Hoofdcategorieën
Topicacties

Welke voeding heb ik nodig? Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 november 2003

amd althon xp 2000+
moederbord (zou niet weten welke is voor iemand anders).
256mb ddr 333mhz
cd brander
cd speler
onboard videokaart.
1x 40gb hd maxtor
1x 6 gb hd onbekend merk.

de voeding moet zo goedkoop mogelijk zijn maar wel stabiel)

de computer had een piekspanning ofzo gegeven had ik begrepen van die mensen
en het nou mobo cpu geheugen en hdd vervangen maar geen nieuwe voeding |:(
dit draait nou nog op 150 watt noname vinden ze het gek dat ie geregeld vast loopt

Blueone wijzigde dit bericht 01-08-2004 21:13 (33%)

3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier

DFI NF4 + x850XT @ PE..!!
Reg. datum: 23 september 2002

quote:
spacejam schreef op 01 augustus 2004 @ 21:11:
amd althon xp 2000+
moederbord (zou niet weten welke is voor iemand anders).
256mb ddr 333mhz
cd brander
cd speler
onboard videokaart.
1x 40gb hd maxtor
1x 6 gb hd onbekend merk.

de voeding moet zo goedkoop mogelijk zijn maar wel stabiel)

de computer had een piekspanning ofzo gegeven had ik begrepen van die mensen
en het nou mobo cpu geheugen en hdd vervangen maar geen nieuwe voeding |:(
dit draait nou nog op 150 watt noname vinden ze het gek dat ie geregeld vast loopt

Tja elke sweex/qtec voeding van 300-350w trekt dat makkelijk. Zelfs met een goed merk van 250 watt is dat geen probleem. Voor 20 euro heb je zo'n voeding bij elke locale pc-boer. :)

quote:
joRDzz schreef op 31 juli 2004 @ 16:21:
Ik weet dat ik geen Qtec moet kopen, maar ik zie een 550 watt bij gistron voor 26,95 euro. (Ik weet het gistron, zelf meegemaakt :x ) Maar is het altijd zo dat Qtec je hele moederbord meebrandt als er iets fout gaat? Hebben 'merk' voedingen dat niet?

Edit: Ik kan een Antec Lanboy overkopen met 350 watt voeding (ook Antec) voor ongeveer 50 euro. Kan ik dat het beste doen of is er een goedkopere oplossing ? Zie specs.

Tja voor 10 euro meer heb je een aopen 300w voeding, die vaak beter en stiller is. Ik koop die laatste regelmatig voor mensen die een kapotte voeding hebben, de meeste systemen hebben wel genoeg aan 300w. Mocht je dan toch zo'n 500w voeding nemen, dan zou ik voor die techsolo gaan, en daar de 120mm fan op 7 volt zetten, dan heb je een prima voeding :)

Overigens wat is er mis met gistron? :X

Die antec is verre weg het beste natuurlijk, maar wel ietsje duurder. ALs je ook de kast kan gebruiken, zou ik dat zeker doen, niet besparen op je basis onderdelen.

quote:
SICK schreef op 30 juli 2004 @ 12:03:
Ik ben van plan om een Aopen XCube EZ65 (barebone) te kopen en deze heeft maar 220watt voeding. Dus daarom vraag ik me af of dit zou werken:

proc:intel p4 2.67ghz 533fsb
mem:1x 512mb ddr 333mhz infineon (misschien over een tijdje nog 512 er bij)
vid:club3d radeon9700(non pro)
cd/dvd:nec 1300a
hdd1: sata hitachi 160gb
hdd2: pata wd 120gb
sound: sblive! 5.1 (of het onboard sound moet mee te leven zijn, zal wel niet:))
floppy: lijkt me niet nodig

In de reviews van de Ez65 die ik heb gelezen werden soortgelijke systemen gebruikt alleen dan maar 1hd en een floppy drive
Ik snap je probleem ja, toch zijn die barbone voedingen vaak best taai en trekken ze meer dan je denkt. Zo ook de 200w van aopen. Daar heb ik hier toch ook een amd XP systeem aanhangen incl vga en soundcard. En dan ook nog overclocked en 2 extra casefans. Ik zou het proberen en anders 1 hdd laten vallen en je SB live laten vervallen, onboard is erg goed tegenwoordig hoor, bovendien is die sblive ook niet meer top of the bill :)

Race Eend wijzigde dit bericht 01-08-2004 22:47 (66%)

Reg. datum: 24 juli 2004

Ik heb nog een hele handige site gevonden die volgens mij nog niet in dit topic voorbij is gekomen. Misschien is het wat om hem in de beginpost te zetten, maar dat is verder niet aan mij.

