WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicDat is echt niet te doen, dat maakt een herrie. Ik dacht ook al zo slim te zijn, maar je moet je toetsenboard gewoon heel precies onder zo'n motortje zetten want als hij te snel draait dan kan het toetsenbord dat niet bijhouden.quote:Pic_Art schreef op 17 augustus 2004 @ 00:55:
Maar dat is dan weer totaal nutteloos. Dan kan je beter een soort legopoppetje met motor op je toetsenbord zetten 's nachts dat om de beurt je a en de d intrapt.
Ik ram dus gewoon handmatig op mijn tobo als ik me verveel
Ik bedoelde meer nutteloos , als in gewoon praten... Niet @ random keys intoetsen oid... dat kan ook in notepad... gewoon veel irc-en met je maten 
DISCUSSION, n. A method of confirming others in their errors.
Zoveel herrie maakt dat hier niet met een laptop tobo en geruisloos lego motortje dat ik uit mijn trein heb gesloopt toen ik 7 was. (goddamn ben nog steeds boos op mezelf, het was zo'n mooi treintje.
)
Maarjah dat is wel erg offtopic.
Maarjah dat is wel erg offtopic.
Mijn vrienden hebben geen IRC.quote:Simulated Zero schreef op 17 augustus 2004 @ 01:04:
Ik bedoelde meer nutteloos , als in gewoon praten... Niet @ random keys intoetsen oid... dat kan ook in notepad... gewoon veel irc-en met je maten
Pic_Art, probeer het maar eens, het gaat gewoon niet
Volgens mij update die je keys niet als je gewoon je computer aflsuit zonder dat je eerst een pulse uitvoert. Dat is wel een beetje jammer, wnat als je er geen erg in hebt kan je zo een paar duizend aanslagen missen.
quote:Bobje schreef op 17 augustus 2004 @ 01:07:
[...]
Mijn vrienden hebben geen IRC.
Pic_Art, probeer het maar eens, het gaat gewoon niet.
Mijn vrienden heb ik ontmoet op irc
Hier slaat ie anders alles netjes opquote:martijnsp schreef op 17 augustus 2004 @ 01:11:
Volgens mij update die je keys niet als je gewoon je computer aflsuit zonder dat je eerst een pulse uitvoert. Dat is wel een beetje jammer, wnat als je er geen erg in hebt kan je zo een paar duizend aanslagen missen.
Raku wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:12 (40%)
DISCUSSION, n. A method of confirming others in their errors.
Mijn vrienden hebben tevens geen IRC. Helaas maar dat zou nu toch niet uit maken want die liggen toch allang te ronken. 
Het lukt idd niet. Maar dat motertje ligt ook nog bij mijn moeder dus dat zal wel de reden zijn waarom het niet lukt hé.
Overigens kan je voor veel aanslagen ook gewoon tegen jezelf lullen. Als je wilt kan ik hier wel een link posten naar mijn log dat ik wel zal gaan bijhouden over mijn slechte ik.lijkt me ook niet verstandig. Straks gaan slechte modjes het nog gebruiken als middel tegen het kwaadaardige virus dat ik aan het maken ben.
@martijnsp, vreemd hoor, hier onthoud hij het aantal keystrokes gewoon. Op de mouseclicks let ik eigenlijk niet.
Het lukt idd niet. Maar dat motertje ligt ook nog bij mijn moeder dus dat zal wel de reden zijn waarom het niet lukt hé.
Overigens kan je voor veel aanslagen ook gewoon tegen jezelf lullen. Als je wilt kan ik hier wel een link posten naar mijn log dat ik wel zal gaan bijhouden over mijn slechte ik.lijkt me ook niet verstandig. Straks gaan slechte modjes het nog gebruiken als middel tegen het kwaadaardige virus dat ik aan het maken ben.
@martijnsp, vreemd hoor, hier onthoud hij het aantal keystrokes gewoon. Op de mouseclicks let ik eigenlijk niet.
Spockz wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:14 (26%)
Dat hoeft niet hoorquote:Pic_Art schreef op 17 augustus 2004 @ 01:12:
Als je wilt kan ik hier wel een link posten naar mijn log dat ik wel zal gaan bijhouden over mijn slechte ik.
