WoW: Rumoured (Shaman) || Fructi || Anceres || Appie || Tyridun
(zo dat ik al dat dope oude hiphop wat bijna niet meer op vinly te krijgen is toch te draaien)
.. nu vroeg ik mij af hoe een simpele baby scratch klinkt op een simpele cd speler
bijvoorbeeld bij de: Gemini CD-1800X, American Audio PSX, Reloop RCD-800s, Numark Axis-2 (deze liggen een beetje in mijn budget)
op de site van pioneer is een 'voorbeeld' te beluisteren, is dit voorbeeld in het flash filmpje ook het echte resultaat??
en het gaat mij trouwens niet om een 'scratch effect', gewoon op de hand dus
CD speler, ik denk dat je het best eens een shop gaat bezoekken, 1000 woorden kunnen niet tippen aan een "gevoel" (post je ervaring wel natuurlijk
You don't need eyes to see, you need vision
JasperT wijzigde dit bericht 30-07-2004 11:12 (7%)
Here I am, so what are you 2 other wishes?
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Reg. datum: 12 oktober 2003
Yep, hier ook... heb 'm al zo'n 8 jaar ofzoquote:DJKylian schreef op 30 juli 2004 @ 04:38:
the good old pioneer SE 450(dacht in ieder geval dat t SE was)
[waar ben je?] ... [racebak] ... [blubberbak]
De Sony vind ik het beste klinken, de Stanton kan het luidste spelen, maar heeft nogal veel bas.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
quote:
Ik had tot aan vorige week een Pioneer SE-M250
Heeft ruim 6 jaar trouwe dienst bewezen, maar ging helaas vorige week kapot
Toen heb ik in alle haast een Behringer "DJ" ding gekocht voor 40 euro, hij zag er wel goed uit en ik had geen zin om te wachten en er eentje via internet te bestellen.... Daar heb ik nu dus spijt van want dat ding is verschrikkelijk belabberd
Ik mis m'n oude pioneer
Achteraf had ik dus mooi de Stanton moeten kopen.... (dan maar 2 dagen niet draaien)
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
quote:Yalopa schreef op 29 juli 2004 @ 23:33:
Hoofdtelefoon: Sony V700
CD speler, ik denk dat je het best eens een shop gaat bezoekken, 1000 woorden kunnen niet tippen aan een "gevoel" (post je ervaring wel natuurlijk)
jaah naar de winkel! daar was ik zelf ook nog niet op gekomen! dank voor de tip
(jammer dat je in groningen alleen maar dealers van vestax en numark heb zitten)
MAar ik ga eens een kijk je bij new-line neemen!
anyways er is hier dus niemand die mij kan laten horen hoe een baby scratch klinkt op een cd speler
ow en ik heb een 'pro dj user SPL 127' koptelefoon (60euro) en kan heel hard...
num-lock wijzigde dit bericht 30-07-2004 12:03 (9%)
Zojuist wel de schrik van mijn leven gehad: CDJ-800 waarbij de eject-knop dienst weigerde! Gelukkig doet hij het nu weer, opengeschroefd en gekeken of het kortsluiten van die schakelaar wel werkte. En ja, hij spuugde de CD weer keurig uit. Dus ik denk van jah knop kapot. Bordje maar weer vastgezet (geen knopjes hier @ Campzone) en weer opnieuw geprobeerd: Hij deed het weer! Salvation!
dat prowebshop.nl, daar bestel ik nooit meer wat. Had maandag (3 uur 's ochtends) 2x bst 4.5 besteld, en ze zouden m vandaag afleveren. Dus ik speciaal een dag voor vrij gemaakt, de hele dag in t snikhete huis gezeten, maar no turntables
Helaas hanteren ze op de site een afleverings termijn van 21 dagen, stom dat ik dat niet gezien heb
Dus uhm. wanneer kan je t verwachten.. ben bang van nooit
prft.. had aan t strand kunnen liggen vandaag
*sorry, moest t ergens kwijt ... weer een dag vern**kt
traktor scratch!
quote:Erikie schreef op 30 juli 2004 @ 17:44:
Goed. Dit is de laatste keer dat ik van een vage internetdozenschuiversite iets bestel.
dat prowebshop.nl, daar bestel ik nooit meer wat. Had maandag (3 uur 's ochtends) 2x bst 4.5 besteld, en ze zouden m vandaag afleveren. Dus ik speciaal een dag voor vrij gemaakt, de hele dag in t snikhete huis gezeten, maar no turntables. heb ze af en toe gebeld enzo, en nee, ze hadden m nog niet binnen.