Je kan hier alles aanklikken wat je in je computer hebt zetten en hij rekent HET MAZIMAAL HAALBARE AANTAL WATT'S DAT JE MAXIMAAL VERBRUIKT.

Natuurlijk moet hierbij wel meegenomen worden in de voerweging welke voeding je hebt, want als je een q-tecje hebt dat zal je toch wel wat hoger moeten gaan zitten als je een 300 watt voeding hebt en je komt uit op 279 ofzo.

Maar hier de link:

http://www.jscustompcs.com/power_supply/
Reg. datum: 01 augustus 2004

quote:

euhm, bij mij is die link dood, jammer want zou wel even een uitkomst zijn.

quote:
radeonx800 schreef op 02 augustus 2004 @ 12:42:
hij doet het bij mij gewoon hoor. Probeer anders eerst even gewoon de home en dan in het menu opzoeken
Al geprobeerd, ook met Opera, IE en firefox. Maarja kan natuurlijk aan mijn verbinding liggen. Overigens wel een mooie Japanse site gevonden en een wel erg simpele.

sparkx wijzigde dit bericht 02-08-2004 13:15 (48%)

"It's like a koala bear crapped a rainbow in my brain!" - meer sealab alhier

Reg. datum: 24 juli 2004

hij doet het bij mij gewoon hoor. Probeer anders eerst even gewoon de home en dan in het menu opzoeken
BorrelNoot
Reg. datum: 05 januari 2002

Een levicom 420 watt zou dit goed draaien op mijn systeem? Heb hem gezien bij freezing hardware voor 40 euro, dan kom ik uit op ongeveer 52 euro. Of kan ik beter een 360 watt chieftec voeding kopen :? Dan kom ik ook rond die prijs uit.
Via die link heb ik 297 watt nodig (ruim genomen, extra dingen aangeklikt).
Extremistisch Tweakertje
Reg. datum: 26 juni 2004

Ok mijn spekkies :
Die caps komen van het kopieren ;)
  • 300 WATT MAXPOWER PSU
  • ASUS A7N8X REV 1.xx (SOUND, LAN)
  • AMD ATHLON XP 2600+ @ 12.5*166 (2088 MHz) AIUHB 0303 UPQW
  • (2x) CORSAIR 256 MB 200 MHz XMS 2-3-3-8 @ 200 MHz Dual Channel (1x) CORSAIR 512 MB 200 MHz XMS 2-3-3-8 @ 200 MHz Dual Channel
  • MAXTOR (6L040J2) 40 GB HITACHI DESKSTAR 180GXP (IC35L120AVV207) 123,5 GB
  • HERCULES RADEON 9800SE AIW @ 378/297 (4x1)
  • AOPEN 8X8 DVD DUAL AAN (SINGLE LAYER, 8x4x8x4)
  • ASUS DVD-E616P
  • TRUST 511 5.1 SOUND EXPERT DIGITAL SURROUND
  • 3 Zalman 92mm fans en 2 coolermaster 80mm fans (ZALMAN CNPS7000B-CU op CPU)
Mijn systeem loopt lekker stabiel (geen plotse reboots ed.) maar met speedfan het ik dit gemaakt:
http://home.tiscali.nl/romamideero/speedfan.JPG

Dit was in stressfase van m'n systeem, de vraag is dus:
Zal mijn voeding het blijven trekken als ik die Trust geluidskaart (die in het vet gedrukt) vervang door een SB Audigy 2 ZS?

edit:
De hierboven genoemde site met voeding calc zei dit:
Your power supply rating should be greater than 339.5 watts. I suggest adding 30 watts, which would be 369.5 watts, for future expansion.

edit:
Het budget voor een nieuwe voeding is ongeveer 75 euri, anders wordt de voeding wel erg duur ...