Reg. datum: 19 oktober 2003
Reg. datum: 19 oktober 2003
Oke, ook maar even mezelf aangemeld en het GoT team gejoined.
Zal mij benieuwen of we nog een paar plekjes kunnen stijgen de komende dagen.
Zal mij benieuwen of we nog een paar plekjes kunnen stijgen de komende dagen.
apollo13
quote:nokia6610 schreef op 17 augustus 2004 @ 00:34:Was al aangemeldt maar nog geen sig geactiveerd...
[afbeelding]
Ik klik duidelijk meer... ben ook een echte surfer, maar zal proberen meer te gamen!
Je hele levenstijl aanpassen om meer keystrokes te kunnen pulsen
Ik denk dat ik voortaan ook maar geen <ctrl>-c and <ctrl>-v meer ga gebruiken
Heb je ook al een sig gemaakt? Daar kan je namelijk erg leuke dingen mee doen.
Misschien is het een idee om een pagina te maken die alle sigs om de 3 uur ophaalt en ze dan cachet? Dan duurt het laden wat minder lang.
Misschien is het een idee om een pagina te maken die alle sigs om de 3 uur ophaalt en ze dan cachet? Dan duurt het laden wat minder lang.
quote:
goed he
@ Pic_art heb je 56k modem ofzo
Tim2005 wijzigde dit bericht 17-08-2004 01:31 (9%)
Maar dan moet je toch even de WhatPulse site bekijken. Want daar telt hij echt maar die leden die ik in de stats neerzette..quote:
Nee gewoon adsl. Maar kijk maar een in de OP. Als er meerdere bij elkaar staan wordt het toch wat traag. Of ligt dat aan wat anders. Of ben ik gewoon gewend aan snelle sites die binnen het netwerk draaien? 
mensen ik heb een groot probleem,
ik heb 41,826 toetsaansalegem, en bijna 10000 muisklikken, maar whatpulse wil niet updaten.
(avondje CS: source
)
heb ik vaker gehad maar dis nu al een paar uur zo, maar nu komt het gekke, op mijn server kan ik wel gewoon updaten.
krijg telkens de message thorrotle breached.
ik heb 41,826 toetsaansalegem, en bijna 10000 muisklikken, maar whatpulse wil niet updaten.
(avondje CS: source
heb ik vaker gehad maar dis nu al een paar uur zo, maar nu komt het gekke, op mijn server kan ik wel gewoon updaten.
krijg telkens de message thorrotle breached.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Hmm das volgens mij dat je teveel keys wilt submitten, wel vaag dat dat zo laag staat. 40000 moet kunnen vind ik.
Dat zou niet uit moeten maken, er zijn mensen die hebben een x aantal miljoen in 1x gesubmit.quote:spokje schreef op 17 augustus 2004 @ 01:53:
Hmm das volgens mij dat je teveel keys wilt submitten, wel vaag dat dat zo laag staat. 40000 moet kunnen vind ik.
Ik had in ieder geval even getest en had dus 500 toetsaanslagen en ging toen opnieuw opstarten ik nadat die opnieuw was opgestart zag ik 9 toetsaanslagen (9 krijg je gratis bij opstarten trouwens ik in ieder geval wel) staan bij wp en 0 muisklikken. Ook op de site was niks omhoog gegaan.
Maar het zal wel aan mij liggen dan misschien een keer een foutje.
Maar het zal wel aan mij liggen dan misschien een keer een foutje.
Zo nu ook eindelijk zichtbaar bij WhatPulse 
Eens kijken of dit naast al die DC projecten waar ik aan mee doe wat kan worden.
Eens kijken of dit naast al die DC projecten waar ik aan mee doe wat kan worden.
Hum die $%#$% heeft http://whatpulse.org/api/team_rss.php?tid=1295 team rss van zijn server geflikkerd 
Heb het proggie hier op mijn werk proberen te installeren, maar als ik me aan wil melden geeft het proggie "Done" aan, maar de OK knop is niet beschikbaar...
In het onderste veld staat wel de volgende melding..
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
Iemand een idee??
In het onderste veld staat wel de volgende melding..
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
Iemand een idee??
Gamertag => Macer NL / Nikon D300
Als we met zijn allen nog even wat meer tweakers overhalen om mee te doen, dan halen we vandaag nog de 400 leden en morgen de 50ste plek
.
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.