Hoofdcategorieën
Topicacties

WhatPulse Online keyboard en muis tracker

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Evenwicht

Maar dat is dan weer totaal nutteloos. Dan kan je beter een soort legopoppetje met motor op je toetsenbord zetten 's nachts dat om de beurt je a en de d intrapt.

Maar wat ik me bedenk is dat tikken van stats ook een handige sprong is... Of eindelijk eens mijn duits gaan leren....
FKA 'bobje86nl' \o/
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
Pic_Art schreef op 17 augustus 2004 @ 00:55:
Maar dat is dan weer totaal nutteloos. Dan kan je beter een soort legopoppetje met motor op je toetsenbord zetten 's nachts dat om de beurt je a en de d intrapt.
Dat is echt niet te doen, dat maakt een herrie. Ik dacht ook al zo slim te zijn, maar je moet je toetsenboard gewoon heel precies onder zo'n motortje zetten want als hij te snel draait dan kan het toetsenbord dat niet bijhouden.

Ik ram dus gewoon handmatig op mijn tobo als ik me verveel B).
Mental Aid
Reg. datum: 28 november 2001

Ik bedoelde meer nutteloos , als in gewoon praten... Niet @ random keys intoetsen oid... dat kan ook in notepad... gewoon veel irc-en met je maten :P

DISCUSSION, n. A method of confirming others in their errors.

Evenwicht

Zoveel herrie maakt dat hier niet met een laptop tobo en geruisloos lego motortje dat ik uit mijn trein heb gesloopt toen ik 7 was. (goddamn ben nog steeds boos op mezelf, het was zo'n mooi treintje. :()

Maarjah dat is wel erg offtopic.
FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Simulated Zero schreef op 17 augustus 2004 @ 01:04:
Ik bedoelde meer nutteloos , als in gewoon praten... Niet @ random keys intoetsen oid... dat kan ook in notepad... gewoon veel irc-en met je maten :P
Mijn vrienden hebben geen IRC.

Pic_Art, probeer het maar eens, het gaat gewoon niet :P.
Reg. datum: 10 februari 2003

Volgens mij update die je keys niet als je gewoon je computer aflsuit zonder dat je eerst een pulse uitvoert. Dat is wel een beetje jammer, wnat als je er geen erg in hebt kan je zo een paar duizend aanslagen missen.

Mental Aid
Reg. datum: 28 november 2001

quote:
Bobje schreef op 17 augustus 2004 @ 01:07:
[...]
Mijn vrienden hebben geen IRC.

Pic_Art, probeer het maar eens, het gaat gewoon niet :P.

Mijn vrienden heb ik ontmoet op irc :P , Althans , een gedeelte van mijn vrienden :)

quote:
martijnsp schreef op 17 augustus 2004 @ 01:11:
Volgens mij update die je keys niet als je gewoon je computer aflsuit zonder dat je eerst een pulse uitvoert. Dat is wel een beetje jammer, wnat als je er geen erg in hebt kan je zo een paar duizend aanslagen missen.
Hier slaat ie anders alles netjes op :)

Raku wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:12 (40%)

DISCUSSION, n. A method of confirming others in their errors.

Evenwicht

Mijn vrienden hebben tevens geen IRC. Helaas maar dat zou nu toch niet uit maken want die liggen toch allang te ronken. :(

Het lukt idd niet. Maar dat motertje ligt ook nog bij mijn moeder dus dat zal wel de reden zijn waarom het niet lukt hé. ;)

Overigens kan je voor veel aanslagen ook gewoon tegen jezelf lullen. Als je wilt kan ik hier wel een link posten naar mijn log dat ik wel zal gaan bijhouden over mijn slechte ik.lijkt me ook niet verstandig. Straks gaan slechte modjes het nog gebruiken als middel tegen het kwaadaardige virus dat ik aan het maken ben.

@martijnsp, vreemd hoor, hier onthoud hij het aantal keystrokes gewoon. Op de mouseclicks let ik eigenlijk niet.

Spockz wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:14 (26%)

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Pic_Art schreef op 17 augustus 2004 @ 01:12:
Als je wilt kan ik hier wel een link posten naar mijn log dat ik wel zal gaan bijhouden over mijn slechte ik.
Dat hoeft niet hoor ;).
Oke, ook maar even mezelf aangemeld en het GoT team gejoined.
Zal mij benieuwen of we nog een paar plekjes kunnen stijgen de komende dagen.

apollo13

Mo Chuisneoir
Reg. datum: 17 juni 2003

quote:
nokia6610 schreef op 17 augustus 2004 @ 00:34:Was al aangemeldt maar nog geen sig geactiveerd...
[afbeelding]
Ik klik duidelijk meer... ben ook een echte surfer, maar zal proberen meer te gamen!