SH4D3H wijzigde dit bericht 03-08-2004 16:20 (15%)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

Reg. datum: 12 september 2001

Heb sinds niet al te lange tijd bij computerland een ToPower 450 watt Gehaald.
Ik had ze gebeld voor de 420 Watt die op hun site stond, maar ze zeiden dat dat een fout op hun site was, ze hadden er 1 van 450 watt voor dezelfde prijs.
http://www.computerland.n...chrijving&prodid=5301

Natuurlijk vondt ik dat best, ik daar eenmaal aangekomen (ceintuurbaan), kreeg ik de voeding te zien en tot mijn grootste verbazing leek het precies op de voeding die een vriend van mij heeft een Be Quiet! BQT - 450 Watt
http://shop.freezinghardw...ina=00003&ItemID=1211

Ik eenmaal thuisgekomen en de waardes opgezocht van de Be Quiet 450, die komen dus op elk punt overeen! ook de stilte etc. echt alles

De waardes op een stressed systeem zijn (1 uur Farcry en heb de gemiddelde waardes genomen)
+ 3.30 = +3.29
+ 5.00 = +5.02
+12.00 = +11.98

Alleen het stickertje op de voeding komt niet overeen 8)7
Deze Voeding is echt een aanrader voor maar ¤65, de Be Quiet 450 staat ervoor ¤89

Site Fabrikant: www.topower.com.tw

http://shop.freezinghardware.nl/productimages/1173-1211G.JPG

PPanic wijzigde dit bericht 03-08-2004 15:16 (3%)

PC || XboX 360 Cl!ck!

Music is my life
Reg. datum: 15 januari 2003

Ik ben gisteravond terug gekomen van vakantie en tot nu toe heb ik nog geen tijd gehad om jullie vragen te beantwoorden. Vanavond zal ik proberen daar tijd voor te maken, zodat ik alles kan afhandelen. Tot die tijd moet je maar even geduld hebben. :)
Vroeger bekend als toeter
Reg. datum: 31 mei 2002

Ik ben eigenlijk op zoek naar een stille voeding waarvan de kabels al gemeshed zijn. En dan niet alleen de ATX, maar ook de rest. Ik had er laatst (voor mijn vakantie) een aantal gezien, maar kan ze nu nergens meer vinden lijkt het wel.

Wie weet er een paar voor me (met 1 ben ik ook al blij :D )
Max desu!
Reg. datum: 27 november 2001

quote:
SH4D3H schreef op 03 augustus 2004 @ 11:06:
Ok mijn spekkies :
Die caps komen van het kopieren ;)
  • 300 WATT MAXPOWER PSU
  • ASUS A7N8X REV 1.xx (SOUND, LAN)
  • AMD ATHLON XP 2600+ @ 12.5*166 (2088 MHz) AIUHB 0303 UPQW
  • (2x) CORSAIR 256 MB 200 MHz XMS 2-3-3-8 @ 200 MHz Dual Channel (1x) CORSAIR 512 MB 200 MHz XMS 2-3-3-8 @ 200 MHz Dual Channel
  • MAXTOR (6L040J2) 40 GB HITACHI DESKSTAR 180GXP (IC35L120AVV207) 123,5 GB
  • HERCULES RADEON 9800SE AIW @ 378/297 (4x1)
  • AOPEN 8X8 DVD DUAL AAN (SINGLE LAYER, 8x4x8x4)
  • ASUS DVD-E616P
  • TRUST 511 5.1 SOUND EXPERT DIGITAL SURROUND
  • 3 Zalman 92mm fans en 2 coolermaster 80mm fans (ZALMAN CNPS7000B-CU op CPU)

Mijn systeem loopt lekker stabiel (geen plotse reboots ed.) maar met speedfan het ik dit gemaakt:
[afbeelding]

Dit was in stressfase van m'n systeem, de vraag is dus:
Zal mijn voeding het blijven trekken als ik die Trust geluidskaart (die in het vet gedrukt) vervang door een SB Audigy 2 ZS?

edit:
De hierboven genoemde site met voeding calc zei dit:
Your power supply rating should be greater than 339.5 watts. I suggest adding 30 watts, which would be 369.5 watts, for future expansion.

edit:
Het budget voor een nieuwe voeding is ongeveer 75 euri, anders wordt de voeding wel erg duur ...

