"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Het toestel heeft leuke dingen speeltjes, maar een camera bijvoorbeeld ontbreekt.
Dit toestel is uitermate geschikt voor zakelijke mensen die graag hun email goed willen kunnen beheren.
-
-
-
-
Overigens was er iemand op Club Siemens die het principe van het draaimechanisme al heel lang in z'n avatar had staan. Dit was zijn visie op de SL65, met als basis de SL55. Heel apart...
Music Addicted
Heb je daar dan ook ergens een plaatje van? Of een URL naar zijn avatar?quote:Boekster schreef op 02 augustus 2004 @ 23:13:
November komt ie, volgens de berichten.
Overigens was er iemand op Club Siemens die het principe van het draaimechanisme al heel lang in z'n avatar had staan. Dit was zijn visie op de SL65, met als basis de SL55. Heel apart...
-
-

Boekster wijzigde dit bericht 02-08-2004 23:29 (56%)
Music Addicted
Reg. datum: 02 mei 2004
Music Addicted
November is nog een aardige tijd, maar 300 euro valt best mee! Ik ga maar es voorzichtig sparen denk ik..
// Canon 350D // Sigma AF 18-50 2.8 EX DC // Canon EF 70-200 2.8 L USM // Metz 54-MZ4 // BG-E3 //
Reg. datum: 16 mei 2004
Waar zie jij 300 euro?? Lijkt me dat ie meer gaat kostenquote:TripleM schreef op 03 augustus 2004 @ 00:33:
November is nog een aardige tijd, maar 300 euro valt best mee! Ik ga maar es voorzichtig sparen denk ik..
Reg. datum: 15 mei 2003
quote:Tjakko schreef op 03 augustus 2004 @ 12:22:
[...]
Waar zie jij 300 euro?? Lijkt me dat ie meer gaat kosten
Op de frontpage.
nieuws: Siemens introduceert BlackBerry-telefoon
Arucard wijzigde dit bericht 03-08-2004 23:32 (10%)
X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Voor de rest dat het BlackBerry is... Ik heb geen BB-servertje staan, maar ik vind dat toetsenbord voor sms zo koel (en dat is toch wat ik het meest doe: smsen!)
last night i played high stakes toilet Poker: i sat down, splashed the pot with my all-in bet and got a royal flush on the river.
quote:
Lezen is ook een kunstquote:wiebje12345 schreef op 11 oktober 2004 @ 17:18:
Ik vind dit ook erg mooi ding
Hij lijkt mij alleen een beetjuh lang maar dat moet ik eerst nog in het echt zien. Is deze telefoon al in nederland te koop ?
Music Addicted
Owja, maar ik dacht dat het al november was geweest. Sorryquote:
PSN-ID: Dirkske1982
Maar dat is potverdorie een nuttige mededeling!quote:RSD1982 schreef op 11 oktober 2004 @ 21:40:
Ik vind t echt een kansloos toestel...net zoals die sl65 niks aan verbetrd nog steeds crappy beeld van siemens....
Music Addicted
crappy? het scherm is van vergelijkbare kwaliteit als alle andere foons in deze klasse vind ik...quote:RSD1982 schreef op 11 oktober 2004 @ 21:40:
Ik vind t echt een kansloos toestel...net zoals die sl65 niks aan verbetrd nog steeds crappy beeld van siemens....
X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Kben het helemaal met je eens, het is best een goed schermpjuhquote:Gully schreef op 11 oktober 2004 @ 23:16:
[...]
crappy? het scherm is van vergelijkbare kwaliteit als alle andere foons in deze klasse vind ik...
Ik vind het in ieder geval een mooi toestel en ook nog een reuze practisch. Ik heb zelf al een PDA omdat een ik een telefoon nog steeds ondergeschikt vind qua invoermogelijkheden, maar dit toestel zou dit nadeel wegnemen. Als ie enigszins betaalbaar op de markt komt zou ik dit toestel zeker overwegen en waarschijnlijk m'n PDA weg doen.
always looking for new&good music
toestel in mijn handen gehad vorige week vrijdag en ik moet zeggen dat ik er wel over
te spreken was. Helaas kon het toestel niet aan, want het toestel was nog niet stabiel
genoeg.
Ik heb foto's van het toestel gemaakt, maar door een tentamenweek heb ik nu niet de
tijd om ze op de site te zetten.
Reviewmodellen: Nokia N85 - Motorola ZINE ZN5 - Apple iPhone 3G 8GB
Ben benieuwd naar je foto's, ik hou dit topic in de gaten dus post ze asap!quote:Marverick schreef op 29 oktober 2004 @ 15:13:
Het toestel komt eind November begin december op de Nederlandse markt. Ik heb het
toestel in mijn handen gehad vorige week vrijdag en ik moet zeggen dat ik er wel over
te spreken was. Helaas kon het toestel niet aan, want het toestel was nog niet stabiel
genoeg.
Ik heb foto's van het toestel gemaakt, maar door een tentamenweek heb ik nu niet de
tijd om ze op de site te zetten.
always looking for new&good music