Je hele levenstijl aanpassen om meer keystrokes te kunnen pulsen _/-\o_

Ik denk dat ik voortaan ook maar geen <ctrl>-c and <ctrl>-v meer ga gebruiken :)

Evenwicht

Heb je ook al een sig gemaakt? Daar kan je namelijk erg leuke dingen mee doen.
Misschien is het een idee om een pagina te maken die alle sigs om de 3 uur ophaalt en ze dan cachet? Dan duurt het laden wat minder lang. :(
Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
Bobje schreef op 17 augustus 2004 @ 00:45:
[...]
Kijk eens op de banner/sig van nokia6610 ;).
[...]
;).

goed he :D
@ Pic_art heb je 56k modem ofzo

Tim2005 wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:31 (9%)

quote:
Bobje schreef op 17 augustus 2004 @ 00:45:
[...]
Kijk eens op de banner/sig van nokia6610 ;).
[...]
;).
Maar dan moet je toch even de WhatPulse site bekijken. Want daar telt hij echt maar die leden die ik in de stats neerzette.. :)
Evenwicht

Nee gewoon adsl. Maar kijk maar een in de OP. Als er meerdere bij elkaar staan wordt het toch wat traag. Of ligt dat aan wat anders. Of ben ik gewoon gewend aan snelle sites die binnen het netwerk draaien? :+
Shen-lon: Eternal Dragon
Reg. datum: 29 april 2002

mensen ik heb een groot probleem,
ik heb 41,826 toetsaansalegem, en bijna 10000 muisklikken, maar whatpulse wil niet updaten.
(avondje CS: source :D )
heb ik vaker gehad maar dis nu al een paar uur zo, maar nu komt het gekke, op mijn server kan ik wel gewoon updaten.

krijg telkens de message thorrotle breached.

Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"

Reg. datum: 11 maart 2002

Hmm das volgens mij dat je teveel keys wilt submitten, wel vaag dat dat zo laag staat. 40000 moet kunnen vind ik.
FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
spokje schreef op 17 augustus 2004 @ 01:53:
Hmm das volgens mij dat je teveel keys wilt submitten, wel vaag dat dat zo laag staat. 40000 moet kunnen vind ik.
Dat zou niet uit moeten maken, er zijn mensen die hebben een x aantal miljoen in 1x gesubmit.
Reg. datum: 10 februari 2003

Ik had in ieder geval even getest en had dus 500 toetsaanslagen en ging toen opnieuw opstarten ik nadat die opnieuw was opgestart zag ik 9 toetsaanslagen (9 krijg je gratis bij opstarten trouwens ik in ieder geval wel) staan bij wp en 0 muisklikken. Ook op de site was niks omhoog gegaan.

Maar het zal wel aan mij liggen dan misschien een keer een foutje.

Member of [DPC]NGS

Zo nu ook eindelijk zichtbaar bij WhatPulse :D
Eens kijken of dit naast al die DC projecten waar ik aan mee doe wat kan worden. :X
Reg. datum: 31 mei 2001

Hum die $%#$% heeft http://whatpulse.org/api/team_rss.php?tid=1295 team rss van zijn server geflikkerd :(
Reg. datum: 15 augustus 2000

Heb het proggie hier op mijn werk proberen te installeren, maar als ik me aan wil melden geeft het proggie "Done" aan, maar de OK knop is niet beschikbaar...

In het onderste veld staat wel de volgende melding..

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

Iemand een idee??

Gamertag => Macer NL / Nikon D300

Hoi.
Reg. datum: 08 maart 2003

http://whatpulse.bounceme.net/sig/Russian%20Phoenix.png

Zow, ik help ook wel mee.

edit: lol dat schiet wel op, ik heb ff een tijdje cs: source gespeeld, en een flink beetje geluld daar.

FlashBang wijzigde dit bericht 17-08-2004 17:30 (29%)

De oude man die alles kan
Reg. datum: 06 december 2003

Eventjes mijn banner checken, ik weet dat hij een beetje erg blij is, maar ach.

http://whatpulse.bounceme.net/sig/Ojjorz.png

FKA 'bobje86nl' \o/

Als we met zijn allen nog even wat meer tweakers overhalen om mee te doen, dan halen we vandaag nog de 400 leden en morgen de 50ste plek :).

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: