Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.
WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topic
Shakespeare2000 wijzigde dit bericht 01-08-2004 15:40 (17%)
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another! --[Tik je rot!]--
Die je dan op een flop zet (waar dus je login gegevens al vast in zijn, en je voorkeuren) en dan op school bijv.. ding erin, en gaan met da banaan.
Met een koe was het wel mogenlijk.
Ik sta nog steeds 1e PWND
Timo wijzigde dit bericht 01-08-2004 21:02 (8%)
40D | 17-55IS f/2.8 | 85 f/1.8 | 35mm f/2.0 | 430EX | - Atfook Fotografie te Simpelveld - bruidsfotografie, foto reportages, feestjes | - timodefotograaf

http://www.fluber.nl - You tell your friends about Fluber, and we will tell about your friends! (You Know It Makes Sense...)
yaay ik sta eindelijk op de eerst pagina
23ste
Gohan-san wijzigde dit bericht 02-08-2004 00:34 (5%)
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<
Password om het GoT team te joinen werkt niet, én ik krijg die avatar () niet voor elkaar, want je ziet het hierboven, 1 of andere vage error.
>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<
Beetje overbodig misschien, maar heb je 't vinkje wel gezet bij "keep record of..." in dat key frequencies window?quote:Gohan-san schreef op 02 augustus 2004 @ 00:34:
bij mijn key freqeuncies zie ik dus helemaal niks, en heb toch echt wel mijn tobo gebruikt hoe kan dit?
yaay ik sta eindelijk op de eerst pagina
23ste
oops vergeet mijn post maarquote:BoukeHaarsma schreef op 02 augustus 2004 @ 10:22:
[...]
Beetje overbodig misschien, maar heb je 't vinkje wel gezet bij "keep record of..." in dat key frequencies window?
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Niet vergeten allemaal om even een linkje in je sig te zetten!
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Ben wel geregistreerd en bij Pulse stond ik tijdenlang overall +- op plaats 50
Wij worden #1 binnenkort! Zo'n JPGtje heb ik nog niet gemaakt, dat ga ik binnenkort wel doen. Op m'n werk zit ik de hele dag te devven, daar tikt het lekker aan en daar heb ik het nu dus ook geinstalleerd. Vanavond thuis ook. Daar doe ik veel chatten en online gamen, dus de keystrokes kunnen aan alle kanten binnenstromen.
Username: PromWarm
PromWarMachine wijzigde dit bericht 02-08-2004 16:31 (5%)
Dus de enige reden dat er mouseclicks worden geteld, is puur informatief en verder niet?
Ik heb zo ook het idee. Misschien omdat er veel geklikt wordt tijdens games of zoquote:SanderTje! schreef op 02 augustus 2004 @ 16:42:
Volgens mij helpden muiskliks geen enkele biet om hoger in de ranking te komen? Als je de lijsten af gaat van boven naar beneden heeft de beste de meeste keystrokes, en de laatste de minste..
Dus de enige reden dat er mouseclicks worden geteld, is puur informatief en verder niet?
Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
Liteon LDW 401S@411S@811S overclock guide
Don't quote me or i will sue you
--[Join het GoT Pulse-Team!]--
Ja, nog meer mensen moeten ons team joinen!!quote:
SanderTje! wijzigde dit bericht 02-08-2004 23:59 (5%)
quote:Ik heb zo ook het idee. Misschien omdat er veel geklikt wordt tijdens games of zo
Tijdens het spelen van een FPS wordt er door mij ook behoorlijk hard op toetsen gerosd hoor.
Maar tijdens 2D of 3D ontwerp werk klik ik me juist een ongeluk. Vind dat dat ook wel mee zou mogen tellen.
SIZE does matter.
``It is not justice we seek, its revenge!''
-- Dilbert
-Met ongeveer 10x zoveel keystrokes komen we in de top 25.
-Met ongeveer 100x zoveel keystrokes komen we op nummer 1.
ALS de teams die daar nu staan stoppen tenminste
Vunzz wijzigde dit bericht 04-08-2004 16:17 (2%)
Reden: Ehh, maal 10 natuurlijk 8)7
quote:Vunzz schreef op 03 augustus 2004 @ 21:13:
Een beetje doortypen allemaal!!!!![]()
-Met ongeveer 10x zoveel keystrokes komen we in de top 25.
-Met ongeveer 100x zoveel keystrokes komen we op nummer 1.
ALS de teams die daar nu staan stoppen tenminste
Plak er dus overal nog maar een nulletje aan
@TS: pas de topic start eens aan, we staan al op pagina 9 van de teamlijst ipv 11
Admiral Freebee wijzigde dit bericht 03-08-2004 22:13 (12%)
Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

If it aint broke, fix it till it is!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.