. Gisteren had ik ook gebeld en toen zeiden ze dat ze bij de verterkers lagen oid, dus er klopt iets niet daar. Ook zouden ze me daarnet (5 uur) terug bellen, maar t bedrijf is dood als ik ze bel
.
Helaas hanteren ze op de site een afleverings termijn van 21 dagen, stom dat ik dat niet gezien heb. Lijkt me sowieso niet slim voor een internetwinkel, om de klant zo lang te laten wachten ..
Dus uhm. wanneer kan je t verwachten.. ben bang van nooit.
prft.. had aan t strand kunnen liggen vandaag
*sorry, moest t ergens kwijt ... weer een dag vern**kt
Bestel in het vervolg dan ook maar gewoon bij New-Line
* BezurK heeft daar zojuist een paar Shure E2c In-Ears besteld voor bij z'n iPod
Ik heb een hekel aan standaard oordopjes en wens graag een goede geluidskwaliteit tegen een zo laag mogelijk omgevingsgeluid. Die dingen die standaard bij de iPod zitten zijn waardeloos (ze zitten klote en klinken ook nog eens vrij beroerd) en om nou met een grote koptelefoon in de bus/trein/op de fiets te gaan zitten is ook niet zo'n mooi gezicht
Dit leek me de ideale oplossing: goede geluidskwaliteit, goede demping van de omgevingsgeluiden en een goede pasvorm
My Discogs | prOn :) | Sneeuw
(heb al zo weinig geld
maar idd.. new-line.. meestal volgende dag in huis ja. maar ze zijn zeker niet de goedkoopste
traktor scratch!
Had je dan liever gehad dat er iemand poste type X van merk Y is super, ik kan er alles mee. Vervolgens bestel je dat ding en is het voor jou niet de hemel die beloofd was? Dergelijke "gevoelszaken" kan je gewoon niet testen op een forum, net als speakers.quote:num-lock schreef op 30 juli 2004 @ 12:00:
[...]
jaah naar de winkel! daar was ik zelf ook nog niet op gekomen! dank voor de tip![]()
You don't need eyes to see, you need vision
Ik zoek dus nog iets wat tegenwoordig leverbaar is en een beetje goede kwaliteit leverd. liefst max iets van 100 euro
::: I like it loud :::
quote:LangTall schreef op 30 juli 2004 @ 00:25:
Sennheiser HD 25-1
Ik doe ook mee
Alleen is die van mij overleden toen er een platenkoffer boven op werd gezet
Maarja mooi excuus om eind van de maand weer een nieuwe te halen want die pioneer die ik nu heb word ik ook schijtziek van (tis een HDJ1000)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Ik had gelukkig een GF die zo gek was om een duur verjaardagskaod te regelen.
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
quote:savale schreef op 30 juli 2004 @ 21:56:
ik zie weer wat mensen hun hoofdtelefoon noemen. Ik moet nog een nieuwe kopen want de vorige die ik had is leuk voor thuis maar in een discotheek niet goed genoeg heb ik gemerkt (was een sony koptelefoon niet bedoeld voor dj toepassingen)
Ik zoek dus nog iets wat tegenwoordig leverbaar is en een beetje goede kwaliteit leverd. liefst max iets van 100 euro
de Sennheiser HD 25-SP heb ik kost 109 euro bij new-line voor meer info http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11071
ik heb hem zelf ook en hij bevalt goed....
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
ook on the road? of gebruik je hem alleen thuis?quote:Arne_F schreef op 31 juli 2004 @ 03:21:
[...]
de Sennheiser HD 25-SP heb ik kost 109 euro bij new-line voor meer info http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11071
ik heb hem zelf ook en hij bevalt goed....
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Wat is er mis met die pioneer? Die wil ik zelf namelijk gaan kopen...quote:Reind schreef op 31 juli 2004 @ 00:15:
[...]
Ik doe ook mee
Alleen is die van mij overleden toen er een platenkoffer boven op werd gezet
Maarja mooi excuus om eind van de maand weer een nieuwe te halen want die pioneer die ik nu heb word ik ook schijtziek van (tis een HDJ1000)
WoW: Rumoured (Shaman) || Fructi || Anceres || Appie || Tyridun
Wow dat scheelt nogal iddquote:Erikie schreef op 30 juli 2004 @ 20:05:
mja. maar ik moest kiezen. 279 of 389 euro
(heb al zo weinig geld)
maar idd.. new-line.. meestal volgende dag in huis ja. maar ze zijn zeker niet de goedkoopste
quote:Chiron schreef op 31 juli 2004 @ 10:19:
of kijk eens naar de nieuwste Stanton koptelefoon, erg robuust en klinkt als een huis
deze?
Stanton DJ Pro 2000

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.