Een oude PCI kaart vervangen (je geluidskaart dus) zal waarschijnlijk niet zo veel uit moeten maken voor je voeding. Dus als je systeem het nu zonder problemen trekt, zal het dat met die Audigy 2 ZS waarschijnlijk ook nog wel doen.

Je huidige voeding is tamelijk krap bemeten voor dit systeem, dus als je aan een nieuwe voeding denkt, zou ik het richting de 350+ Watt zoeken. A-merken uiteraard. Denk aan de Tagan 380, Antec 380, Zalman 400, Chieftec 360, en andere A-merken volstaan natuurlijk ook.

Maar, zoals gezegd, als je nu geen problemen ondervindt met je systeem, zul je dat met de nieuwe geluidskaart ook niet hebben. Je voeding zal het dus nog steeds trekken.
Extremistisch Tweakertje

quote:
henkie196 schreef op 03 augustus 2004 @ 16:41:
[...]

Een oude PCI kaart vervangen (je geluidskaart dus) zal waarschijnlijk niet zo veel uit moeten maken voor je voeding. Dus als je systeem het nu zonder problemen trekt, zal het dat met die Audigy 2 ZS waarschijnlijk ook nog wel doen.

Je huidige voeding is tamelijk krap bemeten voor dit systeem, dus als je aan een nieuwe voeding denkt, zou ik het richting de 350+ Watt zoeken. A-merken uiteraard. Denk aan de Tagan 380, Antec 380, Zalman 400, Chieftec 360, en andere A-merken volstaan natuurlijk ook.

Maar, zoals gezegd, als je nu geen problemen ondervindt met je systeem, zul je dat met de nieuwe geluidskaart ook niet hebben. Je voeding zal het dus nog steeds trekken.

Ik dacht dat omdat de Audigy2 een hardware geluidskaart is en de trust gewo0n een softwarekaartje is...
Maar als dat geen invloed zal hebben ga ik maar voor de kaart :)

edit:
Hier een grafiekje van UT2K4; vanaf opstarten tot afsluiten.
http://home.tiscali.nl/romamideero/speedfan2.JPG

SH4D3H wijzigde dit bericht 03-08-2004 17:39 (7%)

Max desu!
Reg. datum: 27 november 2001

quote:
SH4D3H schreef op 03 augustus 2004 @ 17:17:

Ik dacht dat omdat de Audigy2 een hardware geluidskaart is en de trust gewo0n een softwarekaartje is...
Maar als dat geen invloed zal hebben ga ik maar voor de kaart :)

edit:
Hier een grafiekje van UT2K4; vanaf opstarten tot afsluiten.
[afbeelding]

Neemt die Thrust een PCI slot in, of zit het gewoon op je mobo, want van een software kaart heb ik nog nooit gehoord. Mocht het zo zijn dat het onboard is, kan het wel uitmaken voor je voeding, ik dacht namelijk dat die Thrust van jou ook een PCI kaartje was.

In elk geval kan je gewoon proberen of je voeding het trekt als je die Audigy er in prikt. Mocht je systeem instabiel worden, dan heb je inderdaad een nieuwe voeding nodig. En dan geldt nog steeds mijn eerder geposte advies voor je nieuwe voeding.
Extremistisch Tweakertje

Het is een geluidskaart zonder eigen processor, niet zoals de Audigy 2 dus.
Die Trust maakt gebruik van de CPU en daarom dacht ik dat die daarvoor minder stroom nodig zou hebben ...
Owja, en er zit een foutje in mijn specs; die laatste 512 DIMM komt er morgen weer in, omdat die kapot was. Ik heb daardoor nog niet kunnen testen daarmee. Zal die DIMM voor een lagere 5volts lijn zorgen?

quote:
joRDzz schreef op 02 augustus 2004 @ 13:07:
Een levicom 420 watt zou dit goed draaien op mijn systeem? Heb hem gezien bij freezing hardware voor 40 euro, dan kom ik uit op ongeveer 52 euro. Of kan ik beter een 360 watt chieftec voeding kopen :? Dan kom ik ook rond die prijs uit.
Via die link heb ik 297 watt nodig (ruim genomen, extra dingen aangeklikt).

Ja die levicom dingen zijn over het algemeen niet slecht. Chieftec ook niet. Beide goede merken. Ik heb de chieftec zelf en weet dat ze erg stil zijn. Maar ik denk dat de levicom ook wel stil zal zijn.

