WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topicquote:G F0rce 1 schreef op 23 juli 2004 @ 12:37:
Ik vind het twijfelachtig. Ze tellen hoeveel je typt enzovoorts maar hoe verzekeren ze mij er van dat ze niet zien wat je typt.
Voor de rest vind i khet een leuk initiatief, maar als ik dit bij wil houden doe ik het wel voor mezelf.
als je het zeker wil weten.. installeer Ethereal en check wat die prog verstuurt aan packets?
Serhat
ik kan wel in VB wat maken maar dan zou ik het handmatig moeten uppen per dag ofzo ook niet echt zin aan
dus samenvatting voor als iemand zich geroepen voelt iets met php ofzo te doen:
• http://whatpulse.org/api/team_rss.php?tid=1295 als voorbeeld> loopje erin ofzo die doorgaat met ?tid tellen totdat ie niks meer vindt kan dus nogal wat zijn.
• alleen de eerste regel lijkt me het belangrijkste: GoT 230 18321665 6272660 Gathering of Tweakers 23 July 2004 at 04:37:41 100111
naam (afkorting?) | aantal leden | aantal keys | aantal clicks | teamnaam | datum + tijd oprichting van team gok ik | en die 100111 zou ik ff niet kunnen verklaren.
• op basis hiervan zou je dus dagen/weken etc kunnen vergelijken en een mooie tabel maken hoe iedereen vordert en eventueel met grafiekjes.
Je hebt je motivatie al genoemd ja hierboven ergens in je post m.b.t. die stats posten
btw: lange posts maken mensen is goed voor het team
Tikt zijn reacties altijd in 2 delen...
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
quote:krvabo schreef op 12 augustus 2004 @ 15:00:
Hmz, als er nou wat enters in die file zou staan, zou ik misschien nog wat mee kunnen
Euh ik zie niet echt het probleem eigenlijk, het is een XML, je kan dit heel simpel parsen (als XML dus) ...
Welke taal zou je willen gebruiken ?
Ik kan wel iets in elkaar steken in VB.NET, maar daar zijn jullie natuurlijk niet zoveel mee
Idd, met een simpele XSL kun je al real-time stats op je scherm toverenquote:Mr.ChronoM schreef op 12 augustus 2004 @ 15:43:
[...]
Euh ik zie niet echt het probleem eigenlijk, het is een XML, je kan dit heel simpel parsen
andrescholten.nl, weblog over SEO en Web Analytics
Maar ik ga nu toch even kijken wat ik kan doen met die RSS feed, kort overzichtje van de team stats en van de leden in het team ofzo. Jullie zien het wel als er iets nuttigs uitkomt ...
Ik zeg al.. 'ik'quote:Mr.ChronoM schreef op 12 augustus 2004 @ 15:43:
[...]
Euh ik zie niet echt het probleem eigenlijk, het is een XML, je kan dit heel simpel parsen (als XML dus) ...
Welke taal zou je willen gebruiken ?
Ik kan wel iets in elkaar steken in VB.NET, maar daar zijn jullie natuurlijk niet zoveel mee
Ik wou proberen met php iets te doen, nog niet gedacht aan xml (ben er ook niet zo in thuis
Maar als je dat zou lukken, ga je gang
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
TeamName
TeamMembers
TeamKeys
TeamClicks
TeamDateFormed
Nu nog even verder om de members uit te lezen en ze op het scherm te tonen ... zal straks eens een voorbeeldje uploaden, maar jullie hebben daarvoor wel het .NET Framework nodig
André wijzigde dit bericht 12-08-2004 17:25 (86%)
andrescholten.nl, weblog over SEO en Web Analytics
en straks mogen jullie het testen denk ik
Komt denk ik doordat het de tijd gebruikt van de server waar de whatpuls site op draait.quote:pisart schreef op 12 augustus 2004 @ 19:43:
Hmm, het uur klopt wel niet echt van dat ding. Laatste keer dat ik vandaag nog gepulsed had was ergens deze morgend rond 10u, nu pulse ik opnieuw en krijg een verschil van 1u te zien
Dank Mr.ChronoM
DSK wijzigde dit bericht 12-08-2004 21:34 (98%)
quote:
Haha ge ziet van gullegem ofwa
Ik ben van Izegem, da we mekaar ier tegenkomen !
sorry voor het off-topic gezever...
Ondertussen hebben we het tot op de plaats 108 gemaakt, het begint wat trager te gaan zo te zien, ik zal straks mijn puls voor de dag ook maar eens doen, mss kan ik mijn stat proggie vandaag ook nog posten
quote:Boeie schreef op 12 augustus 2004 @ 22:21:
ik heb sinds dat ding geinstalleerd is een continue upload van 2,5 a 2,9 kb volgens mn DU meter....
Hmmz, dat is niet door die WhatPulse, heb hier atm niets van down/upload...
(Met ISP Monitor that is)
Mja, voeg me anders ff toe aan MSN ofzo (jdware@pandora.be)
M'n site heeft trouwens dringend een update nodig
Owja, je gaat toevallig niet naar het machtige LANScape 7 dit weekend? (Waregem)
DSK wijzigde dit bericht 12-08-2004 22:41 (14%)
zou er iemand in de HK willen vragen om hier te komen posten
morgen gaan we rustig verder met pulsen

Yonni wijzigde dit bericht 12-08-2004 23:03 (34%)
maak jij ook stats op basis van die team rss zodat je per dag kunt zien of een team is gestegen of niet bijvoorbeeld?quote:Mr.ChronoM schreef op 12 augustus 2004 @ 22:04:
[...]
Haha ge ziet van gullegem ofwa(je site ff bekeken)
Ik ben van Izegem, da we mekaar ier tegenkomen !
sorry voor het off-topic gezever...![]()
Ondertussen hebben we het tot op de plaats 108 gemaakt, het begint wat trager te gaan zo te zien, ik zal straks mijn puls voor de dag ook maar eens doen, mss kan ik mijn stat proggie vandaag ook nog posten
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.