van de kosten van WV (van elke provider)?
en daarnaast vroeg ik me af wanneer ik betaal;
(dat je betaald om connectie te maken lijkt mij logisch maar daarna...)
betaal ik voor ontvangst (van text)?
betaal ik voor verzending (van text)?
betaal ik voor het "online blijven"?
..:: Zepto Znote 6224W ::.. | ..:: www.falcon4ever.com ::.. | ..:: mijn multitouch blog @ www.multigesture.net ::..
als het goed is betaal je voor de data via gprs, dus dan zou je voor verzend en ontvangstdata betalen. het online blijven is een twijfelgeval, zend de gsm dan data uit?! Voor de connectie zal je ook wel het starttarief voor gprs betalen. gisteren werkte het niet bij mij (de eerste keer dat ik het ging uitproberen overigens) en kreeg ik constant een foutmelding bij het aanmelden na ca. 1/2 seconden. neem aan dat ik hiervoor niet betaalt heb, want bij het opstarten van IM wordt je ook aangemeld voordat je na de offline-instellingen kan op mijn gsm/im, zodat je dan altijd zou maken mits je automatisch aanmelden aan hebt (standaard aan) het is denk ik wel een goed idee om het kostenplaatje een beetje in kaart te brengen.quote:falcon4ever schreef op 16 augustus 2004 @ 19:27:
Ginz,
misschien een ideetje om een lijst te maken van de kosten van WV (van elke provider)?
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
quote:Maeslant schreef op 16 augustus 2004 @ 16:29:
Leuk .. eindelijk werkt msn .. nee hoor bij Orange ligt dan precies mn GPRS eruit
Hier werkt het wel met orange!
Ben nu als een gek de hele dag aan het msn'en! Dat voor maar 6 euro / maand onbeperkt!
quote:falcon4ever schreef op 16 augustus 2004 @ 19:27:
Ginz,
Wat je bij jouw provider betaal is geheel afhankelijk wat je heb. prepay of abo met GPRS abo of Zero Acces. Het is dus te adviseren om voor de kosten even je provider te raadplegen.
Voor het betalen van wat:
Je betaal alle gegenereerde data. Of dat nu ontvangen, verzenden of het updaten van je status is, alles betaal je. Maar om dat maar even te visualiseren. Ik heb vandaag om 19.00 ingelogd, en kan op de website van yamigo ongeveer mijn dataverkeer bijhouden.
Momenteel ben ik 107 minuten online, en heb een 67809 bytes, oftewel nog geen 67KB aan data gegenereerd. Hiermee heb ik ongeveer 20* berichten verstuurd. 67KB zou mij met Telfort als provider nog geen 10 cent kosten.
*Schatting
-
-
Shoot me if i'm wrong maar 67809 bytes is volgens mij wel 67KB....quote:Ginz schreef op 17 augustus 2004 @ 21:37:
[...]
Wat je bij jouw provider betaal is geheel afhankelijk wat je heb. prepay of abo met GPRS abo of Zero Acces. Het is dus te adviseren om voor de kosten even je provider te raadplegen.
Voor het betalen van wat:
Je betaal alle gegenereerde data. Of dat nu ontvangen, verzenden of het updaten van je status is, alles betaal je. Maar om dat maar even te visualiseren. Ik heb vandaag om 19.00 ingelogd, en kan op de website van yamigo ongeveer mijn dataverkeer bijhouden.
Momenteel ben ik 107 minuten online, en heb een 67809 bytes, oftewel nog geen 7KB aan data gegenereerd. Hiermee heb ik ongeveer 20* berichten verstuurd. 7KB zou mij met Telfort als provider nog geen 10 cent kosten.
*Schatting
Money makes the world go round!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last