Als ik naar de voltlijnen kijk op de site zie ik dat chieftec hoger opgeeft dan levicom. Omdat ik weet uit eigen ervaring dat de chieftec voeding erg stil is, geef ik die voorkeur, maar ik denk dat je aan beide geen slechte voeding heb (wel ziet de chieftec er wat moderner uit dan daar op het plaatje hoor). :)

quote:
toeter schreef op 03 augustus 2004 @ 15:50:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stille voeding waarvan de kabels al gemeshed zijn. En dan niet alleen de ATX, maar ook de rest. Ik had er laatst (voor mijn vakantie) een aantal gezien, maar kan ze nu nergens meer vinden lijkt het wel.

Wie weet er een paar voor me (met 1 ben ik ook al blij :D )

Thermaltake onderandere. Zelf heb ik de 560w versie, Maar ook de andere versies bezitten vaak kabels die gemeshed zijn. kijk maar op de site:
www.thermaltake.com

quote:
SH4D3H schreef op 03 augustus 2004 @ 19:27:
Het is een geluidskaart zonder eigen processor, niet zoals de Audigy 2 dus.
Die Trust maakt gebruik van de CPU en daarom dacht ik dat die daarvoor minder stroom nodig zou hebben ...
Owja, en er zit een foutje in mijn specs; die laatste 512 DIMM komt er morgen weer in, omdat die kapot was. Ik heb daardoor nog niet kunnen testen daarmee. Zal die DIMM voor een lagere 5volts lijn zorgen?

Zowel die PCI kaart als je extra geheugen ga jij echt niet merken in je gebruik van je voeding. Extra harde schijven, snellere videokaarten en snellere processoren daarentegen wel. Overigens zijn de waardes van je voeding lang niet slecht, voor een goedkoop merk en maar 300w. Ze houden niet heel veel over, maar de voltages zijn zo te zien aardig stabiel. Zolang jij geen vastlopers hebt is er niets aan de hand :)

quote:
radeonx800 schreef op 02 augustus 2004 @ 10:12:
Ik heb nog een hele handige site gevonden die volgens mij nog niet in dit topic voorbij is gekomen. Misschien is het wat om hem in de beginpost te zetten, maar dat is verder niet aan mij.

Je kan hier alles aanklikken wat je in je computer hebt zetten en hij rekent HET MAZIMAAL HAALBARE AANTAL WATT'S DAT JE MAXIMAAL VERBRUIKT.

Natuurlijk moet hierbij wel meegenomen worden in de voerweging welke voeding je hebt, want als je een q-tecje hebt dat zal je toch wel wat hoger moeten gaan zitten als je een 300 watt voeding hebt en je komt uit op 279 ofzo.

Maar hier de link:

http://www.jscustompcs.com/power_supply/
Die is al een aantal keer langs gekomen ja, voor het grootste gedeelte zal die site vast kloppen, maar elk onderdeel is natuurlijk anders. Net als dat overklokken niet wordt meegeteld etc. Maar als hulpje is die site best handig idd :)

Race Eend wijzigde dit bericht 03-08-2004 22:38 (69%)

Reg. datum: 21 februari 2004

ok, mijn systeem zal hebben

a64 3200 (hopelijk overgeklokt naar 3400)
9800pro (hopelijk overgeklokt naar xt)
3 120mm casefans
2x512mb
2 ide schijven 40g 120g
1 sata schijf 200g
1 dvd r/w
1 dvd player
1 tv kaart
mogelijk een losse geluidskaart als onboard tegenvalt
en natuurlijk mobo, muis, keybord

Ik denk dat 400w 12v 16a genoeg is.

De keuze is;
fortron 350 49e ('slechts'16a 12v) 2jr garantie
tagan 380 60e 3jr garantie

De fortron is van de fsb group inc en die schijnt, gemaskeerd, door andere duurdere firma's ook gebruikt te worden.
http://www.challengecomputers.nl/
deze heeft ook een andere fortron 350 voor 29e, geen info erbij.
Voor dat geld kun je amper een noname kopen.
Ik zou liever wat meer vermogen hebben.
400w die wel in usa te krijgen is maar hier heb ik 'm niet kunnen vinden.
Heeft iemand een 400w fortron gezien?
Zit ik te zeiken en is 350w plenty?

De tagan is ietsje duurder maar lijkt mij een hele goede, ook kwa reviews en heeft plenty of power.

afgevallen zijn;
huntkey 400 38e
sweex 650 39e
tagan 330 49e (maar een tientje minder dan de 380)

BorrelNoot

quote:
Race Eend schreef op 03 augustus 2004 @ 22:27:
[...]

Ja die levicom dingen zijn over het algemeen niet slecht. Chieftec ook niet. Beide goede merken. Ik heb de chieftec zelf en weet dat ze erg stil zijn. Maar ik denk dat de levicom ook wel stil zal zijn.

Als ik naar de voltlijnen kijk op de site zie ik dat chieftec hoger opgeeft dan levicom. Omdat ik weet uit eigen ervaring dat de chieftec voeding erg stil is, geef ik die voorkeur, maar ik denk dat je aan beide geen slechte voeding heb (wel ziet de chieftec er wat moderner uit dan daar op het plaatje hoor). :)

Ik heb de levicom gisteren besteld, krijg hem morgen :) Ik denk dat het plaatje niet goed is op freezing hardware :) Als je een beetje gegooled op win400ps, lees je wat reviews (komt hij gemiddeld uit, maar de levicom 350 watt is niet meer te koop).

http://www.alltests.de/ha...rgleich/ntvergleich_4.php

Ik vind het wel raar dat ik dit model niet op de levicom site kan vinden :?
Maja ik zal morgen hem is testen :)

quote:
Race Eend schreef op 03 augustus 2004 @ 22:27:

Thermaltake onderandere. Zelf heb ik de 560w versie, Maar ook de andere versies bezitten vaak kabels die gemeshed zijn. kijk maar op de site:
www.thermaltake.com

Thnx, weet je toevallig of ze er ook zijn met 1 mesh kleur? Dat lijkt me wel het mooiste.

En blijft deze voeding een beetje stil? De stilste DB's zijn niet mis, maar wanneer de temp oploopt gaat het aantal DB's ook omhoog. Of blijft hij lekker koel en dus ook stil?

quote:
joRDzz schreef op 03 augustus 2004 @ 23:36:
[...]

Ik heb de levicom gisteren besteld, krijg hem morgen :) Ik denk dat het plaatje niet goed is op freezing hardware :) Als je een beetje gegooled op win400ps, lees je wat reviews (komt hij gemiddeld uit, maar de levicom 350 watt is niet meer te koop).

http://www.alltests.de/ha...rgleich/ntvergleich_4.php

Ik vind het wel raar dat ik dit model niet op de levicom site kan vinden :?
Maja ik zal morgen hem is testen :)

Oops, heb je wel eens gekeken naar die review. Ze geven hem daar een 5 voor het geluid, hij is verder goed, maar sehr laut, volgens de review. Terwijl de 350w levicom wel een 8.5 voor geluid krijgt...

quote:
toeter schreef op 04 augustus 2004 @ 00:08:
[...]

Thnx, weet je toevallig of ze er ook zijn met 1 mesh kleur? Dat lijkt me wel het mooiste.

En blijft deze voeding een beetje stil? De stilste DB's zijn niet mis, maar wanneer de temp oploopt gaat het aantal DB's ook omhoog. Of blijft hij lekker koel en dus ook stil?

Ik heb ze van TT niet gezien in 1 mesh kleur, opzich vind ik meerdere kleurtjes ook wel leuker, tenzij je natuurlijk een hele super strakke case wil met maar 1 kleur.

Overigens zijn de molexen allemaal in het blauw en de floppy-connectors dus ook. De ATX stekker zwart. Sata connectors groen, P4 stekkertje rood. Ik vind het wel leuk staan, overigens heb ik tegenwoordig een nieuw mobo etc, maar ik kan ff geen nieuwe pic maken (digicam is mee op vakantie :()

http://groups.msn.com/_Secure/0RgAQHrcTSZSOyRkJZRL8S55g3Ahpj1teZIzeO7eHHzEsuN6J1P65JijAJoyaWhHgc0mV564puuSBzuN0f0vAsJx7wtaiYbbZnx2sGnPA0wk/P3180109.JPG?dc=4675475056714291558

Andere voedingen met volledige mesh ken ik verder niet echt, ook niet met die in 1 kleur, zoek anders eens op google ervoor :)

Race Eend wijzigde dit bericht 04-08-2004 09:42 (44%)

oops x2 :(

Race Eend wijzigde dit bericht 04-08-2004 09:42 (99%)

quote:
Race Eend schreef op 04 augustus 2004 @ 09:34:

Ik heb ze van TT niet gezien in 1 mesh kleur, opzich vind ik meerdere kleurtjes ook wel leuker, tenzij je natuurlijk een hele super strakke case wil met maar 1 kleur.

Overigens zijn de molexen allemaal in het blauw en de floppy-connectors dus ook. De ATX stekker zwart. Sata connectors groen, P4 stekkertje rood. Ik vind het wel leuk staan, overigens heb ik tegenwoordig een nieuw mobo etc, maar ik kan ff geen nieuwe pic maken (digicam is mee op vakantie :()

Andere voedingen met volledige mesh ken ik verder niet echt, ook niet met die in 1 kleur, zoek anders eens op google ervoor :)

Toch nog een keer gezocht en nu vind ik wel wat leuks. Aerocool voedingen zijn standaard UV-gemesht en het ziet er nog okay uit ook. Ze hebben trouwens ook erg handige molexconnectors, je klikt ze er schijnbaar zo af.

soort van review
site aerocool

Nu ze nog zien te krijgen want bestellen is erg lastig zie ik.
BorrelNoot

quote:
Race Eend schreef op 04 augustus 2004 @ 09:34:
[...]

Oops, heb je wel eens gekeken naar die review. Ze geven hem daar een 5 voor het geluid, hij is verder goed, maar sehr laut, volgens de review. Terwijl de 350w levicom wel een 8.5 voor geluid krijgt...

Hij maakt niet veel geluid hier :) Maar ik weet nie wat ik er van moet denken, het plaatje op freezing hardware was bijna goed :( Maar hij heeft een strakke 5 volt, 4,97-4,99. Maar mijn 12 volt :&#039;( Niet stressed is hij nu 12,55 (max ik 12,6 met 5%). Stressed is hij nog veel hoger soms rondt de 12,80 :&#039;(. Moet ik hem nou terug sturen of wat kan ik het beste doen?

edit:
Met multimeter gemeten, speedfan ed, geven veel andere waardes aan

jordz. wijzigde dit bericht 04-08-2004 12:38 (7%)

Wat zijn de waardes in het bios?
Overigens: als je met een multimeter wél goede voltages hebt, dan zou ik me niet te veel zorgen om die waarden van software proggies maken. Multimeter is toch de beste manier om te meten. :)

quote:
toeter schreef op 04 augustus 2004 @ 12:10:
[...]

Toch nog een keer gezocht en nu vind ik wel wat leuks. Aerocool voedingen zijn standaard UV-gemesht en het ziet er nog okay uit ook. Ze hebben trouwens ook erg handige molexconnectors, je klikt ze er schijnbaar zo af.

soort van review
site aerocool

Nu ze nog zien te krijgen want bestellen is erg lastig zie ik.

helaas komt ie er in de review niet zo geweldig uit :(

http://www.3dxtreme.net/index.php?id=aeropower550wpsu1

Race Eend wijzigde dit bericht 04-08-2004 12:48 (64%)

BorrelNoot

Hij was met de multimeter juist niet goed :( Maar ik mag een andere uitzoeken van freezing hardware :) Want ze vinden het teveel, maar hij mag (van levicom) 10% opzitten, maar dat is teveel zeiden ze. Ik kan zo een andere uitzoeken, maar moet ik hem wel opsturen, zodra hun die andere hebben, krijg ik een andere opgestruurd.
BorrelNoot

Ik stuur hem maar terug (kost weer 5 euro) en dan krijg ik het aankoopbedrag terug. Maar natuurlijk niet de rembours :( Dus weer 18 euro weg :( Nou ga ik morgen denk ik maar naar nijmegen en daar deze voeding kopen: ToPower Active PFC 370W P4/2 Fans voor 49 euro, iemand daar ervaringen mee :? Of met de PSU Enhance 360W Double ADDA fan + SATA connect 22/27.5 dBa ¤ 45,00 :?

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: